pisividinate tsinkimine?
pisividinate tsinkimine?
Et tekkinud siis karbitäis erinevaid pisividinaid, mis minusilmis võiks saada väikse liivapritsi ja edasi tsingikihi. (Näiteks erinevad seibid, hoovad, kinnitused jne.)
Millist tsinkimismeetotit soovitate ning kus ja palju krõbisevad umbes läheb/on läinud teistel?
Hea oleks ka mõni kontakt siia üles panna, kus siis puhastamisest>tsinkimiseni asi ära tehakse.
Millist tsinkimismeetotit soovitate ning kus ja palju krõbisevad umbes läheb/on läinud teistel?
Hea oleks ka mõni kontakt siia üles panna, kus siis puhastamisest>tsinkimiseni asi ära tehakse.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Ei olnud varasemalt kursis täpsemalt kaitseomadustest, eesmärk on siis mõned roostes, niru väljanägemisega jupid veidi elavamaks ja kestvamaks muuta. Värvida enam ei taha, metallivärvi on ka ilusam.
Kas liivaprits ei täida seda ülesannet, et siiski vaja traatkettaga üle käia vidinad? Uurisin iseseisvalt, sain veel üheks võimalikuks pakutavaks variandiks kuumtsinkimine tsentrifuugmeetotil. Nüüd jääba veel õhku küsimus. Kes ja kus. Volta ning Vasar, kuid mida nad täpsemalt teevad?
Mis asi on vanandamine?
Kas liivaprits ei täida seda ülesannet, et siiski vaja traatkettaga üle käia vidinad? Uurisin iseseisvalt, sain veel üheks võimalikuks pakutavaks variandiks kuumtsinkimine tsentrifuugmeetotil. Nüüd jääba veel õhku küsimus. Kes ja kus. Volta ning Vasar, kuid mida nad täpsemalt teevad?
Mis asi on vanandamine?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Ise küsin ja lõpuks ise vastan. Mõnikord on googeldamisest abi.
Vanandamine on karastamisel järgnev toatemperatuuril seisutamine mõned ööpäevad. Vanandamise
käigus toimuvad üleküllastunud a-tardlahuses muutused, mille tulemusena sulam tugevneb.
Loomulikul(20 °C) ja madalatemperatuursel kunstlikul(100...150 °C) vanandamisel ei täheldata
üleküllastunud tardlahusest liigse vase eraldumist – toimub vaid vase aatomite ümberpaigutus tardlahuse
kristallivõres ja vaserikaste tsoonide teke. Kuumutamisel 200...250 °C toimub stabiilse ühendi CuAl
2
teke.
Vanandamine põhineb asjaolul, et süsteemi sulamites esineb piiratud lahustuvus, mis erineb suuresti
madalal ja kõrgel temperatuuril
Vanandamisel tõuseb sulami kõvadus, tõmbetugevus ja voolavuspiir. Seejuures väheneb plastsus ja
sitkus.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Ensto Ensek Keilas tegeleb trummelmeetodil kuumtsinkimisega.
Aga kui mingi väga väike kogus on , siis kahtlane kas jutule võetakse.Ei mäleta enam, mis see väiksem detail olla võib mis trumlis veel sees püsib.
Voltas galvaaniline tsink ja nikkel ning ka kroom.Ka tehakse seal terasdetailidele oksüdeerimist, jäävad ilusad mustad ning ka mingi korrosioonikaitse.
Aga kui mingi väga väike kogus on , siis kahtlane kas jutule võetakse.Ei mäleta enam, mis see väiksem detail olla võib mis trumlis veel sees püsib.
Voltas galvaaniline tsink ja nikkel ning ka kroom.Ka tehakse seal terasdetailidele oksüdeerimist, jäävad ilusad mustad ning ka mingi korrosioonikaitse.
D6, V50, 175 cm3, Jawa 638, Kawasaki GPz550 - müüa mett
Sattusin seda teemat lugema. Vbolla kellelgi vaja teada. Mina lasin teha enda mõned motika jupid aasta tagasi Võrus VG holdingus, eelnevalt puhastasin rellaka otsa pandud traat-kettaga jupid ilusti puhtaks. Tsinke oli erinevaid mida valida sai. Mina valisin valge tsingi ja jäi väga ilus ning on ilusad siiamaani. Hinda ma täpselt ei mäleta aga oli väga odav (mis kellegi jaoks odav küll on ) aga miski 90.- äkki oli ja juppe oli paras posu. kellel tahtmist ja viitsimist siis siin http://mygaragelife.blogspot.com/2008_0 ... chive.html keskel kuskil on pilte ja juttu mu projektika juppide tsinkimisest.
Estonian Chopper Forum
http://www.estonianchopper.com
Yamaha XS 650 1977a
http://www.estonianchopper.com
Yamaha XS 650 1977a
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga