200 cc hiina krosser tossab ei võta tuure

Uuemate rataste remont, rikked, hooldus
jarxx24
Posts: 3
Joined: 25. Jul 2009 00:00

200 cc hiina krosser tossab ei võta tuure

Unread post by jarxx24 »

Tere selline probleem et ostsin hiljuti 200cc hiinaka suhteliselt uus mootor sain paar päeva sõita järsku akkas tossama ja ei võta tuure ülesse õli rõngad olid terved ja klapisaare tihend ka mis viga võiks olla äkki saate aitata :wink:
rallitaja
Tavakasutaja
Posts: 170
Joined: 27. Jul 2007 00:00

Unread post by rallitaja »

Abiks probleemi lahendamisel oleks ehk see, kui ütled, mis värvi see toss on. Sinise suitsuga saab kuskilt õli põlemiskambrisse, musta suitsuga saab bensiini liialt.
jarxx24
Posts: 3
Joined: 25. Jul 2009 00:00

Unread post by jarxx24 »

rallitaja wrote:Abiks probleemi lahendamisel oleks ehk see, kui ütled, mis värvi see toss on. Sinise suitsuga saab kuskilt õli põlemiskambrisse, musta suitsuga saab bensiini liialt.
valge toss on
User avatar
tanels
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 07. Jan 2009 01:00
Location: Jõhvi
Contact:

Unread post by tanels »

No valge võib ka õlist tulla :roll:
jarxx24
Posts: 3
Joined: 25. Jul 2009 00:00

Unread post by jarxx24 »

tanels wrote:No valge võib ka õlist tulla :roll:
õli tigub sumpast välja mul tõõtab ainult toore klapiga kui maha võtat ja kaasi annad sureb välja
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

mitu takti sul see on , ühel oli ka selline viga et 4t hiina krossarile pani paaki õliga benissin segamini aga tglt äib puhas ja siis ka toassas ja ei töödanud .
hannes72
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 22. Aug 2004 00:00
Location: Pärnumaa
Contact:

Unread post by hannes72 »

Valge toss tuleb jahutusvedelikust.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Nii palju, kui mina neid näinud olen, ei ole tegemist vesijahutusega.

4T mootorile õli ja bensiini segu pannes see asi küll tõrkuma ei hakka. Ma ise mitu korda freesile tsikli paagist bensiini lasknud et töö ära saaks tehtud ja isegi suitsuvinet ei olnud järel.

Kui sumpast õli tilgub, siis kas klapisääretihendid läbi, õlirõngas läbi või valetpidi peal (ma ei tea, kas sellel mootoril võimalik). Võib-olla on silindripea tihend tuksis - neil läheb ju õlikanal suht poldi kõrvalt kui ma ei eksi, seal mingi sodi vahel, tihend ei pea ja pumpab õli muudkui põlemiskambrisse.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
hannes72
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 22. Aug 2004 00:00
Location: Pärnumaa
Contact:

Unread post by hannes72 »

Hiinlased teevad igasuguseid mootoreid sealhulgas ka vesijahutusega ja igasuguse kubatuuriga.
User avatar
nex
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 26. Oct 2008 00:00
Contact:

Unread post by nex »

no kui tuleb jahutsuvedelikust siis pm on hülsil pragu või tihend läbi , pm jahutus vedelik satub kolvi peale :P
Kontrolli õli taset , kui suur on jahutusvedelik õlis :D
User avatar
nex
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 26. Oct 2008 00:00
Contact:

Unread post by nex »

sull on ikka vedelikjahutus ?
võta silku maha ja vaata et seal sees pragu ei ole , või tihend :d
toorega segu on kangem ja töötab aga ilma on lahjem aga seguneb jahutsuvedelikuga ää ja ei põle õieti :D
see minu loogika :D
ja koolis õppind vähemalt niipalju :D
iseasi kas sul jahutusvedeliku tase langeb ja õli oma tõuseb kui on nii siis on viga selles arvatavalt :D
vootele
Tavakasutaja
Posts: 208
Joined: 29. Jul 2005 00:00

Unread post by vootele »

tüüpiline Hiinakas. Reguleeri klapivahed ära ja korras.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Kui viga on jahutusvedelikus, siis kuidas seletada summutist väljuvat õli?

Enda rattal lausa purskas summutist vett välja, kui silindripea tihend läbi oli. Tõsi, käivitamisraskused olid olemas kuid pöördesse läks igas asendis. Mingit valget tossu ei olnud, lihtsalt vesi lendas. Ise kasutasin destilleeritud vett jahutussüsteemis, seega ei tea öelda mis teema tosooli kasutades tuleb.

Ei maksa unustada, et kui silindripea juba maha võetakse, siis tuleb niikuinii ka uus tihend panna. Samas võib teinekord hiinlase varuosa leidmine paras pind pe*ses olla. Vana tihendi tagasi panemine on vähemalt vesijahutuse puhul halb variant, kuna sa ei tea kas see hakkab lekkima või mitte.

Teemaalgataja võiks üldse oma tsikli kohta veidi täpsemaid andmeid anda, siis saab ka täpsemaid vastuseid pakkuda.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
urru
Tavakasutaja
Posts: 31
Joined: 01. Jan 2009 01:00
Location: L-Virumaa

hih

Unread post by urru »

müü maha soodsalt
sidur
Tavakasutaja
Posts: 94
Joined: 23. Nov 2008 01:00
Location: Jõgeva
Contact:

Re: 200 cc hiina krosser tossab ei võta tuure

Unread post by sidur »

jarxx24 wrote:Tere selline probleem et ostsin hiljuti 200cc hiinaka suhteliselt uus mootor sain paar päeva sõita järsku akkas tossama ja ei võta tuure ülesse õli rõngad olid terved ja klapisaare tihend ka mis viga võiks olla äkki saate aitata :wink:

Kas sul on siis vesijahutusega mootor? Kui ei siis kolvirõngad või säärekad. Ja mille järgi sa ültse aru saad kas säärekad ja rõngad korras on?
jarxx245
Posts: 9
Joined: 12. Jun 2010 00:00

klappide reguleerimine

Unread post by jarxx245 »

tahaks teada kuidas sellel masnial klappe reguleeritakse´on kuskil mingi märk vüi midagi
jarxx245
Posts: 9
Joined: 12. Jun 2010 00:00

hiinakas

Unread post by jarxx245 »

kuidas 200cc masinal 4t klappe reguleeritakse , üks ütles seal enne et klappide reguleerimine aitab vahetasin vahebeal masninal kolvi koos kõigi rõngastega ära saina sõita 200 m ja jälle akkas tossama ja ei võta tuure üles
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

Usun, et ikkagi klapivahed,pane need paika, asi hullemaks ei saa ju minna. Endal oli täpselt sama asi, aga see oli 125cc ka 4t
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

http://forum.atmracing.ee/viewtopic.php?t=4661 seda leiab väga kergelt googelist!
jarxx245
Posts: 9
Joined: 12. Jun 2010 00:00

proovin

Unread post by jarxx245 »

ok tänan proovina ära :D loodan et aitab:D
jarxx245
Posts: 9
Joined: 12. Jun 2010 00:00

masin muidu selline

Unread post by jarxx245 »

DirtNasty
Tavakasutaja
Posts: 103
Joined: 19. Oct 2008 00:00
Contact:

Unread post by DirtNasty »

Kui masin on uus siis vii garantiisse
jarxx245
Posts: 9
Joined: 12. Jun 2010 00:00

a

Unread post by jarxx245 »

DirtNasty wrote:Kui masin on uus siis vii garantiisse
ei ole enam nii uus et saaks garantiise viia .
jarxx245
Posts: 9
Joined: 12. Jun 2010 00:00

klappid

Unread post by jarxx245 »

kas klapid asuvad ikka silindri peal ju:D :D
Tushaar
Tavakasutaja
Posts: 20
Joined: 25. Jul 2009 00:00
Contact:

Re: klappid

Unread post by Tushaar »

jarxx245 wrote:kas klapid asuvad ikka silindri peal ju:D :D
Silindripeas.
Riga 13 -> Iz Jupiter 3 -> Jawa 634/638 -> Jawa 638 -> Suzuki GSX-750F ->
jarxx245
Posts: 9
Joined: 12. Jun 2010 00:00

klapid

Unread post by jarxx245 »

üks tuttav reguleeris klapid tsiklil ära aga see ei annud mingid muutust ikka tossab jubedalt ja summutist ajab õli palju välja masin ei võta ennast ültse põõrdesse ei tea kas peaks parandusse viima w mina viga ei ole leidnud:D
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

mingi tihendi-case peab olema, kui ta ei võta tuure üless ja tossab, sa panid kõik simmerid/ tihendid, nii nagu vaja?
jarxx245
Posts: 9
Joined: 12. Jun 2010 00:00

t

Unread post by jarxx245 »

kas sa mõtled väntvõlli otsa tihentid :D või mis tihendid seal võivad läbi olla
suzuki
Tavakasutaja
Posts: 59
Joined: 10. Jan 2007 01:00
Location: Tartu
Contact:

Unread post by suzuki »

seal ei anna muud olla kui klapisääre tihendid(ise arvan nii :roll:) sest kui rõngast vahelt kakub õli siis piaks kolvi pial olema suur tuha hunnik nii et kaku silindri pea maha ja uuri järgi mis teema on või lase kellegil teha kui omal nii palju nuppu ei ole!(aga 4-takti masinal ei ole mingeid väntvõlli tihendeid!) :!:
sidur
Tavakasutaja
Posts: 94
Joined: 23. Nov 2008 01:00
Location: Jõgeva
Contact:

Unread post by sidur »

Kusjuures konkreetsel mootoril on üks simmer, vasakul pool. Aga see ei mõjuta midagi.
Ma lihtsalt parandasin sind. :D
sidur
Tavakasutaja
Posts: 94
Joined: 23. Nov 2008 01:00
Location: Jõgeva
Contact:

Unread post by sidur »

Nagu ma aru sain, siis sa võtsid mootor lahti vahepeal, aga kas sa uue silindritihendi panid?
Kui ei, siis on vb probleem selles.
jarxx245
Posts: 9
Joined: 12. Jun 2010 00:00

d

Unread post by jarxx245 »

ma vahetasin ainult kolvi ja kõik rõngad ära :D
sidur
Tavakasutaja
Posts: 94
Joined: 23. Nov 2008 01:00
Location: Jõgeva
Contact:

Unread post by sidur »

Silindritihendit võib kasutada aint ühe korra. Igakord tuleb uus panna.
User avatar
margus014
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 19. Feb 2006 01:00
Location: SAAREMAA
Contact:

Unread post by margus014 »

sidur wrote:Silindritihendit võib kasutada aint ühe korra. Igakord tuleb uus panna.
Jama jutt! Iga kord kui silindri tihendi ära vötad (ja kui see terveks jääb) siis vöib selle tagasi panna aga enne tagasipanemist tuleb see grafiitmäärdega kokku teha, siis ei pöle kinni.
[url=http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=391802]Müün LED-e (valgusdioodid)![/url]
sidur
Tavakasutaja
Posts: 94
Joined: 23. Nov 2008 01:00
Location: Jõgeva
Contact:

Unread post by sidur »

margus014 wrote:
sidur wrote:Silindritihendit võib kasutada aint ühe korra. Igakord tuleb uus panna.
Jama jutt! Iga kord kui silindri tihendi ära vötad (ja kui see terveks jääb) siis vöib selle tagasi panna aga enne tagasipanemist tuleb see grafiitmäärdega kokku teha, siis ei pöle kinni.
Jama jutt ei ole see kindlalt. See mis sina pakkusid on lihtsalt üks moodus kuidas veel mõndaaega tihendit kasutada. Uus tihend peab ikka paremini kui vana ja kui pealt vaatad, et tihend on korras, siis ta ei pruugi ültse nii korras olla kui sa arvad.
Post Reply