Dnepr
Minu arust võiks porikas olla veidi kumeram, läheks rattaga paremini kokku. Kasvõi kroomitud Planeta 5 porikas. Tagumine porla on alles pooleli, nagu näen - lihtsalt ei taha uskuda, et niisugune jääb.
Üks asi on mõistagi see, et ratast võiks kõvasti madalamaks lasta. Praegust kliirensit võrdleb juba, tõsijutt, endurodega.
Kui nüüd suts raami lõikuda, siis ise viiks tagumised amordid ~45 nurga alla ja teeks seda raamimajandust seal veidi "ökonoomsemaks".
Mis sumpsidega ette võtta plaanid?
Üks asi on mõistagi see, et ratast võiks kõvasti madalamaks lasta. Praegust kliirensit võrdleb juba, tõsijutt, endurodega.
Kui nüüd suts raami lõikuda, siis ise viiks tagumised amordid ~45 nurga alla ja teeks seda raamimajandust seal veidi "ökonoomsemaks".
Mis sumpsidega ette võtta plaanid?
Tsikkel ongi nüüd madalam . Sai 12cm esiharki lühemaks teha. Tagaotsa mõte on hea aga ma ei mõtle vist siis uut tagaporilaua kinnitust välja .Kui just mingi roostevaba vitsaga .Esiporilaud pole korralikult pildil kinnitatud seega tundub väheke ebard. Sumbutid on omatehtud kalasabad roostevabast (poleeritud)
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga