Algus
![Image](http://img168.imageshack.us/img168/7322/img7131xz5.jpg)
Raami pikendus 50cm
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Image](http://img233.imageshack.us/img233/5695/img7146mm1.jpg)
Mootori paigutus... vähemalt idee on selline
![Image](http://img184.imageshack.us/img184/1749/img7151nu9.jpg)
Raam sai tehtud natuke tugevamaks
![Image](http://img511.imageshack.us/img511/5477/img7160wj3.jpg)
Audi pidurisadul
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Image](http://img444.imageshack.us/img444/844/img7182ak5.jpg)
Kust ta sul lekib`?Insert wrote: Väike mure, moto koos, õli sees, säde olemas, süüde paigas(loodan), kuid moto lekib, uus tihend(poest) laseb õli läbi, mida teha? Silikoni ei tahaks panna.
Insert wrote:Lekib siit.
See siduri korv on palju vähem vatti saanud kui too eelmine. Nüüd on võimalik vändast käima lüüa masin, mis enne pea võimatu oli.
Tänud kiidusõnade eest
Kui refereerid siis palun ka õiget kohta.Nobody wrote: Nagu Raivoku ütles, papptihendid enne õliga kokku!
Sorry Nobody oled kõvasti ajast maas. See papitihend on sobilik vaid pelleri seinale, kuid tsiklite juures on ta juba tänapäeva vahendite juures suuremalt jaolt miinuseks.raivoku wrote:
uus soovitavalt kummist tihend. Tänapäeval palju häid materjale, ei pea enam olema vana hea tordikarp. Lisaks kokku paneku ajal soovitaks ise litooliga kokku teha.
raivoku wrote:Kui refereerid siis palun ka õiget kohta.Nobody wrote: Nagu Raivoku ütles, papptihendid enne õliga kokku!
Sorry Nobody oled kõvasti ajast maas. See papitihend on sobilik vaid pelleri seinale, kuid tsiklite juures on ta juba tänapäeva vahendite juures suuremalt jaolt miinuseks.raivoku wrote:
uus soovitavalt kummist tihend. Tänapäeval palju häid materjale, ei pea enam olema vana hea tordikarp. Lisaks kokku paneku ajal soovitaks ise litooliga kokku teha.
Teisalt isegi papptihendit ei tohtinud õliga kokku teha. Soovitasin LITOLI- see on rohkem määrde aine, ta ei tohiks olla vedel.
Kuid mis ma ikka tean. Mulle meeldib sõita rohkem. Remonditeemad jätame teile.
Ei näe põhjust, miks remontkomplektis ostetud tihendit (on ta seal papist, tordikarbist või ajalehepaberist, ma ei tea- pole materjalikeemik, kasutan valmis izi komplekte) nüüd äkki enam ei tohi enne pealepaigutamist mootoriõliseks teha? Kas neid pannakse siis kuivalt vahele? (Ise olen alati mõlemalt poolt pinnad mingisuguse aerosool/mootoriõliga niisutanud, et tihend katki ei läheks ning kaas korralikult pingutades kinni jääks. Asjad ei leki, mis ma valesti teen?raivoku wrote:Kui refereerid siis palun ka õiget kohta.Nobody wrote: Nagu Raivoku ütles, papptihendid enne õliga kokku!
Teisalt isegi papptihendit ei tohtinud õliga kokku teha. Soovitasin LITOLI- see on rohkem määrde aine, ta ei tohiks olla vedel.raivoku wrote:
uus soovitavalt kummist tihend. Tänapäeval palju häid materjale, ei pea enam olema vana hea tordikarp. Lisaks kokku paneku ajal soovitaks ise litooliga kokku teha.
Korralik kartongtihend ei hakka kunagi tikuma.madeinussr wrote:No tordikarbist tehtud tihendit ei tohi enne õlis immutada, kuna siis ta hakkab kindlasti läbi tilkuma.
Tihenditele ikka silikooni mõlemale poole ja suht kindel, et sealt enam läbi ei tilgu.
Silikooni puududes kõlbab törts mingit tahedamat määret ka. Aga mida mina ka tean,
mulle meeldibki rohkem remontida kui sõita.
Sõitmiseks ostsin omale Yamaha.
Insert wrote:... kas keegi minu kaanel oleva hammaka lõtku kohta oskab midagi öelda?
Jah, see sama veoketiratas.vintizvint wrote:Insert wrote:... kas keegi minu kaanel oleva hammaka lõtku kohta oskab midagi öelda?
Ilmselt on sull ketiratas
"lihtsalt otsa pandud" ja mutriga kergelt kinni keeratud (et takistada laagri laiali pudenemist) Juhul kui ajutiselt oled pannud siis on se loksumine loomulik nähtus, vastupidisel juhul oled tõsisema probleemiga silmitsi.
Proovi korralikult mutter ära pingutada, vaata kas loks jääb alles.
Kas küte hakkab kütte pumbaga peale lööma või hakkab vabalt peale jooksma ?[/quote]endsu12 wrote:Paak (aga ei oska seda kuhugi ära mahutada)
http://img84.imageshack.us/img84/3543/96890460kd2.jpg