Hakkan vist juba iseendale tüütuks muutuma, sest suurt midagi ratta puhul ei toimu. Ehk kellelegi on abi ja siiski huvitav lugeda...
Suured tänud foorumikasutajatele:
suslik83 - lugematute infokillukeste, esitule, tagahargi ja paljude teiste juppide eest
isandpauk (AM)- info, juppide ja abi eest
Kristens - korraliku küljekarbi eest
madeinussr - vanatüübi pidurihoob, lugematu koguse rummi/õlle kooslahendamise jpm eest
neid kasutajaid on veelgi, ei jõuagi kõiki ära nimetada, ärge pahandage
Samas tänu neile inimestele olen hakanud ennast kiruma. Nimelt alustasin ma ratta ehitust vanaraua kokkuostust päästetud kättejuhtuvatest juppidest. Välja on jõudnud selleni, et tahan saada esimese otsa iz-56 kokku panna. Olen ringi vaadanud, suund on õige, aga sinna ei ole veel ligilähedalegi jõudnud. Igatahes ratas on täna selline, otsin veel sobilikke summutajaid (ERITI VASAKPOOLSET). Osta.ee's lipsasid need käest ära.
Tagahark on saanud alla uued puksid, sirgendatud, keevitatud, kaetud ajutise värviga. Esialgu võin rahule jääda. Tööd on veel tagaamordi poldilukustusseibi kinnitustest murdunud poltide välja puurimisega-keermestamisega ning vaja ka puksidele simmerid paigutada (mõnest tihendipoest letikaup)
Järgmine samm on trossiga tagapiduri kokkupanek. Selleks pean treima 2 trossikõri kinnituspuksi tagumisele alumiiniumkorpusele ja esimesele ketipingutile. Trossi plaanin teha mõnest vanast kõrist ja motopoes müüdavast trossist (müüakse meetrikaupa)
Olen huvitatud iz-56 sumbutajatest (eriti vasakpoolne), suurest esitule reflektorist võruga, silindrist pika kollektoriga (kinnitused püstised), vanatüübilisest tuledelülitist, piduritule lülitist.
Parimat!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.