Mini/krossi voshood
Täpsustan et tegelt ei leidnud nõellaagrit mina ülesse,sõber käis juppe sebimas ja leidis ülesse kogemata (krt loll pea palju vaeva )
Siis sai mootor kiiresti kokku ja siis sõitma.
Õhtuotsa sai rallitud Masin läheb ikka normaalselt edasi.Sai ka natu kiirendatud ja tulemuseks pakun ikka üle 100 .
Ei lagune see niisama lihtsalt midagi ,sai katsetatud ka kahekesi sõitu.
Täna õhtul sain küljekaane,paagi ja leegikad(ja veel mõne vidina).Need said nüüdseks külge.
Mõni pilt siis õhtusest seisundist ka: http://nagi.ee/photos/hautz/4126729/in-set/73577/
Vaadake kui puhtaks saab silindri mootoripesuvedeliku ja survepesuriga
Põhiline puudus on pidurid ,aga needki peaks varsti saama.Pidurduseks on praegu see et kui gaas alla lasta ,siis jääb mootor seisma.
Tgumise otsaga ei oska midagi teha
Paak ja tsikkel tuleb ka suvel ära värvida.
Siis sai mootor kiiresti kokku ja siis sõitma.
Õhtuotsa sai rallitud Masin läheb ikka normaalselt edasi.Sai ka natu kiirendatud ja tulemuseks pakun ikka üle 100 .
Ei lagune see niisama lihtsalt midagi ,sai katsetatud ka kahekesi sõitu.
Täna õhtul sain küljekaane,paagi ja leegikad(ja veel mõne vidina).Need said nüüdseks külge.
Mõni pilt siis õhtusest seisundist ka: http://nagi.ee/photos/hautz/4126729/in-set/73577/
Vaadake kui puhtaks saab silindri mootoripesuvedeliku ja survepesuriga
Põhiline puudus on pidurid ,aga needki peaks varsti saama.Pidurduseks on praegu see et kui gaas alla lasta ,siis jääb mootor seisma.
Tgumise otsaga ei oska midagi teha
Paak ja tsikkel tuleb ka suvel ära värvida.
Ma arvan küll.Tuleb kunagi ära mõõta-kerge raam annab tunda Raam on kuskil 3x kergem ja veeretakistust pole.goonster15 wrote:Üle 100km/h????
Nüüd on ka kärnkumm taha olemas ,ikka norm mustriga. Ette tuleb mopikärn(samad mõõrud ,mis mopi omal)
Talveks tuleb vaadata veel ühed piigid,mis teeb piikideks
Nokka annab natu halvasti ,aga see ongi hea-pikk kiige
kärna pildid: http://nagi.ee/photos/hautz/4509461/in-set/73577/
Enne ei viitsi vist alla panna kui hammakas on ära treitud ,et klotsid sisse lähevad.
Enne ei viitsi vist alla panna kui hammakas on ära treitud ,et klotsid sisse lähevad.
Juhtuski see päev kätte kui kärn alla sai.
Alla läks orig. tagahammakas.Tuleb vist esimene uus ja väiksem teha
selline on siis ta hetkeseis: http://nagi.ee/photos/hautz/4522015/in-set/73577/
Vaja on sumpasid ja laia tagaporikat.Vaja ka korralikku voshoodi ketti.
OOtan juba esiharki sest esiots on madalam kui tagumine
Pidureid tuleb ka timmida,ei taha võtta hästi.
Kuidagi maru hea pidamine on
Alla läks orig. tagahammakas.Tuleb vist esimene uus ja väiksem teha
selline on siis ta hetkeseis: http://nagi.ee/photos/hautz/4522015/in-set/73577/
Vaja on sumpasid ja laia tagaporikat.Vaja ka korralikku voshoodi ketti.
OOtan juba esiharki sest esiots on madalam kui tagumine
Pidureid tuleb ka timmida,ei taha võtta hästi.
Kuidagi maru hea pidamine on
Tänan, edu läheb ikka vaja
selline on minu tingimustes värvimine(minu auto ): http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 46&page=17
Väiksematel pindadel on tulemus kõvasti parem.
Suurt muret teeb nüüd kulund kett, mis on veel 2 ketist kokku tehtud .Need kes on seda teinud teab mis jamad tulevad, kord on kett pingul,kord lõdva.
Kas keegi teab palju maksab uus kett ja kui pikk on?Kui pikk on orig vosakett?
Võrril on uus kett tublisti pikem ,kas ka vosal
selline on minu tingimustes värvimine(minu auto ): http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 46&page=17
Väiksematel pindadel on tulemus kõvasti parem.
Suurt muret teeb nüüd kulund kett, mis on veel 2 ketist kokku tehtud .Need kes on seda teinud teab mis jamad tulevad, kord on kett pingul,kord lõdva.
Kas keegi teab palju maksab uus kett ja kui pikk on?Kui pikk on orig vosakett?
Võrril on uus kett tublisti pikem ,kas ka vosal
uus kett maksab rattapoes ligi 200 kr
no põllupeal ja külavahel ringi rallida kõlbab küll,aga mina sinu asemel keevitaks tagakiige mootorikinnituste ja mootritoru juurde tugevdused kuna praegu lihtsam neid keevitada enne värvimist ja võsa mootoril tiba ikka jõudu on ta võib väga vabalt sinna mõrasid tegema hakata,tean seda omastkäest
aga üks küsimus ka kuhu kadus see traktorimustriga 10 tolline rehv
oleks sellevastu huvi kui vaja enam ei lähe ja äkki sebiksid mulle ka mõne kasutatud korras 16 või 18 tolli kärna
ma vaatasin et sul vedeleb seal üks iz jupi paak
oleks sellegi vastu huvi,nimelt oleks sealt vaja korki ja kraani ja paagi vahele käivat alumiiinium mutrit.
muidu edu ehitamisel
Alar
no põllupeal ja külavahel ringi rallida kõlbab küll,aga mina sinu asemel keevitaks tagakiige mootorikinnituste ja mootritoru juurde tugevdused kuna praegu lihtsam neid keevitada enne värvimist ja võsa mootoril tiba ikka jõudu on ta võib väga vabalt sinna mõrasid tegema hakata,tean seda omastkäest
aga üks küsimus ka kuhu kadus see traktorimustriga 10 tolline rehv
oleks sellevastu huvi kui vaja enam ei lähe ja äkki sebiksid mulle ka mõne kasutatud korras 16 või 18 tolli kärna
ma vaatasin et sul vedeleb seal üks iz jupi paak
oleks sellegi vastu huvi,nimelt oleks sealt vaja korki ja kraani ja paagi vahele käivat alumiiinium mutrit.
muidu edu ehitamisel
Alar
tagakiige kinnitusel on tugevdus otse mootori kinnituse külge ja neid tuleb kindlast veelAlar wrote:uus kett maksab rattapoes ligi 200 kr
no põllupeal ja külavahel ringi rallida kõlbab küll,aga mina sinu asemel keevitaks tagakiige mootorikinnituste ja mootritoru juurde tugevdused kuna praegu lihtsam neid keevitada enne värvimist ja võsa mootoril tiba ikka jõudu on ta võib väga vabalt sinna mõrasid tegema hakata,tean seda omastkäest
aga üks küsimus ka kuhu kadus see traktorimustriga 10 tolline rehv
oleks sellevastu huvi kui vaja enam ei lähe ja äkki sebiksid mulle ka mõne kasutatud korras 16 või 18 tolli kärna
ma vaatasin et sul vedeleb seal üks iz jupi paak
oleks sellegi vastu huvi,nimelt oleks sealt vaja korki ja kraani ja paagi vahele käivat alumiiinium mutrit.
muidu edu ehitamisel
Alar
traktori rehvi läheb veel vaja,mul neid 2 ja vb lähevad kardile alla kui kunagi ostan
palju pakud kärnade eest? Saaksin sebida
EI no eriti hea ralli päev
Kõigepealt jätkus keti mahaviskamine,kui hullemalt ralli anda .
Siis sai küte otsa ja lükkasin tanklasse,sain käima aga unustasin keti peale panna(lihtsam lükata) ja tõmbas keti süütemängu.Sai süütemäng uuesti timmitud ja sõitma asuda ja jälle kett maas.Nüüd uuesti süütemäng paika ja sõitma, jälle kett maas.Nüüd juba süütemäng läbi ja kojulükkamine. (krt 2 km jälle)
Kodus uus süütesüsteem ja sõitma, 30m sõita ja kett maas,kett peale ja proovima.Kett pooleks.
Krt kett on nii kulund et lülid loksuvad umbes 1,5 mm ja osad rullid kadunud kulumise käigus.
Kui pikk on uus kett?
üle 165cm ikka?
Kui pikk on orig vosa kett(küljes olnud)?
Kõigepealt jätkus keti mahaviskamine,kui hullemalt ralli anda .
Siis sai küte otsa ja lükkasin tanklasse,sain käima aga unustasin keti peale panna(lihtsam lükata) ja tõmbas keti süütemängu.Sai süütemäng uuesti timmitud ja sõitma asuda ja jälle kett maas.Nüüd uuesti süütemäng paika ja sõitma, jälle kett maas.Nüüd juba süütemäng läbi ja kojulükkamine. (krt 2 km jälle)
Kodus uus süütesüsteem ja sõitma, 30m sõita ja kett maas,kett peale ja proovima.Kett pooleks.
Krt kett on nii kulund et lülid loksuvad umbes 1,5 mm ja osad rullid kadunud kulumise käigus.
Kui pikk on uus kett?
üle 165cm ikka?
Kui pikk on orig vosa kett(küljes olnud)?
Natuke aretust sai täna tehtud: http://nagi.ee/photos/hautz/4581521/in-set/73577/
Sai esihark normaalmõõtu keevitatud,muud ei saand keevitada,sest elektroodid said otsa.Enne seda sai esihark osandatud ,puhastatud ja uus õli pandud.Tulevased tagaamordid said ka lahti võetud,puhastatud, värvitud mustaks ja uue õliga kokku pandud.
Tuleb keevitada veel tugevdusi ,uued tagaamordi kinnitused, esiotsa tugevdused,uus tagapidurilhoob,esitule kinnitused,jne.
Pärast vahetasin ka käimalöömisvända võlli uue vastu(Vanaisa varud).1 asja unustasin panna nagu alati-siduri lahutamise pulga sidurikorvipoolne osa ,homme jälle uuesti lahti i.Aga vähemalt on nüüd käivitusvänt korralikult kinni
Mõtlen millist(eid) tuld ette panna.Lahendused:
1) 2 halogeen esituld(olid vist gabrielle vms) kõrvuti(läbimõõt kummalgi umbes 15 cm)
2)1 halogeen esituli(Läbimõõt umbes 15cm)
3)1 tavaline esituli(Läbimõõt umbes 15 cm)
4)1 tavaline esituli(Läbimõõt umbes 20 cm,sama mis ¸iguli 2101 esituli)
5)???
Millist lahendus oleks kõige normaalsem?
Kas H1 halogeen 6v on olemas?
Sai esihark normaalmõõtu keevitatud,muud ei saand keevitada,sest elektroodid said otsa.Enne seda sai esihark osandatud ,puhastatud ja uus õli pandud.Tulevased tagaamordid said ka lahti võetud,puhastatud, värvitud mustaks ja uue õliga kokku pandud.
Tuleb keevitada veel tugevdusi ,uued tagaamordi kinnitused, esiotsa tugevdused,uus tagapidurilhoob,esitule kinnitused,jne.
Pärast vahetasin ka käimalöömisvända võlli uue vastu(Vanaisa varud).1 asja unustasin panna nagu alati-siduri lahutamise pulga sidurikorvipoolne osa ,homme jälle uuesti lahti i.Aga vähemalt on nüüd käivitusvänt korralikult kinni
Mõtlen millist(eid) tuld ette panna.Lahendused:
1) 2 halogeen esituld(olid vist gabrielle vms) kõrvuti(läbimõõt kummalgi umbes 15 cm)
2)1 halogeen esituli(Läbimõõt umbes 15cm)
3)1 tavaline esituli(Läbimõõt umbes 15 cm)
4)1 tavaline esituli(Läbimõõt umbes 20 cm,sama mis ¸iguli 2101 esituli)
5)???
Millist lahendus oleks kõige normaalsem?
Kas H1 halogeen 6v on olemas?
Sai siis natuke keevitatud: http://nagi.ee/photos/hautz/4596531/in-set/73577/
Teisele poole tuleb ka alumine osa juurde keevitada.
Pidurihoob sai ka tehtud.
Esitule asi on lahtine
Homme veel kõvasti keevitust raami tagaosale ka ja kui viitsin siis hakkan kunagi lammutama värvimiseks
Raam tuleb kindlasti must ja paak ja porikad ka mustad või punased(või veel sinised )
Tulid veel ametlikud mõtted korraks (Ehitusluba jms)
Kas on mõtet? Mis hinnaks võiks tulla?
Nüüd tuleb kindlasti kriitikat,aga see viibki ju edasi
Teisele poole tuleb ka alumine osa juurde keevitada.
Pidurihoob sai ka tehtud.
Esitule asi on lahtine
Homme veel kõvasti keevitust raami tagaosale ka ja kui viitsin siis hakkan kunagi lammutama värvimiseks
Raam tuleb kindlasti must ja paak ja porikad ka mustad või punased(või veel sinised )
Tulid veel ametlikud mõtted korraks (Ehitusluba jms)
Kas on mõtet? Mis hinnaks võiks tulla?
Nüüd tuleb kindlasti kriitikat,aga see viibki ju edasi
porikad, esiratas,esituli ja tagumine ots teevad muret veel.
Ette ka kitsast kärna pole tuleb vist lai panna.
http://nagi.ee/photos/hautz/4622737/in-set/73577/
Nüüd on saanud lumest viimast võtta aga kärn on talvel liedam kui tavaline rehv(JÄÄL)
Täna pidin uue gaasitrossi ka tegema
Izi esiharkk jääb vist jh liiga jäigaks.Tuleb välja et truzbal pole iz-i esihark
Ette ka kitsast kärna pole tuleb vist lai panna.
http://nagi.ee/photos/hautz/4622737/in-set/73577/
Nüüd on saanud lumest viimast võtta aga kärn on talvel liedam kui tavaline rehv(JÄÄL)
Täna pidin uue gaasitrossi ka tegema
Izi esiharkk jääb vist jh liiga jäigaks.Tuleb välja et truzbal pole iz-i esihark
Kui ette kitsast kärna pole, siis laiaga rikud sõidulõbu ära.
IZ mootorratta esihargi kohta olen mina juba oma sõnad andnud, veendusid nüüd ise. Sul amordid töötavad ikka, läbi ei lase?
Porikad pane kindlasti külge, vähemalt ette. Kui ees porikat ei ole, siis sa varsti enam ei näe, silmeesine saab porikseks (kas siis prillid või visiir, oleneb missugune kiiver sul on).
IZ mootorratta esihargi kohta olen mina juba oma sõnad andnud, veendusid nüüd ise. Sul amordid töötavad ikka, läbi ei lase?
Porikad pane kindlasti külge, vähemalt ette. Kui ees porikat ei ole, siis sa varsti enam ei näe, silmeesine saab porikseks (kas siis prillid või visiir, oleneb missugune kiiver sul on).
Amordid töötavad ilusti ja läbi ei lase.Puksid ja tihendid on korralikud.
Kui hakkavad läbi laskma siis on ka uued tihendid kuskil olemas.
Vb sebin ikka voshoodi hargi või võtan truzba oma ja teen korda.
Kevade poole teeb ühe rõngavahetuse ka vist ,vb ka ühe puurimise
Pakkuda võib ka parempoolset mootoripoolt ja 3 rõngalist 1 rem kolbi elva-tartu kandist.
Käigukasti hammakate nukid võiks ka üle lasta,vahel harva viskab mõnda käiku välja,Hambad ise peaks veel korralikud olema.
Mootor tundub et on korralik olnud, aga enne minu kätte jõidmist on valedesse kätesse jõudnud.
Andke aga ideid
Kui hakkavad läbi laskma siis on ka uued tihendid kuskil olemas.
Vb sebin ikka voshoodi hargi või võtan truzba oma ja teen korda.
Kevade poole teeb ühe rõngavahetuse ka vist ,vb ka ühe puurimise
Pakkuda võib ka parempoolset mootoripoolt ja 3 rõngalist 1 rem kolbi elva-tartu kandist.
Käigukasti hammakate nukid võiks ka üle lasta,vahel harva viskab mõnda käiku välja,Hambad ise peaks veel korralikud olema.
Mootor tundub et on korralik olnud, aga enne minu kätte jõidmist on valedesse kätesse jõudnud.
Andke aga ideid
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Seleta meile mis on truzba esihark, minduteada on see asi ikka druzba ja sellega langetati ennemvanaste metsas puid, kuid see kippus üle kuumenemahautz wrote:Vb sebin ikka voshoodi hargi või võtan truzba oma ja teen korda.
Masin hakkab tõesti sul ilmet võtma, korraliku töö oled teinud ära ja ma loodan et need keevitused sul ikka vastu peavad. Egas midagi siis edu tööle ja värvi masin kindlasti üle...
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
canyondrift wrote:
Seleta meile mis on truzba esihark, minduteada on see asi ikka druzba ja sellega langetati ennemvanaste metsas puid, kuid see kippus üle kuumenema
hautz wrote:No täna läksin kettasse ja aretasin tagahammaka.Kasutasin moskva hammakat.(oleks saand lihtsamalt aga liiga hilja avastasin et piduritrummel on moskval eraldi küljes)
Puudu veel õhukumm ja esihammaka mutter (vaja ära tuua).Kärnu vist esialgu ei tule
Pidurid on juba omaette asi.Plaan on ketaspidurid(õliga),aga vaatab mis saab
Käima sai ka korra proovitud:läks käima küll
Pildimaterjal: http://nagi.ee/photos/hautz/4075287/in-set/73577/
Tru¸bast ka pilti ,kui esiharki ei saa sis rändab tru¸ba esihark vosale.Tru¸bal on i¸-i esihark ,natuke kohandatud... : http://nagi.ee/photos/hautz/4075617/in-set/74119/
Täna sai enne mootori lahtivõtmis 1tunniga 2l kütet ära raisatud
Lõpus läks juba päris hästi edasi.Ju hakkas kartma lahtivõttmist
Mootor oli nagu mulda täis krt.Hammasrattad kragisesid ja kahvlid olid kulunud.Säh sulle korras mootorit
Jupid said väikest pesu pärast,nüüd nagu uued
See hammakas kuhu ketiratas külge käib pidi ka ikka vale olemas olema (liiga tihedad hambad on peal)
Tuleb veel üks mootor ära vedada ja üks korralik kokku teha.Tollel mootoril ka parempoolne mootoripool ära rikutud
Mõni pilt ka: http://nagi.ee/photos/hautz/4668363/in-set/73577/
Kas voshodile ka väiksemaid esimesi ketirattaid ka tehtud on?
Lõpus läks juba päris hästi edasi.Ju hakkas kartma lahtivõttmist
Mootor oli nagu mulda täis krt.Hammasrattad kragisesid ja kahvlid olid kulunud.Säh sulle korras mootorit
Jupid said väikest pesu pärast,nüüd nagu uued
See hammakas kuhu ketiratas külge käib pidi ka ikka vale olemas olema (liiga tihedad hambad on peal)
Tuleb veel üks mootor ära vedada ja üks korralik kokku teha.Tollel mootoril ka parempoolne mootoripool ära rikutud
Mõni pilt ka: http://nagi.ee/photos/hautz/4668363/in-set/73577/
Kas voshodile ka väiksemaid esimesi ketirattaid ka tehtud on?
Sai nüüd proovitud vanema voshodi ja uuema voshodi mootoripooli kokku,ikka päris erinevad olid.
Saaksin 2 voshodi kokku teha,kui 2 komplekti mootoripooli saaks(Kas või katkised,kui jupid on olemas).1 krossikas ja 2 originaal.
Neid kuskilt uuena saada ei ole?Mis hinnad tuleksid?
Voshod 3m mootoril on ka üks võll/hammakas puudu(See ,kuhu esihammakas külge käib)
Kui kuskilt ei saa, siis tuleb keevitada lasta
NB! See üks mootoripool on ülikatki(Kartereid see ei puuduta,küll aga välimus ja pori/mustuse kaitset.
On see sagedane asi et kui kett maha läheb rikud mootoripoole ära?
Saaksin 2 voshodi kokku teha,kui 2 komplekti mootoripooli saaks(Kas või katkised,kui jupid on olemas).1 krossikas ja 2 originaal.
Neid kuskilt uuena saada ei ole?Mis hinnad tuleksid?
Voshod 3m mootoril on ka üks võll/hammakas puudu(See ,kuhu esihammakas külge käib)
Kui kuskilt ei saa, siis tuleb keevitada lasta
NB! See üks mootoripool on ülikatki(Kartereid see ei puuduta,küll aga välimus ja pori/mustuse kaitset.
On see sagedane asi et kui kett maha läheb rikud mootoripoole ära?
väga sagedane eriti kui ilma sidurita sõita
voshod 3 ja 2 karterid on väga erinevad
aga samatüübi mootori kartereid annab vahetada küll
aga sa pead seda mootorit üsna sageli lahti võtma kuna kuluvad käigukäpad vigaseks või käigukasti hambad lopergusteks
ise hakkan ehitama kerge väntvõlli 3 rõngaga kolvi ja tõstetud surveastmega mootorit eks näis mis välja tuleb.
voshod muidu projektiks hea ja katsetamiseks kuna juppe alati jalaga segada.
Alar
voshod 3 ja 2 karterid on väga erinevad
aga samatüübi mootori kartereid annab vahetada küll
aga sa pead seda mootorit üsna sageli lahti võtma kuna kuluvad käigukäpad vigaseks või käigukasti hambad lopergusteks
ise hakkan ehitama kerge väntvõlli 3 rõngaga kolvi ja tõstetud surveastmega mootorit eks näis mis välja tuleb.
voshod muidu projektiks hea ja katsetamiseks kuna juppe alati jalaga segada.
Alar
Alar wrote:väga sagedane eriti kui ilma sidurita sõita
voshod 3 ja 2 karterid on väga erinevad
aga samatüübi mootori kartereid annab vahetada küll
aga sa pead seda mootorit üsna sageli lahti võtma kuna kuluvad käigukäpad vigaseks või käigukasti hambad lopergusteks
ise hakkan ehitama kerge väntvõlli 3 rõngaga kolvi ja tõstetud surveastmega mootorit eks näis mis välja tuleb.
voshod muidu projektiks hea ja katsetamiseks kuna juppe alati jalaga segada.
Alar
Siis kui sain mootori siis oli juba mootoripool katki ,tedagi kelle käest läbi käinud
Oleks ainult juppe jalaga segada või on asi minus,et ei uuri õigetelt inimestelt.
VB hakkan UUT mootorit uurima.Tean kellel vedeleb vist.
http://nagi.ee/photos/hautz/4725851/in-set/73577/
(vaadake ka edasi ikka ka)
vb saab sellest hoopis krossi suzuki...
vaja oleks käigu ja käimalöömisvänta
süütesüsteemi
esihammakat
Kolbi ja rõngaid
karpat
Äkki kellelgi leidub midagi?
Kui kepsu liigutasin sain aru mis on erinevat vene masinast(palju täpsem)
(vaadake ka edasi ikka ka)
vb saab sellest hoopis krossi suzuki...
vaja oleks käigu ja käimalöömisvänta
süütesüsteemi
esihammakat
Kolbi ja rõngaid
karpat
Äkki kellelgi leidub midagi?
Kui kepsu liigutasin sain aru mis on erinevat vene masinast(palju täpsem)
Täna sai üle tüki aja midagi ära tehtud,muu aeg on koguaeg sõidetud.
Said tehtud ette uued mootori kinnitused.
Sai vahetatud mootor ära.Uus mootor sai korraliku käigikasti,korraliku silindri,uue kolvi ,uued rõngad,uue sõrmelaagri.Sidurikorv ei saand kõige parem peale ,käima ei saa eriti lüüa.
Uus mootor on päris hea,hetkel käib sissesõitmine(Ja kärna kulutamine asfaldil )
Vahepeal läks ette voshod 3m esihark,voshodi lenks ja voshoodi esitatas.
Said tehtud ette uued mootori kinnitused.
Sai vahetatud mootor ära.Uus mootor sai korraliku käigikasti,korraliku silindri,uue kolvi ,uued rõngad,uue sõrmelaagri.Sidurikorv ei saand kõige parem peale ,käima ei saa eriti lüüa.
Uus mootor on päris hea,hetkel käib sissesõitmine(Ja kärna kulutamine asfaldil )
Vahepeal läks ette voshod 3m esihark,voshodi lenks ja voshoodi esitatas.