tofetome Stella V-501 M, must-oran¸
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Tänan suurepärase mõtte eest, kuid tekkis jällegi paar küsimust. Kas oled ise sellega jäärada proovida saanud? On see mootorile suur koormus, või veab nagu lepase reega? Hakkasin muretsema oma mootoripärast, sest selle töökindluses pole 100% kindel ja pole kindel kas suudab seda vedada, kui teha liigselt pikad naelad ehk piigid mis jääselähevad ja sealt raskelt ära tulevad? Või pole asi nii?
M
M
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Jäärada pole veel proovida saanud, kuna sai ka väike mootoriremont rollerile tehtud. Usun et nädala lõpus saab ikka korra jääl ära käidud. Kahtlen, et need kruvid nii kõvasti jäässe kinni jäävad, et miskid näitajad muutuksid. Liiga pikad kruvid võivad kõveraks minna. Mõtlesin just et Sul vist oleks kasulikum pigem lühemad kruvid panna, et saad mujal ka peale jää sõita. ( päris puhas asfalt pole vist kasulik, aga kruusatee jms peaks ära kannatama)
See ka veel, et kruvipead pead millegiga ära katma, muidu hõõrub õhukummi puruks.
See ka veel, et kruvipead pead millegiga ära katma, muidu hõõrub õhukummi puruks.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Tervist.
Esimesel lehel oli sul pilt, kus sa küsisid selle väikse "jublaka" kohta. See on siis fiksaator mis hoiab sul käiguhoova sees, et siis käik välja ei tuleks.
Vaatan, et see fiksaator on väga korralik ja sooviks väga selle mõõtmeid, et mis on selle diameeter ja kui pikk on ta ta täies mõõdus ja kui pikk on ta sinna maani kus tal hakkab minema kumeraks terava otsani ?
Tänan.
Esimesel lehel oli sul pilt, kus sa küsisid selle väikse "jublaka" kohta. See on siis fiksaator mis hoiab sul käiguhoova sees, et siis käik välja ei tuleks.
Vaatan, et see fiksaator on väga korralik ja sooviks väga selle mõõtmeid, et mis on selle diameeter ja kui pikk on ta ta täies mõõdus ja kui pikk on ta sinna maani kus tal hakkab minema kumeraks terava otsani ?
Tänan.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Pikkade häda on see, et lähevad kõveraks kui õige jämeduse või tugevusega pole. Mina olen eksperimendid tegemata jätnud, kuna eelmine talv olin "paigimees" ja enne uue talve tulekut sai endurost loobutud.
Enda ja Karl Eriku mootorit ei maksa sul võrrelda, võimsusevahe on khmm mitmekordne.
Enda ja Karl Eriku mootorit ei maksa sul võrrelda, võimsusevahe on khmm mitmekordne.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Ma vaatasin seda kruvi teemat, ning tuli meelde et eelmine aasta sai pandud deltale ratta kett ümbes velje ja rehvi .. Lasin rehvi tühjaks ja panin niipalju rattaketti ümber et hiljem pumbates tõmbaks pindule .. Kuskil 4 tükki(mida rohkem seda uhkem ja arvatavasti parem ) panin neid, ning kannatas sõita vabalt jääl, isegi asfaldil ning mujal.
Edu masinaga.
Edu masinaga.
Nonii. Rattakettide ja naelrehvide tegemisest ma ei mõtlegi. Rohkem mõtlen ikka suvel sõitmisele. Nüüd sain siis lisamotivatsiooni ratas üle värvida ja suvel kaljajärgi käima hakata. Esmaspäeval külastasin ülepikaaja ka uuesti Tondi motopoodi ja tõin sealt kaasa: vändalaagrid, käigufiksaatori, taguratta selle poldi, sõrmelaagri(nõellaager), mootoripoolte tihendi. Ükskord ostsin Kloostrimetsast uue sõrmepuksi, aga see oli liiga väike kepsu silma jaoks. Nüüd ostsin nõellaagri, mõtlesin, et pean seda auku suurendama, aga ennäe see sobis sinna. Järelikult oli seal enne mingi teine puks, mitte mopi originaal. Ühesõnaga selleostu üle olin väge õnnelik. Loodan üüed vändalaagrid ka millalgi peale panna, siis kui mootor laiali läheb. Täna tegin siis katseid 19mm karpat ka peale panna. Selleks pidin käigukasti alumiiniumi süütevärgi poolt kõvasti maha võtma, ära ta selle minutehtud kollektoriga mahtus, aga kollektor läks katki . Puhtalt minuviga, millalgi tuleb uus katse. Kuid paarkorda sain proovida, aga küünal läks märjaks, niiet ma ei teagi kas plaanin seda kasutama hakata. See eeldab väiksemaid düüse ja muud värki. Siis võtsin korra silku maha ja asetasin uue nõellaagri paika. Kõik kokku tagasi ja masin tööle. Tegin ka väikese video. Jah mis mulle tänase päeva juures kõigerohkem meeldib: enne oli nii, et kui tahtsin mootorit tööle panna, siis pidid jooksma, sest külmaga miskipärast vändast ei lähe. Kui aga joostes ka ei lähe, kraan kinni või midagi siis jooksed ennast higiseks ja on oht haigeks jääda. Nüüd ma mõtlesin sellele lahenduse. Ma panin pulga otsa 12mm padrunvõtme ja selle pulga omakorda trelli otsa ja ainult kerin magnetijuurest ja hoopis hõlpsamalt saab tööle, eriti arvestades seda, et slikiga on lumepeal raske lükata . Ühesõnaga mootor töötab, kuid käigufiksaatorit pole sisse pannud, oma koha leiab see siis kui vahetusse lähevad vändalaagrid ja mõned tihendid. Tegin väikse video ka pööretest. Suuremad, vanemad, targemad vennad võiks äkki nende pöörete kohta tugevat kriitikat jagada. Mulle ise tundub, et natuke poob või midagi, et tal on raske. Kuidas teile pöörded meeldivad? Seniks ciao.
M
http://www.youtube.com/watch?v=Cd3jYyuJZw4
M
http://www.youtube.com/watch?v=Cd3jYyuJZw4
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Pane 19mm karpa, sellega on natukene rohkem lootust asi korralikult käima saada. Sul ju moditud pill.
Esialgu saad traadikiududega düüside läbilaskevõimet vähendada. Kui on näiteks 100-ne düüs ja sa sinna 2 0,1mm paksust kiudu sisse paned, saad umbes 80 düüsi jne. Niiviisi saad teada, mida sul vaja läheb ja siis näiteks Camexist saad uue düüsi osta.
Muidugi nõela, segu- või õhukruvi ja tühikäigudüüsi (kui on) timmimised ja asjad ka vaja läbida.
Toorest võibolla esmakäivitusel ei maksagi näppida, see teeb mõnikord väga ruttu küünla märjaks.
Esialgu saad traadikiududega düüside läbilaskevõimet vähendada. Kui on näiteks 100-ne düüs ja sa sinna 2 0,1mm paksust kiudu sisse paned, saad umbes 80 düüsi jne. Niiviisi saad teada, mida sul vaja läheb ja siis näiteks Camexist saad uue düüsi osta.
Muidugi nõela, segu- või õhukruvi ja tühikäigudüüsi (kui on) timmimised ja asjad ka vaja läbida.
Toorest võibolla esmakäivitusel ei maksagi näppida, see teeb mõnikord väga ruttu küünla märjaks.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Sai jälle paar tunnikest võrrikallal nokitsetud. Kuna ma nüüd lasen teda tööle trellist, mis on väga mugav, kulusid magnetipoldipea sakid maha. Oh seda õnnetust. Abiks tuli aga keevitus ja asi töötas uuesti. Sain umbes sellise 60 meetrise hooraja endale. Kiirendus oli nägunaeruletoov, arvestades seda, et slikk tagarehv käis veel tühja. Seega, on masin hetkel minuarust parimas olukorras. Veel tahaks lisada sinna tehasemõõtmetejärgi sportresoka ja vaadata siis tulemust. 19mm karpa pealepanek on kahtlane esialgu. Vb on veel mõtteid sellega. Aga seniks kuulmise ja nägemiseni.
M
M
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
Tere siis ülepikaaja jälle. Vahepeal olin garaa¸ist eemal. Täna üks endine klassivend tahtis sõitma minna, aga kumbki ei saanud masinaid tööle. Minul oli jamaks see, et küünlakeere oli jälle kulunud ja süüde enneolematult paigast nihkunud. Ühesõnaga, nüüd võtan siis kauaoodatud asja ette. Hakkan siis seda eesootavaks suveks ettevalmistama. Värv+mootori ergutus+ muud. Täna võtsin siis juba mootori raamilt maha ja viisin sooja keldri, kus saab tööd alustada, sest -20 garaa¸is on tõesti paljaste kätega külm . Võtsin mootori lahti ja avastasin, et kolvirõngad ei ole samapikad kui need olid sinna pannes . Kolvipea oli ka väikseid täkkeid täis, seega kolvirõngad on purunenud. Aga need on hetkel väiksemad probleemid, sest nüüd tahaks teha uue resoka+ käigud pidama saada+ siduri kohapeal lahutama. Selle kõige tarbeks olen ma natuke rahakotti kergendanud ja soetanud uusi asju: uued vändalaagrid (käigukasti omad tahan ka uued panna), tagaratta võlli juures ühe kinniti(pildipealt saate aru), käigufiksaatori, lilletoos-siduri. Suured tänud kasutajale extinction, kes müüs mulle siduri, mis on minuarust korralik. Ühesõnaga nüüd algab suur ehitamse periood. Aega loodan võtta igasugse kooli ja koolituste ning spordi vahepealt. Pilte tegin niipalju, et neid kõiki siia üleslaadida ei viitsi. Panen lingi, viimased pildid on peamiselt 3. lehel, muid võib ka uurida http://fotoalbum.ee/photos/tofetome/set ... e=3&seek=1 . Seniks kõrgeid pöördeid.
M
M
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
Nonii, saab ka ülepikaaja kirjutada. Aega pole vahepeal üldse olnud, seoses kooli ja muude tegevustega. Ostsin siis vahepeal uued mootoripooled, kuna eelmistel läks üks raisk, sest õgvendasin korpust 19 mm karpa jaoks ja see õgvendus jäi koledaks. Täna pesin siis mootoripooli ja panin peale vändalaagrid ja kõik simmerid. Lähipäevadel on tahtmine saada ka käigukasti laagrid ja siis edasi vaadata. Seniks päikest .
Pilte ka, viimased kolm rida http://fotoalbum.ee/photos/tofetome/set ... e=3&seek=1
M
Pilte ka, viimased kolm rida http://fotoalbum.ee/photos/tofetome/set ... e=3&seek=1
M
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
No, kui mul käigukast ja kõik muu koos oli. Siis võtsin korra käiguhoova ära, asetasin simmeri peale seibi ja panin seibi ja käiguhoova vahele paraja suuruse ja tugevusega vedru. Kui ma hiljem uuesti mootori kokku laon, siis võin pilti näidata. Kui ma unustan, siis küsi seda
M
M
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
Tervist,
Vahepeal on möödunud väga pikk aeg mu viimasest postitamisest. Toimunud on siis palju, kuid pole pikalt vaja kirjutada. Asi natuke veninud, sest vahepeal oli liigakiire, et sellega tegeleda. Põhitööpäevad on olnud reedest pühapäevani. Ühesõnaga on kogu Stella molekulideks võetud ja hakatud värvimiseks ettevalmistusi tegema. Ükskord võtsin raami puhtaks, järgminekord (ehk täna) hakkasin värvi maha võtma ja lasin kõigele peale raami ja jalapidurihoova kahekordse krundikihi peale. Värvitud elemendid on nüüdseks kuivad ja ootavad pealmist värvikihti ning hiljem lakki. Värvilahendus on selge, kuid jätan selle veel avalikkusele teatamata , hiljem näete, kui valmima hakkab. Lisaks oleks veel vaja silindri tikkpolte, sumpsi plekki ja palju-palju muud. Siis hakkab kokkuladumine. Pildimaterjaliga foorumit sisustama eriti ei hakka, vaid panen lingi siia. Seniks kõrgeid pöördeid.
http://fotoalbum.ee/photos/tofetome/set ... e=4&seek=0
Ja lisaks ühe video
http://www.youtube.com/watch?v=K0OdmHstBzk
Vahepeal on möödunud väga pikk aeg mu viimasest postitamisest. Toimunud on siis palju, kuid pole pikalt vaja kirjutada. Asi natuke veninud, sest vahepeal oli liigakiire, et sellega tegeleda. Põhitööpäevad on olnud reedest pühapäevani. Ühesõnaga on kogu Stella molekulideks võetud ja hakatud värvimiseks ettevalmistusi tegema. Ükskord võtsin raami puhtaks, järgminekord (ehk täna) hakkasin värvi maha võtma ja lasin kõigele peale raami ja jalapidurihoova kahekordse krundikihi peale. Värvitud elemendid on nüüdseks kuivad ja ootavad pealmist värvikihti ning hiljem lakki. Värvilahendus on selge, kuid jätan selle veel avalikkusele teatamata , hiljem näete, kui valmima hakkab. Lisaks oleks veel vaja silindri tikkpolte, sumpsi plekki ja palju-palju muud. Siis hakkab kokkuladumine. Pildimaterjaliga foorumit sisustama eriti ei hakka, vaid panen lingi siia. Seniks kõrgeid pöördeid.
http://fotoalbum.ee/photos/tofetome/set ... e=4&seek=0
Ja lisaks ühe video
http://www.youtube.com/watch?v=K0OdmHstBzk
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
Terekest jälle,
Vahepeal pole küll erilist juhtunud. Eemaldasin jalatoed raamilt, et see liivapritsi viia ja pärast sirged jalatoed asemele panna. Veel on ka muudel juppidel peale velgede ja raami mattmust 3 kihti peal. Otsin hetkel veljevärvi ja mattlakki. Kas keegi teaks, kus Tallinnas müüdaks suurema valikuga MOTIP autovärve kui bensiinijaamades? http://fotoalbum.ee/photos/tofetome/set ... e=5&seek=3 Seal siis mõned pildid ka.
M
Vahepeal pole küll erilist juhtunud. Eemaldasin jalatoed raamilt, et see liivapritsi viia ja pärast sirged jalatoed asemele panna. Veel on ka muudel juppidel peale velgede ja raami mattmust 3 kihti peal. Otsin hetkel veljevärvi ja mattlakki. Kas keegi teaks, kus Tallinnas müüdaks suurema valikuga MOTIP autovärve kui bensiinijaamades? http://fotoalbum.ee/photos/tofetome/set ... e=5&seek=3 Seal siis mõned pildid ka.
M
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Tervist,
Vahepeal olen kõpitsenud küll, kuid sellest ei hakka hetkel kirjutama. Tekkis vahepeal probleem, et kust saaks soovitavalt Tallinnast või selle ümbrusest musta või roostevaba plekki paksusega 0.6 mm. Et resokas meisterdada endale. Mõõdud keevitus jne on olemeas kuid plekki pole . Äkki keegi oskab soovitada kust küsida/osta.
M
Vahepeal olen kõpitsenud küll, kuid sellest ei hakka hetkel kirjutama. Tekkis vahepeal probleem, et kust saaks soovitavalt Tallinnast või selle ümbrusest musta või roostevaba plekki paksusega 0.6 mm. Et resokas meisterdada endale. Mõõdud keevitus jne on olemeas kuid plekki pole . Äkki keegi oskab soovitada kust küsida/osta.
M
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 27
- Joined: 05. Jul 2009 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Tervist,
Vahepeal pole erti jõudnud asjaga tegeleda, kuid niiipalju, et säde on olemas ja veel oleks vaja panna elekter lõpuni ja vedelikud sisse ning resokas teha/saada. Siit suur küsimus teadjatele. Kas keegi selgitaks mulle resonaatori eri osade tööpõhimõtteid, et mida keskosa tähendab ja muuda, samuti ka esimeste ja viimaste koonuste kohta. Olen kuulnud, et tagumine osa teeb pööretega midagi, kuid sellest on vähe. Lõputorukohta tahaks ka üht-teist teada. Tänud ette!
M
Vahepeal pole erti jõudnud asjaga tegeleda, kuid niiipalju, et säde on olemas ja veel oleks vaja panna elekter lõpuni ja vedelikud sisse ning resokas teha/saada. Siit suur küsimus teadjatele. Kas keegi selgitaks mulle resonaatori eri osade tööpõhimõtteid, et mida keskosa tähendab ja muuda, samuti ka esimeste ja viimaste koonuste kohta. Olen kuulnud, et tagumine osa teeb pööretega midagi, kuid sellest on vähe. Lõputorukohta tahaks ka üht-teist teada. Tänud ette!
M
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
Kui inglise keelt valdad siis: http://www.southernskies.net/page_info/ ... ngine.html
isegi piltide järgi saad põhiasjad selgeks.
isegi piltide järgi saad põhiasjad selgeks.
Haarame mopeedil kolvist!
Esimene koonus tekitab hõreduse ja segu imetakse paremini silindrisse. Kuna väljalaskegaasid liiguvad helikiirusega siis tekib tagumise koonuse juures lööklaine, mis surub juba väljuda jõudnud segu uuesti silindrisse. Keskosa ei tea.
Mopi reso mõõtusid netis ikka liigub, lihtsalt ära sellist tee, mis high-end mootorile mõeldud.
Ahjaa, kui juba reso teed siis soovitaks silku ka ikka üle käia, saad parema tulemuse.(kestusetga veits mängida)
Mopi reso mõõtusid netis ikka liigub, lihtsalt ära sellist tee, mis high-end mootorile mõeldud.
Ahjaa, kui juba reso teed siis soovitaks silku ka ikka üle käia, saad parema tulemuse.(kestusetga veits mängida)