Armid seoses mootoratta/mopeedi sõiduga
Võrriga sõitsin eelmiseaasta kevadel ja proovisin driftida mingi ligi 8 korda tuli välja ja siis viimane läks suht persse käisin küllili võrr kukkus peale leegikas kõrvetas jala ära ja tagatipuks sõitis sõber kes mul kardiga taga sõitis must üle aga õnneks kannan alati kiivrit ja see päästis hullemast. Jalg oli küll ikka päris korralikult lõhki.
Mina sõitsin 50 krossaga põllu peal ja hakkasin kallakust üless minema tee peale ja esi rattas läks jooksma ise õnneks haiget ei saanud njh ja teisi kriimustusi on palju olnud kõrvetusi ka näiteks alles hiljuti katsusin oma lolli peaga sõidu l6pus palja k2ega leegitoru oi kui ruttu see k2si sealt leegitoru pealt 2ra tuli nyyd juba 125 krossa
Viimased nädalad olen siin külili käinud pidevalt mopiga Kruusa tee liiga libe Mopiga kukkudes olen saanud sinikaid ainult
Aga kõige hullem kukkumine oli eelmise aasta suvel,võrriga,panin esikat,siis hüppasin ise kuidagi võra pealt nii maha et kätega hoidsin lenksudest ikka kinni ja lohisesin võral järgi,lõpuks kukkus võrr ka pikali,vasakul jala põlvel nüüd arm 1,5cm x 2cm,paremal jalal on arm enam-vähem kadunud,natuke punakas on.Püksid olid põlvede koha pealt täitsa räbalad Kiirus võis olla 30-40km/h
Aga kõige hullem kukkumine oli eelmise aasta suvel,võrriga,panin esikat,siis hüppasin ise kuidagi võra pealt nii maha et kätega hoidsin lenksudest ikka kinni ja lohisesin võral järgi,lõpuks kukkus võrr ka pikali,vasakul jala põlvel nüüd arm 1,5cm x 2cm,paremal jalal on arm enam-vähem kadunud,natuke punakas on.Püksid olid põlvede koha pealt täitsa räbalad Kiirus võis olla 30-40km/h
Kui sain oma esimese mootorsõiduki, nimelt muravei, siis kuidagi ei osanud kasti gabariitidega arvestada, selle tõttu saigi metsas ühe küljega vastu puud matsu pantud ja sai kenasti üle lenksu lennatud näoga vastu porist maad. Tsikliga külje peal käimist on tohutult palju olnud, kuid need on suht banaalsed ja olenematud.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 52
- Joined: 14. Dec 2004 01:00
- Location: rakvere;tapalaeg ajalt liiklen karinul !
- Contact:
cz on loopinud küll ette poole,kui ka tahapoole kuid õige varustuse juures pole midagi juhtunu :)
vanasti võrriga kruusateedega tutvusi küll ja küll tehtud !
marraskil kuid sügavaid haavi ja luumurde pole ette tulnud ....
mnja üle eile näitas mu iz 56 mittetööle minekuga iseloomu ja siis lõi korraklikult tagasi ..jalg paistes ja värki ...
vanasti võrriga kruusateedega tutvusi küll ja küll tehtud !
marraskil kuid sügavaid haavi ja luumurde pole ette tulnud ....
mnja üle eile näitas mu iz 56 mittetööle minekuga iseloomu ja siis lõi korraklikult tagasi ..jalg paistes ja värki ...
Last edited by martvl on 17. Jun 2008 10:18, edited 2 times in total.
ega mulgi ei ole erilisi vigastusi nagu siin mõned vennad kirjutavad ise siis olen tsiklitega vähe kukkund ja eks kärsatamist ole ikka ette tulnud viimane oli kus iz-iga saeprugi hunnikus veits mõllasin algul oli lõbus ja hea aga siis tekkis huvi ja julgus ka kasvas ja saigi siis veits kiirust juurde anda ja tulemus oli see et sääremari sai korralikult vastu sumpat ära kõrvetatud nimelt iz läks käest ja külg ette ja siis olingi mina maas ja zi kärsatas sumpaga mu jalga ja rattaga olen llemalt kukkunud mõlemad põlved olid vett täis silme eest võttis korra mustaks(sõitsin veel ise rattaga koju)
-
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 22. Apr 2008 00:00
Oma minivõrriga (avataril) üle tõmmates lühikestes pükstes sai ikka toredasti põlvenahast lahti. Aga noh, armid ainult kaunistavad vms.. Enamused korrad siiski sinikatega pääsenud. Luid mootoriseeritult liikudes pole murdnud. Esimene luumurd oli mingi 5 aastaselt tösside kummidega tõukerattaga laugest(siis tundus ikka ekstreem ) mäest alla sõites.
Läks rangluu.
Läks rangluu.
- vintizvint
- Tavakasutaja
- Posts: 151
- Joined: 13. Feb 2008 01:00
- Location: Soome> Riihimäki
- Contact:
Juhtnud on ikka palju: esimene pauk oli punnakaga mis lahtise kruusapeal ära kadus alt, seljal siiani veel armid näha.(olin siis 14 )
Druzbaga sai võsa korra "niidetud" oli teine ilmapiduriteta "konstrui-hui"
Suuremaid vigastusi just polnud, kuid moraalselt mõjus se põõsaskäik!
Järgnevalt mu Esimene tsikkel 634 kuna ennem käikudega masinat polnud omanud/sõitnud lõppes proovistart istuvas asendis maapinnal
Vahele mahub nüüd kõikvõimalikke tühiseid kukkumisi: Karjääris kärnatamistel, mäkketõusmistel, talvesõitudel, metsa all... ohh....jne...
Viimane kõige hullem oli 3 nädalat tagasi kui lasin KTM-iga tagarattal
ja tõmbas alt minema, kaitsmed olid õnneks peal.
Sõiduajal pole se 60 km/h midagi aga sellise kiirusega lohiseda on vastik!
Õnneks rulluma ei hakanud, oleksid jalaluud läinud, pääsesin kriimustustega.
Druzbaga sai võsa korra "niidetud" oli teine ilmapiduriteta "konstrui-hui"
Suuremaid vigastusi just polnud, kuid moraalselt mõjus se põõsaskäik!
Järgnevalt mu Esimene tsikkel 634 kuna ennem käikudega masinat polnud omanud/sõitnud lõppes proovistart istuvas asendis maapinnal
Vahele mahub nüüd kõikvõimalikke tühiseid kukkumisi: Karjääris kärnatamistel, mäkketõusmistel, talvesõitudel, metsa all... ohh....jne...
Viimane kõige hullem oli 3 nädalat tagasi kui lasin KTM-iga tagarattal
ja tõmbas alt minema, kaitsmed olid õnneks peal.
Sõiduajal pole se 60 km/h midagi aga sellise kiirusega lohiseda on vastik!
Õnneks rulluma ei hakanud, oleksid jalaluud läinud, pääsesin kriimustustega.
kukkusin ka täna.
juhtus see nii, et üritasin jawa 634-ga tagarattal sõita, aga lõpuks libises käsi lenksult lahti,ratas ees risti ja külili,siis tuli umbes kahe meetrine lend, umbes viis meetrit lohisemist ja paar kukuerpalli ka vahepeal.
Midagi väga hullu ei juhtunud kuna seljas oli töö riides ja peas kiiver.
Üks küünarnukk ja jalad sai kergelt kriimustada. Tsiklil oli lenks kõver ja paak kergelt kriimustatud(paaki on juba ennem kriimustatud).
juhtus see nii, et üritasin jawa 634-ga tagarattal sõita, aga lõpuks libises käsi lenksult lahti,ratas ees risti ja külili,siis tuli umbes kahe meetrine lend, umbes viis meetrit lohisemist ja paar kukuerpalli ka vahepeal.
Midagi väga hullu ei juhtunud kuna seljas oli töö riides ja peas kiiver.
Üks küünarnukk ja jalad sai kergelt kriimustada. Tsiklil oli lenks kõver ja paak kergelt kriimustatud(paaki on juba ennem kriimustatud).
Ise vaid jala ära põletanud kuid kunagi suutsin ühe ilusa võrri halvaks sõita, kui sain enda esimese võrri , siis ei läinud käima , aga koju minnes proovisin ikka ning siis äkitselt läks käima ja gaas oli peal ning lendas käte vahelt minema.. nii 50 meetrit sõitis ilusasti kaheratta peal, enne kui tuli vastu kiviäär , sellega kaasnes väike õhulend ning sinna ta lõppeski ..läksin siis võrri juurde , ning raam oli kõver , summutis üks suurem mõlk , esituli puru ning hark kõver .. järgmine päev oli natukene putitamist ja sõitis jälle !
Endal õnneks on kukkumistega vedand , et pole luid murdnud. Mingi 2 aastat tagasi sai deltaga kiviaeda panud ja niisama lollitamise pärast proovitud ka deltaga üle saab ka käia. Kukkusin üle lenksude ja delta kukkus peale sealt sai paar sinikat ainult. A ja veel klassikaks kujunev võrri õnnetused ka kuum silinder ja leegitoru mille vastu on ikka päris palju kõrvetatud
8sa õmbluspistet jalal, minski käimalöömis vänt läks jalga sisse kui küliti käisin lahtistel kividel ja libisesin tsikliga mööda kruusa pikalt ja see vänt rebestas selle ühe augu mingi 12 cm pikkuseks auguks see järel sai vähe inimese anatoomiat õppida Õnneks tuli kiireabi suht ruttu kohale, viidi Viljandi haiglasse mind, lapiti jalg kokku ja pärast kiireabi tõi koju tagasi kusjuures kodu teeotsast üks tore kiireabi onu aitas tsikli ka koju lükata
- indrek1000
- Tavakasutaja
- Posts: 23
- Joined: 17. Mar 2009 01:00
- Location: Mõisaküla
Sõbra jawa 360, mina puldis ja punn põhjas. Lops tagant ketikaitsme kruvi keris ise lahti, kaitse risti tagumiste kodarate vahele ja kerge libisemine mis lõpuks keeras tsikli küljele ja viskas minu ja rattaomaniku seljast maha. Õnneks ainult sain mööda maad libiseda korralikult. Luud jäid terveks ja ratas ka. Marrastused olid küll, mõni arm ka, aga midagi hullu polnud. Kiivrid olid peas.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
MM , essal päeval kui ostsime sõbraga jawa638ad
ma sõitsin naq otse tavaliselt ja sõber rallitas taga , järsku oli ta mu kõrval külg ees ja sõitis mulle otse küljepealt sisse Mööda jalga
Tulemused: katkine suunatuli,jalg oli ikka väga väga valus ja paistes,aga õnneks luu katki pold , põlv annab siiamaani tunda
ma sõitsin naq otse tavaliselt ja sõber rallitas taga , järsku oli ta mu kõrval külg ees ja sõitis mulle otse küljepealt sisse Mööda jalga
Tulemused: katkine suunatuli,jalg oli ikka väga väga valus ja paistes,aga õnneks luu katki pold , põlv annab siiamaani tunda
MM , jawa 638 oli kett suht lõdva oli talv suht jää
Sõitsin mingi 60 nega külavahel ja järsku viskas keti maha ,ja kett jäi raami ja rehvi vahele.. Tulemus tagaratas plokkis ja külg ees , lõpuks viskas mu pealt maha ;D Tulemus:Sikkli lenksud kõverad ja Kickstart ;D , ise terve kuna hyppasin ja rullitasin end kraavi põhja
Sõitsin mingi 60 nega külavahel ja järsku viskas keti maha ,ja kett jäi raami ja rehvi vahele.. Tulemus tagaratas plokkis ja külg ees , lõpuks viskas mu pealt maha ;D Tulemus:Sikkli lenksud kõverad ja Kickstart ;D , ise terve kuna hyppasin ja rullitasin end kraavi põhja
selliseid põletushaave ikka tuleb kui sõidad aga 1 kord oli küll päris hea mats kui krossikaga vihmaga sõitma läksin tee peale ja gaas jäi järsku põhja suretasin küll välja ja vaatasin et nüüd tundub korras olevat aga vändast enam käima ei läinud aga otsustasin lükata,masin läks ka käima ja ise ei jõudnud pealegi hüpata kuna gaas oli ikka peale jäänud .
Põhimõtteliselt lohisesin järgi asfalt teepeal ja lõpuks sõitsin kraavi .Tulemus kiivrit ei olnud ja selle eest oli ka pea lõhki ,jalad katki ja ka selg puruks .Siiamaani iga painutuse tagant on valu tunda )=
Põhimõtteliselt lohisesin järgi asfalt teepeal ja lõpuks sõitsin kraavi .Tulemus kiivrit ei olnud ja selle eest oli ka pea lõhki ,jalad katki ja ka selg puruks .Siiamaani iga painutuse tagant on valu tunda )=
Sa hirmutad mindmotokalev wrote:8sa õmbluspistet jalal, minski käimalöömis vänt läks jalga sisse kui küliti käisin lahtistel kividel ja libisesin tsikliga mööda kruusa pikalt ja see vänt rebestas selle ühe augu mingi 12 cm pikkuseks auguks see järel sai vähe inimese anatoomiat õppida Õnneks tuli kiireabi suht ruttu kohale, viidi Viljandi haiglasse mind, lapiti jalg kokku ja pärast kiireabi tõi koju tagasi kusjuures kodu teeotsast üks tore kiireabi onu aitas tsikli ka koju lükata
Ma ei julge oma minskiga enam sõitagi
Ise enam-vähem tervelt pääsenud üldiselt aga oma kunagise sõiduõpetaja Pauli (oli vist Ojapõld) armi kirjeldaks küll ära. Oma teisel platsitunnil seletas ta, et kukkudes on targem rattast kohe lahku minna ja oma jutu tõestuseks näitas jala peal armi mis ulatus hüppeliigesest põlveliigeseni. Kunagi rinkat sõites oli tsikliga kukkudes jalaraud jala pealt "lahti võtnud". Karm värk. Igastahes muhedaim tsiklivana (sõna kõige otsesemas tähenduses tegelikult) keda ma eales näinud olen ja vaevalt, et satun teist samaväärset ka kunagi nägema. Viimasel sõidul kooli juurde anti ka roheline tuli temast kiiremini jõuda. Polegi kunagi varem ega hiljem Pärnus Riia mnt-l 80nga slaalomit sõitnud. See oli ka loomulikult korraks, et õpetajast ikka ette jääda. Paras lollus oli aga noh...
Sõidan nagu suudan.
vastu võrri silindrit on olnud kõrvetamisi , kukkumisi nii suvel kui talvel ja kõige hullem kukkumine oli nii et sõitsin võrriga ülde mingi mätta ja ise olin ühe külje peale kaldu ja üritasin hüpata aga kukkusin pikali ja libisesin mööda kruusa teed umbes 3 m seljas olid ainult lühikesed püksid aga kriimustada ei saanud tagajärg: pidur ütles ülesse.Ja mingi paari tunni pärast sõitsin jälle sama(pidur polnud korras)umbes 30 km/h ja ees oli sein vajutasin esi pidurit ja kukkusin ´jälle nii et paar nädalat käsi valutas. Varem oli ka piduri tross lahti tulnud ja sõidetud heinamaale.
...
füüsilistest armidest omal ajal õnneks pääsesin ... samas jättis üks juhtum `89 aasta suvel korraliku armi hinge ...
olin sel suvel saamas 15 ... sõbral oli sel ajal `63 aasta IZ millega oli mõnus kiiremaid ringe teha ... ühel päeval sattusin aga paraja hooga võtma kurvi mis iga hetkega tundus muutuvat üha järsemaks ning kurvi lõpus laiutas tee servas ilmatuma suur kaheharuline kask ... kiirust vähendada oli hilja ... seega tuli ainult kallutada kuni ühel hetkel oli juba parem sumpa asfaldil ja taguots hakkas vibama ... andsin nõksa järele ja minu õnneks sain puust paari sendi kauguselt mööda ...
järgmine korda ratta selga istusin eelmisel sügisel kui käisin lube tegemas ...
olin sel suvel saamas 15 ... sõbral oli sel ajal `63 aasta IZ millega oli mõnus kiiremaid ringe teha ... ühel päeval sattusin aga paraja hooga võtma kurvi mis iga hetkega tundus muutuvat üha järsemaks ning kurvi lõpus laiutas tee servas ilmatuma suur kaheharuline kask ... kiirust vähendada oli hilja ... seega tuli ainult kallutada kuni ühel hetkel oli juba parem sumpa asfaldil ja taguots hakkas vibama ... andsin nõksa järele ja minu õnneks sain puust paari sendi kauguselt mööda ...
järgmine korda ratta selga istusin eelmisel sügisel kui käisin lube tegemas ...
eks võsaga on mõned korrad külg ikka maha toetatud aga ei midagi tõsist, õnneks
rolleriga sai kunagi talvel driftides tagaotsaga teeäärseid lumevaalusid puudutatud aga ühel hetkel oli saba lumevalli asemel õhukse lumega kaetud külmunud künnivaalu vastas ja siis masin loopis mind sinna küntud külmunud põllule, kiirus võis olla 30km/h kandis... tulemuseks oli hiina rabe plast tee- ja põllu peal ise jäin terveks - kiiver oli peas ja riietus paks
rolleriga sai kunagi talvel driftides tagaotsaga teeäärseid lumevaalusid puudutatud aga ühel hetkel oli saba lumevalli asemel õhukse lumega kaetud külmunud künnivaalu vastas ja siis masin loopis mind sinna küntud külmunud põllule, kiirus võis olla 30km/h kandis... tulemuseks oli hiina rabe plast tee- ja põllu peal ise jäin terveks - kiiver oli peas ja riietus paks
Kovrovets 1961, Delta enduro edition on tegemises, Ural on samuti tegemises
alla 100eek eest ostan Teie töökorras masinad :D;)
alla 100eek eest ostan Teie töökorras masinad :D;)
Ise küll karmilt pole kukkunud(ptui, ptui, ptui), talvel sai korra mopeed külili õrnalt keeratud, ise jäin püsti enam-vähem. Küll aga meenub, et sellel talvel oli mõni nädal, kus lund oli ikka tohutult. Tulin jalgrattaga mööda tänavat, jõudsin ristmikuni, üks poisike rolleriga hakkas ristmikul pööret tegema ning nagu ikka, pidi ta oma rolleriga eputama hakkama. Hoog oli poisil mõnus, vajutas ristmikul piduri põhja, tuli külg ees kurvi, aga jah, liigne kekutamine lõppes tal pikali autoteel lamamisega, roller kõrval külili. Poiss jäi muidu terveks, tõusis kiirelt püsti ning pani rolleriga ruttu plagama, endal rahulolev nägu peas, nagu oleks ta seda meelega teinud
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
atv
Ma panin üleeile korralikult matsu.Sai ATV korda ja kohe testisõitu tegema, sõitsin oma tava off-road rada pidi ja äkki 10 meetrit pikk 2 meetrit lai auk.Sain millegagi päris hea laksu kolmnurka ja jala põletasin kah ära.Raam on korras, mootor töötab,aga plastikust detailid on maad avastamas.Kuradima gaasitrassi tegid sinna.Kõik töölised vahtisid suud lahti, et mingi väärakas teeb jackassi.Kuna ATV laadimisrelee oli läbi siis aku oli kah tühi, üks andis niva pealt voolu ja sõitsin koju.Sinikaid tuvastasin lõpuks päris palju.
No sain kah täna esimese suurema laksu võrriga sõites kätte. Pärast 2 nädalat kestnud kapitaalremonti sai kaasfoorumlase Keviniga proovitud masinat käima panna. Kevin tegi oma ringi ära ja kurtis gaasirutska kehva toimivuse üle. Mina muidugi kuulsin seda alles siis kui juba masin töötas ja järgnev on juba sõnadesse keeruline panna: käis jube kolin ja sumps kukkus alt ära(kinnitus murdus), seejärel oli masina kiirus ikka jõhkralt suur ja piduritross tuli kinnituskohast üle, kuna sidurit polnud ja ei tulnud pähe ka kraan kinni panna, siis üritasin masina pealt maha hüpata ja tõmbasin otse kontstaabli maja ees küliti maha, libisesin võrri all mingi 5 meetrit ja siis sain lõpuks masina alt minema. Vasak jalg ja käsi räigelt kipitavad. Masinal sai aga esiporilaua peal suht ''kenasti'' värvimise eeltööd tehtud Õnneks olid jalas turvajalatsid, millest kah nii uskumatu kui see ka pole suur tükk välja lendas. SIIT KA SOOVITUS! KUI MASIN POLE KORRS EI TASU SEDA PROOVIMA MINNA!!