belarusside erinevus
belarusside erinevus
terv!
mis vahe on mtz80-nel ja mtz82-el ,mis on nagu suurimad erinevused?
üks asi oli see.et ühel oli vist väiksem kabiin ,aga millisel?
mis vahe on mtz80-nel ja mtz82-el ,mis on nagu suurimad erinevused?
üks asi oli see.et ühel oli vist väiksem kabiin ,aga millisel?
-
- Posts: 8
- Joined: 10. Jun 2006 00:00
- Location: Valgamaa
- Contact:
http://www.kolhoos.pri.ee/?action=text&cat=3&ID=21 uuri elu belarussidest! http://www.tractors.com.by/index.html
Kaldklaasiga väikesed kabiinid on siis nii MTZ 50, 52, 80, 82. MTZ 80 ja 82 toodeti hiljem, vist kaheksakümnendate lõpus, juba suure kabiiniga.
80 ja 50 on tagaveolised, 82 ja 52 saab lisaks esisisllaveo sisse lülitada. Kui 50 ja 52 kabiin kinnitub lihtsalt poltidega, siis 80 ja 82 kabiinid on kummipukside peal, mis tähendab, et kabiin ei vibreeri ja töömees peab kauem vastu. Roolivõim on kõigil russidel peal ja selle kardaan läheb ülevalt, mootori kohalt. Esisillaveo kardaan tuleb välja käigukasti küljelt ja läheb läbi toetuspuki esisilda. Kui see on nii, on tegemist esisillaveolise variandiga. leidub ka traktoreid, mis tegelikult omavad esisillaveo võimalust, kuid millel on kardaan eemaldatud.
Arvestagem sellega, et russil saab esisillaveo ka välja lülitada, saab selle "esisild vajadusel sisse lülitatud" asendisse panna ja lisaks on veel olemas "esisild pidevalt sees" asend. Nii et 52 ja 82 esimene vedav sild ei peagi kogu aeg vedama, kõik sõltub, mis asendis juhil kang on pandud.
80 ja 50 on tagaveolised, 82 ja 52 saab lisaks esisisllaveo sisse lülitada. Kui 50 ja 52 kabiin kinnitub lihtsalt poltidega, siis 80 ja 82 kabiinid on kummipukside peal, mis tähendab, et kabiin ei vibreeri ja töömees peab kauem vastu. Roolivõim on kõigil russidel peal ja selle kardaan läheb ülevalt, mootori kohalt. Esisillaveo kardaan tuleb välja käigukasti küljelt ja läheb läbi toetuspuki esisilda. Kui see on nii, on tegemist esisillaveolise variandiga. leidub ka traktoreid, mis tegelikult omavad esisillaveo võimalust, kuid millel on kardaan eemaldatud.
Arvestagem sellega, et russil saab esisillaveo ka välja lülitada, saab selle "esisild vajadusel sisse lülitatud" asendisse panna ja lisaks on veel olemas "esisild pidevalt sees" asend. Nii et 52 ja 82 esimene vedav sild ei peagi kogu aeg vedama, kõik sõltub, mis asendis juhil kang on pandud.
2006.aasta mtz 82 http://album.ee/node/23127103/50211791
1986.aasta mtz 52 http://album.ee/node/23127097/50211791
ja selle russiga sõideti talvel ca 200 km lätti ,järel oli käru heinapressiga (russ polnud arvel ,ega mingeid pabereid polnud) http://album.ee/node/23288823/50211791
1986.aasta mtz 52 http://album.ee/node/23127097/50211791
ja selle russiga sõideti talvel ca 200 km lätti ,järel oli käru heinapressiga (russ polnud arvel ,ega mingeid pabereid polnud) http://album.ee/node/23288823/50211791
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
Russiga, millel on väik kabiin on äge sõita - eriti 80-ega. Selline mõnus tunne tekib, kui istud väikses kabiinis ja sõidad 9. käiguga .
Esirehvide järgi saab ka väga hästi selgeks teha, mis russiga tegu on. Kui on kalasabamustriga, siis on teada kohe et esisillaveoline.
Roolivõimu pärast on pmst kõikidel vanematel russidel kardaan. Uutematel russidel on juba hüdrorool. Ja niipalju kui mina tean, peaks ka tehasekorras 80-el ja 82-e roolivõimul ka mingi vahe olema. Kuna 82 on esisillaveoga ja seal on vast rohkem jõudu vaja rataste liigutamiseks.
Esirehvide järgi saab ka väga hästi selgeks teha, mis russiga tegu on. Kui on kalasabamustriga, siis on teada kohe et esisillaveoline.
Roolivõimu pärast on pmst kõikidel vanematel russidel kardaan. Uutematel russidel on juba hüdrorool. Ja niipalju kui mina tean, peaks ka tehasekorras 80-el ja 82-e roolivõimul ka mingi vahe olema. Kuna 82 on esisillaveoga ja seal on vast rohkem jõudu vaja rataste liigutamiseks.
820 erineb vana 82 poolest ainult mootori puhul. Mootori mark on teine - muu on pmst kõik sama. Mingid väiksed muudatused on armatuuril ja kabiinis ka tehtud. Tehasekorras 52-el on roolivõim (kardaaniga süsteem) tehasekorras 82-el samamoodi. 820-il on ilma kardaanita ehk siis dosaatorpumba ja muu selle juurde kuuluvaga.
Ja see 52 on küll väga kahtlane sul. Kapotijärgi võiks öelda, et on hoopis soomest toodud eksport-russ (550, 560, 570, 510, 520, 552, 562, 572, 512, 522). Nendel soomest toodud russidel peaks olema eelnimetatud hüdrorool(Ilma kardaanita - dosaatorpumba ja muu selle juurde kuuluvaga).
Ja see 52 on küll väga kahtlane sul. Kapotijärgi võiks öelda, et on hoopis soomest toodud eksport-russ (550, 560, 570, 510, 520, 552, 562, 572, 512, 522). Nendel soomest toodud russidel peaks olema eelnimetatud hüdrorool(Ilma kardaanita - dosaatorpumba ja muu selle juurde kuuluvaga).
-
- Tavakasutaja
- Posts: 13
- Joined: 11. Oct 2008 00:00
- Location: Jõgeva/Tallinn
- Contact:
50 ja 52-l sama käigukast mis 80 ja 82-l.
http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/67400121
Midagi on häguselt näha, aga aru peaks saama küll. Ma ei tea, kas 50/52 on I ja II aste sama asetusega ainult. Peaks olema küll. Vist .
http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/67400121
Midagi on häguselt näha, aga aru peaks saama küll. Ma ei tea, kas 50/52 on I ja II aste sama asetusega ainult. Peaks olema küll. Vist .