Kellele meeldivad rollerid?
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Kõik ikka variaatoriga ja lihtsalt gaas ja pidurid?om wrote:Ah et sulle jääb 500-650cc väheks?heinam wrote:uimased on natuke nihukesed masinad
Võta siis 838cc, 75hp - Gilera GP800 mille topspeed on ~200 kmh ja kiirendus oma 245 kilogrammise massi juures 0-100kmh/5,7sek
Last edited by canyondrift on 04. Feb 2008 20:13, edited 1 time in total.
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
no ja kuhu sa sellise emalaevaga lähed? selline masin ümber kukub siis ainus võimalus 4mehega se püsti tõsta. Ja 1 küsimus veel?? Mitusada tuhat selline asi maksab??om wrote:Ah et sulle jääb 500-650cc väheks?heinam wrote:uimased on natuke nihukesed masinad
Võta siis 838cc, 75hp - Gilera GP800 mille topspeed on ~200 kmh ja kiirendus oma 245 kilogrammise massi juures 0-100kmh/5,7sek
Sellise rolleriga oleks idee poolest hea matkamas käia. Jalad jäävad kuivaks ka märjal teel, põlvedel ka mingisugune tuulekaitse olemas. Ja kui peakski roller pikali kukkuma, siis õigete võtetega saab 400 kg kaaluva ratta ka püsti. Kui sa ei tea tsikli püstitõsmise võtteid, oled ilmselt vähe motomaailmas ringi vaadanud.heinam wrote: no ja kuhu sa sellise emalaevaga lähed? selline masin ümber kukub siis ainus võimalus 4mehega se püsti tõsta. Ja 1 küsimus veel?? Mitusada tuhat selline asi maksab??
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Tehke trenni siis jõuate, mitte et istute telksu taga ja vahite sinna, kui palju trenni teete siis tõstate Volvot nagu "pahad pojad" filmisrallitaja wrote:Sellise rolleriga oleks idee poolest hea matkamas käia. Jalad jäävad kuivaks ka märjal teel, põlvedel ka mingisugune tuulekaitse olemas. Ja kui peakski roller pikali kukkuma, siis õigete võtetega saab 400 kg kaaluva ratta ka püsti. Kui sa ei tea tsikli püstitõsmise võtteid, oled ilmselt vähe motomaailmas ringi vaadanud.heinam wrote: no ja kuhu sa sellise emalaevaga lähed? selline masin ümber kukub siis ainus võimalus 4mehega se püsti tõsta. Ja 1 küsimus veel?? Mitusada tuhat selline asi maksab??
Sellisega sõidaks minagi jah ringi, aga pole veel ühtegi kohanud ikka need 50cc sääsed mööda läinud...
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
aga näiteks kui lähedi matkama ja on hea vihmane ilm ning plats asub metsasees ja kui jääd kinni sinna metsa selline laevaga,kuda siis veel välja saad?? ehitad ise vintsi peale?rallitaja wrote:Sellise rolleriga oleks idee poolest hea matkamas käia. Jalad jäävad kuivaks ka märjal teel, põlvedel ka mingisugune tuulekaitse olemas. Ja kui peakski roller pikali kukkuma, siis õigete võtetega saab 400 kg kaaluva ratta ka püsti. Kui sa ei tea tsikli püstitõsmise võtteid, oled ilmselt vähe motomaailmas ringi vaadanud.heinam wrote: no ja kuhu sa sellise emalaevaga lähed? selline masin ümber kukub siis ainus võimalus 4mehega se püsti tõsta. Ja 1 küsimus veel?? Mitusada tuhat selline asi maksab??
ja kas sisi selle 50ccrolleriga sõites ei jää jalad kuivaks ja põlvedel pole tuulekaitset? seda saab ka palju kergemini püsti ning saab ka mitukorda odavamalt kätte.Ning on ka palju ilusam minuarust kui se gilera emalaev
Viiekümnekuubikulisega võid matkamas käia, aga sellega sa mingit varustust küll kaasa ei tassi. See ei jaksa kanda. Mis sa arvad, palju võib kaaluda juht, kaassõitja ja nende matkavarustus kokku? Viiekümnesed ei ole loodud matkamiseks. Need on igapäevasõitudeks, nagu ka kõik teised mopeedid.
Metsas matkamiseks on matkaendurod, maanteel matkamiseks käib roller väga hästi. Ega sa bikega ju ka motokrossi sõitma ei lähe ja cruiseriga ei tee ringrajal ka midagi. Igal asjal on oma otstarve. Nagu ka suurel Gilera rolleril.
Huvitav küll, millal inimesed aru saavad, et mopeed ei ole pika maa sõitmiseks mõeldud... Seda on korduvalt tehtud ja tehakse veel, aga see ei ole siiski parim vahend selleks.
Metsas matkamiseks on matkaendurod, maanteel matkamiseks käib roller väga hästi. Ega sa bikega ju ka motokrossi sõitma ei lähe ja cruiseriga ei tee ringrajal ka midagi. Igal asjal on oma otstarve. Nagu ka suurel Gilera rolleril.
Huvitav küll, millal inimesed aru saavad, et mopeed ei ole pika maa sõitmiseks mõeldud... Seda on korduvalt tehtud ja tehakse veel, aga see ei ole siiski parim vahend selleks.
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
.
Last edited by linnakas on 18. Jul 2021 10:25, edited 2 times in total.
IZ planeta, riga 13, Riga 4, Riga 16
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
- vintizvint
- Tavakasutaja
- Posts: 151
- Joined: 13. Feb 2008 01:00
- Location: Soome> Riihimäki
- Contact:
Re
Masin tuleks valida vastavalt enese sõiduoskustele ja kogemustele,mina isiklikult ei soosi enam rollereid sest se aeg on lihtsalt möödas mull.
Soovitaks alustuseks vene päritolu "nikkerdisi" nendega tuleb ajajooksul korralikult kogemusi kaasa,ning saab käiguvahetust õppida jne.
Ma ise alustasin druzbaga mis oli "riga" raamile aretatud, kui ostsin esimese tsikkli jawa 634 lõppes proovi start sellega et hüppas alt
minema kurask....
Soovitaks alustuseks vene päritolu "nikkerdisi" nendega tuleb ajajooksul korralikult kogemusi kaasa,ning saab käiguvahetust õppida jne.
Ma ise alustasin druzbaga mis oli "riga" raamile aretatud, kui ostsin esimese tsikkli jawa 634 lõppes proovi start sellega et hüppas alt
minema kurask....
irwwwwww selle teema alt tuleb ka kergelt välja ikka se et mõni mees magab kah oma iz-i või maitea mis veneime kaisus,roller on paha jne,põhimõtteliselt ärgu keegi ostke enam rollerit vaid ostke vene toodetud vanarauda mida hooldad ja remondid ka 4 korda tihedamini kui mingit lääne pilli,peaks mainima et isegi hiinakad ei lagune nii hullult kui vene masinad,ma mõtlen mootori poolest mitte raamid/rehvid/amordid.minuarust nagu rollerit on ikka vaja,millega siis peaks liiklema se kellel pole autojuhi lube ega veel suurema tsikli lube?,mopeed rigaga või siis võrr D8-ga we:D:D??.eks jah rolleri maine on tõmmanud maha enamus scootertuning mehed kes sõita ei oska vaid näevad unes kah ainult metrakiti sumpsi ja polini corsa võimisiganes silindrit:D.ja põhimõtteliselt kui siin võrreldakse ja mõeldakse mingeid hiina boatiane ja qinqisid ja mai tea mis huanghuid siis pole vist kõiki rollereid veel näinud ja kohanud,max 15k eest saab juba mingi korraliku honda,yamaha,aprilia või muu korraliku firma masina kätte:D::D:DD
täielik nali.
täielik nali.
mul pole rollerite vastu midagi lihtsalt rahakott ei kannata osta ja vene masinad peavad väga hästi vastu kui nendega viisakalt liigeldakse ja hooldatakse vahet pole kas on qinsi või h#i insi kui masinat hoiad siis ta ka kestab.nt mu naabrimehel oli jawa külgkorviga mida ta vist 30 aasta jooksul 3 korda remontis kap aga tema masin läikis ALATI nagu prillikivi, mees tuli masina seljast maha ja tõmbas lapiga üle.....
15 000 eest saab kasutatud rolleri - jah, saab. Uue hiina rolleri saab ka. Väga mõnusa mopeedi saab. Vene masinaid saab mitu.
Ma ei poolda rollereid, küll aga meeldivad klassikalised mopeedid. Vene masinat pean lihtsalt sellepärast, et ei ole mingist rikkurite perest. Tahan veel omale paar mopeedi IZ-i kõrvale osta... Ei näe mõtet kallimal masinal, kui saan ka odavamalt hea asja ja rohkemgi - väga oluline asi sõiduvahendi puhul on minu jaoks see, et ma selle juures hoolduseid-parandusi ise teha saaks. Heaperemeheliku kasutamise käigus peavad vanakesed ka vastu.
Nagu ma kunagi ütlesin - lihtsuses peitub võlu. Minu jaoks.
Ma ei poolda rollereid, küll aga meeldivad klassikalised mopeedid. Vene masinat pean lihtsalt sellepärast, et ei ole mingist rikkurite perest. Tahan veel omale paar mopeedi IZ-i kõrvale osta... Ei näe mõtet kallimal masinal, kui saan ka odavamalt hea asja ja rohkemgi - väga oluline asi sõiduvahendi puhul on minu jaoks see, et ma selle juures hoolduseid-parandusi ise teha saaks. Heaperemeheliku kasutamise käigus peavad vanakesed ka vastu.
Nagu ma kunagi ütlesin - lihtsuses peitub võlu. Minu jaoks.
Selgita mulle, mis on föön? Siiani on see juuste kuivatamise aparaat olnud. Taburet on istumiseks. Ma ei loe su lausest mitte midagi välja - vabanda, aga nii see on.biker14 wrote:Roller on pigem lendab ''taburet/föön''
Ja veel, roller on kere tüüp lihtsalt.
Mopeedid jagunevad veel rolleriteks, enduromopeedideks jne. Nagu mootorrattad matkaratasteks, ringrajamootorratasteks, krossiratasteks, tänavaratasteks (, rolleriteks?)...
Mulle tundub, et see vaidlus on juba ammu lõpetatud ja edasi aetakse vaid mingit mõttevaba jama, mida juba tükk maad eespool lugeda võis.
Sellesmõttes, et ajab fööni häält välja ja see sõitja, kes rolleriga sõidab, istuks nagu taburetil.rallitaja wrote:Selgita mulle, mis on föön? Siiani on see juuste kuivatamise aparaat olnud. Taburet on istumiseks. Ma ei loe su lausest mitte midagi välja - vabanda, aga nii see on.biker14 wrote:Roller on pigem lendav ''taburet/föön''
Ja veel, roller on kere tüüp lihtsalt.
Ma arvan, et 90% sai aru, mida ma mõtlesin, aga sa ikka pead hakkama norima selliste asjade kallal
- vintizvint
- Tavakasutaja
- Posts: 151
- Joined: 13. Feb 2008 01:00
- Location: Soome> Riihimäki
- Contact:
Läbu
NO miks küll on se teema läinud omavaheliseks kirumiseks, kus iga-üks
kiidab oma s.....ta jne. Samuti on foorumis eraldi teema õigekirja kohta tehtud
Austaks ikka seda mis kellegil on, peasi et sõiduk edasi viib punktist A punkti B
kiidab oma s.....ta jne. Samuti on foorumis eraldi teema õigekirja kohta tehtud
Austaks ikka seda mis kellegil on, peasi et sõiduk edasi viib punktist A punkti B
Võibolla kõlavad väikesed kahetaktilised mopeedrollerid tõesti nagu föönid. Neljataktilised enam mitte. Veel vähem sõidavad peenikese sirina saatel suure kubatuuriga rollerid.biker14 wrote: Sellesmõttes, et ajab fööni häält välja ja see sõitja, kes rolleriga sõidab, istuks nagu taburetil.
Ma arvan, et 90% sai aru, mida ma mõtlesin, aga sa ikka pead hakkama norima selliste asjade kallal
Ise väidad, et roller on vaid keretüüp ja juba hakkad absoluutselt kõiki rollereid 2T mopeediga samastama. Mootori hääl ei olene ju keretüübist?
Vabandage, aga ma tõesti ei saa niisugust asja sinnapaika jätta.
- agent007
- Tavakasutaja
- Posts: 30
- Joined: 14. May 2005 00:00
- Location: -- Tartumaa -- Mobiil: 58454535
- Contact:
Ei teema on siin hea. Siiski mina ka ei poolda rollereid. Imelikud sihukesed asjandused. Kurat pinisevad, käiku ei vaheta ja istud nagu söögilaua taga.
Ei mehed nahhui te sõimlete siin - igaüks teab mis talle meeldib. Pole veel kuulnud, et keegi oleks omale masina ostnud kuna ta sõbrale ja tuttavale see meeldis. Noh ja kui ongi siis palju õnne talle!
Muide ilusat kevade algust kõigile. Minu kevad hakkas igatahes lumega!
Ei mehed nahhui te sõimlete siin - igaüks teab mis talle meeldib. Pole veel kuulnud, et keegi oleks omale masina ostnud kuna ta sõbrale ja tuttavale see meeldis. Noh ja kui ongi siis palju õnne talle!
Muide ilusat kevade algust kõigile. Minu kevad hakkas igatahes lumega!
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa)
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa)
Tuletaks jälle meelde, et mitte kõik rollerid ei pinise nagu sääsed.agent007 wrote:Kurat pinisevad, käiku ei vaheta ja istud nagu söögilaua taga.
Ise olen sõitnud mitmete rollerite ja mopeedidega ja jään ikkagi mopeedi võimaluste ja praktilisuse juurde. Muidugi suurte ratastega rolleri võtaks iga kell, kuna mopeediga määrib märjal ajal jalatsid ära ja püksid on ka porised. Pisikeste ratastega asjad ei ole minu jaoks ja üldse on paljud rollerid istumise all vääääga pisikesed.
Mopeedi ja rolleri vahel on ka see asi, et tsikli pealt mopi peale istumisel ei teki enne esimest kurvi piduripedaali otsimise vajadust - rolleritel ju enamuses tagapidur lenksu peale viidud. Ühel Lifani rolleril olen ka pedaalina näinud.
Roller on suvel randa/linna minekuks super asi, aga igast "tuuningumehed" tuleks küll tänavatelt ära korjata- ca 15 aastat vana tüüp, kellel liikluseeskirjadest puudub igasugune teadmine( ise arvavad nad muidugi, et teavad kõike) sangas, väikesed rattad&veermik, mis on mõeldud ca 50kmh kulgemiseks sõelub kuskil kekslinnas autode vahel 80 kmh. Mille jaoks? Osta siis juba tsikkel, mis on ka sellistel kiirustel juhitav. Põed lubade pärast? Vahet ju pole, ega sa sellises seades roleriga ka ju sõita või. Sead ainult ennast&teisi ohtu!!
Sorry kui ma kellegi tunfeid nüüd riivan aga minuarust on roller üks ratastega taburett : :). Sellise asjaga on ju jõhkralt igav sõita... magama võib lausa jääda. Ühesõnaga ei meeldi sellised asjad. Mis tuunimisse puutub siis mis selles head on kui mõni vant 120 puuse paneb rolleri halva juhitavuse tõttu suurter kiirustel(väike ratas , väike teljevahe ja staff). Rolleri raha eest võib ju osta midagi palju mõistlikumat nagu nt mootoratas. Näide: ma ostsin endale 125ccm honda xr125-l, mis läheb sama palju välja kui nn tuuniutd rollerid + minu enduroga saab sõita maastikul ja temaga pole igav sõita mingi kuu pärast kui ma olin enda masina kätte sanaud rääkis mu sõbra vend et tolle klassikaaslane oli ostnud sama hinnaga endale rolleri millega ma endale oma enduro. Nii, et ma leian et kui on ikka valida mõtteka ja mõttetu vahel siis on ikka mõttekam osta endale tsikkel mitte ratastel taburett.
Aga see on puhtalt minu arvamus !!!
Aga see on puhtalt minu arvamus !!!
Tatru Tamme Gümnaasium !!!
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
Oman Karti Minsk (Forsseeritud) , võistlus kart tuldud eesti meistriks aastal 1995 (Rain Kala, minu poolvend) Klassis KADETT senior
honda xr-l 125
True, M8, true, aga ühe asjaga paned sa küll puusse- roller on super vahend jõuda punktist A punkti B ja seda väga kiiresti, vaatamata väikesele maksimumkiirusele. Tüdrukute hankimiseks ta tõepoolest ei ole õige tööriist- sõltumata neoontuledest ja 20cc suurendatud silindrimahustOconner12 wrote:Aga see on puhtalt minu arvamus !!!
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla