hillar: IZH Planeta
Selle teomehanismi reguleerimise kruvi on minu kätte jäänud ja seal küljes peaks mu "kiire aretis kojuminekuks" olema, kui seda kellegi poolt eemaldatud pole. Selle teomehanismi juurest oleks saanud muidu natukene reguleerida.
Muide, sidurivedrude timmimine võrdsele pingsusele on kah katsetamist nõudev töö- kui nad silma järgi kinni keerata, jääb iga vedru ise pingsuse alla. Siis tõuseb taldriku üks pool rohkem kui teine ja sidur veab ikka mingil määral kaasa.
Muide, sidurivedrude timmimine võrdsele pingsusele on kah katsetamist nõudev töö- kui nad silma järgi kinni keerata, jääb iga vedru ise pingsuse alla. Siis tõuseb taldriku üks pool rohkem kui teine ja sidur veab ikka mingil määral kaasa.
sain teada milline see regull kruvi välja näeb, nüüd vaja ainult leida sama keermega polt ja sellele treipingis õige profiil anda.
vahepeal siis oli masin müügis ja pakuti ka, aga mõtlesin ümber, et panen hoopis IZH Planeta2 mootori peale mis mul olemas on, aga see ei juhtu enne kevadet.
Vaja siis raam viisakalt korda teha (värvimistööd) ja arvele võtta. Birkat juba nägin võrus 100.- eest müügil. Kui raamil, birkat ega dokumente ei ole kas siis piisab nõuka aegsest dokumendist, et see inimene on ostnud uue mootori (et siis selline dokument olemas isegi).
vahepeal siis oli masin müügis ja pakuti ka, aga mõtlesin ümber, et panen hoopis IZH Planeta2 mootori peale mis mul olemas on, aga see ei juhtu enne kevadet.
Vaja siis raam viisakalt korda teha (värvimistööd) ja arvele võtta. Birkat juba nägin võrus 100.- eest müügil. Kui raamil, birkat ega dokumente ei ole kas siis piisab nõuka aegsest dokumendist, et see inimene on ostnud uue mootori (et siis selline dokument olemas isegi).
Silm sirkel, nina vinkel.
arend
Mootor, küljekarp, sumpad/leegikad viidi ära. Mitu ideed on mida teha.
Kui otsustan sellest kevadeks elulooma teha, siis raam saab musta värvi, vanemad triipudega küljekarbid ja 2/3 seeria porikad. Mootor tuleb siis p2. Muude juppide värvi mõtlen välja (mudugi oleks kõige lihtsam must).
Sadul on praegu puudu. Esihark tuleb võib-olla P2 oma, võib-olla jätan samaks. Millised amordid, veljed panen ei oska ütelda.
Võimalik, et raam saab uue värvi ja jääb seisma koos juppidega.
Kui otsustan sellest kevadeks elulooma teha, siis raam saab musta värvi, vanemad triipudega küljekarbid ja 2/3 seeria porikad. Mootor tuleb siis p2. Muude juppide värvi mõtlen välja (mudugi oleks kõige lihtsam must).
Sadul on praegu puudu. Esihark tuleb võib-olla P2 oma, võib-olla jätan samaks. Millised amordid, veljed panen ei oska ütelda.
Võimalik, et raam saab uue värvi ja jääb seisma koos juppidega.
Silm sirkel, nina vinkel.
raami sai siis lammutatud, ainult tagakiik koos rattaga jäi kinni, ei jõua telje polti lahti keerata, peab sinna mingid sprayd peale laskma, aga mida? Poldid on küll kinniroostetand, amordi oma lendas mul pooleks lahti keerates.
raam saab siis varsti liivapritsi alla ja mustaks värvitud, muude detailide värvi ei ole välja mõtelnud.
idee oli mul, et panna P3 küljekarbid, P porikad, sadul tuleb ka vaadata kuskuilt. Sumpad/leegikad on kah kauge maa, esihark äkkiP4 oma.
raam saab siis varsti liivapritsi alla ja mustaks värvitud, muude detailide värvi ei ole välja mõtelnud.
idee oli mul, et panna P3 küljekarbid, P porikad, sadul tuleb ka vaadata kuskuilt. Sumpad/leegikad on kah kauge maa, esihark äkkiP4 oma.
Silm sirkel, nina vinkel.
ei noh, seda ma tean, et tagurpidi keermega, aga mida sinna peale lasta. on ju mingid roostemuundurid jms, kellel kogemusi on siis võiks soovitada mingit marki(arvan, et erinevad firmad teevad neid), sest laupäeval lähen linna ja saan ära osta. Kuidas suhtute WD40? relakaga ei taha kah kohe lõikuma hakata.
Silm sirkel, nina vinkel.
Kas Planeta 4 ja Planeta 3 küljekarbid mitte samad ei ole?
Seda ka veel - kui esikahvli Planeta 4 oma paned, mis sa siis Planeta Spordi kahvliga (ehk praegusega) peale hakkad? Äkki ärid maha?
Tagatelg on vastupäeva keermega, ketikarbi mutter aga päripäeva. Kui esiteljele mutter otsa panna, siis on see samuti vastupäeva keermega. Esiteljele käib Planeta Spordi esihargiga mutter otsa, tava-Planetal aga keeratakse telg amordi alumise osa külge, kus on keere sees.
Ma mäletan, et üks sumps oli omadega läbi (kriimud all), aga teine oli üsna ok, v.a. välimus. Äkki kannatab üle poleerida spetsiaalvahenditega, saaks need rõvedad plekid sealt maha. Aga teine sumps tuleks siis ikkagi uus otsida.
Muide, keegi müüs siin hiljuti tuttuut Planeta silindrit - katsu üles otsida ja ära krabada, jääb ülepuurimine ja 2. remondi kolb ära.
Seda ka veel - kui esikahvli Planeta 4 oma paned, mis sa siis Planeta Spordi kahvliga (ehk praegusega) peale hakkad? Äkki ärid maha?
Tagatelg on vastupäeva keermega, ketikarbi mutter aga päripäeva. Kui esiteljele mutter otsa panna, siis on see samuti vastupäeva keermega. Esiteljele käib Planeta Spordi esihargiga mutter otsa, tava-Planetal aga keeratakse telg amordi alumise osa külge, kus on keere sees.
Ma mäletan, et üks sumps oli omadega läbi (kriimud all), aga teine oli üsna ok, v.a. välimus. Äkki kannatab üle poleerida spetsiaalvahenditega, saaks need rõvedad plekid sealt maha. Aga teine sumps tuleks siis ikkagi uus otsida.
Muide, keegi müüs siin hiljuti tuttuut Planeta silindrit - katsu üles otsida ja ära krabada, jääb ülepuurimine ja 2. remondi kolb ära.
ei noh, mootor koos sumpa ja küljekarbiga on mul müüdüd(vist isegi kirjutasin sellest ). Seda ma ei teadnud, et see on PSpordi esikahvel, ma ei tea mis ma sellega teen.
Aga tegelt võiksite ütelda mis on levinumad värvikombinatsioonid, ise vaatan ka netis pilte ja vaatan mis meeldib. hetkel arvan, et oranz ja valge oleksid sobivamad.
Aga tegelt võiksite ütelda mis on levinumad värvikombinatsioonid, ise vaatan ka netis pilte ja vaatan mis meeldib. hetkel arvan, et oranz ja valge oleksid sobivamad.
Silm sirkel, nina vinkel.
Must ja punane on suht levinud kombinatsioon - ja need värvid minu silmis tõesti ka sobivad.
Valge ja oranz - siis tekib jällegi küsimus, mis värvi raam ja mis värvi ülejäänu. Ütlesid ennist, et teed raami mustaks - siis tuleks juba kolmevärviline.
Mind huvitab ka see, mismoodi tagateljepolt kinni roostetas - suvel liikus see veel täiesti vabalt. Ja kui lahti ei tule, siis aja ta veidi kuumaks - need vedelikud ja pihustatavad asjad ei ole vähemalt mind veel kunagi aidanud (kujutage nüüd ette, milline on selle Moskvitsi tagasilla kinnitus, mis mitu aastat soolveega kokku puutunud). Kolm päeva leotasin, lahti ei saanud. Lõpuks panin võtmele meetrise toru taha ja väänasin jõuga lahti. Teise poole oma ajasin juba kuumaks ja tuli lobinal ilma toruta lahti.
Valge ja oranz - siis tekib jällegi küsimus, mis värvi raam ja mis värvi ülejäänu. Ütlesid ennist, et teed raami mustaks - siis tuleks juba kolmevärviline.
Mind huvitab ka see, mismoodi tagateljepolt kinni roostetas - suvel liikus see veel täiesti vabalt. Ja kui lahti ei tule, siis aja ta veidi kuumaks - need vedelikud ja pihustatavad asjad ei ole vähemalt mind veel kunagi aidanud (kujutage nüüd ette, milline on selle Moskvitsi tagasilla kinnitus, mis mitu aastat soolveega kokku puutunud). Kolm päeva leotasin, lahti ei saanud. Lõpuks panin võtmele meetrise toru taha ja väänasin jõuga lahti. Teise poole oma ajasin juba kuumaks ja tuli lobinal ilma toruta lahti.