rocker k-175
rocker k-175
tegu on siis mootorratas k-175, mis vajab veel päris kõvasti tööd, aastanumbrit kahjuks öelda ei oska kuna masin on ehitatud kokku mitmest masinast. kindlasti ei jää ta originaaliks(mida ta ka praegu pole)...
seda mis sellet tuleb näitab aeg...
panen ka siia lingi mõne pildiga
http://www.hot.ee/thunderstruck/k-175/
seda mis sellet tuleb näitab aeg...
panen ka siia lingi mõne pildiga
http://www.hot.ee/thunderstruck/k-175/
See peaks olema sellise masina nagu võrri mootoriga võsalõikaja oma. Olen üht sellist näinud, võrri mootoril on siduri süsteem ära võetud ning käivitamine toimub druzba starteri abil.rocker wrote:ega ausalt öeldes ei tea küll, äkki valgustadolle- wrote:Teate ka üldse mis masina paak see on?
(võibolla mõne vanemat sorti mootorsae oma ) igaljuhul pead ei julge anda
üks pilt ka siis veel juurde siia
http://www.hot.ee/thunderstruck/k
http://www.hot.ee/thunderstruck/k
Spetsiaalset õhupuhasti ¨vammi kasutatakse ainult koos õliga, kuna see püüab tegelikult mustust, eeldatavasti ka spetsiaalse filtriõliga. Ja see ¨vamm pole mingi pesunuustik, selline spetsiaalne, mis imab õli ning laseb õhku läbi ka!
Olenevalt teedest saab kehva (või puuduva) õhufiltriga sõitmine varem või hiljem silindri peegelpinnale saatuslikuks.
Olenevalt teedest saab kehva (või puuduva) õhufiltriga sõitmine varem või hiljem silindri peegelpinnale saatuslikuks.
sai siis tänagi väike tiir tehtud mis omakorda lõppes õnneks siiski hästi, nimelt avastasin, et raami ja paagi vahel oli säde selle tekitas paagi klamber mis oli liiga lähedal süütepooli klemmidele. algus tundus asi naljakas, kui kui korralikult järele mõelda, siis oleks see võinud ikka päris kurvalt lõppeda
loo moraal siis selles, et kui midagi teed siis tee korralikult
loo moraal siis selles, et kui midagi teed siis tee korralikult
nii upitaks siis oma kaua surnud teemat kah natuke!! viimasest postitusest juba üle aasta möödas.
Seda tänu selle, et masin oli vahpeal "surnud" ehk siis kokku jooksnud.
Kokku jooksu põhjuseks oli arvatavasti väsinud kolvirõngas. Aga õnneks toimus kõik nii et silindri peegelpinnale ei tulnud mitte ühtegi kriimu.
Suve lõpupoole tuli siis mõte masinale uuesti hääled sisse puhuda. Mootor sai lammutatud algosadeks ja korralikult puhtaks tehtud.
Vahtatud said ka vända laagrid ja sidurikettad ning loomulikult uus kolv ning rõngad.
Masin sai ka siis uue sadula ja lühikesed sumspid Hääl on päris mõnus.
Värvida teist eriti viitsi ja pole ka mõtet kuna dokumente niikuinii ei ole ja neid sellise masinale taodelda ka võimatu. Endale selline rotika välimus igatahes meeldib !!!
Seda tänu selle, et masin oli vahpeal "surnud" ehk siis kokku jooksnud.
Kokku jooksu põhjuseks oli arvatavasti väsinud kolvirõngas. Aga õnneks toimus kõik nii et silindri peegelpinnale ei tulnud mitte ühtegi kriimu.
Suve lõpupoole tuli siis mõte masinale uuesti hääled sisse puhuda. Mootor sai lammutatud algosadeks ja korralikult puhtaks tehtud.
Vahtatud said ka vända laagrid ja sidurikettad ning loomulikult uus kolv ning rõngad.
Masin sai ka siis uue sadula ja lühikesed sumspid Hääl on päris mõnus.
Värvida teist eriti viitsi ja pole ka mõtet kuna dokumente niikuinii ei ole ja neid sellise masinale taodelda ka võimatu. Endale selline rotika välimus igatahes meeldib !!!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 13
- Joined: 21. Oct 2004 00:00
- Location: Suure-Jaani
- Contact:
Sai siis just sõitmast tuldud ja probleem järgmine.
Pärast umbes kilomeetrist sõitu tahtsin masina välja suretada aga lülitit suretus asetusse viies masin välja ei surnud.
Kas selline asi on siklite(kovrovets) puhul võimalik, et liigsest kuumusest(küünal, kolb) kütuse iseenesest süttib ???
Kui masinal jahtuda lasin ja pärast uuesti proovisin oli asi jälle korras.
Pärast umbes kilomeetrist sõitu tahtsin masina välja suretada aga lülitit suretus asetusse viies masin välja ei surnud.
Kas selline asi on siklite(kovrovets) puhul võimalik, et liigsest kuumusest(küünal, kolb) kütuse iseenesest süttib ???
Kui masinal jahtuda lasin ja pärast uuesti proovisin oli asi jälle korras.
Tegu on arvatavasti hõõgsüütega, kus üleküümenenud küünla elektroodi temperatuur on lähenenud hõõgumisele või samuti küünlal/silindris olev tahm hakkab hõõguma ja süütab uue kütusesegu. See on eriti kahjulik, kuna võib põletada kolvipõhja augu. Lahenduseks on külmemate küünalde kasutamine.rocker wrote:Sai siis just sõitmast tuldud ja probleem järgmine.
Pärast umbes kilomeetrist sõitu tahtsin masina välja suretada aga lülitit suretus asetusse viies masin välja ei surnud.
Kas selline asi on siklite(kovrovets) puhul võimalik, et liigsest kuumusest(küünal, kolb) kütuse iseenesest süttib ???
Kui masinal jahtuda lasin ja pärast uuesti proovisin oli asi jälle korras.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 79
- Joined: 05. Apr 2011 00:00
- Location: Pärnu
- Contact:
sõiduk
Mis summa eest ära läheks?
Re: rocker k-175
Viimasest postist juba üle 3 aasta möödas ja teema algatamisest 10 aastat
Aga juhtunud on vahepeal niipalju, et vanake on leidnud endale väärika koha minu elutoas. Müüdav see masin enam pole.
Ilusat uut kõigile!
Aga juhtunud on vahepeal niipalju, et vanake on leidnud endale väärika koha minu elutoas. Müüdav see masin enam pole.
Ilusat uut kõigile!