Vene karburaatorite margid
Vene karburaatorite margid
Vene tsiklite karburaatorid
(ja nende andmed)
Mõtlesin kirja panna Vene tsiklite karbusside andmed,äkki on kellelgi vaja.
PS! Kuna on tegemist vene kirjandusest pärit andmetega,siis tasub nendesse suhtuda väikese ettevaatusega.Eriti uuemate K-63,K-65 ja K-68 karpade andmetesse.
Tüüp Mis tsiklil Läbimõõt Düüsi läbilase cc-des
K-26 KievljaninK-1-B 16mm 100cc
K-26A KievljaninK-1-B 16mm
K30 MoskvaM-1-A,K-125 16mm 135cc
K-34 D-4(võrrimootor) 12,5mm 50cc
K-34b(vene B)D-5 kuniD-8M 12,5mm 50cc
K-35 Riga 1(mopp) 12,2mm 90cc
K-35b(vene B)Riga 3(mopp) 14mm 90cc
K-35B Riga4,Verhovina,Turist,MP048,S-52(mopp) 14mm 90cc
K-60 Mini,Delta,Stella,Karpatõ 14mm 70cc
K-60B Sama mis eelnev !4mm 62cc
K-55 M1M,K-55,K-58 20mm 135cc
K-55b K-175 20mm 190cc
K-55B Vjatka-150 22mm 165cc
K-55D M-103 22mm 145cc
K-40 Iz-350,M-75 24mm 175cc
K-28 Iz-350 24mm 190cc
K-28b(vene B) Iz-49 24mm 180cc
K-28B pumbamootor 25mm 295cc
K-28g(vene G)Tuula 25mm 182cc
K-28d(veneD)Iz-56 25mm 182cc
K-28E invaautoC3A 25mm 120cc
K-28z(zitikas) Iz-Jupiter 24mm 270cc
K-28i(vene I)Iz-Planeta 25mm 215cc
K-36 Kovrovets175b,175B,Voshod,Voshod-2 26mm 195cc
K-36g(vene G) Tuula-Turist,Turist M ja TGM(kaubaroller) 27mm 185cc
K-36d(vene D) Iz-jupiter-3 28mm 260cc
K-36E C3d(veneD) invaauto 28mm 400cc
K-36z(zitikas) Iz-Jup,Jup-2 26mm 275cc
K-36i(vene I) Iz-planeta2,Planeta3 28mm 280cc
K-36M M-105,M-106 24mm 155cc
K-36P Vjatka150 M 24mm 165cc
K37 24mm 160cc on M72 (1941-1950)
k37A (1950-1958) on hilisem M72 , M72-H, M72K, K750, K750 MB
K38 24mm 150cc on Irbit m61, Ural m62, Ural m63
K-301 Uraal-3 28mm 185cc
K-301b(vene B) K-650,DneprMT-9 28mm 185cc
K-302 K-750,K-650 28mm 185cc
K-62 Iz-Jupiter4 30mm
K-62b(veneB) Iz-Planeta4 32mm
K-62B Voshod-3 26mm
K62g(veneG) Tulitsa 26mm
K-62i(veneI) Iz-Planeta3 28mm 260cc
K-62E C3D invaauto 30mm
K-62d(veneD) Iz-Jupiter3 32mm
K-62M Iz-PlanetaSport 32mm 270cc
K-62C MMB3-3.115 Minsk 26mm 170cc
K-63T Ural IM3-8.103-10,Dnepr MT-16
K-63f(vene F) Dnepr,Ural
K-65d(vene D)Iz-Jupiter5 30mm 260cc
K-65i(veneI) Iz-Planeta 5 32mm 270cc
K-65B Voshod3M,3M-01,3M-02
K-65C Minsk3.1121.2,3.113,3.1131
K-68d(vene D) Iz-Jupiter5 28mm 250cc
K-68A Iz-Planeta5 28mm 250cc
K-68i(vene I) Iz-Planeta 5 32mm 280cc
Lisan ka mõned vene võidusõidu tsiklite karpad.
K-91 võidusõidu tsiklid(40-50-ndad)
K-93 M-52C
K-29 M-35,M-35K 22mm
K-99 Serpuhovi tsiklid(S-ja Vostokid) 27-28mm
K-99M Serpuhovi tsiklid(S-ja Vostokid) 27-30mm
K-194 ringraja tsiklid 70-ndad (Iz S-11,Strela jne) 24-32mm
K-195 sama,mis eelmine 24-34mm
Info pärit: http://www.hot.ee/kangro1/a.htm
EDIT 7.09.2018 Parandatud Izh Jupiter/Planeta karburaatorite tähised ära.
EDIT 18.02.2019 Parandatud K37, K37A ja K38 markeeringuga sobivad mootorrattad ära.
(ja nende andmed)
Mõtlesin kirja panna Vene tsiklite karbusside andmed,äkki on kellelgi vaja.
PS! Kuna on tegemist vene kirjandusest pärit andmetega,siis tasub nendesse suhtuda väikese ettevaatusega.Eriti uuemate K-63,K-65 ja K-68 karpade andmetesse.
Tüüp Mis tsiklil Läbimõõt Düüsi läbilase cc-des
K-26 KievljaninK-1-B 16mm 100cc
K-26A KievljaninK-1-B 16mm
K30 MoskvaM-1-A,K-125 16mm 135cc
K-34 D-4(võrrimootor) 12,5mm 50cc
K-34b(vene B)D-5 kuniD-8M 12,5mm 50cc
K-35 Riga 1(mopp) 12,2mm 90cc
K-35b(vene B)Riga 3(mopp) 14mm 90cc
K-35B Riga4,Verhovina,Turist,MP048,S-52(mopp) 14mm 90cc
K-60 Mini,Delta,Stella,Karpatõ 14mm 70cc
K-60B Sama mis eelnev !4mm 62cc
K-55 M1M,K-55,K-58 20mm 135cc
K-55b K-175 20mm 190cc
K-55B Vjatka-150 22mm 165cc
K-55D M-103 22mm 145cc
K-40 Iz-350,M-75 24mm 175cc
K-28 Iz-350 24mm 190cc
K-28b(vene B) Iz-49 24mm 180cc
K-28B pumbamootor 25mm 295cc
K-28g(vene G)Tuula 25mm 182cc
K-28d(veneD)Iz-56 25mm 182cc
K-28E invaautoC3A 25mm 120cc
K-28z(zitikas) Iz-Jupiter 24mm 270cc
K-28i(vene I)Iz-Planeta 25mm 215cc
K-36 Kovrovets175b,175B,Voshod,Voshod-2 26mm 195cc
K-36g(vene G) Tuula-Turist,Turist M ja TGM(kaubaroller) 27mm 185cc
K-36d(vene D) Iz-jupiter-3 28mm 260cc
K-36E C3d(veneD) invaauto 28mm 400cc
K-36z(zitikas) Iz-Jup,Jup-2 26mm 275cc
K-36i(vene I) Iz-planeta2,Planeta3 28mm 280cc
K-36M M-105,M-106 24mm 155cc
K-36P Vjatka150 M 24mm 165cc
K37 24mm 160cc on M72 (1941-1950)
k37A (1950-1958) on hilisem M72 , M72-H, M72K, K750, K750 MB
K38 24mm 150cc on Irbit m61, Ural m62, Ural m63
K-301 Uraal-3 28mm 185cc
K-301b(vene B) K-650,DneprMT-9 28mm 185cc
K-302 K-750,K-650 28mm 185cc
K-62 Iz-Jupiter4 30mm
K-62b(veneB) Iz-Planeta4 32mm
K-62B Voshod-3 26mm
K62g(veneG) Tulitsa 26mm
K-62i(veneI) Iz-Planeta3 28mm 260cc
K-62E C3D invaauto 30mm
K-62d(veneD) Iz-Jupiter3 32mm
K-62M Iz-PlanetaSport 32mm 270cc
K-62C MMB3-3.115 Minsk 26mm 170cc
K-63T Ural IM3-8.103-10,Dnepr MT-16
K-63f(vene F) Dnepr,Ural
K-65d(vene D)Iz-Jupiter5 30mm 260cc
K-65i(veneI) Iz-Planeta 5 32mm 270cc
K-65B Voshod3M,3M-01,3M-02
K-65C Minsk3.1121.2,3.113,3.1131
K-68d(vene D) Iz-Jupiter5 28mm 250cc
K-68A Iz-Planeta5 28mm 250cc
K-68i(vene I) Iz-Planeta 5 32mm 280cc
Lisan ka mõned vene võidusõidu tsiklite karpad.
K-91 võidusõidu tsiklid(40-50-ndad)
K-93 M-52C
K-29 M-35,M-35K 22mm
K-99 Serpuhovi tsiklid(S-ja Vostokid) 27-28mm
K-99M Serpuhovi tsiklid(S-ja Vostokid) 27-30mm
K-194 ringraja tsiklid 70-ndad (Iz S-11,Strela jne) 24-32mm
K-195 sama,mis eelmine 24-34mm
Info pärit: http://www.hot.ee/kangro1/a.htm
EDIT 7.09.2018 Parandatud Izh Jupiter/Planeta karburaatorite tähised ära.
EDIT 18.02.2019 Parandatud K37, K37A ja K38 markeeringuga sobivad mootorrattad ära.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Vene karburaatorite margid
Nobody wrote: K62g(veneG) Tulitsa 26mm
soses tähistega
Seal üleval on kirjas peadüüsi läbilase, siis mis need cc täpsemalt tähendavad? Kui kuupsentimeetre, siis minu arust see päris hästi ei sobi, sest läbilase on ikka mingis ajaühikus läbiläinud maht. Ehk siis peaks olema net cc/min vms.
Terv, Jan
Terv, Jan
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
K-68 D - kas saab panna eraldi õlituse karpale?
Mingitoru on paremal pool. Mõni väidab,et ülevool,teine,et õlitus
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Kinni panen.Ei tööta ikka ilusti. Tühikaäik tuleb ja läheb,takt venib imelikult.Kontaktid on uued,süüde õige,kondekas vahetatud. Vahepeal tekkis mõte,et äkki saab lisaõhku kätte mootoripoolte või otsatihendi juurest.Proovingi nüüd K-65 panna peale
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Keera ka seda teist kruvi kinni, sest kui see ka liiga lahti on, siis ei taha ka hästi töödata, ega K68 ja K65 ei erinegi muu asja poolest, kui et ühel on ümarsiiber ja õli pealevoolamis ava, ülejäänud on nagu täiustatud K65Osar wrote:Kinni panen.Ei tööta ikka ilusti. Tühikaäik tuleb ja läheb,takt venib imelikult.Kontaktid on uued,süüde õige,kondekas vahetatud. Vahepeal tekkis mõte,et äkki saab lisaõhku kätte mootoripoolte või otsatihendi juurest.Proovingi nüüd K-65 panna peale
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Kasutan firefoxi, ctrl+f ning leiad lehelt vajaliku info hetkega.urmet48 wrote:Üha enam leiab kinnitust, et birkal olev info ei lange tegelikkusega kokku Tänud Nobody! Pikka näpuga järge ajamise peale leidsin nüüd isegi lõpuks üles.Nobody wrote: Proovi uuesti
K-62C MMB3-3.115 Minsk 26mm 170cc
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 43
- Joined: 15. Jul 2010 00:00
- Location: Põltsamaa
- Contact:
34
tavaline abimootori karpa, see suurema avaga,vist12, umb. 1972 , enne seda k34 ,ilma täheta, sellel löör mingi 10mm. kasutatti d4 ja d5 neil moto lõõr ka väiksem.
k34b puhul võigsolla tegu pisut parema dfuusoriga kuna lõõri läbimõõtude erinevus suurem.
mida muidu teada soovid?
k34b puhul võigsolla tegu pisut parema dfuusoriga kuna lõõri läbimõõtude erinevus suurem.
mida muidu teada soovid?
Võrride karpad: K34, K34B ja K34D.
Mopeedide karpad: K60 ja K60B.
Võrride karpade erinevused on erinev lõõri läbimoot 10mm ja 12mm. D markeeringuga karpal on tõesti suurem ujukikamber ja düüs.
Mopeedikarpade erinevus visuaalselt on ühe lisakanali olemasolu ja teine düüs.
Midagi rohkemat erinevusi pole nagu osanud märgata.
Mopeedide karpad: K60 ja K60B.
Võrride karpade erinevused on erinev lõõri läbimoot 10mm ja 12mm. D markeeringuga karpal on tõesti suurem ujukikamber ja düüs.
Mopeedikarpade erinevus visuaalselt on ühe lisakanali olemasolu ja teine düüs.
Midagi rohkemat erinevusi pole nagu osanud märgata.
K60 oli düüsimõõt kas 70 või 72. Ei mäleta enam täpselt. Tooreklapp on kaa neil erinev ja pole omavahel vahetatav. Vähemalt minul ei õnnestunud neid vahetada, et toimima hakkaks.Nobody wrote:Milline on veel nende erinevus? Tean, et K60b düüs on 62, kuid teine?urmet48 wrote: Mopeedide karpad: K60 ja K60B.
Mopeedikarpade erinevus visuaalselt on ühe lisakanali olemasolu ja teine düüs.
Millest erinevus, mis mootoritega või silindritega neid kasutati?urmet48 wrote:K60 oli düüsimõõt kas 70 või 72. Ei mäleta enam täpselt. Tooreklapp on kaa neil erinev ja pole omavahel vahetatav. Vähemalt minul ei õnnestunud neid vahetada, et toimima hakkaks.Nobody wrote:Milline on veel nende erinevus? Tean, et K60b düüs on 62, kuid teine?urmet48 wrote: Mopeedide karpad: K60 ja K60B.
Mopeedikarpade erinevus visuaalselt on ühe lisakanali olemasolu ja teine düüs.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Täna just lappasin kokku. Kindlasti oli "auk" K-28 I (vene i)afka wrote:Jutt siin mopi karpast aga oleks küsimus IZ K-28 karpa kohta,et mis vahe on segusiibritel.Mingil varjandil on segusiibrile puuritud auk filtripoolsesse külge.Küsimus olekski et mis see auk annab w on sedatüüpi karpa mõeldud kindlale IZ i mudelile?
See ava reguleerib õhu hulka, küllap mõnele mootorile seda on vaja.
Iz 56 karpa on K28D, siibril ava kindlasti lisaks sees ei ole.
Nagu näha, on sellise siibriga karpa siis:
K-28i(vene I)Iz-Planeta 25mm 215cc
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Täna panin kokku ühte "poolikut" karpat, nimelt oli mõni osav meistrimees sinna sisse valmistanud pronksist hülsi. Tuli hooniga tublisti üle käia, et siibriga ühte mõõtu saada, aga küllap hea lahendus.afka wrote:Sain sellise auguga uue segusiibri ja tahaks proovida IZ-49 karpasse.Terve posu neid teisi aga suht kulunud ja logisevad.Eks ole näha mis siis teeb.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1558
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re:
Mul sama küsimus, millele kuulub karburaator K62Ж. Düüsid tunduvad sees päris jämedad, üle 300cc.Alar wrote:tere tekkis küsimus et mis masinale kuuluvad k62z(zitikas) //...//
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Re:
Ma lõin googlesse ja tuli selline vastus: MF-70 mootormadeinussr wrote:Mul sama küsimus, millele kuulub karburaator K62Ж. Düüsid tunduvad sees päris jämedad, üle 300cc.Alar wrote:tere tekkis küsimus et mis masinale kuuluvad k62z(zitikas) //...//
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... pid=344150
EDIT: Kas originaal või peale pandud - pole kindel
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Re: Vene karburaatorite margid
К62Ж ja 65Ж peaks mootorsaan Burani oma olema. Peadüüs 330.