Delta
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
delta
Eks ta ole mõeldud vist jah rohkem sellele kuid kui ma peaksin siiski kukkuma siis rõõmustaks ka selle olemasolu üle (muidugi juhul kui see saab õige sisu ) . Sellest teisest karbist tulid välja mingid plastikust junnid mille avamisel tuli eemaldada mingi vatitükk ning siis olid seal sees mingid tabletid. Aga deltast siis niipalju, et kuigi ma olin pikka aega arvanud, et ma olin leegitoru seest puhastanud, osutus see arvamus siiski valeks. Ega polnud muud teha kui leegitoru ühest otsast kinniseks teha ja dot-4 sisse. Paari tunni pärast peaks valmis olema.
Tahaks juba hirmsasti sõita .
Tahaks juba hirmsasti sõita .
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
delta
Praegu siis süvenesin sellesse tablettide teemasse. Avasin kõik need väiksed plastik junnid ja valasin kõik tabletid ühte kaussi, oi millised värvid: kuldne, sinine, valge, tekkis lausa tahtmine mõnda neist proovida, meenutab ju teine nii väga tic tacki. Kiusatusest hoolimatta suutsin need hävitada.
Aga kas seal siis mõni tablett ongi siis mõeldud nagu "piinade lõpetamiseks" ?
Aga kas seal siis mõni tablett ongi siis mõeldud nagu "piinade lõpetamiseks" ?
Teemast välja aga ühed kollases kapslis tabletid on "tareeni" nimelised- radioaktiivsesse piirkonda, paanika vastu. Ei tea kas kiirituse vastu aitab aga teeb julmad hallutsinatsioonid, jalad muutuvad raskeks, taevas muudab värvi jms. Igatahest õigesti tegid et tsiviilkaitse tabletid minema viskasid. Solk. Piinade lõpetamiseks tabletti ei olnud sest et punastel oli igat hinge vaja kriisikoldesse...
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
delta
Täna öösel magada ei saanud, kuuri tuli vesi sisse ja masinad tuli evakueerida kõrgemasse kohta. Praegu on kuuris vaid paar cm kuid kogemused näitavad, et kuna ma elan küla kõige madalamas kohas kuhu valgub ka kogu teiste vesi, siis võib see veetase tõusta suure sulaga mõnedes kohtades üle poole meetri. Paar aastat tagasi juhtus sama asi, nüüd saab jälle kummipaadiga puid tuua.
Õhtupoole viskan pilte, praegu kooli.
Õhtupoole viskan pilte, praegu kooli.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
delta
Nagu alati, jään ma kõikide asjadega lootusetult hiljaks, kuid parem hilja kui mitte kunagi. Siin on paar nädala tagust pilti kus võib tuvastada veel lund:
Ja siin nüüd eile tehtud pildid kus vesi on juba langenud .
Ahjaa ning pardid on ka meile elama kolinud:
Et aru saada kui kõrgel see vesi tegelikult on siis võtsin ma pildi teema algusest ning tegin rohelise kriipsu sinna kus vesi oma kõrghetkel oli:
Tegelt praegu seda viimast pilti vaadates tundub, et sai kriips liiga madalale kuid umbes saab ikka aru.
Arvan, et järgmise nädala lõpuks on vesi juba peaaegu kadunud.
Ja siin nüüd eile tehtud pildid kus vesi on juba langenud .
Ahjaa ning pardid on ka meile elama kolinud:
Et aru saada kui kõrgel see vesi tegelikult on siis võtsin ma pildi teema algusest ning tegin rohelise kriipsu sinna kus vesi oma kõrghetkel oli:
Tegelt praegu seda viimast pilti vaadates tundub, et sai kriips liiga madalale kuid umbes saab ikka aru.
Arvan, et järgmise nädala lõpuks on vesi juba peaaegu kadunud.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 130
- Joined: 02. Aug 2009 00:00
- Location: Harjumaa
- Contact:
Võtsin ennast kokku ja hakkasin värvi maha nühkima, Boschi uus drell teeb imesid. Peaks minema neid juppe nüüd korra veel nühkima minema ja siis roostemuunduriga kokku mäkerdama.
Mingi aeg peab ka raamiga tegelema.
Ennem ma natuke kahtlesin värvi maha võtmise koha peal, kuid kui ma nägin seda roostet mis selle all oli siis sain aru, et oli ka viimane aeg.
Selle ajan ma natuke talviste soolamerede kaela, kuid siiski mina olin see kes peale külje maha panemist sõitmist jätkas ja värviparandusi ei teinud.
Mootoriga on niimodi, et silindri osa panin ¨-62 oma kuna see oli mul endal võtta ning oli originaalist palju paremas olukorras.
Värvimisega probleeme ei tule, kuid saaks kuskilt vaid need kleepsud.
Mingi aeg peab ka raamiga tegelema.
Ennem ma natuke kahtlesin värvi maha võtmise koha peal, kuid kui ma nägin seda roostet mis selle all oli siis sain aru, et oli ka viimane aeg.
Selle ajan ma natuke talviste soolamerede kaela, kuid siiski mina olin see kes peale külje maha panemist sõitmist jätkas ja värviparandusi ei teinud.
Mootoriga on niimodi, et silindri osa panin ¨-62 oma kuna see oli mul endal võtta ning oli originaalist palju paremas olukorras.
Värvimisega probleeme ei tule, kuid saaks kuskilt vaid need kleepsud.
casher wrote:Lamba karjus Sutsaka saab päris kõva. Vanad karjused mis kunagi olid töötasid ka patareidega. Pistad kuidagi selle peitu kiivri sisse või kuskile ja jääd ise ka valvesse.
Aga asi töötab nii et ta tahab maast massi ka saada. Kui tal massi pole annab ta sul sama tugeva särtsu nagu need välgumihkli starterid.
Võid ju proovida. Ehmatuseks krattidele paras
Sorry et nii vana arutlus aga milleks karjus, tuleb panna voolu juhe ja stepslisse.pluss ots raami ja miinus maasse peidad ilusti ära juhtmed ja jääd vaatama kas keegi veel vihasemaks läheb või kukub kohe maha
Ilus pill muidu, edu!!!
Stella v-50(druzba), Delta v-50. Pitbike 110cc.