Mik: Voshod 3M 1989.a
Mik: Voshod 3M 1989.a
Sai siis 2005. aasta jaanuaris omale ostetud Kuldse Börsi kaudu Voshod 3M. Börsi piltidel oli üsna nutune seis. Kuna masin asus Tartus, siis läksingi vaatama. Esmamulje oli küll Käiguvahetushooba polnud, võllil nuudid läinud, siduritrossi polnud jne. Sai siis käima proovitud. Säde oli olemas ning isegi lubas paar korda aga külma ilma tõttu käima ikkagi ei saanud. Kauplesin siis hinna 1800 kr. pealt 1500 peale alla ja nii sai masin maale viidud. Kaasa sain veel teise mootori, millel polnud kolbi ja silindrit ning genekat.
Maale viies sai masinat uuesti käivitada proovitud, kuid asjata. Silindril olid kriimud sees ning kolb ka üsna põlenud pealegi oli käiguvahetusvõll vaja ära vahetada ning nii sai mootor laiali võetud. Sellest algaski masina remontimine. Paari nädalaga sai masin laiali võetud. Alles jäi ainult ratastel raam. Ülejäänud jupid said eemaldatud. Silinder käis puurimises ning mootorisse said pandud uus kolb, uus kepsu nõellaager, uus käiguvahetusvõll ning uued tihendid. Mootori kõrvalt said ka muud plekid ära värvitud. Raam jäi puutumata.
Kevade jooksul sai masin omale uued käekummid, uued siduri- ja pidurihoovad, uued trossid, uue käiguvahetusvõlli, uue veovõlli (mutri puudumise tõttu läks hiljem uuesti vahetusse), silinder puuriti, uus kolb+ rõngad, uus nõellaager, uued tihendid, uue värvi, uued pirnid. Suvel sain masina ka käima kuid väikest ketihammakat kinni hoidva mutri puudumise tõttu masin sõitma ei saanudki. Mootor seisis sügisest kuni selle aasta veebruarini. Märtsis sai vahetatud genekas ning silindrikaan.
Praegu aga kahjuks seisab endiselt, kuna ei ole saanud veel uut veovõlli kätte (Vahepeal oli mootoris Voshod 2 võll, mis ei sobinud kokku 3M käigukastiga). Aprilli alguses vahetasin ka esiamortides oleva õli ning sättisin pidurid töökorda.
Selline on siis minu masina praegune käekäik.
Maale viies sai masinat uuesti käivitada proovitud, kuid asjata. Silindril olid kriimud sees ning kolb ka üsna põlenud pealegi oli käiguvahetusvõll vaja ära vahetada ning nii sai mootor laiali võetud. Sellest algaski masina remontimine. Paari nädalaga sai masin laiali võetud. Alles jäi ainult ratastel raam. Ülejäänud jupid said eemaldatud. Silinder käis puurimises ning mootorisse said pandud uus kolb, uus kepsu nõellaager, uus käiguvahetusvõll ning uued tihendid. Mootori kõrvalt said ka muud plekid ära värvitud. Raam jäi puutumata.
Kevade jooksul sai masin omale uued käekummid, uued siduri- ja pidurihoovad, uued trossid, uue käiguvahetusvõlli, uue veovõlli (mutri puudumise tõttu läks hiljem uuesti vahetusse), silinder puuriti, uus kolb+ rõngad, uus nõellaager, uued tihendid, uue värvi, uued pirnid. Suvel sain masina ka käima kuid väikest ketihammakat kinni hoidva mutri puudumise tõttu masin sõitma ei saanudki. Mootor seisis sügisest kuni selle aasta veebruarini. Märtsis sai vahetatud genekas ning silindrikaan.
Praegu aga kahjuks seisab endiselt, kuna ei ole saanud veel uut veovõlli kätte (Vahepeal oli mootoris Voshod 2 võll, mis ei sobinud kokku 3M käigukastiga). Aprilli alguses vahetasin ka esiamortides oleva õli ning sättisin pidurid töökorda.
Selline on siis minu masina praegune käekäik.
- tsiklivend
- Tavakasutaja
- Posts: 43
- Joined: 10. Jan 2005 01:00
- Location: Tartu
- Contact:
Panen siia ka mõned pildid. Antud pildid on tehtud 2005 oktoobris. Praeguseks on välimus veidike muutnud
http://www.hot.ee/mikk5/kylg2.jpg
http://www.hot.ee/mikk5/kylg.jpg
http://www.hot.ee/mikk5/kylg2.jpg
http://www.hot.ee/mikk5/kylg.jpg
Vahepeal pole midagi erilist toimunud.
Kuna sadulanahk oli vasakult küljelt pikalt õmblusest lahti rebenenud sai see kinni õmmeldud. Braueri motopoest sai eelmisel nädalal ostetud ka uus kolb koos rõngastega ning uued sõrmesplindid. Nüüd jään vaid veovõlli ootama ning siis vaja veel osta käigukastiõli ning mootor kokku lapata ja ainult vänta lüüa
Kuna sadulanahk oli vasakult küljelt pikalt õmblusest lahti rebenenud sai see kinni õmmeldud. Braueri motopoest sai eelmisel nädalal ostetud ka uus kolb koos rõngastega ning uued sõrmesplindid. Nüüd jään vaid veovõlli ootama ning siis vaja veel osta käigukastiõli ning mootor kokku lapata ja ainult vänta lüüa
Nüüd võib masina praktiliselt valminuks lugeda. Veovõlli sain ka ühelt abivalmis motomehelt ning neljapäeva õhtul ladusin mootori kokku. Ilusti hülss ja kolb õliga kokku ning peale. Kuna aeg oli hiline ei hakanud veel käima proovima.
Reedel sain kõik vajalikud jupid ühedatud, kuid käima veel ei saanud. Vändast ei tee muud, kui paar potsu aga käima ei lähe. Lõpuks eile sain lükates juba katkendlikult tööle mootori lõpuks läks ikkagi vändast lüües käima. Lasin 10 minutit töötada ja siis jahtuda jälle samapalju ning siis uuesti vänta ja masin käis 1 matsust nagu peab
Nüüd vaja veel sidurit timmida ning ma väga loodan, et käigukastis midagi valesti ei ole, kuna lahtisena olid kõik käigud olemas. Nüüd, kui mootor koos on ainult 4 käik. Ehk on asi siiski siduris. Selle uurin järgmine nädalavahetus välja.
Siin ka väike videolõik: http://www.zone.ee/mikkm/A%20014.avi
Kõige uuemad pildid:
http://www.hot.ee/mikk5/tsikkel1.jpg
http://www.hot.ee/mikk5/tsikkel2.jpg
http://www.hot.ee/mikk5/tsikkel3.jpg
Tänud siit foorumist kindlasti tsiklivennale, raivokule ja tserksile, kes aitas juppidega hädast välja
Reedel sain kõik vajalikud jupid ühedatud, kuid käima veel ei saanud. Vändast ei tee muud, kui paar potsu aga käima ei lähe. Lõpuks eile sain lükates juba katkendlikult tööle mootori lõpuks läks ikkagi vändast lüües käima. Lasin 10 minutit töötada ja siis jahtuda jälle samapalju ning siis uuesti vänta ja masin käis 1 matsust nagu peab
Nüüd vaja veel sidurit timmida ning ma väga loodan, et käigukastis midagi valesti ei ole, kuna lahtisena olid kõik käigud olemas. Nüüd, kui mootor koos on ainult 4 käik. Ehk on asi siiski siduris. Selle uurin järgmine nädalavahetus välja.
Siin ka väike videolõik: http://www.zone.ee/mikkm/A%20014.avi
Kõige uuemad pildid:
http://www.hot.ee/mikk5/tsikkel1.jpg
http://www.hot.ee/mikk5/tsikkel2.jpg
http://www.hot.ee/mikk5/tsikkel3.jpg
Tänud siit foorumist kindlasti tsiklivennale, raivokule ja tserksile, kes aitas juppidega hädast välja
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Masin liigub täiesti eduliselt, kuigi ainult 3 ja 4 käik on vaheldumisi. Eks seal neid reguleerseibe vahelt puudu ole. Praegu u. 2km. sõitnud ning tundub, et mootor sai üsna tihe kuna jõudu on ja kiirendus on ikka (Y).
Kahjuks lõpetas töölepingu tagumine õhukumm ning praegu seisab masin garaazhis paku peal. Ilmselt jääbki tükiks ajaks nii, sest plaanis veljed uuesti puhastada ja korralikult värvida ning el. süsteemi vaikselt vaatama hakata, et kõik tuled põlema saaks. Uued sumbutid said ka alla pandud ning välimus nüüd juba üsna hea.
Kui saan siis teen peagi pilte ka.
Kahjuks lõpetas töölepingu tagumine õhukumm ning praegu seisab masin garaazhis paku peal. Ilmselt jääbki tükiks ajaks nii, sest plaanis veljed uuesti puhastada ja korralikult värvida ning el. süsteemi vaikselt vaatama hakata, et kõik tuled põlema saaks. Uued sumbutid said ka alla pandud ning välimus nüüd juba üsna hea.
Kui saan siis teen peagi pilte ka.
- tsiklivend
- Tavakasutaja
- Posts: 43
- Joined: 10. Jan 2005 01:00
- Location: Tartu
- Contact:
- tsiklivend
- Tavakasutaja
- Posts: 43
- Joined: 10. Jan 2005 01:00
- Location: Tartu
- Contact:
Heh... eks seda kevadel näha ole, kas jõuab masina talve jooksul uuesti liikvele ajada. Sai veel üleeile paar tiiru tehtud ning talveks läheb masin laiali. Õigemini juba on laiali. Plaanis siis talve jooksul järgmised asjad.
* El. süsteem korda
* Ette uus rehv
* Pidurid reguleerida
* Paari koha pahteldamine ning värvimine
* Raami värvimine
* Esiamordi simmerid vahetada
* Esikahvli laagrid vahetusse
Selline on siis tagasihoidlik plaan. Seda, mis välja tuli näete kevadel.
Seniks nautige veel viimaseid häid sõiduilmu, sest täna oli üsna mõnus ilm ringisõitmiseks.
* El. süsteem korda
* Ette uus rehv
* Pidurid reguleerida
* Paari koha pahteldamine ning värvimine
* Raami värvimine
* Esiamordi simmerid vahetada
* Esikahvli laagrid vahetusse
Selline on siis tagasihoidlik plaan. Seda, mis välja tuli näete kevadel.
Seniks nautige veel viimaseid häid sõiduilmu, sest täna oli üsna mõnus ilm ringisõitmiseks.
värvimine
seda värvi sl kll nüüd kauaks ei jätku kui sa talvel tahad värvida, sest värvimiseks peab ikka vähemalt 20kraadi sooja olema ja kuiv peab olema. muidugi kui sl just on selline spets kuur
Vahepeal veel kõvasti ringi tiirutanud ja head mitmed liitrid kütet ära põletanud. Vaikselt sai uuritud juba juhtmestikku ning ilmselt tuleb tellida kogu uus juhtmestik.
Riiulisse sai valmis ostetud ka taha uus õhulohv, juhuks kui vana peaks puruks otsustama minna (2 korda on juba juhtnud). Karpa sai enam- vähem timmi nüüd ja masin liigub täitsa mehiselt oma töömahu kohta.
Tagaporikas on ka haljaks lastud ning ootab pahteldamist ja värvimist.
Mõne aja pärast peaks saama uue sadulanaha ka peale tõmmata. Järgmised hädavajalikud tööd on esihargi laagrikausside vahetus ning tagapiduri reguleerimine.
Praegu sügavad klotsid niisama trumlit. Aitab ilmselt ainult klotside vahetus.
Riiulisse sai valmis ostetud ka taha uus õhulohv, juhuks kui vana peaks puruks otsustama minna (2 korda on juba juhtnud). Karpa sai enam- vähem timmi nüüd ja masin liigub täitsa mehiselt oma töömahu kohta.
Tagaporikas on ka haljaks lastud ning ootab pahteldamist ja värvimist.
Mõne aja pärast peaks saama uue sadulanaha ka peale tõmmata. Järgmised hädavajalikud tööd on esihargi laagrikausside vahetus ning tagapiduri reguleerimine.
Praegu sügavad klotsid niisama trumlit. Aitab ilmselt ainult klotside vahetus.
- tsiklivend
- Tavakasutaja
- Posts: 43
- Joined: 10. Jan 2005 01:00
- Location: Tartu
- Contact:
Mõtlesin, et kirjutaks siia ka nüüd veidi uuemat infot.
Vahepeal sai kõrvale soetatud 1990a. 3M, mis samuti ilma dok. ja isegi komplektsem kui minu masin. Mõne tiiru järel sai selgeks, et doonori mootor on üsna hõre ja kerge kolin on sees. Mootorit lahti võttes selgus, et mootor on väga hõre ja sõrmepuks omadega õhtal. Kuna vanema masina mootor on remonditud ja komplektne, siis oli ainult pealetõstmise vaev. Süüde paika ja vänta. Doonoril on üsna korralik juhtmestik peal, kuid praegu põlevad ainult tagumine ja pidurituli, kuid needki ainult pööretel, mitte ühtlaselt.
Uuele masinale lähevad külge vana plekid, esikahvel koos lenksuga, sadul ja sumbutid. Praegu teen mootorile sissesõitu. Lõpetuseks ka üks küsimus. Millest on tingitud see, et tuled põlevad normaalselt vaid kõrgetel pööretel? Süüte osas on kõik ok ja masin käivitub külmalt 2-3 matsuga, soojalt alati esimesega.
Doonor ise selline: http://www.zone.ee/mikkk/tsikkel.jpg
http://www.zone.ee/mikkk/tsikkel1.jpg
Vahepeal sai kõrvale soetatud 1990a. 3M, mis samuti ilma dok. ja isegi komplektsem kui minu masin. Mõne tiiru järel sai selgeks, et doonori mootor on üsna hõre ja kerge kolin on sees. Mootorit lahti võttes selgus, et mootor on väga hõre ja sõrmepuks omadega õhtal. Kuna vanema masina mootor on remonditud ja komplektne, siis oli ainult pealetõstmise vaev. Süüde paika ja vänta. Doonoril on üsna korralik juhtmestik peal, kuid praegu põlevad ainult tagumine ja pidurituli, kuid needki ainult pööretel, mitte ühtlaselt.
Uuele masinale lähevad külge vana plekid, esikahvel koos lenksuga, sadul ja sumbutid. Praegu teen mootorile sissesõitu. Lõpetuseks ka üks küsimus. Millest on tingitud see, et tuled põlevad normaalselt vaid kõrgetel pööretel? Süüte osas on kõik ok ja masin käivitub külmalt 2-3 matsuga, soojalt alati esimesega.
Doonor ise selline: http://www.zone.ee/mikkk/tsikkel.jpg
http://www.zone.ee/mikkk/tsikkel1.jpg
- tsiklivend
- Tavakasutaja
- Posts: 43
- Joined: 10. Jan 2005 01:00
- Location: Tartu
- Contact:
Esimesed pildid keretöödest --- www.zone.ee/mikkk/Taastamine
Liivapritsi lasin teha Kambjas tankla taga kaarhallis (firma nime praegu peast ei mäleta). Hinda küsiti 1000kr. mida on üsna palju aga töö oli väga korralik ja koheselt tõmmati haljale plekile ka happekrunt peale, mida oli ikka päris korralik kiht.
Krundiks DYNA Ponti toodang ja must värv on DeBeer`i veokasarjast, mille liitri hind oli 400kr.
Tuleval nädalal lõpetan ka ülejäänud plekkide värvimise, värviks taaskord DYNA toodang ja tooniks tumesinine metallik. Liitri hinnaks 600kr.
Peagi uued pildid!
Liivapritsi lasin teha Kambjas tankla taga kaarhallis (firma nime praegu peast ei mäleta). Hinda küsiti 1000kr. mida on üsna palju aga töö oli väga korralik ja koheselt tõmmati haljale plekile ka happekrunt peale, mida oli ikka päris korralik kiht.
Krundiks DYNA Ponti toodang ja must värv on DeBeer`i veokasarjast, mille liitri hind oli 400kr.
Tuleval nädalal lõpetan ka ülejäänud plekkide värvimise, värviks taaskord DYNA toodang ja tooniks tumesinine metallik. Liitri hinnaks 600kr.
Peagi uued pildid!
Üle 3 kuu möödas viimasest postitusest ja alates augusti keskpaigast on masin olnud taas liikvel. Ühtegi tehnilist probleemi veel esinenud pole, kuid väikesed elektriprobleemid on hetkel suunatulede töölesaamisega. Vahepeal oli küljes ka tule ümber käiv gondel, mis ootab kevadel pahteldamist ja ülevärvimist. Homme teen veel mõned viimased tiirud masinaga sel aastal ja talveks läheb tsikkel kuuri seisma. Pika ja pimeda talveperioodi jooksul plaanin kõik tuled siiski korralikult toimima saada ja keskhark tahaks keevitamist. Lisaks sellele oleks veel vaja vahetada mõningad moraalselt vananenud poldid, mutrid. Kevadel on kindel plaan masin arvele võtta.
Tore kui masin on ainult nö. kalla ja sõida.
Pühapäeval tulemas ka mõned pildid.
Tore kui masin on ainult nö. kalla ja sõida.
Pühapäeval tulemas ka mõned pildid.
- tsiklivend
- Tavakasutaja
- Posts: 43
- Joined: 10. Jan 2005 01:00
- Location: Tartu
- Contact:
tsiklivend teab, millest räägib
Üht koma teist on veel välimuse kallal nokitseda aga talvel aega küll, sest lumega seda pilli välja ei aja.
Siin siis kaualubatud pildid:
Üht koma teist on veel välimuse kallal nokitseda aga talvel aega küll, sest lumega seda pilli välja ei aja.
Siin siis kaualubatud pildid:
Last edited by Mik on 11. Nov 2007 21:10, edited 1 time in total.
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Huvitav...
Peaks näitama küll aga no kui ei näita, siis lingid siin:
http://www.zone.ee/mikkk/Voshod1.jpg
http://www.zone.ee/mikkk/Voshod2.jpg
http://www.zone.ee/mikkk/Voshod3.jpg
Peaks näitama küll aga no kui ei näita, siis lingid siin:
http://www.zone.ee/mikkk/Voshod1.jpg
http://www.zone.ee/mikkk/Voshod2.jpg
http://www.zone.ee/mikkk/Voshod3.jpg
Tänud eelkõnelejatele heade sõnade eest!
To raivoku: Raivo ma sinu kaherattalist küll liikumas pole näinud.
Tagumised suunakad on lõpuks küljes, sest see kuidas need juhtmed seal kinni olid ei kannata mingisugust kriitikat ja nüüd said otsad ümberjoodetud. Peagi krutin külge ka nn. vanakooli peeglid ja eelmine nädalavahetus said ka uued ketipingutid külge.
Lisaks kakkusin selle rõveda sinise isoleerpaela gaasirut¨kalt maha... ei tea, mis eesmärki ta seal õieti täitma pidi, kuna "grip" igati korralik.
Dokustaatide taotlemiseks läheb suvepoole ma arvan.
To raivoku: Raivo ma sinu kaherattalist küll liikumas pole näinud.
Tagumised suunakad on lõpuks küljes, sest see kuidas need juhtmed seal kinni olid ei kannata mingisugust kriitikat ja nüüd said otsad ümberjoodetud. Peagi krutin külge ka nn. vanakooli peeglid ja eelmine nädalavahetus said ka uued ketipingutid külge.
Lisaks kakkusin selle rõveda sinise isoleerpaela gaasirut¨kalt maha... ei tea, mis eesmärki ta seal õieti täitma pidi, kuna "grip" igati korralik.
Dokustaatide taotlemiseks läheb suvepoole ma arvan.
- tsiklivend
- Tavakasutaja
- Posts: 43
- Joined: 10. Jan 2005 01:00
- Location: Tartu
- Contact:
Vahepeal peeglid ja küljekarpide embleemid külge pandud ning masin talveunest äratatud ja pidureid veidi regullitud.
Tsikkel endiselt müügis!!! Täpsemalt võib hinnast rääkida msn: mikupoiss72@hotmail.com või tel. 53 928 652
Tsikkel endiselt müügis!!! Täpsemalt võib hinnast rääkida msn: mikupoiss72@hotmail.com või tel. 53 928 652
Pole siia tükk aega midagi kirjutanud. Ega väga midagi uudist ei olegi peale selle, et käigukastis sai õli ka ära vahetatud ja suve jooksul vast 20km kokku sõidetud. Kuna muud projektid ootamas, siis on tsikkel endiselt müügis.
Hinnaks 4500 ja soovi korral saab ostja kaasa tutika I rem. mõõdus kolvi ning klaasiga esitulegondli. Asjaga kiire!!!
Hinnaks 4500 ja soovi korral saab ostja kaasa tutika I rem. mõõdus kolvi ning klaasiga esitulegondli. Asjaga kiire!!!
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Re: iz
Arvestades kulutustega mis on masinale alla pandud tundub kõik võimalik. Las müüja ise teab kellele, miks ja kui suure summa eest masina ära annab.jaan6 wrote:no asjaga vist ikkagi kiire ei saa olla, kuna müüd seda vashodi juba aastakese varsti, aga soovitan hinda alla lasta, 2 500 oleks mõistlik hind...
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]