![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Maale viies sai masinat uuesti käivitada proovitud, kuid asjata. Silindril olid kriimud sees ning kolb ka üsna põlenud pealegi oli käiguvahetusvõll vaja ära vahetada ning nii sai mootor laiali võetud. Sellest algaski masina remontimine. Paari nädalaga sai masin laiali võetud. Alles jäi ainult ratastel raam. Ülejäänud jupid said eemaldatud. Silinder käis puurimises ning mootorisse said pandud uus kolb, uus kepsu nõellaager, uus käiguvahetusvõll ning uued tihendid. Mootori kõrvalt said ka muud plekid ära värvitud. Raam jäi puutumata.
Kevade jooksul sai masin omale uued käekummid, uued siduri- ja pidurihoovad, uued trossid, uue käiguvahetusvõlli, uue veovõlli (mutri puudumise tõttu läks hiljem uuesti vahetusse), silinder puuriti, uus kolb+ rõngad, uus nõellaager, uued tihendid, uue värvi, uued pirnid. Suvel sain masina ka käima kuid väikest ketihammakat kinni hoidva mutri puudumise tõttu masin sõitma ei saanudki. Mootor seisis sügisest kuni selle aasta veebruarini. Märtsis sai vahetatud genekas ning silindrikaan.
Praegu aga kahjuks seisab endiselt, kuna ei ole saanud veel uut veovõlli kätte (Vahepeal oli mootoris Voshod 2 võll, mis ei sobinud kokku 3M käigukastiga). Aprilli alguses vahetasin ka esiamortides oleva õli ning sättisin pidurid töökorda.
Selline on siis minu masina praegune käekäik.