Jawa(mõne suzuki RG125 detailiga)
mina näen küll korralikult pilte. nüüd hakkab asjast asine asi saama (OT:suht asjalik lause sai).
Eespool kirjutasid, et pead mootori mahavõtmiseks raami lahti lõikama ja pärast kokku tagasi keevitama (kas sain ma valesti aru?), kuidas sa selle probleemi lahendad/lahendasid. Kas jawa mootor pole sellisele projektile "natuke" liiga vale, sest ega need vanad idabloki masinad ei hiilga just kvaliteediga ja tahavad hella kohtlemist, vastasel korral võivad hoiatamata töölepingu lõpetada. Jama ju igakord raami lõhkuda, kui vaja mootorit lammutada.
Palju sa oma projekti värtuseks paned? 5-6000.-? Kus sa sellega sõitma hakkad?
Igaljuhul, kui valmis saab siis võib õelda tubli, aga senikaua vaatan seda projekti altkulmu.
Eespool kirjutasid, et pead mootori mahavõtmiseks raami lahti lõikama ja pärast kokku tagasi keevitama (kas sain ma valesti aru?), kuidas sa selle probleemi lahendad/lahendasid. Kas jawa mootor pole sellisele projektile "natuke" liiga vale, sest ega need vanad idabloki masinad ei hiilga just kvaliteediga ja tahavad hella kohtlemist, vastasel korral võivad hoiatamata töölepingu lõpetada. Jama ju igakord raami lõhkuda, kui vaja mootorit lammutada.
Palju sa oma projekti värtuseks paned? 5-6000.-? Kus sa sellega sõitma hakkad?
Igaljuhul, kui valmis saab siis võib õelda tubli, aga senikaua vaatan seda projekti altkulmu.
Silm sirkel, nina vinkel.
hillar wrote:mina näen küll korralikult pilte. nüüd hakkab asjast asine asi saama (OT:suht asjalik lause sai).
Eespool kirjutasid, et pead mootori mahavõtmiseks raami lahti lõikama ja pärast kokku tagasi keevitama (kas sain ma valesti aru?), kuidas sa selle probleemi lahendad/lahendasid. Kas jawa mootor pole sellisele projektile "natuke" liiga vale, sest ega need vanad idabloki masinad ei hiilga just kvaliteediga ja tahavad hella kohtlemist, vastasel korral võivad hoiatamata töölepingu lõpetada. Jama ju igakord raami lõhkuda, kui vaja mootorit lammutada.
Palju sa oma projekti värtuseks paned? 5-6000.-? Kus sa sellega sõitma hakkad?
Igaljuhul, kui valmis saab siis võib õelda tubli, aga senikaua vaatan seda projekti altkulmu.
Raami ei pea lõikuma mootori maha võtmiseks
Mootor läheb vabalt peale(nüüd kahetsen alguses plokikaane ribide rikkumist )
Jawa mootor pole siiani mul töökindel olnud ,see arvatavasti viletsatest varuosadest
Masina legaalseks saamine on küsimärgi all.
Vb proovib ark-i minna ja uurida isetehtud masina arvelevõtmist
On keegi sarnast asja teind?
Krt kahe aasta pärast alles keevitamise paberid käes ,siis peaks ju ok olema.mesamees wrote:Kodus garaa¸inurgas kokkukeevitatud (ükskõik kui hästi)raami ei aktsepteeri ükski ARK.Sama lugu on ralliautode torupuuriga.hautz wrote:Aga maksumus umbes?
Kui keevitada tagaosa ka ümber siis ei usu et keegi hakkab midagi ark-is ürlema
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8839
Või siis pole sa asjaga kursis
Seda küll kuid ümberehitusluba on hangitud enne tegemist ja masin on enne loa hankimist ka arvel olnud. Nullist tehtud asju on ka olemas.
Juhul kui sul ka praegu keevitajapaberid oleksid, ei piisaks neist ikkagi. Raamitorudel ju vaja enne väljaotsimist ja lõikumist igasugused tugevusarvutused teha ja päris suvalist materiali ei tohigi kasutada, mis tähendab, et inseneripaberid ja toormateriali ostupaberid tuleksid ka ainult kasuks. Selle supermasina registreerimine on praegu sama hästi kui võimatu. Unistada ju võib, aga unistused ei pruugi täituda.
Juhul kui sul ka praegu keevitajapaberid oleksid, ei piisaks neist ikkagi. Raamitorudel ju vaja enne väljaotsimist ja lõikumist igasugused tugevusarvutused teha ja päris suvalist materiali ei tohigi kasutada, mis tähendab, et inseneripaberid ja toormateriali ostupaberid tuleksid ka ainult kasuks. Selle supermasina registreerimine on praegu sama hästi kui võimatu. Unistada ju võib, aga unistused ei pruugi täituda.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 22. Apr 2008 00:00
Niiet ei piisa sellest kui keevitaja oled, pead ka insener olema. Nii lolli juttu pole ammu kuulnud. Egas siis midagi Hautz, ülikooli inseneriks õppima...rallitaja wrote: Juhul kui sul ka praegu keevitajapaberid oleksid, ei piisaks neist ikkagi. Raamitorudel ju vaja enne väljaotsimist ja lõikumist igasugused tugevusarvutused teha ja päris suvalist materiali ei tohigi kasutada, mis tähendab, et inseneripaberid ja toormateriali ostupaberid tuleksid ka ainult kasuks...
Mul sai originaalsed mootorikinntused maha lõigatud ja uued õigesse kohta keevitatud ja ei olnud probleemi ümberehituse vormistusega. Ja keevitaja ei olnud miskite paberitega, kõigest oma vend.raimz wrote:kui on raamile on sisselõikeid tehtud ja mootori kinnitusi uuudetud siis ei tohiks läbi saada.(vähemalt autodel on nii ja ma arvanet tsiklitel sama asi.)
Ps! Jawa mootoriga ei õnnestu seda kuidagi ümberehitusena vormistada.
Korstnapühkimistööd - 5258784
www.laurilinnus.ee
www.laurilinnus.ee
-
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 22. Apr 2008 00:00
Üks punane purgivärv(mitte mingi sprey ,seda ma ei kasuta) oli vanast ajast üle(autol mõnel osal sama värv),musta värviga sama asi.Must värv oli kahes potis raam sai ühega ja muu teisega,see teine pott oli aga puhas p*sk(see oli see värv kuhu sai proovitud kunagi lakki segada,aga lakk oli teist tüüpi ja tulemust võite ise arvata[värvi mõrra tõmbamine])
Paak ja kondlid tulevad üle värvida
Tegelt on pidurite vahevõll hõbedase spreyga üle lastud
Paak ja kondlid tulevad üle värvida
Tegelt on pidurite vahevõll hõbedase spreyga üle lastud
Tugevusarvutuste kohta poleks mõtet "loll möla" öelda, neid on tarvis juba sõitja ohutuse pärast. Pealegi pole siin tegu enam ainult mootorikinnituste muutmisega vaid muudetud on ka ülejäänud raami. Arvele võtmisel tuleks probleemiks ka see, et kubatuurierinevus originaalil ja Jawa mootoril on lubatud protsentidest suurem, originaalmootori töömahust on Jawa oma kordades suurem.
Ega jah ajad pole enam nagu varem.Nüüd tuleb kasulikum läbi linna minna,eriti kui just mingi üritus on(mul oli nt rannaka ajal 21 ja 22 vahel)
Usun et mind oleks minema lastud kui poleks eelmist rikkumist olnud
Täna sain alumise kondli valmis tehtud,vaja veel lihvida,pahteldada ja lihvida.Lõpuks plastikugrunt ja värv
Kuju on nagu varem ,ainult natuke laiem alt.
Usun et mind oleks minema lastud kui poleks eelmist rikkumist olnud
Täna sain alumise kondli valmis tehtud,vaja veel lihvida,pahteldada ja lihvida.Lõpuks plastikugrunt ja värv
Kuju on nagu varem ,ainult natuke laiem alt.
Tsikkli asi ikka seisab
Hakkasin jälle autot tegema ja sattusin hoogu
Natuke teemast mööda:
Äkki kellelgi vedeleb musta/halli/beezi siksi(lada/vaz) sisu?
Huvitavad just eriti uksepolstrid ja 07(06) juhiiste ja tagaiste.
Oleks vaja ka1,5/1,6 väntvõlli(mootorit)
Tsikklit hakkan siis tegema kui auto ehitusest ära tüdinen
PAKKUDA VÕIB 638 MOOTORIT.
...siis oleks ka masinal dokid vist
Hakkasin jälle autot tegema ja sattusin hoogu
Natuke teemast mööda:
Äkki kellelgi vedeleb musta/halli/beezi siksi(lada/vaz) sisu?
Huvitavad just eriti uksepolstrid ja 07(06) juhiiste ja tagaiste.
Oleks vaja ka1,5/1,6 väntvõlli(mootorit)
Tsikklit hakkan siis tegema kui auto ehitusest ära tüdinen
PAKKUDA VÕIB 638 MOOTORIT.
...siis oleks ka masinal dokid vist
No krt ei saa postitust ka kustutada
Last edited by hautz on 01. Dec 2008 01:23, edited 1 time in total.
Nüüd oleks vaja teada ,et mida tohib tsiklil muuta ja mida kontrollitakse ÜV-l.
Plaanid:
Jawa raam
Suzuki esihark, tagakiige, rattad, paak, iste.
Uued kondlid ,või suzuki omad
Uus väljalase resokaga
Jawa 638 dokumendid(olemas, vaja vaid birka toorikut)
Ja muidugi jawa mootor
Kunagi varsti peaks autoga enamvähem ühelepoole jälle saama ja tuleb vaba aega.Auto ühe nurga uueks tegemine kestab juba talvistes tingimustes kuu aega (autoks siis 2101 ja vahetusse läksid tagatiib,koopa väimine osa, osa koopa sisemisest osast, tiiva ja koopa vaheline plekk,tagavaratta alune plekk.lisaks veel ka osa paikasid roostevabast- tööd jagus,aga ring on vähemalt uute plekkidega peal ja auto ostuhinnale on 7x samapalju otsa läinud )
Plaanid:
Jawa raam
Suzuki esihark, tagakiige, rattad, paak, iste.
Uued kondlid ,või suzuki omad
Uus väljalase resokaga
Jawa 638 dokumendid(olemas, vaja vaid birka toorikut)
Ja muidugi jawa mootor
Kunagi varsti peaks autoga enamvähem ühelepoole jälle saama ja tuleb vaba aega.Auto ühe nurga uueks tegemine kestab juba talvistes tingimustes kuu aega (autoks siis 2101 ja vahetusse läksid tagatiib,koopa väimine osa, osa koopa sisemisest osast, tiiva ja koopa vaheline plekk,tagavaratta alune plekk.lisaks veel ka osa paikasid roostevabast- tööd jagus,aga ring on vähemalt uute plekkidega peal ja auto ostuhinnale on 7x samapalju otsa läinud )
Eile sai auto pagassiluugile värv peale ja täna vb uksele.
Varsti peaks saama alustada, kui auto koos.
Kuigi tegelt tuleks orig. mootor autole ka peale visata ,sest januaris vaja üv. ära teha.
Mõnipäev peaks jawa rami ära tooma ja puhtaks laskma,siis saab aretama hakata
Mootori remont ja värvitööd jäävad hilisemaks teemaks,hetkel saab ainult koostada.
Varsti peaks saama alustada, kui auto koos.
Kuigi tegelt tuleks orig. mootor autole ka peale visata ,sest januaris vaja üv. ära teha.
Mõnipäev peaks jawa rami ära tooma ja puhtaks laskma,siis saab aretama hakata
Mootori remont ja värvitööd jäävad hilisemaks teemaks,hetkel saab ainult koostada.
Eile kakkusin suzuki laiali ja sobitasin juppe jawa raamile.
Jawa raami odasid torusid tuleb natuke nihutada.
Raami lühemaks, alt kõrgemaks, keskelt ülevalt madalamaks
See asi võib suht huvitav tulla.
Vb loobun enamus kondlitest, aga vb teen hoopis uued.
Kuidas on jawal esihargi laagrite värk ettenähtud??
Mul seal laagrikausid puuduvad ja jube suur auk on
Kui muud lahendust ei tule,siis peab uued laagrikausid kohandama
Väga tore oleks ,kui kellelgi oleks pildimaterjali.
Jawa raami odasid torusid tuleb natuke nihutada.
Raami lühemaks, alt kõrgemaks, keskelt ülevalt madalamaks
See asi võib suht huvitav tulla.
Vb loobun enamus kondlitest, aga vb teen hoopis uued.
Kuidas on jawal esihargi laagrite värk ettenähtud??
Mul seal laagrikausid puuduvad ja jube suur auk on
Kui muud lahendust ei tule,siis peab uued laagrikausid kohandama
Väga tore oleks ,kui kellelgi oleks pildimaterjali.
Masin on tükk maad arenend.Eile panin suzuki esihargi lahtiselt külge ja ülemise osa ka.
Mootor sai ka peale(ruumi vaatamiseks)
Mootor sai ülespoole koos raamiga 60mm ja keskelt muutus madalamaks(ülemine osa) ja tagant natuke kõrgemaks.
Paak ka peal ja istme all olev raami osa kitsamaks natuke tehtud.
Nüüd olengi vb otsustanud stiili muuta masinal
vb uus stiil sarnane: http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
Või ikka teha krt bike stiilis
KAS KESKAMORTI VÕIB TEHA??
Mõtlesin ruumi kokkuhoiu mõttes teha sellise kiige jawa omast ja kasutada suzuki amorti :
http://motokuur.ee/modules.php?name=For ... pic&t=8334
Mootor sai ka peale(ruumi vaatamiseks)
Mootor sai ülespoole koos raamiga 60mm ja keskelt muutus madalamaks(ülemine osa) ja tagant natuke kõrgemaks.
Paak ka peal ja istme all olev raami osa kitsamaks natuke tehtud.
Nüüd olengi vb otsustanud stiili muuta masinal
vb uus stiil sarnane: http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
Või ikka teha krt bike stiilis
KAS KESKAMORTI VÕIB TEHA??
Mõtlesin ruumi kokkuhoiu mõttes teha sellise kiige jawa omast ja kasutada suzuki amorti :
http://motokuur.ee/modules.php?name=For ... pic&t=8334