Jawa käigukastide sobivus.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Jawa käigukastide sobivus.
Tekkis küsimus, et kas jawa 360 käigukast sobib 638 kasti või siis 634 käigukast sobib 638 käigukasti.
Tänud.
Tänud.
Re: Jawa käigukastide sobivus.
634 käigukast EI SOBI 638 mootorisse. 634 käigukastil on võllid puksidel. 638 käigukasti võllid on nõellaagritel.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
eksidMattu wrote:Ei.-DELTA- wrote:mu arust vana jawa ja 634 käigukast sobivad teineteisele
360 mootorisse olen oma silmaga näinud kuidas on sisse pandud uuema käigukast.
634 ja 638 kasti erinevus ongi vaid väikses võllis ja väikse võlli peal olevas plaat hammakas. need nimelt teiste mõõtmetega. Muus osas on käigukast sama. Hea tegija paneb kõik tööle, kuid omaloomingut on raske teha. On soovitav uurida mõne tuttava käest kes seda tööd on varem teinud.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Mõtlesin nüüd hoolikalt järgi ja tegin järelduse, et see käigukast mille ma enda 360 karterisse panin pidi järelikult olema 638 oma sest nagu ka ühest teisest teemast näha - seda siiski nii kolaki sisse ei viska 360 karterile midagi. Karterist tuli puksid välja lüüa, avad suuremaks natuke reiberdada ja uued puksid treida. Oleks saanud kuhugi asjapulga juurde oleks hoopis võlle natukene peenemaks lasknud. Mingeid võrusid millegi kompenseerimiseks ei olnud vaja, pikal nn. kolmandal võllil jupp otsast maha ja oli asi korras - kõik sobis. Sellest võin pilte teha kui tarvis.
Mis puudutab 360 käimari paigaldamist 634 karterisse - siis see on ja jääb EI-ks. Ketiratast ei ole ju millegi külge kinnitada lühemal nn. kolmandal võllil 634 karterisse paigaldatuna. Elektroodliitega ehk ainult.
Aga krt, miks mul siis võllid vaskpuksidega koos olid? Keegi oli nõelte asemele puksid teinud? Kah võimalik, ratspompse on igasuguseid.
Mis puudutab 360 käimari paigaldamist 634 karterisse - siis see on ja jääb EI-ks. Ketiratast ei ole ju millegi külge kinnitada lühemal nn. kolmandal võllil 634 karterisse paigaldatuna. Elektroodliitega ehk ainult.
Aga krt, miks mul siis võllid vaskpuksidega koos olid? Keegi oli nõelte asemele puksid teinud? Kah võimalik, ratspompse on igasuguseid.
Sõidan nagu suudan.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
http://album.ee/album/289144/50195147
Siin on näide, mis on käigukastist järgi jäänud- ja silinder millel kild väljas.
Küsimus kas see kild mis silindrilt väljas on segab mootori tööd või ei, saaks seda veel kasutada või mitte.
Siin on näide, mis on käigukastist järgi jäänud- ja silinder millel kild väljas.
Küsimus kas see kild mis silindrilt väljas on segab mootori tööd või ei, saaks seda veel kasutada või mitte.
roosakummik wrote:http://album.ee/album/289144/50195147
Siin on näide, mis on käigukastist järgi jäänud- ja silinder millel kild väljas.
Küsimus kas see kild mis silindrilt väljas on segab mootori tööd või ei, saaks seda veel kasutada või mitte.
Jopaidii sul ikka korralik jahuveski töötanud käimaris;D Ütleks et üle keskmise korralik käimar. - hammakatel mõni hammas veel alles, enamjaolt lükkab kohe vuugi puhtaks.
Kuid teemasse. Käimar on kuusakoski tõesti, kahjuks pole ka silindriga midagi teha. (võimatu sellisega tööle saada.) Mootoripooltega on ka isegi suur küsimärk. Isiklikult kannaks ka need maha, kui juba tükk väljas siis head nahka ei saa.
Soovitan soojalt hakata otsima doonor mootorit. Kasvõi midagigi. Tuleb kordades odavam kui kõiki juppe eraldi osta.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact: