Jarmo [Iz]
Jarmo [Iz]
Sai siis seotatud endale üks erinevate iz-i juppidega mootorratas
Masin oli algselt ümber ehitatud kolmerattaliseks.(Trike)
Eelmine omanik tegi tollele ka käru konksu ning vedas väga edukalt
metsast puid välja sellega.
kuid päevotsa ma temaga sõita sain ning siis andis otsad
Eelmine omanik oli siis motokuuri kasutaja : icepilot
Hetkel on tal peal mopeedi süüde , tänu millele mul pole akut vaja
millegipärast arvan,et vahetan ära selle süüte kuna mul peaaegu uute harjadega originaal süüde olemas,aga eks seda näeb veel.
Mõned pildid milline masin kolmerattalisena välja nägi siis:
Nüüd tahaksin masinat vähe paremaks teha :)
Teha vaja siis:
*Uus värvikiht
*uus spidomeeter
*tuled tööle saada
*pidurid ja kõiksugused trossid sujuvalt liikuma panna
*viisakas välimus peale ning sõitma
Masin oli algselt ümber ehitatud kolmerattaliseks.(Trike)
Eelmine omanik tegi tollele ka käru konksu ning vedas väga edukalt
metsast puid välja sellega.
kuid päevotsa ma temaga sõita sain ning siis andis otsad
Eelmine omanik oli siis motokuuri kasutaja : icepilot
Hetkel on tal peal mopeedi süüde , tänu millele mul pole akut vaja
millegipärast arvan,et vahetan ära selle süüte kuna mul peaaegu uute harjadega originaal süüde olemas,aga eks seda näeb veel.
Mõned pildid milline masin kolmerattalisena välja nägi siis:
Nüüd tahaksin masinat vähe paremaks teha :)
Teha vaja siis:
*Uus värvikiht
*uus spidomeeter
*tuled tööle saada
*pidurid ja kõiksugused trossid sujuvalt liikuma panna
*viisakas välimus peale ning sõitma
Last edited by Iz2 on 06. Jun 2010 23:16, edited 9 times in total.
TERE
Tegu siiski iz 56 mootori ja paagiga. Ülejäänu paistab kompott olevat
iz
mille võlli te kasutate ? ja kas ülekanne on sobib jõudu 0n ?
Võlliks on mingisugune alumiinium pulk millele on keevitatud külge hammakas ja see jookseb läbi pukside siis mõlemas otsas on rattad
jõudu tal küll vähe pole vb präegu kuna süüde tahab sättimist natukene .
jõudu on megalt ronib ikka kõikvõimalikest pommiaukudest välja :d
ja mineku üle ka ei kurda järgmine nädalasees tuleb uus võll
rauast korralikkust lasen välja treida. ja siis vahetab ära võlli
jõudu tal küll vähe pole vb präegu kuna süüde tahab sättimist natukene .
jõudu on megalt ronib ikka kõikvõimalikest pommiaukudest välja :d
ja mineku üle ka ei kurda järgmine nädalasees tuleb uus võll
rauast korralikkust lasen välja treida. ja siis vahetab ära võlli
ühestküljest on ju selline võll seal taga hea, et hea läbivus ja nii, aga tundub kuidagi väga habras olevat, et kui peaks juhtuma, et sõidad suurema kiirusega üle mingi mätta või kivi või kasvõi mõnest löökaugust läbi, et kas siis see telg ikka peab seal vastu ? kuna tugilaagri ja ratta vaheline kaugus on ikkagi päris suur.. Omal on muideks ka kolmerattaline izh olemas, kasutasin muravei tagasilda ja samuti planeta mootorit just töökindluse pärast ja siiamaani töötab komplekt täiesti muretult,...noh, eks mingi blokeering võiks sillas olla, vahest kraabib aind üks ratas, kuigi võiks kaks..
noh, mis seal ikka soovitada, et kui sellise lihtsa teljega tagasild, siis peaks viima need tugilaagrid võimalikult rataste ligidale, et jääb see tagahark sellise kolmnurkse kujuga, aga peaaesi et ikka vastu peaks....või siis panna jämedam telg... ikka mingi konkreetne jäme võll, Sil i kardaan näiteks
võll
kui suur sul see võll on paksus `?
võll
mul endal on ehitatud 30 mm
- vintizvint
- Tavakasutaja
- Posts: 151
- Joined: 13. Feb 2008 01:00
- Location: Soome> Riihimäki
- Contact:
Nonniiii nüüd juba viimased 3 päeva edenenud asi sai sooloks tagasi tehtud ja vaikselt timmima hakatud teda
peal on uus lenks torusisse ehitatud gaasitrossiga
tooreklapp on ka nüüd olemas.
süüde on kehva kuid kui soojaks läheb siis töötab madalatel pööretel ka täisa rahuldavalt eks ilmad paremaks lähevad paneb vist sinna harjadega süüte peale sellega kõige kindlam.
selline ta hetkel on siis pumpasin esikummi sellepärast ta pukil ongi
täna sai veel paak relakaga puhtaks lastud kasutasin mingit traatharja seal otsas. väga hästi võtab puhtaks präegu maal autovärvimine käib siis arvatavasti laseb izhi ka kobedamaks :)
eks lisan millalgi veel pilte:P
peal on uus lenks torusisse ehitatud gaasitrossiga
tooreklapp on ka nüüd olemas.
süüde on kehva kuid kui soojaks läheb siis töötab madalatel pööretel ka täisa rahuldavalt eks ilmad paremaks lähevad paneb vist sinna harjadega süüte peale sellega kõige kindlam.
selline ta hetkel on siis pumpasin esikummi sellepärast ta pukil ongi
täna sai veel paak relakaga puhtaks lastud kasutasin mingit traatharja seal otsas. väga hästi võtab puhtaks präegu maal autovärvimine käib siis arvatavasti laseb izhi ka kobedamaks :)
eks lisan millalgi veel pilte:P
Nonii täna sai natuke näpitud teda ja mootor teise raami peale tõstetud :)
nüüd on täitsa tip top aga tuleb puhastama hakata ja korra veel lahti võtta,et värvida ära kõik osad ja siis mootor puhastada siis saab kõik poldid ka kinni ära keerata:D
ei jõudnud neid pilte koguaeg teha nii,et töö edenedes mis sellest raamist järgi jäi kui mootor ja muu vajalik maha oli võetud
mootor teise raamipeal. lõpptulemus:
eks homme lähen teda siis traat kettaga puhastama relakaga. raam puhtaks ja suruõhuga tolm ka pealt maha präegu ta oli nii nagu ta seismast võetud oli
nüüd on täitsa tip top aga tuleb puhastama hakata ja korra veel lahti võtta,et värvida ära kõik osad ja siis mootor puhastada siis saab kõik poldid ka kinni ära keerata:D
ei jõudnud neid pilte koguaeg teha nii,et töö edenedes mis sellest raamist järgi jäi kui mootor ja muu vajalik maha oli võetud
mootor teise raamipeal. lõpptulemus:
eks homme lähen teda siis traat kettaga puhastama relakaga. raam puhtaks ja suruõhuga tolm ka pealt maha präegu ta oli nii nagu ta seismast võetud oli
Asjad on haljad ootan millal ükskord selle krundi ostetud saab präegu natukene kiire...
aga äkki oskab keegi aidata kuskohta ma pean selle tulede juhtme panema süütepeale. nagu siia kuskohta käib tulede juhe mis läheb sealt halli karpi 02 klemmi alla.
süüde:
siis see niiinimetatud Hall Karp:
Vasakule poole tulevad juhtmed süütest paremalt poolt lähevad süütepooli ja muudesse kohtadesse sealt massi juhtmega sain väljasuretamis nupu teha.
aga äkki oskab keegi aidata kuskohta ma pean selle tulede juhtme panema süütepeale. nagu siia kuskohta käib tulede juhe mis läheb sealt halli karpi 02 klemmi alla.
süüde:
siis see niiinimetatud Hall Karp:
Vasakule poole tulevad juhtmed süütest paremalt poolt lähevad süütepooli ja muudesse kohtadesse sealt massi juhtmega sain väljasuretamis nupu teha.
lisasin ühe video ka kus vaiksemalt käib kahjuks pole võrdlust enam tuua kuid jah . see võrdlus on sama hea kui tanki elektri jalgrattaga võrrelda
aga siin ta on siis :
http://www.youtube.com/watch?v=NKbPxSFbLkw
aga siin ta on siis :
http://www.youtube.com/watch?v=NKbPxSFbLkw
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Video alla oled Sa siis sellise teksti kirjutanud :My iz-56 with a 250cc 4 stroke engine.
it's not with original parts it has many different parts from other iz's
Got the engine working now works fine .
now doing bodyworks,more videos next time.
Sorry for the bad quality...
Huumor
Iz on siiski 350 cc ja 2 stroke.
Ja miks sul kaks siduriheeblit on lenksu küljes?
it's not with original parts it has many different parts from other iz's
Got the engine working now works fine .
now doing bodyworks,more videos next time.
Sorry for the bad quality...
Huumor
Iz on siiski 350 cc ja 2 stroke.
Ja miks sul kaks siduriheeblit on lenksu küljes?
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Huumor jah
läks vähe untsu
aga elunäinud vanaisagi mul ütles,et tegu on siiski 250cc-ga
2 siduriheeblit kuna ma ei saanud originaali sealt küljest ära siis väänasin ta sinna alla
nagunii see präegu mul mingi asendusratas mootor ja paak on minuomad seal peal seni kasutan seda raami kuniks endaoma valmis saab.
läks vähe untsu
aga elunäinud vanaisagi mul ütles,et tegu on siiski 250cc-ga
2 siduriheeblit kuna ma ei saanud originaali sealt küljest ära siis väänasin ta sinna alla
nagunii see präegu mul mingi asendusratas mootor ja paak on minuomad seal peal seni kasutan seda raami kuniks endaoma valmis saab.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Alusta ikka lihtsamast:
- ära usu hundi juttu ja säti süüde ise paika. Näiteks üsna hilise süütega võib tühikäik olla ideaalilähedane.
- puhasta karpa ära ja veendu, et kütust tuleb peale normaalselt ja lisaõhku kusagilt ei ime
- mõõda kompressioon
- muuda teema pealkiri ära, see 250cc Iz kratsib hullusti silma...
EDIT: ja kõige olulisem oleks napilt ununenud- kasuta otsingut!
- ära usu hundi juttu ja säti süüde ise paika. Näiteks üsna hilise süütega võib tühikäik olla ideaalilähedane.
- puhasta karpa ära ja veendu, et kütust tuleb peale normaalselt ja lisaõhku kusagilt ei ime
- mõõda kompressioon
- muuda teema pealkiri ära, see 250cc Iz kratsib hullusti silma...
EDIT: ja kõige olulisem oleks napilt ununenud- kasuta otsingut!
Iz2 wrote:Maistuu meno?
see süüde on ühe asjatundja sõnul vist paigast ei turtsu ja paugu ka . ja käib väga väikestel pööretel stabiilselt
seda kolbi pean vaatama mis saab. tahaks ennem ära mõõta selle kompressiooni
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Noniii täna sai ära värvitud lõpuni...
kurat kui ilus jäi ülehomme saab pilte kah siis.
homme eestikeele eksam... pärast seda lähen hakkan mootorit puhastama
vaja igasugune puru ja õlisaast maha saada sealt muutub mootor mitu korda kergemaks
aga endiselt on vaja taga kiiget,esilaternat ja taguratast :/
tõesti kellegil odavalt pole ära anda ?
kurat kui ilus jäi ülehomme saab pilte kah siis.
homme eestikeele eksam... pärast seda lähen hakkan mootorit puhastama
vaja igasugune puru ja õlisaast maha saada sealt muutub mootor mitu korda kergemaks
aga endiselt on vaja taga kiiget,esilaternat ja taguratast :/
tõesti kellegil odavalt pole ära anda ?
nii homme viin mootori ära vanarauda siis
võtsin lahti lollipeaga siis ei osanud kokku panna ja lõhkusin kolvirõnga ära :d
juhtub ikka...
aga siis sai seda silindrit uurima hakatud ja kohe silindri alguses allpoolt äärest oli täiesti näpu laiune soon sisse nühitud ja siis jäi müsteeriumiks kuskohta kadus splint selle kolvi sõrme eest sest kuna sõrm oli lahti siis see selle soone sinna sisse nühkiski
nüüd ootan pakkumisi odavalt mingisugust tavalist izi mootorile mis sinna peale istuks ,proovin millalgi pilte ka teha raam iseenesest kokku pandud
niipalju on puudu,et mootor ja taguratas koos kiigega puudu ülejäänud nagu olemas ja värvitud ikka väga kena jäi
võtsin lahti lollipeaga siis ei osanud kokku panna ja lõhkusin kolvirõnga ära :d
juhtub ikka...
aga siis sai seda silindrit uurima hakatud ja kohe silindri alguses allpoolt äärest oli täiesti näpu laiune soon sisse nühitud ja siis jäi müsteeriumiks kuskohta kadus splint selle kolvi sõrme eest sest kuna sõrm oli lahti siis see selle soone sinna sisse nühkiski
nüüd ootan pakkumisi odavalt mingisugust tavalist izi mootorile mis sinna peale istuks ,proovin millalgi pilte ka teha raam iseenesest kokku pandud
niipalju on puudu,et mootor ja taguratas koos kiigega puudu ülejäänud nagu olemas ja värvitud ikka väga kena jäi
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Sellepärast, et lõhkusid kolvirõnga ära ja silinder on pekkis viskad mootori vanarauda? Lihtsam ja kindlasti ka odavam on Sul otsida korralik silinder( võib-olla ka kolb) ja uued kolvirõngad.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!