Kauri, Iz Planeta 3-01 1981 ja Iz Jupiter 2k 1968.

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Kauri, Iz Planeta 3-01 1981 ja Iz Jupiter 2k 1968.

Unread post by Kauri »

Image
Sai siis kokku "hangitud" selline masin. Mootor pidavat olema I¸ 56 oma ja raam on birka järgi Planeta 3. Siin kohal küsimus, et enamik juppe, mis masinaga sain (porilauad, paak, tuled) on aga Planeta 4 mudelilt. Kas tegu on mingi ülemineku mudeliga? Birkal on kirjas ainult, et tegu on Planeta 3-ega.
Raami sain oma sugulaselt, kes seda siis nii õelda edasi "pärandas" ja maksma läks ta mulle ainult ära toomise vaeva. Õnneks on suurem osa juppe olemas (suurem osa "mudrut" pole pildil, aga minu hinnangu järgi peaks masina enam-vähem kokku saama ja puudu on ainult väiksemaid detaile). Mootori ostsin ühelt kaasfoorumlaselt ja ilmselt see vajab veidike kõpitsemist.
Esiteks plaaniks masina kokku lappida, et puudu olevad detailid leida ja ehk isegi üks väike testi sõit teha. Hiljem tahaks masina korralikult üle värvida ja väga heasse korda saada.
Ja juba on tekkinud ka mõned küsimused:
1)Tagumine porilaud koosneb kahest (või kolmest?) tükist, üks kinnitub raami külge, teine peaks kinnituma porilaua külge ja ikka jääb tükike porilauda puudu, seega sadula all on veel tükike plekki?
2)Paak on 4nda seeria masinalt, kas see on originaal või peaks käima sellel 3nda seeria oma? Veel pole ma mõistnud, kuidas peaks paagi esimene ots kinnituma.
3)Kas esimene porilaud pärineb üldse I¸-ilt?
4)Esimesed mootorikinnitused on lahendatud plaatidega või on raamilt mõni tükk maha lõigatud?
Veel pilte:
http://fotoalbum.ee/photos/DaPauka/57808153
Last edited by Kauri on 05. Jul 2011 00:37, edited 5 times in total.
roosakummik
Tavakasutaja
Posts: 719
Joined: 09. Mar 2005 01:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by roosakummik »

Ei näe piltte :cry:
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Nüüd siis juba paar päeva masina ümber nõutu näoga ringi käidud. Vaikselt üritan nimekirja puudu olevatest asjadest teha ja asju, mida on puudu on ikka üsna palju. Paljudele oma küsimustele olen saanud ka vastused, siiski on mulle segaseks jäänud, missugused esihargi laagrid iz-il käivad? Või on see üldse lahendatud lahtiselt esiharki laotud kuulidega?
MAZ
Tavakasutaja
Posts: 137
Joined: 22. Oct 2006 00:00
Location: Elva
Contact:

Unread post by MAZ »

Tegu on ikka Planeta 3.01. Sellel on juba paak uuema põlvkonna oma,kuid tegu on Planeta 3ga. Omab 6V süsteemi, kuid silinder ja mootori ülekanded peaks planeta 4 omad olema. Ei oma seda plokki nagu minu Jupiter 4 vaid on tavalise laternaga nagu Planeta 3/Jupiter 3l.
Muudest asjadest pean uurima, mul peaks olema ka originaalse ja rikkumata
masinate fotosid.
Üritan välja otsida, soovin edu tegemisel, isegi otsin sellist Planetat juba aastaid :lol: millegi pärast satun jupiteride otsa.
MAZ
Tavakasutaja
Posts: 137
Joined: 22. Oct 2006 00:00
Location: Elva
Contact:

Unread post by MAZ »

Teema algatajale harivat lugemist :wink: :

http://moto-planet.cop.lt/motoc/ipl301.htm
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

RS07 wrote:Teema algatajale harivat lugemist :wink: :

http://moto-planet.cop.lt/motoc/ipl301.htm
Olen sellega tuttav, lihtsalt kahtlesin, kas minu masin on sama, mis pildil. Minu arust peaks olema "birkal" kirjas siis ka planeta 3-01 aga minu omal on seal ainult 3. Kahtlustan, et birka võib olla vahetatud vanema vastu. Veel selline huvitav asi ka, et keerasin tagumise lambi maha ja vaatasin, mis aastal see toodetud oli, birka väidab, et masin on aastast 1981, lamp on aga 1984 aastal valmistatud. Kindlalt ei tea siiski midagi.

Veel mõned ringid ümber masina tehtud, suurt midagi tehtud pole saanud. Plaanis oli hakata eile masinat kokku panema, mis osaliselt ka õnnestus. Nimelt said külge tööriista kastid, olin veidi valed poldid/mutrid ostnud ja seega rohkem suurt midagi teha ei saanud. Veel juhtus selline tore asi, et sugulane kellelt raami sain helistas nädala sees ja ütles, et leidis veel ühed amordid. Õnneks olid need esimesed ja just sellised, mis mul puudu. Ühe amorditoruga on probleem, nimelt vedru on lahtiselt sees ja ma ei saa kätte seda "vart" mille vahele peaks olema vedru. Jutt on segane, aga ehk keegi sai aru ja oskab/viitsib aidata.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Oskab keegi anda pilti milline võiks välja näha tagumine porilaud? Selline nagu on 3ndal saaerial või siis juba uuem 4nda oma?
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Kauri wrote:Oskab keegi anda pilti milline võiks välja näha tagumine porilaud? Selline nagu on 3ndal saaerial või siis juba uuem 4nda oma?
Nagu neljandal seerial.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
MAZ
Tavakasutaja
Posts: 137
Joined: 22. Oct 2006 00:00
Location: Elva
Contact:

Unread post by MAZ »

madeinussr wrote:
Kauri wrote:Oskab keegi anda pilti milline võiks välja näha tagumine porilaud? Selline nagu on 3ndal saaerial või siis juba uuem 4nda oma?
Nagu neljandal seerial.
Ma natuke vaidleks, nimelt olen ma viit Planeta 3 näinud ,mis jäävad vahemikku 1979-1981.a Vaid ühel oli see 4 seeria kroomitud tagaporilaud, teistel kõigil olid veel Jupiter/Planeta 3 tagaporilaud. Lisan ka ühe foto 1981.a masinast,mis on 98% originaal ja 1 omaniku käes olnud.
Image[/URL]
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Viimasel pildil oleva masina esiporilauas pole küll väga kindel, kuid muu kõik on puhas Planeta 3.
MAZ
Tavakasutaja
Posts: 137
Joined: 22. Oct 2006 00:00
Location: Elva
Contact:

Unread post by MAZ »

urmet48 wrote:Viimasel pildil oleva masina esiporilauas pole küll väga kindel, kuid muu kõik on puhas Planeta 3.
Miks sa nii arvad?
Enda poolt võin kinnitada,et seda esiporikat pole konkreetsel masinal keegi maha võtnud, poldid on ka tehase omad. See porilaud peaks olema Planeta 3 alates 1977.a alates.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Mul karvane tunne, et vana porilaud on olnud ka seda suuremat tõugu, kuid seda on kuskil tublisti lõigutud. Selline sadul ja tagumine porilaud peaks mul veel ühelt klassivennalt saada olema. Iseasi muidugi millal see lõpuks minuni jõuab...
Ja olen ma midagi teinud ka? Kahjuks mitte väga. Suurem töö, mis tehtud sai, on see, et sai sorteeritud kastid läbi ja vaadatud järgi, mida on ja mida mitte. Üllatavalt paljud puudu olevad asjad tulid kastidest välja. Kuna talvel oli garaa¸i ebasõbralikult külm siis masinat rohkem puutunud pole. Sügisel sai tegeldut tagumise piduri süsteemi külge panemisega. Lähemas tulevikus (kui terve lõpuks olen) tahan masinale tagumise ratta alla saada ja pidurid külge (lõplikult hetkel) panna. Peale seda hakkan selle kraatriga tegelema mis paagi sees on. Ilmselt keeran külge ka nii palju juppe kui mul olemas on.

Vaikselt veeretan värvimis mõtteid. Naabril on püstol ja ehk tal oleks viitsimist väikse raha eest töö ettevõtta. Aga sellest juba tulevikus. Plaan on teha miskit punast tooni paak, porilauad, küljekarbid jms "tavaliselt värvilised" tükid. Värvimisse läheks kahe tsikkli tükid.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Ma ise lihtsalt olen näinud sellist suuremat sorti porikad Planeta 3 küljes. Sarnane Planeta 2 omaga. Kui Kauril peaks midagi puudu olema, siis võib ka minult küsida. Ehk miskit vajalikke veel leidub mul sellele isendile.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Minu planeta 3 ka täpselt sama esiporikaga.Minu pill on aastast 1981.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Renegade wrote:Minu planeta 3 ka täpselt sama esiporikaga.Minu pill on aastast 1981.
Aga paak on selline nagu 3nda seeria masinatel või 4nda oma?

On kellegil häid mõtteid, kuidas see hiigel mõlk paagist kätte saada? Lükkan midagi paagi sisse ja löön haamriga peale? Keevitan välja poole mutri ja sikutan välja? Mingit muud head lahendust?
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Tee mõlgist parem pilt. Eks siis juhendab edasi. Üldiselt võrri paagi tegin heebliga siledaks. No peaaegu siledaks ;)
User avatar
Motohull
Tavakasutaja
Posts: 15
Joined: 02. Jun 2008 00:00
Location: Orissaare, Saaremaa
Contact:

Unread post by Motohull »

Kui paagi maht tähtis pole saab autopahtliga ära pahteldada mõlk ja siis üle värvida.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Motohull wrote:Kui paagi maht tähtis pole saab autopahtliga ära pahteldada mõlk ja siis üle värvida.
Liiga paks kiht. Vähemalt minu arust...
Esimesel pildil on paagis mõlki näha, vähemalt mingil määral.
Prii
Tavakasutaja
Posts: 345
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii »

Kauri wrote: Esimesel pildil on paagis mõlki näha, vähemalt mingil määral.
Mina lasin ühe paagi mõlgi mingi spetsiaalse punktkeevitusseadmega välja tõmmata. Väga hea töö oli. Pahtlit läks minimaalselt hiljem. Kui koduste vahenditega tahad teha, siis minu arvates on kõige mõistlikum lahendus ikkagi mingi varras külge punktida ja siis haamriga üritada välja koputada.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Mõned küsimused veel (jah, üks loll jõuab rohkem küsida, kui sada tarka vastata). Nimelt:
1) Mis mõõduga ja mis kujuga võiks olla mootori esimesed kinnitused? Oleks neid mõistlik ise teha? Kui jah siis kui paksust materialist?
2) Võisid tõesti kunagi tehasest tulles olla mootorrattas tibukollane (nagu nt näha paagil: http://fotoalbum.ee/photos/DaPauka/57808157/ )?
3) Kellegil on pakkuda tagumist porilauda ja sadulat?
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Mootori kinnitustest võin üritada ¨ablooni sulle teha. Värvidest ei oska midagi kaasa rääkida. Tee ikka sellist värvi, mis sulle endale meeldib.
User avatar
Renegade
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 05. Mar 2009 01:00

Unread post by Renegade »

Mul on juba 4. seeria paak.
Prii
Tavakasutaja
Posts: 345
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii »

Kauri wrote: 1) Mis mõõduga ja mis kujuga võiks olla mootori esimesed kinnitused? Oleks neid mõistlik ise teha? Kui jah siis kui paksust materialist?
Image

Image

Originaaldetaili paksus on ca 2 mm. Isiklikult arvan, et lihtsam oleks kelleltki originaaldetailid hankida, sest nn uuemate masstootmises olnud Izide detaile jagub erinevates kuurides-garaa¸ides veel aastateks.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Varsti saab pilte. Väike edasi minek on siiski olnud. Tekkinud on paar küsimust:
1) Kes ja kus tegeleb väntvõlli laagrite vahetusega (jutt siis kepsu laagritest? Kas on kasulikum laagreid vahetada või uus väntvõll osta? Palju uus maksab ja kus seda leida? Palju väntvõlli laagrite vahetus maksab?
2) Kas Iz-56 mootoris on võimalik kasutada Planeta 3 väntvõlli? Selleks tuleb vahetada ka sidur ja süüde?
3) Kuidas summutid raamile kinnituvad?
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Unread post by lipamets »

Esi porilaud oligi neil sel ajal selline. Sai aastal 1981 selline isend uuena ostetud. :D
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

lipamets wrote:Esi porilaud oligi neil sel ajal selline. Sai aastal 1981 selline isend uuena ostetud. :D
Aga milline tagumine oli? Nagu 3ndal või 4ndal?
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Unread post by lipamets »

Taga porilaud oli nagu RS 07 pildil näha.
Prii
Tavakasutaja
Posts: 345
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii »

Kauri wrote: 1) Kes ja kus tegeleb väntvõlli laagrite vahetusega (jutt siis kepsu laagritest? Kas on kasulikum laagreid vahetada või uus väntvõll osta? Palju uus maksab ja kus seda leida? Palju väntvõlli laagrite vahetus maksab?
Seda pead otse uurima teenust pakkuvatelt firmadelt, sest vaevalt, et keegi sul siin foorumis oskab hindu panna. Kusagil oli teema erinevate motopoodide kontaktidega. Helista ja küsi, et kas Planeta kepsu on müügil ning kas ka vahetavad ja mis hinnaga.
Kauri wrote: 2) Kas Iz-56 mootoris on võimalik kasutada Planeta 3 väntvõlli? Selleks tuleb vahetada ka sidur ja süüde?
On küll võimalik kasutada. Väntvõll on kõikidel Planetadel samade mõõtmetega. ja peaks sobima alates 49-st (või isegi 350-st) kuni P5-ni
Kauri wrote: 3) Kuidas summutid raamile kinnituvad?
Summuti kinnitub raamile kahes punktis. Esimene asub mootori all ning kinnitub samasse kohta, kuhu jalaraud. Jalaraud on ka nn distantspuks raami ja summuti kinnituskõrva vahel.
Summuti tagumine kinnitus asub raamil tagaistuja jalaraua kinnituskoha vahetus läheduses. Spetsiaalne koht raamil kohe summuti kinnitamiseks. Mainin veel kindlasti ära, et summuti esimene kinnituskõrv peab vaatama maha ja tagumine taevasse.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Summuti kinnituse suutsin peale piltide vaatamist ise üle leida aga suur täna abi eest.
Motopoodidest oleks võimalik osta planeta keps ja nõel (?) laagrid väntvõllile? Leidsin töö jaoks mehe aga tükid pean ise hankima.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Sai endale augusti lõpus selline põnev aparaat koju veetud nagu Iz Jupiter 2k. Tootmis aasta oli 1968. Masin on üsna kaua seisnud aga mis siin rääkida, välja näeb selline:
Image
Vigadest: karburaatoris puudub segusiibrist nõel ja ujuk uppus. Ujuk tänaseks päevas terve vastu vahetetud. Eelmise omaniku sõnul polnud ühel silindril sädet, tema kahtlustas riknenud süütepooli peale uurimist aga selgus, et viga oli hoopis kontaktidest, ka need said poest uued ostetud. Kõik suurem viga oli aga see, et masin oli seisnud kevadest ilma küünaldeta ja seega olid kolvid kinni jäänud, aga tänu taevale tulid need üsna lihtsalt lahti. Mõned väiksemad asjad on puudu ka: siduri tross (poest uus ostetud), süütemängu ette käiv väike kaan. Veel puudus laadimisreleel kaan ja seega oli see üsna oksüdeerunud, relee oli mul õnneks olemas. Nendest juppidest, mis puudu oleks väga huvitatud. Külgkorvist (mida piltidel pole), nimelt on külgkorvist olemas raam, ratas ja porilaud, "küna" on aga puudu. Selle leidmisega aga kiiret pole, tahan masina esmalt käima saada ja see järel võib külgkorvile mõtlema hakata. Ilmselt värvin masina kunagi peale käima saamist üle. Küsiks, palju külgkorvi küna maksta võiks? Loodan, et leian peadselt vajalikud puudu olevad osad ja saan käivitumist proovima hakata.

Ja mis Planetaga? Üks mõte on. Toon ilmselt mingi aeg doonori, kus pealt saan kõik vajalikud puudu olevad jupid. Doonor on valmis vaadatud.
mk
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 22. May 2006 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by mk »

Tegelikult on olemas ka selline mudel nagu 3-02.

3-01 varasemad versioonid erinesid tavalisest 3-st väliselt vaid esimese porilaua, tagaamortide ning sumbutite poolest (samad, mis 4. seerial). Nii paak, tagumine porilaud kui ka tagumine tuli oli ikka veel 3. seeria oma. Veel üheks suuremaks erinevuseks oli juba K-62 karburaatori kasutamine.
Vahetult enne 3-02-le üleminekut hakati lisaks eelpooltoodule kasutama uuemat tagatuld ja uuemat paaki.

3-02 oli juba väliselt pea identne 4. seeriaga, välja arvatud esituli (mis oli ikka veel 3. seeria oma). Samuti mindi üle juba 12-voldile. Neid tehti nii vanema sadulaga (valdavalt siiski ilma sangata) kui ka juba uuemaga (pealt sirgem).

Aga siinkohal pole lõplik tõde päris ühene, sest need 2 üleminekumudelit olid tihti komplekteeritud veel ka vanade laojääkidega või siis vastupidi - katsetati ka veel ilmumata 4. seeria detaile. Nii et ärge siin sellega riidu minge.

Muide - see, kas porilauad ja muud detailid olid kroomi all või mitte, ei olnud seotud aastaarvuga. Lihtsalt osad tehti odavamad ja osad kallimad. Neil oli ka eraldi hinnakiri ja rahva seas olid kroomimata siklid ka tuntud kui "selskie".

Ja birka peal oli reeglina ikka kirjas kas 3-01 või 3-02.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Üle pika aja sai siis jälle käed natuke õliseks tehtud. Nimelt sai peale pandud uus kett, vanad kontaktid maha keeratud, laadimisrelee asendatud uuega ja muud pisemat pudi-padi. Sellega seoses on hunnikute kaupa lolle küsimusi tekkinud. Nimelt:
1) Kus august kallatakse mootorile õli käigukasti, kas tõesti mootori küljel asuvast väikesest luugist (millel on õli varras) või on mingi parema ligipääsetavusega koht ka olemas?
2) Kui pikad mis mõõduga pulgad hoiavad nukkmuhvi magneti küljes? Seal generaatori jaoks ka mingi pulk?
3) http://www.motoonline.ee/mudelid?catego ... uct_id=865
Kas see aku sobib?
4) Kas pulk mis läheb keti esimese hammasratta sisse (ja on siduri lülitumiseks vajalik) peabki väga kergesti seal sees liikuma? (vajadusel üritan pildid teha)
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Täna sai siis selline "hiiglaslik" ettevõtmine teoks tehtud, et sai kraan ära puhastatud. Kraanist avastasin kellegi kodukootud tihendi, mis aga polnud bensiini kannatanud ja see läbi ära lagunenud. Kraanis oli ka üsna korralik kogus mingit puru. Paaki raami külge proovides avastasin et 8mm läbimõõduga pulk paagi esimesest kinnitus august läbi ei lähe. Paak ju peab 8mm pulgaga raami külge kinnituma või olen millestki valesti aru saanud? Veel sai mootorisse sisse lastud diisel kütus, et mootor puhastada ja kontrollida, ega mootor kuskil ei leki. Senini tundub asi pidavat, eks näeb mis värvi ollus sealt homme välja tuleb. Peale seda panen õli sisse.

Planetale on nii mõnigi põnev detail lisandunud, varsti pildid ehk.

1) Paak kinnitub eest raami külge 8mm pulgaga või kuidagi teisiti?
Kontaktide külge ühendamisel on vahet, kumma püti kontakti külge, kumma genekast välja tuleva juhtme ühendan?
2) On vahet kumb genekast välja tulev süüte toitejuhe kumma silindri kontakti külge läheb?
3)Plekk mille külge kinnitub laadimisrelee planeta 3-el on raami külge keevitatud või poltidega küljekarpide ülemise kinnituse küljes?
4) K62I karburaator sobiks külge (käiks masin normaalselt või tekitaks probleeme)?
erw1nike
Tavakasutaja
Posts: 95
Joined: 28. Oct 2010 00:00
Location: Viljandi/Pärnu
Contact:

Unread post by erw1nike »

Terevist!
mul endalgi kaks iz jupiter 2 üks 2k teine tavaline.Kuidas mootori lahti said??Mul endal ka ühel kinni.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

erw1nike wrote:Terevist!
mul endalgi kaks iz jupiter 2 üks 2k teine tavaline.Kuidas mootori lahti said??Mul endal ka ühel kinni.
Mina kasutasin eraldusõli ja jõudu, kõik läks õnneikult ja sain asja liikuma.

Vaja abi sellise küsimusega, et mis jääb all oleval pildil kujutatud trossi ja mootori kaane vahele (tross on lingis, nii nagu peab olema). Mingine reguleer "kruvi"? (tegemis on siduri trossi ja ketiratta ees käiva mootori kaanega)

Image

Masin ise näeb selline välja:
Image
Kroomtiib
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 20. Feb 2011 01:00
Location: Tartumaa Külitse
Contact:

Unread post by Kroomtiib »

Sinna trossi ja kaane vahele ei käi midagi.
Kõike mida teed,tee hästi!
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Kahte pidi on olnud neid siduritrosse.. kas kaanesees on puks nn regulaatoriga (sinul nii ei ole) või sidurihoob koos trossi reguleerijaga.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Kauri wrote:
1) Paak kinnitub eest raami külge 8mm pulgaga või kuidagi teisiti?
Mõõda aga üle.. 8mm siiani olnud jah. Võibolla kõrva serv veidi deformeerunud ja vajab viiliga kohenamist.

3)Plekk mille külge kinnitub laadimisrelee planeta 3-el on raami külge keevitatud või poltidega küljekarpide ülemise kinnituse küljes?

Ikka samade poltide külge, millega küljekarbid ülevalt eest kinni

4) K62I karburaator sobiks külge (käiks masin normaalselt või tekitaks probleeme)?

karburaatorite tabel on idamasinate foorumis kleepsuks tehtud!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Seega on mul see puudu. Pakkumised kui kellegil on siis ES.

Seda karburaatori teemat olen lugenud. Düüsi läbilaske võimetes on erinvused sees (võrreldes jup2 ja 3-e mille oma see k62i olema peaks). See mootori tööd ei sega?

Salapärasest planetast tulevad pildid ka lõpuks. Pidevalt unustan need teha, kuid nüüd võtan end käsile.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Lubatud pildid:
Sai muretsetud kroom porilauad:
Image
ja "uued" tööriista kastid:
Image
...võrreldes vanaga:
Image
ning kellegi tehtud "laibarauad":
Image
paak on ka uus:
Image

Ja masin ise:
Image

Image

Image
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

http://www.osta.ee/19413388
Tegemist Planeta või Jupiteri karburaatori katetega?

Need Jupiteri kontaktid õigesti peal. Kummad kumma silindri omad on?
Image
BlackDevil18
Tavakasutaja
Posts: 113
Joined: 17. Mar 2008 01:00
Location: paldiski Rae tn
Contact:

Unread post by BlackDevil18 »

Silindrid sõidusuunast vaatates.:parempoolsele vastab alumine kontakt,vasak on ülemine kontakt.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Kellegil pilte või joonist esihargi detailidest? Milline näeb välja laadimisrelee kinnitus? Milline võiks olla Planeta 3 või 4 kasutatud silindri ja silindripea orienteeruv hind (kui kellegil üle võiks pakkuda)?
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Järgimine loll küsimus. Teise seeria Izidel sellist "luksus" asja nagu signaal polegi? Lähemal ajal kirjutan pikemalt oma arengutest.
mk
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 22. May 2006 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by mk »

Kindlasti oli signaal ka sellel mudelil.
Post Reply