Jawa(mõne suzuki RG125 detailiga)
Jawa(mõne suzuki RG125 detailiga)
Sain siis mootorile raami ka. Ei hakkand teisele raamile panema ikka.
Raamile tuleb uuesti sellele mootorile kinnitused teha,sest enne oli minski mootor peal
Plaan normaalseks välimus ka teha,eriti tagumine ots.(Klaasriie+vaik)
Värv:raam punane kondlid mustad
Mootoril puudu: kolb,rõngas
Esihammaks
Mähised(vb aretab )
Käimalöömis vänt
Sõrme laager
Kolvisõrm
Raamil on puudu tuuleklaas,tahhoka tross,juhtmestik,õli paak(Peaks käima sellele)...
Võite pakkuda puuduvaid osasid(kasvõi katkiseid) PS kaudu.
Pildimaterjal: http://nagi.ee/photos/hautz/4753759/in-set/79757/
Need kellel sarnane masin olnud võite kirjutada oma kogemustest.
Raamile tuleb uuesti sellele mootorile kinnitused teha,sest enne oli minski mootor peal
Plaan normaalseks välimus ka teha,eriti tagumine ots.(Klaasriie+vaik)
Värv:raam punane kondlid mustad
Mootoril puudu: kolb,rõngas
Esihammaks
Mähised(vb aretab )
Käimalöömis vänt
Sõrme laager
Kolvisõrm
Raamil on puudu tuuleklaas,tahhoka tross,juhtmestik,õli paak(Peaks käima sellele)...
Võite pakkuda puuduvaid osasid(kasvõi katkiseid) PS kaudu.
Pildimaterjal: http://nagi.ee/photos/hautz/4753759/in-set/79757/
Need kellel sarnane masin olnud võite kirjutada oma kogemustest.
Last edited by hautz on 25. Dec 2008 02:03, edited 2 times in total.
masin
kolviga tuleb sul veel suura jama. Sõbral on honda ns, mis on veidi uuem masin, kui see sul ja tollelegi ei toodeta enam kolbe Ainuke võimalus on sul välismaa lammutus, või siis kolvi täpsed joonised ja treiali juurde.
edu ehitamisel.
edu ehitamisel.
Re: masin
krt inglismaalt saaks kolvi,rõngad,sõrme ja stopprid 60,- umbestaimo_80 wrote:kolviga tuleb sul veel suura jama. Sõbral on honda ns, mis on veidi uuem masin, kui see sul ja tollelegi ei toodeta enam kolbe Ainuke võimalus on sul välismaa lammutus, või siis kolvi täpsed joonised ja treiali juurde.
edu ehitamisel.
Keegi tellimisega ei tegele?(PS)
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Re: masin
60£ vasthautz wrote:*** inglismaalt saaks kolvi,rõngad,sõrme ja stopprid 60,- umbestaimo_80 wrote:kolviga tuleb sul veel suura jama. Sõbral on honda ns, mis on veidi uuem masin, kui see sul ja tollelegi ei toodeta enam kolbe Ainuke võimalus on sul välismaa lammutus, või siis kolvi täpsed joonised ja treiali juurde.
edu ehitamisel.
Keegi tellimisega ei tegele?(PS)
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
Re: masin
http://cgi.ebay.co.uk/PISTON-KIT-SUZUKI ... dZViewItemcanyondrift wrote:
60£ vast
Krt see pole jh dollar
Palju on inglise ja eesti raha vahe?
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Üks nael on:
GBP (Inglise nael) 19.77400 20.07250 19.79400 20.05250 19.98330
https://www.hanza.net/cgi-bin/hanzanet
See kokku teeks umbes 700.-
GBP (Inglise nael) 19.77400 20.07250 19.79400 20.05250 19.98330
https://www.hanza.net/cgi-bin/hanzanet
See kokku teeks umbes 700.-
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
Kui hästi läheb, saad veel tolli ja käibemaksu ka juurde maksta.
EDIT: Ja Inglismaa ei ole euroopa liidus. Tollimaks oleneb, paljud ei maksa, paljudel kisutakse pakk lahti ja uuritakse mis on ja kui ületab teatud summa siis plekid juurde.
EDIT: Ja Inglismaa ei ole euroopa liidus. Tollimaks oleneb, paljud ei maksa, paljudel kisutakse pakk lahti ja uuritakse mis on ja kui ületab teatud summa siis plekid juurde.
Last edited by Suska on 17. Mar 2008 23:46, edited 1 time in total.
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Kas Ingilsmaa mitte Euroopa Liidus ei ole? http://europa.eu/pol/cust/index_et.htmSuska wrote:Kui hästi läheb, saad veel tolli ja käibemaksu ka juurde maksta.
http://et.wikipedia.org/wiki/Euroopa_Liit
Postikulu tuleb küll vist võimas, aga tollimaksu vist maksma ei pea...
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
No seda kolvi asja vaatab veel,kui tartus pole.
Odavam vast hiinast tellida.....(Hiina lk-d )
Täna keevitasin mootorikinnitused ära ja panin motori peale.
Täna ilmnenud vead:
Tagakumm katki(väike asi)
Silinder vaja puurida(natuke suurem asi)
Ja muud väiksemad ja suuremad asjad
Pean veel alumise kondli ja geneka rootori ära tooma mõnipäev.
Odavam vast hiinast tellida.....(Hiina lk-d )
Täna keevitasin mootorikinnitused ära ja panin motori peale.
Täna ilmnenud vead:
Tagakumm katki(väike asi)
Silinder vaja puurida(natuke suurem asi)
Ja muud väiksemad ja suuremad asjad
Pean veel alumise kondli ja geneka rootori ära tooma mõnipäev.
-
- Posts: 8
- Joined: 12. Dec 2004 01:00
- Location: Tallinn-Tartu
Oman samat aparaati, kuid natuke lahjema mootoriga - 80 cm3.
Kui tahad midagi tellida, siis abiks on Ramo või Ebay
Tutvu ka järgmise lehega, sealt leiad juppide hinnad ja joonised.
www.cmsnl.com (ülevalt valid Suzuki>MotorCycle/ATV>7. lk>RG125>täpne mudel>parts fiche ja edasi oskad ise).
Kui tahad midagi tellida, siis abiks on Ramo või Ebay
Tutvu ka järgmise lehega, sealt leiad juppide hinnad ja joonised.
www.cmsnl.com (ülevalt valid Suzuki>MotorCycle/ATV>7. lk>RG125>täpne mudel>parts fiche ja edasi oskad ise).
Riga-13>Suzuki Sepia ZZ>Honda NS125F>Riga-4>Riga-13>Peugeot SV50>Yamaha DT50R>Suzuki TS50XK>
Honda MT5>Gauja>Riga-7>Riga-11>Riga-11>Suzuki RG80 Gamma
Honda MT5>Gauja>Riga-7>Riga-11>Riga-11>Suzuki RG80 Gamma
mõningad asjad leiad siit http://www.purkuosat.net/
-
- Posts: 8
- Joined: 12. Dec 2004 01:00
- Location: Tallinn-Tartu
Mida sa peale hakkad kulunud kolviga? RG125 on küllaltki levinud masin, varuosi saab mitmest kohast tellida nt Ramo, Motodepoo, Wildriders jne.hautz wrote:kellelgi läbi põlenud mähist pole?
Ja kulund kolbi.
saaks mingi näidisedki...
Riga-13>Suzuki Sepia ZZ>Honda NS125F>Riga-4>Riga-13>Peugeot SV50>Yamaha DT50R>Suzuki TS50XK>
Honda MT5>Gauja>Riga-7>Riga-11>Riga-11>Suzuki RG80 Gamma
Honda MT5>Gauja>Riga-7>Riga-11>Riga-11>Suzuki RG80 Gamma
Voshodi sõrm ja sõrmelaager sobib. http://nagi.ee/photos/hautz/5029161/in-set/79757/
Vahepeaö olen saand kätte alumise kondli ja magneto.
Mähised,juhtmestik,karpa,esihammakas,kolb ja rõngad ikka puudu
Vahepeaö olen saand kätte alumise kondli ja magneto.
Mähised,juhtmestik,karpa,esihammakas,kolb ja rõngad ikka puudu
Sa doonormootorile ei ole mõelnud? Kui tõesti masin on suht levinud peaks ka suht kergelt saama erinevate maade ebaysid läbikaedes endale uue kasutatud mootori. SAmas seal võib sama teema olla et midagi on läbi.hautz wrote:Voshodi sõrm ja sõrmelaager sobib. http://nagi.ee/photos/hautz/5029161/in-set/79757/
Vahepeaö olen saand kätte alumise kondli ja magneto.
Mähised,juhtmestik,karpa,esihammakas,kolb ja rõngad ikka puudu
Teiselt ei soovita ise küll mingeid võsa juppe sisse toppida. See kas ka kalibreerimine nendel juppidel sama on --vaevalt. Seega uuri poodidest sa peaksid saama küll uusi juppe ka.
No nii, uued plaanid.
suzuki 350cm3
Plaan siis jawa mootor peale panna,aga ei tea kas vastu peab.
Hp on suht sama(125cm3 vs 350cm3 = sama )
Jawa mootor ka suht raskem
Pilte: http://nagi.ee/photos/hautz/5137445/in-set/79757/
Mida arvate?
Ise kardan kõige rohkem et veljed ei pea vastu
suzuki 350cm3
Plaan siis jawa mootor peale panna,aga ei tea kas vastu peab.
Hp on suht sama(125cm3 vs 350cm3 = sama )
Jawa mootor ka suht raskem
Pilte: http://nagi.ee/photos/hautz/5137445/in-set/79757/
Mida arvate?
Ise kardan kõige rohkem et veljed ei pea vastu
- canyondrift
- Tavakasutaja
- Posts: 89
- Joined: 13. Apr 2007 00:00
- Location: Antsla
- Contact:
Parem tee masin sõitvaks ka tänaval... Selline tuunimine ei tule kellegile kasuks, sellega sõidad natuke aega ja teed jälle ümber? Tuunimiseks jäta oma MiniVoshood ja sellest tee korralik tänavamasin mis on nii omale rõõmuks kui liiklusvahendiks. Samas peaks Jawa mootor vähem vastu kui Suzuki oma. See masin on mõeldud enamasti asfaldile sõiduks, sina teed sellest praegu põllurallikat. Jawa mootorile vaata mingi ront raam ja siis vääna too põllu peal kringliks, kui soov on...
See on ainult minu arvamus, ärge siis kohe tomatitega pilduma hakake!
See on ainult minu arvamus, ärge siis kohe tomatitega pilduma hakake!
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc47/canyondrift/Signature-0-1.jpg[/img]
- agent007
- Tavakasutaja
- Posts: 30
- Joined: 14. May 2005 00:00
- Location: -- Tartumaa -- Mobiil: 58454535
- Contact:
Olen sama meelt mis teised eesrääkijad. Pealegi kui sa tahad legaalset masinat sellest teha siis ei usu eriti, et läbi lähed selle mootori vahetusega. Pealegi kui sa võimsuses ei võida midagi miks siis vahetada. Ning me kõik ju teame, et Jawa vs. Suzuki mootor... No vastupidavusest rääkides siis olen täiesti kindel, et Suzu mootoriga on sul vähem remonti ja jebimist. Isegi kui pead ta tellima Gongost. Mulle tundub see jawa mootori idee kui taandareng mitte progress. Aga samas sina oled omanik ja otsustad. See on ainult minu tagasihoidlik arvamus.
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa)
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa)
Mis tapariist?
Mis voshodil viga on.Hea töökindel ja kerge masin.(otseselt alt pole vedanud)
Suuruselt mahub mootor peale(õigemini on juba enamvähem peal)
Võiks väiksem olla(NT vana jawa),aga elab üle.
Esimeste kinnitustega tuleb haige töö aga kõik on teostatav.Masinal oleks juba mootor peal kui relakas ei oleks "jahedaks" (või õieti tossama) läinud.
Nüüd vaja uus relakas sebida või kelleltki laenata ja edasi teha,sest reedel tahan juba sõitma saada.
Muide raha ma sellele pannud ei ole(Va relaka kettad ja elektroodid ja vool)
Mis voshodil viga on.Hea töökindel ja kerge masin.(otseselt alt pole vedanud)
Suuruselt mahub mootor peale(õigemini on juba enamvähem peal)
Võiks väiksem olla(NT vana jawa),aga elab üle.
Esimeste kinnitustega tuleb haige töö aga kõik on teostatav.Masinal oleks juba mootor peal kui relakas ei oleks "jahedaks" (või õieti tossama) läinud.
Nüüd vaja uus relakas sebida või kelleltki laenata ja edasi teha,sest reedel tahan juba sõitma saada.
Muide raha ma sellele pannud ei ole(Va relaka kettad ja elektroodid ja vool)
Pilte ka eilsest seisust: http://nagi.ee/photos/hautz/5161797/in-set/79757/
Esimene kinnitustuleb teistsugune(mitte nagu pildil) ja tagumine alumine tuleb ka aretada veel.
Esimene kinnitustuleb teistsugune(mitte nagu pildil) ja tagumine alumine tuleb ka aretada veel.
Kui mootori raami sisse ehitaks siis oleks asi ju lihtne
Esikinnitused ei tule tavalised
Mootorile oleks vaja uut genekat ,aga esialgu saab akude pealt sõita.Neid mul üle 20 (korralikke kuivakusid 7ah ja mõned 2 ah-d)
Vasu ei hakka kuskile käima,Praegi on esiamordid traadiga põhja tõmmatud et vaadata seda.
Väike vihje: bikedel on väike esihargi liikumise raadius.
Täna lähen sõbra juurde tegema edasi...
Esikinnitused ei tule tavalised
Mootorile oleks vaja uut genekat ,aga esialgu saab akude pealt sõita.Neid mul üle 20 (korralikke kuivakusid 7ah ja mõned 2 ah-d)
Vasu ei hakka kuskile käima,Praegi on esiamordid traadiga põhja tõmmatud et vaadata seda.
Väike vihje: bikedel on väike esihargi liikumise raadius.
Täna lähen sõbra juurde tegema edasi...
Minski mootor ju üle poole lahjem
Masinal pöörded hulluks ei lähe sest tagahammakas on jawa omast väiksem.
Mootor on peal,vaja ainult kinnituste poldid ära panna
http://nagi.ee/photos/hautz/5170665/
Kondlitega: http://nagi.ee/photos/hautz/5170711/ (kondlid lahtiselt)
Masinal pöörded hulluks ei lähe sest tagahammakas on jawa omast väiksem.
Mootor on peal,vaja ainult kinnituste poldid ära panna
http://nagi.ee/photos/hautz/5170665/
Kondlitega: http://nagi.ee/photos/hautz/5170711/ (kondlid lahtiselt)
Peal on voshodi karpa.
Täna sai üks suurem sõit ära tehtud. Kokku umbes 15 km. Masin töötas hästi kuni kontaktid hakkasid jamama.Tegelt jamasid enne juba aga lõpus töötas 1 püti peal ,august läbi sõites hakkas ka teine tööle.Viga arvan olevat süütepoolis,kuna parempoolse püti süütepool on kahtlane.
Lükata sai ka kuskil 1,5 km.
Esikumm läks ka katki
Genekas ei lae ka.
6v genakas ja süütepoolid.
12 aku ja pingeregulaatorid
leegikad sain ka kätte,nüüd tuleb natu väljalaset teha(seni ei olnud isegi leegikaid)
Täna sai üks suurem sõit ära tehtud. Kokku umbes 15 km. Masin töötas hästi kuni kontaktid hakkasid jamama.Tegelt jamasid enne juba aga lõpus töötas 1 püti peal ,august läbi sõites hakkas ka teine tööle.Viga arvan olevat süütepoolis,kuna parempoolse püti süütepool on kahtlane.
Lükata sai ka kuskil 1,5 km.
Esikumm läks ka katki
Genekas ei lae ka.
6v genakas ja süütepoolid.
12 aku ja pingeregulaatorid
leegikad sain ka kätte,nüüd tuleb natu väljalaset teha(seni ei olnud isegi leegikaid)
Nüüd mootor käib ilusti.
Vahelejätud kadusid selle kahtlase süütepooli vahetusega.
http://nagi.ee/photos/hautz/5212053/in-set/79757/
Tänaseks on kondlid ja väljalase ka küljes
Hea masin on. Voshodi karburaatori ja hõreda mootoriga läks ainult 95 välja(see pole küll kõvatamise asi aga oma töö ja vaev tuleb ikkagi ära katsetada ) Kõige rohkem häirib hetkel see et kui kahekesi sõita siis käib akukinnitus vastu tagaratast,aga see saab lihtsalt kõrvaldatud.
Tekitab muret ka käiguvahetus...
Keegi jawale el.starterit pole pannud? Kui selle peale saaks siis oleks käiguvahetus probleemid kadunud,ainult käigud oleks vastupidi (nt ülesse esimene ja alla teine jne )
Vaja veel süütepoolset küljekaant ja karpat 634 mootorile.
Vahelejätud kadusid selle kahtlase süütepooli vahetusega.
http://nagi.ee/photos/hautz/5212053/in-set/79757/
Tänaseks on kondlid ja väljalase ka küljes
Hea masin on. Voshodi karburaatori ja hõreda mootoriga läks ainult 95 välja(see pole küll kõvatamise asi aga oma töö ja vaev tuleb ikkagi ära katsetada ) Kõige rohkem häirib hetkel see et kui kahekesi sõita siis käib akukinnitus vastu tagaratast,aga see saab lihtsalt kõrvaldatud.
Tekitab muret ka käiguvahetus...
Keegi jawale el.starterit pole pannud? Kui selle peale saaks siis oleks käiguvahetus probleemid kadunud,ainult käigud oleks vastupidi (nt ülesse esimene ja alla teine jne )
Vaja veel süütepoolset küljekaant ja karpat 634 mootorile.