lockeed: cz125

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Lisasin pilte ka siis kokku panemisest. http://www.rate.ee/albums/kross2016/p8573918

Kolb on tõesti praktiliselt uus. Vägagi korralik oli veel.
Kokku saamine oli raske. Esimese korraga ei saanud siis uuesti silikoon vahele ja saime kokku. Vända süsteem hakkas tööle. Loodame et käigud ka töötavad. Vastasel korral läheb väike raha ja cezetimehe kätte mootor. Ei jaga seda asja nii väga. Mõned asjad külge veel ja siis mootor raamile vahele. Paaki peab kruntima. Hetkel haige.
Ostsin mootori õli. Poes müüjad olid ikka täitsa totud. Ei osand väga aidatagi aga lõpuks leidsime siis sellise : GearOli Sobib 2t kui ka 4t . Sobib ka märgsidurile. 10w/30 . Uue õhufiltri ka ostsin ka uue.
Saaks paagi ja amordi torud värvitud saaks kokku täiesti. Aga asi ootab värvimise taga. Kui palju õli peab panema käigukasti huvitav ????
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Nii..Üle pika aja pole midagi kirjutand, kuid vaikselt olen nokitsenud. Hetke seisuga on minu mootor ja esiratas cezetimehe käes. Lasen seal korda teha täiesti. Paagi pahteldasin ning kruntisin ka ära. Nüüd asjad tulevad nv minu juurde värvitult tagasi. Muidu esiots on enam vähem koos. Uued gripid, heeblid ja hoovad ostetud. Trossid uued. Kett tuleb ka uus koos mootoriga. Siis kõik keti asjad uued(hammakad).
Et järgmise nädala lõpuks tahaks vaikselt kodus hääled sisse panna.:P
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Mootorist:
1.väntvölli pösk ja vahetus 500.-
2.väntvölli laagrid 2tk originaalid zkl 6204 100.-
3.mootori simmerid 4tk 140.-
4.stopperseibid,tihendid,kruvid 100.-
5.käigukastivöllid 2tk 100.-
6.käiguvahetusvöll 350.-
7.küünal 35.-
8.karbussi lödvik 130.-
9.kett 800.- Kuid sain 450.-
10.esiratas,3 kodarat ja riht 100.-
11.tööraha 600.-


Iste on valmis ja sobib ideaalselt.
Ette lõigati mulle numbrimärk
Amordi kummid sain ka

Asja plaanin käima saada hiljemalt pühapäevaks.
Homme saan kätte oma paagi ning esiamordi torud.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Niisiis. Panin ta kokku. Kõik vaatasin üle.
Vedasi lisamassi ka juhmega. Säde on priima. Teen topkat aga tema häält ei tee ühti. Mida teha. Mõtlesin et äkki kui silindrisse keerata küünal et siis survega kaob säde ära. Kuidas ma saan olla kindel et kui küünal silindris on et siis säde ka oleks? Topkat teen siis peaks ta ka lubama.
Omal mõttet otsas. Käima saan siis teen pilti ka.
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

no aga proovi teist küünalt.üks lahendus ...võis siis kui võimalik töötava masina peal küünalt.süüde on kindlasti õige ?
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Küünlaid proovind erinevaid. See käis cezetimehe (jaanuse) juures remondis. Ning seal pandi ka süüde õigeks. Aga käima ei saa. Siis kui lükates hakkasin väsima ning hoog vaibus käis enne seisma jäämis üks ainuke pauk . Ning see oli päeva ainuke hääl.
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

väga imelik.....
aga võta mõni\mõned sõbrad appi ja lükake pikemalt.siin ei oska midagi muud öelda.ja võid ka Jaanusega ühendust võtta küsida nõu.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Aga äkki on nii siis, et silindri peal säde on aga sisse keerates küünal siis säde rõhu all kaob. Jaanusele helistasin täna.
Kuidas ma seda kontrollida saaksin?
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

küünalt saad kontrollida teise ratta peal ..et kui teine läheb selle küünlaga käima siis ei tohiks küünlas viga olla.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Ei säde on küünlal olemas. Isegi minu vana jawa küünlaga on. Aga kui küünal sisse keerata et siis äkki rõhuall kaob säde ära. ta ju peab mingi popsu tegema kui dopkat teind olen ning küünlal säde vapustav.
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

nagu sul ka eespool mainitud et küünal on uus.süüte poolis on juhtumed õieti?rohkem ei oska kohe mingit öelda
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Aga kui süütepoolis omavahel need kaks juhet ära vahetada kas siis ka säde olemas ?
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

näiteks ma tean et sport iz saab ka panna motoplat nagu on cz 125.ja siis peab juhtmed ringi tõstma et masin käima saada.samas sa võid ju proovida.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Muidu juhtmel ühel väike klemm ja teisel suur. et väikest suuremale ei pane ju süütepoolele. Ja enne remonti see masin töötas.
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

no siis ära juhtmeid läbi lõikama hakka .....korra mõtlesin et kas gaasi siiber ikka liigub?tobe küsimus aga igaks juhuks küsin.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Ei see ikka liigub . Karpat vaaand ja kruttind. Noo aga kurat kui dopkat teha peab ju mingigi kõssu tegema. Igasuguseid küünlaid proovind.
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

tavaliselt topkat andes on paar matsu ja pill teeb häält ...aga vot minu nupp ka ei võta et mis viga on ....aga mida Jaanus selle peale kostis ?
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Ta ütles et süütepoolist mootorisse veaksin massi juhtmega. Tegin nii. Ta ütles ka nii ,et küünal silku peal olles on sädelemist näha. Aga sissekeerata siis rõhu all vms säde kaob. Aga kuidas ma siis kontrollin seda:S ma ei tea..
Marko512
Tavakasutaja
Posts: 46
Joined: 03. Aug 2008 00:00
Location: Jõgeva

Unread post by Marko512 »

sul teist süütepoolt ei ole proovimiseks ?äkki selles mingi viga sees.samas kui on ikka üüs küünal ei tohiks probleem olla küünlas
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Ei tohiks tõesti. Aga dopkaga peab midagi ikkagi tegema. Aga ei tee. Ja seda ma ei mõista :S
reymo1995
Tavakasutaja
Posts: 65
Joined: 05. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by reymo1995 »

Võtad mingi suvalise küünla ja keerad silkule peale, selle küünla millel kahtlusad sädeme kadumist jätad piibu otsa ja vastu silindrit ning anna aga talda.
antuand wrote:Ta ütles ka nii ,et küünal silku peal olles on sädelemist näha. Aga sissekeerata siis rõhu all vms säde kaob. Aga kuidas ma siis kontrollin seda:S ma ei tea..
heinz36
Tavakasutaja
Posts: 37
Joined: 26. May 2008 00:00
Location: Häädemeeste
Contact:

Unread post by heinz36 »

reymo1995 wrote:Võtad mingi suvalise küünla ja keerad silkule peale, selle küünla millel kahtlusad sädeme kadumist jätad piibu otsa ja vastu silindrit ning anna aga talda.
No midagi nii nõmedat soovitust ei oskaks isegi algajatelt oodata. Ehk seletad täpsemalt oma mõttekäiku? Kui tõesti tahad kodusel teel küünla RÕHU ALL töötamises veenduda,siis tuleks ehitada vastav kamber,millel on aken,küünlakeere ja ventiil. Küünal keermesse,rõhk kambrisse ja alles siis TALDA!!!!
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Ma arvna et ma ei tee neist kumbagi :)
täna auto taga pukus jubedalt. Õli oli kõik kohad täis. Lõpuks sai tühjaks . Siis aint paukus. Vahest lõi küünla ka märjaks. Aga tee mis tahad tööle ei saa. regullind seda karpat palju. Nõela samuti.
heinz36
Tavakasutaja
Posts: 37
Joined: 26. May 2008 00:00
Location: Häädemeeste
Contact:

Unread post by heinz36 »

Jäta see vaene karpa rahule-kõik siin viitab sellele,et süüde metsas.....Pane süüde ilusti paika ja proovi uuesti.
IcePilot
Tavakasutaja
Posts: 74
Joined: 14. Mar 2010 01:00
Location: Viljandimaa
Contact:

Unread post by IcePilot »

Endal mul oli tutikas küünal praak, sai kh kõik karpussid, süütepoolid jne jne läbi proovitud, lõpuks viskasin ühe suvalise küünla peale ja masin läks pm paugust käima, imestus oli suur, sest küünal sai enne peale ju tuttuus. Tegu oli kyll rolleriga : )
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Süüde on cezetimehel kellaga õigeks panna. Mina arvan et silmaga ma seda õigemaks ei pane. Jätke see süüde rahule. Viga on milleski muus.
ta ainult paugub. Pane see ujuk nii et vähem kätte saaks või palju kätte saaks ..küünal ikka märg. Proovisn 4 erinevat küünalt.
Hetkel ei oska midagi enam teha.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Soovitus!

Lase targem mees masina kallale. Kui küünal märg koguaeg, siis peab ujuki nõela seadistama nii, et vähem kätte saaks korraga.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

ummi:
Seda on seadistada proovind ka vanem mees juba. Hoiad kraani kinni siis ikka lööb märjaks.:S Ujukinõel pandud ka nii, et saaks väga vähe peale.Küünal jääb kuivaks. Teeb dopkat aga ei kõssug. Sina oled tark:) Tule oma saarelt mulle veelkord külla siis.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Kas sa süütepooli oled proovinud?
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Süütepool pole proovind. Kuna mul aint üks ja ainus.Ning sellel säde täitsa oelmas. :S
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Mis süüteppolid sinna veel sobiksid? Mul näiteks alles veel üks hiinaka 110cc süütepool. Äkki saab.
heinz36
Tavakasutaja
Posts: 37
Joined: 26. May 2008 00:00
Location: Häädemeeste
Contact:

Unread post by heinz36 »

CZ-til peaks ju olema motoplat süüde ja sinna on vaja ikka spets süütepooli- iga ettejuhtuv ikka ei sobi küll.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Ei teagi. Jaanus (cezetimees) pani veel lausa kellaga õigeks süüte. Täna oli jube sõidu kiusatus..Läksin keerasin süüdet veidi. Ka paugust käis.
Karpa vajab sättimist. Aga küll selle tehtud saab. Muidu vägagi võimas pill. Kiirust on ja jõudu on ülearugi minujaoks. Elu hingega hoidsin kinni tänavu. Süüdet pean veidike nokkima. Ja siis väga hea.
tänud muidu soovituste eest ja kõike head. Kuni järgmise korrani.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Siin see asi ikka piirdub veel. Tõmmates saab ta tööle. Auto taga kuskil miskil. Lükates pole midagi teha ja veel vähem vänta andes. Ühesõnaga aparaat ei tööta. Ujuks on pandud samuti viimase piirini. Nõela asetanud erinevatesse kohtadesse. Aga ei ikka. Läheb käima korra pöördesse sõiduajal ja sureb välja. Ja nii koguaeg edasi. Ta ei saa kütet peale eks. Aga mida ma veel tegema peaksin siis ? Alguses ta käis hästi.Tõmbasime käima ning kohapeal sättisime. Kõik töötas. Ja siis veidi hiljem hakkab jamama.
Kaarup
Tavakasutaja
Posts: 65
Joined: 03. Oct 2008 00:00
Location: Raplamaa
Contact:

Unread post by Kaarup »

antuand wrote:Siin see asi ikka piirdub veel. Tõmmates saab ta tööle. Auto taga kuskil miskil. Lükates pole midagi teha ja veel vähem vänta andes. Ühesõnaga aparaat ei tööta. Ujuks on pandud samuti viimase piirini. Nõela asetanud erinevatesse kohtadesse. Aga ei ikka. Läheb käima korra pöördesse sõiduajal ja sureb välja. Ja nii koguaeg edasi. Ta ei saa kütet peale eks. Aga mida ma veel tegema peaksin siis ? Alguses ta käis hästi.Tõmbasime käima ning kohapeal sättisime. Kõik töötas. Ja siis veidi hiljem hakkab jamama.
Kui on võimalus proovi teist karpat.
->Iz Jupiter 3<->Jawa 638/350/1991<->CZ 514/380/1986<-
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Tehtud. Käib nüüd. Aga käima vändast ei saa ikkagi. :S Aint auto taga. Kuna lükates ei te ka midagi.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Üks jube nuhtlus on see masin mulle.
Ühesõnaga... tööle ta hakkab. Aga väga madalatel pööretel aint. Pöörded põhja panned sureb kohe välja. Mida nüüd siis ette võtta. Jooksnud ja proovinud temaga juba palju. Enam ei tea mida teha.
Seletage ka lahti siis mida tegema peaks kui juba nõu annate.
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 336
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Unread post by Mattu »

antuand wrote:Hetke seisuga on minu mootor ja esiratas cezetimehe käes. Lasen seal korda teha täiesti.
Kui see vastab tõele, oleks siis äkki aeg helistada cezetimehele ja temaga konsulteerida mootori käivitumisprobleemi osas. Sama plaaniga jätkates taod sa seda järgmise kevadeni käima. Kui mootor ei ole peale remonti käima läinud ja bensiin kraanist peale tuleb siis saab olla praktiliselt ainult mingisugune möödalaskmine kas remondis või seadistuses.

Edit: nagu näha siis sa oled seda teinud. Laias laastus soovitaks siis sul veel hankida nt. sellesama remontija käest töötav karburaator (prooviks) ja siis vaadata, kas sellega töötab ok-lt või mitte. Kui ei tööta, siis on ilmselt probleem ikkagi kas süütes või koostamises. Kuigi konkreetse mootori ehitusega tuttav pole, võin oletada, et mingisugused simmerlingid seal ikkagi sees on väntvõlli peal? Enda ühe mootoriga jamasin pikalt ja laialt, kuni tuli välja, et poest ostetud uued tihendid ei jäänud ikkagi pidama... ikka juhtub.
Last edited by Mattu on 30. Jun 2010 17:30, edited 1 time in total.
Sõidan nagu suudan.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Vastab tõele. Aga no vahepeal ta läks mul täiesti pöördesse ja sain sõita. vahepeal läks paugust käima. Siis jälle käima ei saand kuidagi. Reguleerisid siis ei saand üldse käima. Ei tea.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Väike uuendus siis. Jamasin mis ma jamasin. Lõpuks sain vändast gaasi põhjas hoides käima. Pöörete peal käis isegi päris vingelt. Olles 2 km sõitnud umbes siis 6 käigu pealt suri põmmdi välja. Sai siis koju viidud. Proovisin ka teist külma küünalt. Sädekõigiga olemas. Aga tee mis tahad käima ei saa. Nüüd paningi kuuri alla tagasi. Kuidagi väga tihkelt hakkab käima ta. Ei jõua pöördes olla. Tunne on nagu kolb paisuks silindrisse kinni. Nüüd mõistus otsas. Aga arvatavasti hommikul läheb ta jälle tööle.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Just proovisime. Ikka sama jama . Noo kurat. Miks ta poole sõiduaeg niiviisii välja sureb :SJa enam käima ei lähe ? See pole loogiline ju. vahetan küünalt. Ei aita.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Peale eilset ta isegi ei luba enam. Säde on. Kütust tuleb, vahetand neid küünlaid ka. Dopkat vahepeal teind. Karpat puhastand. Süüde üle kontrollitud. Täpselt samaskohas kus eile ja nii ta töötas ka. Väga kahtlane. Pakkuge mõtteid. :roll:
User avatar
lockeed
Tavakasutaja
Posts: 111
Joined: 20. Jul 2007 00:00
Location: Rae vald
Contact:

Unread post by lockeed »

Niisiis, antaud'i CZ 125 on nüüd pea pool kuud minu käes juba olnud (vahetasin voshodi vastu). Alguses polnud aega tegeleda kuid nüüd võtsin asja kätte ja hakkasin tegutsema.
Probleemid miks masin pole tööle läinud olid järgmised: Süüde vale, lausa 1.35mm, peab olema 1,6mm. Niikui see sai paika pandud hakkas masin tööle, kuid suht jõuetult.
Teiseks probleemiks oli ujuki tasapind, mis lausa uputas mootori bensiiniga ära. Sai tasapind paika pandud, natuke nõeldaga mängitud ning masin töötab.
Jõle kõva lagin tuli mootorist, silindri eemaldamises, sain selgusele, et nõellaager loksub üpris palju. Ja ega kolvimäng ei ole kah kiita.
Silindris on üks suurem kraaps kah sees, kuid sellest üritan mööda vaadata.
Esiamortidega tuleb kõvasti vaeva näha, sest amordid on nii pehmed omadega, et esiratas liigub paremale-vasakule suht omapäi.

Homme alustan Reed Valve ehitamist, ehk annab masinale sipa rohkem jõudu madalatel pööretel.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Sa rääkisid ka mingist kolvi rõnga purunemisest mulle? Et see oli kõige suurem viga olnud. Ja siis süüde. Kuna hääl kadus poole sõiduaeg ära.
Ja siis keerasin süüdet igatepidi. Et äkki läheb siis ka mingis muus asendis tööle. Minul ta bensu üle ei ajand. ujuk oli cezetimehe seadistuses. Nii ma sain ja puutund pole midagi. Amordiga on lihtne teema. Paned uued simmerid. Õige kogus õli sisse. Siis on nad jäigemad kohe. Loks on esiotsal seepärast, et mõni laager on ülevalt puudu. Tuleb juurde panna.
User avatar
lockeed
Tavakasutaja
Posts: 111
Joined: 20. Jul 2007 00:00
Location: Rae vald
Contact:

Unread post by lockeed »

Jah, unus õelda, et kolv oli ümber kolvirõnga sulanud.
Post Reply