Kui tark on ARK
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Kui tark on ARK
Nimelt tekkis küsimus, et kui targad on arki mehed- mul oleks soov võtta arvele tsikkel, minsk, kuid minskil ei ole peal mitte 125 minski mootor vaid 175 voshodi mootor, et kas see 50 kuupi üleliia on määrav.
Seda ma tean, et vanematel 175- tel on mootoril pooltel isegi peal kiri 175, kuid uuematel seda pole.
Kas mul on üldse ta võimalik arvele saada ta sellises konditsioonis, või mitte.
(Vene mootorrattad on nagu nad on, sellepärast vahet kyll eriti kiiruse poolest ei tee kas 175 või 125)
Tänud
Seda ma tean, et vanematel 175- tel on mootoril pooltel isegi peal kiri 175, kuid uuematel seda pole.
Kas mul on üldse ta võimalik arvele saada ta sellises konditsioonis, või mitte.
(Vene mootorrattad on nagu nad on, sellepärast vahet kyll eriti kiiruse poolest ei tee kas 175 või 125)
Tänud
Kõige seaduslikum viis oleks sul hankida ümberehitusluba. Otsi www.ark.ee -st üles mootori vahetuse kohta käivad võimsuse ja kubatuuri protsendid. Ma ei ole kindel, aga Vossu mootor peaks piirangute sisse ilusti ära mahtuma. Muidugi tuleb pärast sõiduk esitada spetsialistidele, et kontrollida sõiduki vastavust nõuetele.
http://www.ark.ee/atp/?id=501
http://www.ark.ee/atp/?id=501
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Minuteada ei tohi mootori kinnitusi olla muudetud.roosakummik wrote:seal on need mootorikinnitused ümber ehitatud, ei vea välja, siis peab sellised universaal kinnitused ehitama, et sobib minski mootor vahele ja sobib voshodi mootor vahele.
Igal juhul tundub suht lootusetu variant. Sest enamjaolt võetakse ikka arvele masinaid mis on originaali lähedased. (loe korraliku välimusega jne) See tähendab et sa pead palju vaeva nägema, et üldse jutule saada. Teisalt läheb see suht kulukaks. St vedada mitu korda masin arki vahet.
Uhh ühesõnaga kas see ära tasub on omaette küsimus. Kergem ehk oleks leida dokkidega masin.
Re: Kui tark on ARK
No minu üks sõber sai nii arkist läbi, kindluse mõttes vahetas silindri ära mingi uuema tüübi vastu millel ainult üks summutaja et ei saaks keegi vastu vaieldaroosakummik wrote:Nimelt tekkis küsimus, et kui targad on arki mehed- mul oleks soov võtta arvele tsikkel, minsk, kuid minskil ei ole peal mitte 125 minski mootor vaid 175 voshodi mootor, et kas see 50 kuupi üleliia on määrav.
Seda ma tean, et vanematel 175- tel on mootoril pooltel isegi peal kiri 175, kuid uuematel seda pole.
Kas mul on üldse ta võimalik arvele saada ta sellises konditsioonis, või mitte.
(Vene mootorrattad on nagu nad on, sellepärast vahet kyll eriti kiiruse poolest ei tee kas 175 või 125)
Tänud
Mida tasub omada, selle nimel tasub ka tööd teha.
...
priito wrote:No üllad mõtted on tõesti.
Aga...
Viljandi ark-i pliuhkam pani 638 kirja 13kW-sena, sest tema teadis ja oli kindel, et nii on.
vabandan offtopicu pärast aga mulle on ka algusest peale tekitanud hämmingut kuna enda 638 on paberite järgi 13kW ...
oskab keegi öelda mis variant sellega on ...
Re: Kui tark on ARK
roosakummik wrote:Nimelt tekkis küsimus, et kui targad on arki mehed- mul oleks soov võtta arvele tsikkel, minsk, kuid minskil ei ole peal mitte 125 minski mootor vaid 175 voshodi mootor, et kas see 50 kuupi üleliia on määrav.
Seda ma tean, et vanematel 175- tel on mootoril pooltel isegi peal kiri 175, kuid uuematel seda pole.
Kas mul on üldse ta võimalik arvele saada ta sellises konditsioonis, või mitte.
(Vene mootorrattad on nagu nad on, sellepärast vahet kyll eriti kiiruse poolest ei tee kas 175 või 125)
Tänud
vuntsi tsikkel ilusti üles ja mine kohale ... hoia oma suu kinni ja vaata lihtsalt mida meestel öelda on ... kui mees asja jagab siis teed üllatunud näo ... what a f...k , et näe müüja mind tillist tõmmanud ...
tean lihtsalt üht auto mootorivahetuse lugu kus omanik rääkis kohapeal liiga palju ja sellega keeras asja veits nihu ... oleks vait olnud , poleks keegi midagi jaganud ... hiljem teises ARKis võeti auto ilusti arvele ... omanik pidas nüüd suu kinni ...
Kui sa tahad lihtsalt Vjatkale teise mootori panna siis see ei lähe iseehitatud sõiduki alla. Iseehitatud sõidukil on tsipa teistsugused nõuded....või õigemini iseehitamise osakaal peab olema suurem...
Sinu hetke soov läheks rohkem mootorivahetuse/asenduse kategooriasse ja ka seal on omad tingimused ja minumäletamistmööda võis mootoritöömaht olla suurem/väiksem originaalist kas 10 või 30%...pole ammu kokku puutunud selle teemaga enam.
Sinu hetke soov läheks rohkem mootorivahetuse/asenduse kategooriasse ja ka seal on omad tingimused ja minumäletamistmööda võis mootoritöömaht olla suurem/väiksem originaalist kas 10 või 30%...pole ammu kokku puutunud selle teemaga enam.
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga