lockeed: cz125
Lisasin pilte ka siis kokku panemisest. http://www.rate.ee/albums/kross2016/p8573918
Kolb on tõesti praktiliselt uus. Vägagi korralik oli veel.
Kokku saamine oli raske. Esimese korraga ei saanud siis uuesti silikoon vahele ja saime kokku. Vända süsteem hakkas tööle. Loodame et käigud ka töötavad. Vastasel korral läheb väike raha ja cezetimehe kätte mootor. Ei jaga seda asja nii väga. Mõned asjad külge veel ja siis mootor raamile vahele. Paaki peab kruntima. Hetkel haige.
Ostsin mootori õli. Poes müüjad olid ikka täitsa totud. Ei osand väga aidatagi aga lõpuks leidsime siis sellise : GearOli Sobib 2t kui ka 4t . Sobib ka märgsidurile. 10w/30 . Uue õhufiltri ka ostsin ka uue.
Saaks paagi ja amordi torud värvitud saaks kokku täiesti. Aga asi ootab värvimise taga. Kui palju õli peab panema käigukasti huvitav ????
Kolb on tõesti praktiliselt uus. Vägagi korralik oli veel.
Kokku saamine oli raske. Esimese korraga ei saanud siis uuesti silikoon vahele ja saime kokku. Vända süsteem hakkas tööle. Loodame et käigud ka töötavad. Vastasel korral läheb väike raha ja cezetimehe kätte mootor. Ei jaga seda asja nii väga. Mõned asjad külge veel ja siis mootor raamile vahele. Paaki peab kruntima. Hetkel haige.
Ostsin mootori õli. Poes müüjad olid ikka täitsa totud. Ei osand väga aidatagi aga lõpuks leidsime siis sellise : GearOli Sobib 2t kui ka 4t . Sobib ka märgsidurile. 10w/30 . Uue õhufiltri ka ostsin ka uue.
Saaks paagi ja amordi torud värvitud saaks kokku täiesti. Aga asi ootab värvimise taga. Kui palju õli peab panema käigukasti huvitav ????
Nii..Üle pika aja pole midagi kirjutand, kuid vaikselt olen nokitsenud. Hetke seisuga on minu mootor ja esiratas cezetimehe käes. Lasen seal korda teha täiesti. Paagi pahteldasin ning kruntisin ka ära. Nüüd asjad tulevad nv minu juurde värvitult tagasi. Muidu esiots on enam vähem koos. Uued gripid, heeblid ja hoovad ostetud. Trossid uued. Kett tuleb ka uus koos mootoriga. Siis kõik keti asjad uued(hammakad).
Et järgmise nädala lõpuks tahaks vaikselt kodus hääled sisse panna.
Et järgmise nädala lõpuks tahaks vaikselt kodus hääled sisse panna.
Mootorist:
1.väntvölli pösk ja vahetus 500.-
2.väntvölli laagrid 2tk originaalid zkl 6204 100.-
3.mootori simmerid 4tk 140.-
4.stopperseibid,tihendid,kruvid 100.-
5.käigukastivöllid 2tk 100.-
6.käiguvahetusvöll 350.-
7.küünal 35.-
8.karbussi lödvik 130.-
9.kett 800.- Kuid sain 450.-
10.esiratas,3 kodarat ja riht 100.-
11.tööraha 600.-
Iste on valmis ja sobib ideaalselt.
Ette lõigati mulle numbrimärk
Amordi kummid sain ka
Asja plaanin käima saada hiljemalt pühapäevaks.
Homme saan kätte oma paagi ning esiamordi torud.
1.väntvölli pösk ja vahetus 500.-
2.väntvölli laagrid 2tk originaalid zkl 6204 100.-
3.mootori simmerid 4tk 140.-
4.stopperseibid,tihendid,kruvid 100.-
5.käigukastivöllid 2tk 100.-
6.käiguvahetusvöll 350.-
7.küünal 35.-
8.karbussi lödvik 130.-
9.kett 800.- Kuid sain 450.-
10.esiratas,3 kodarat ja riht 100.-
11.tööraha 600.-
Iste on valmis ja sobib ideaalselt.
Ette lõigati mulle numbrimärk
Amordi kummid sain ka
Asja plaanin käima saada hiljemalt pühapäevaks.
Homme saan kätte oma paagi ning esiamordi torud.
Niisiis. Panin ta kokku. Kõik vaatasin üle.
Vedasi lisamassi ka juhmega. Säde on priima. Teen topkat aga tema häält ei tee ühti. Mida teha. Mõtlesin et äkki kui silindrisse keerata küünal et siis survega kaob säde ära. Kuidas ma saan olla kindel et kui küünal silindris on et siis säde ka oleks? Topkat teen siis peaks ta ka lubama.
Omal mõttet otsas. Käima saan siis teen pilti ka.
Vedasi lisamassi ka juhmega. Säde on priima. Teen topkat aga tema häält ei tee ühti. Mida teha. Mõtlesin et äkki kui silindrisse keerata küünal et siis survega kaob säde ära. Kuidas ma saan olla kindel et kui küünal silindris on et siis säde ka oleks? Topkat teen siis peaks ta ka lubama.
Omal mõttet otsas. Käima saan siis teen pilti ka.
Võtad mingi suvalise küünla ja keerad silkule peale, selle küünla millel kahtlusad sädeme kadumist jätad piibu otsa ja vastu silindrit ning anna aga talda.
antuand wrote:Ta ütles ka nii ,et küünal silku peal olles on sädelemist näha. Aga sissekeerata siis rõhu all vms säde kaob. Aga kuidas ma siis kontrollin seda:S ma ei tea..
No midagi nii nõmedat soovitust ei oskaks isegi algajatelt oodata. Ehk seletad täpsemalt oma mõttekäiku? Kui tõesti tahad kodusel teel küünla RÕHU ALL töötamises veenduda,siis tuleks ehitada vastav kamber,millel on aken,küünlakeere ja ventiil. Küünal keermesse,rõhk kambrisse ja alles siis TALDA!!!!reymo1995 wrote:Võtad mingi suvalise küünla ja keerad silkule peale, selle küünla millel kahtlusad sädeme kadumist jätad piibu otsa ja vastu silindrit ning anna aga talda.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Ei teagi. Jaanus (cezetimees) pani veel lausa kellaga õigeks süüte. Täna oli jube sõidu kiusatus..Läksin keerasin süüdet veidi. Ka paugust käis.
Karpa vajab sättimist. Aga küll selle tehtud saab. Muidu vägagi võimas pill. Kiirust on ja jõudu on ülearugi minujaoks. Elu hingega hoidsin kinni tänavu. Süüdet pean veidike nokkima. Ja siis väga hea.
tänud muidu soovituste eest ja kõike head. Kuni järgmise korrani.
Karpa vajab sättimist. Aga küll selle tehtud saab. Muidu vägagi võimas pill. Kiirust on ja jõudu on ülearugi minujaoks. Elu hingega hoidsin kinni tänavu. Süüdet pean veidike nokkima. Ja siis väga hea.
tänud muidu soovituste eest ja kõike head. Kuni järgmise korrani.
Siin see asi ikka piirdub veel. Tõmmates saab ta tööle. Auto taga kuskil miskil. Lükates pole midagi teha ja veel vähem vänta andes. Ühesõnaga aparaat ei tööta. Ujuks on pandud samuti viimase piirini. Nõela asetanud erinevatesse kohtadesse. Aga ei ikka. Läheb käima korra pöördesse sõiduajal ja sureb välja. Ja nii koguaeg edasi. Ta ei saa kütet peale eks. Aga mida ma veel tegema peaksin siis ? Alguses ta käis hästi.Tõmbasime käima ning kohapeal sättisime. Kõik töötas. Ja siis veidi hiljem hakkab jamama.
Kui on võimalus proovi teist karpat.antuand wrote:Siin see asi ikka piirdub veel. Tõmmates saab ta tööle. Auto taga kuskil miskil. Lükates pole midagi teha ja veel vähem vänta andes. Ühesõnaga aparaat ei tööta. Ujuks on pandud samuti viimase piirini. Nõela asetanud erinevatesse kohtadesse. Aga ei ikka. Läheb käima korra pöördesse sõiduajal ja sureb välja. Ja nii koguaeg edasi. Ta ei saa kütet peale eks. Aga mida ma veel tegema peaksin siis ? Alguses ta käis hästi.Tõmbasime käima ning kohapeal sättisime. Kõik töötas. Ja siis veidi hiljem hakkab jamama.
->Iz Jupiter 3<->Jawa 638/350/1991<->CZ 514/380/1986<-
Kui see vastab tõele, oleks siis äkki aeg helistada cezetimehele ja temaga konsulteerida mootori käivitumisprobleemi osas. Sama plaaniga jätkates taod sa seda järgmise kevadeni käima. Kui mootor ei ole peale remonti käima läinud ja bensiin kraanist peale tuleb siis saab olla praktiliselt ainult mingisugune möödalaskmine kas remondis või seadistuses.antuand wrote:Hetke seisuga on minu mootor ja esiratas cezetimehe käes. Lasen seal korda teha täiesti.
Edit: nagu näha siis sa oled seda teinud. Laias laastus soovitaks siis sul veel hankida nt. sellesama remontija käest töötav karburaator (prooviks) ja siis vaadata, kas sellega töötab ok-lt või mitte. Kui ei tööta, siis on ilmselt probleem ikkagi kas süütes või koostamises. Kuigi konkreetse mootori ehitusega tuttav pole, võin oletada, et mingisugused simmerlingid seal ikkagi sees on väntvõlli peal? Enda ühe mootoriga jamasin pikalt ja laialt, kuni tuli välja, et poest ostetud uued tihendid ei jäänud ikkagi pidama... ikka juhtub.
Last edited by Mattu on 30. Jun 2010 17:30, edited 1 time in total.
Sõidan nagu suudan.
Väike uuendus siis. Jamasin mis ma jamasin. Lõpuks sain vändast gaasi põhjas hoides käima. Pöörete peal käis isegi päris vingelt. Olles 2 km sõitnud umbes siis 6 käigu pealt suri põmmdi välja. Sai siis koju viidud. Proovisin ka teist külma küünalt. Sädekõigiga olemas. Aga tee mis tahad käima ei saa. Nüüd paningi kuuri alla tagasi. Kuidagi väga tihkelt hakkab käima ta. Ei jõua pöördes olla. Tunne on nagu kolb paisuks silindrisse kinni. Nüüd mõistus otsas. Aga arvatavasti hommikul läheb ta jälle tööle.
Niisiis, antaud'i CZ 125 on nüüd pea pool kuud minu käes juba olnud (vahetasin voshodi vastu). Alguses polnud aega tegeleda kuid nüüd võtsin asja kätte ja hakkasin tegutsema.
Probleemid miks masin pole tööle läinud olid järgmised: Süüde vale, lausa 1.35mm, peab olema 1,6mm. Niikui see sai paika pandud hakkas masin tööle, kuid suht jõuetult.
Teiseks probleemiks oli ujuki tasapind, mis lausa uputas mootori bensiiniga ära. Sai tasapind paika pandud, natuke nõeldaga mängitud ning masin töötab.
Jõle kõva lagin tuli mootorist, silindri eemaldamises, sain selgusele, et nõellaager loksub üpris palju. Ja ega kolvimäng ei ole kah kiita.
Silindris on üks suurem kraaps kah sees, kuid sellest üritan mööda vaadata.
Esiamortidega tuleb kõvasti vaeva näha, sest amordid on nii pehmed omadega, et esiratas liigub paremale-vasakule suht omapäi.
Homme alustan Reed Valve ehitamist, ehk annab masinale sipa rohkem jõudu madalatel pööretel.
Probleemid miks masin pole tööle läinud olid järgmised: Süüde vale, lausa 1.35mm, peab olema 1,6mm. Niikui see sai paika pandud hakkas masin tööle, kuid suht jõuetult.
Teiseks probleemiks oli ujuki tasapind, mis lausa uputas mootori bensiiniga ära. Sai tasapind paika pandud, natuke nõeldaga mängitud ning masin töötab.
Jõle kõva lagin tuli mootorist, silindri eemaldamises, sain selgusele, et nõellaager loksub üpris palju. Ja ega kolvimäng ei ole kah kiita.
Silindris on üks suurem kraaps kah sees, kuid sellest üritan mööda vaadata.
Esiamortidega tuleb kõvasti vaeva näha, sest amordid on nii pehmed omadega, et esiratas liigub paremale-vasakule suht omapäi.
Homme alustan Reed Valve ehitamist, ehk annab masinale sipa rohkem jõudu madalatel pööretel.
Sa rääkisid ka mingist kolvi rõnga purunemisest mulle? Et see oli kõige suurem viga olnud. Ja siis süüde. Kuna hääl kadus poole sõiduaeg ära.
Ja siis keerasin süüdet igatepidi. Et äkki läheb siis ka mingis muus asendis tööle. Minul ta bensu üle ei ajand. ujuk oli cezetimehe seadistuses. Nii ma sain ja puutund pole midagi. Amordiga on lihtne teema. Paned uued simmerid. Õige kogus õli sisse. Siis on nad jäigemad kohe. Loks on esiotsal seepärast, et mõni laager on ülevalt puudu. Tuleb juurde panna.
Ja siis keerasin süüdet igatepidi. Et äkki läheb siis ka mingis muus asendis tööle. Minul ta bensu üle ei ajand. ujuk oli cezetimehe seadistuses. Nii ma sain ja puutund pole midagi. Amordiga on lihtne teema. Paned uued simmerid. Õige kogus õli sisse. Siis on nad jäigemad kohe. Loks on esiotsal seepärast, et mõni laager on ülevalt puudu. Tuleb juurde panna.