antuand: krossimopeed abi vaja
antuand: krossimopeed abi vaja
Tere. Täna tuli hiilgav mõte ka endale krossivõrr teha.
raamiks kasutan 110cc dirdi raami. Täna tõmbasin asja laiali. Ja hakkan vaikselt kuluosi vahetada. Kiige puksid, keti rullid, laagrid jne...
ette võrri ratas. tahan mõtlen veel mille ma panen. Raami alumine osa tuleb veidi teine et saaks võrri mootori kinnitada. Siis plaan osta vahe jupp karpale ning panna muu karpa peale. Süüdet veel mõtlen. Summuti panen 2 taktilisele omase.
Homme saab esimesi pilte.
Andke ka soovitusi mulle.
raamiks kasutan 110cc dirdi raami. Täna tõmbasin asja laiali. Ja hakkan vaikselt kuluosi vahetada. Kiige puksid, keti rullid, laagrid jne...
ette võrri ratas. tahan mõtlen veel mille ma panen. Raami alumine osa tuleb veidi teine et saaks võrri mootori kinnitada. Siis plaan osta vahe jupp karpale ning panna muu karpa peale. Süüdet veel mõtlen. Summuti panen 2 taktilisele omase.
Homme saab esimesi pilte.
Andke ka soovitusi mulle.
Last edited by antuand on 04. Sep 2010 22:43, edited 2 times in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Täpselt. Sp ma mõtlesingi et panen 2 taktilise sumpsi alla. Teise karpa. Ühe rõnaga kolbi(uus) Samuti ka uus rõngas. taha pean kuskuilt suurema hammaka leidma. Ning selle raami peal peaks ta vastupidama küll.
ja edasi peaks ka liikuma vast siis. Ma veel mõtlen. Kas alla läheb punnvõrri mootor. Või saan naabriga diilile. Ning panen sollu mootori alla. 2 käiguline , automaatne käigukast. Vändast käima. Mõtleb, sobitab ja vaatab.
ja edasi peaks ka liikuma vast siis. Ma veel mõtlen. Kas alla läheb punnvõrri mootor. Või saan naabriga diilile. Ning panen sollu mootori alla. 2 käiguline , automaatne käigukast. Vändast käima. Mõtleb, sobitab ja vaatab.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Re: antuand: krossivõrr
Pane see dirt ilma mootorita kaalu peale kõigepealt?antuand wrote:Tere. Täna tuli hiilgav mõte ka endale krossivõrr teha.
raamiks kasutan 110cc dirdi raami. ....
Andke ka soovitusi mulle.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 41
- Joined: 14. Mar 2010 01:00
- Location: keila
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Täiesti uskumatu millist paska siin aetakse. Üks ütleb et kolme rõngaga on parem - aga mis siis saab kui paneme 4 või 5 rõngast? Teine ütleb et ühe rõngaga pn hoopis parem - äkki võtaks siis rõngad üldse ära? Siis tuleb kolmas ja ütleb et kolmas rõngas peab olema õlirõngas... Võin kihla vedada et mõni ei tea isegi 2 ja 4 taktilise mootori tööpõhimõtte erinevusi.
Tõsiselt, kui teema kangelane ei tea mida miks vaja on ja kuidas töötab, ning teie ka ei tea, siis pole mõtet ajada inimest veel rohkem segadusse mingi suvalise plämaga mida sõrmed ekraanile toksivad, kui te kõik olete nii targad siis seletage talle ära mis&kuidas.
See ongi see internetifoorumite viga, et vahest on vastajateks teadjate asemel need kes arvavad end teadvat aga tegelikult sama lollid on.
Tõsiselt, kui teema kangelane ei tea mida miks vaja on ja kuidas töötab, ning teie ka ei tea, siis pole mõtet ajada inimest veel rohkem segadusse mingi suvalise plämaga mida sõrmed ekraanile toksivad, kui te kõik olete nii targad siis seletage talle ära mis&kuidas.
See ongi see internetifoorumite viga, et vahest on vastajateks teadjate asemel need kes arvavad end teadvat aga tegelikult sama lollid on.
Vahepeal oli pikk paus. Olin laagris.
Mootoriks läheb siis ikka Soliferi pealt maha võetud tomose 2 taktiline ning 2 käiguline (automaat käigukast) mootor.
Väike pilt mootorist.---> http://fotoalbum.ee/photos/kross2016/73469221
Mootori kisun laiali kui kinnitused raamile on tehtud. On kellegil aimu kust sellele varuosi saaks? Sees on võrrikolb hetkel. Praegu mootor põranda peal, läheb paugust tööle. Proovisin täna järgi. oleks vaja silindrile uusi tikk polte, kuna vanad tuksis. uus silinder oleks ka hea. ette vaja uut hammakat.jnejne... Aga kust saada neid?
Raamist tegin ka kaks pilt -----> http://fotoalbum.ee/photos/kross2016/73468461/
http://fotoalbum.ee/photos/kross2016/73468797/
Ratastega selline plaan veel. Ette jätan originaali ratta. Siis saab ees ketas pidurit kasutada. Taha aga pean ostma trummel piduriga ratta. Kuna müüsin alguses tagumise piduri süsteemi maha. Mingisuguse mopeedi ratta peaks leidma. Kellegil on pakkuda?
Mootoriks läheb siis ikka Soliferi pealt maha võetud tomose 2 taktiline ning 2 käiguline (automaat käigukast) mootor.
Väike pilt mootorist.---> http://fotoalbum.ee/photos/kross2016/73469221
Mootori kisun laiali kui kinnitused raamile on tehtud. On kellegil aimu kust sellele varuosi saaks? Sees on võrrikolb hetkel. Praegu mootor põranda peal, läheb paugust tööle. Proovisin täna järgi. oleks vaja silindrile uusi tikk polte, kuna vanad tuksis. uus silinder oleks ka hea. ette vaja uut hammakat.jnejne... Aga kust saada neid?
Raamist tegin ka kaks pilt -----> http://fotoalbum.ee/photos/kross2016/73468461/
http://fotoalbum.ee/photos/kross2016/73468797/
Ratastega selline plaan veel. Ette jätan originaali ratta. Siis saab ees ketas pidurit kasutada. Taha aga pean ostma trummel piduriga ratta. Kuna müüsin alguses tagumise piduri süsteemi maha. Mingisuguse mopeedi ratta peaks leidma. Kellegil on pakkuda?
Väike krossika projekt ongi valmis saanud. Peaks ütlema, et väga hea endurokas. Alt ei vea. Isegi ei lagune mitte. Sõida vihmaga või kuivaga, ole mudas või vees. Asi töötab nagu kellavärk ikkagi.
VArsti tulevad ka mõned pildid siis sellest mis väljakujunes.
Kuna ainuke uus kolb oli 1 rõngaga siis hetkel ongi see mul seal sees.
Jõudu on väga ilusti. Kohapealt tõmbab noka püsti ja nii saad lasta umbes 5-10m . Isegi sõiduajal pole probleem eisratast kergitada. Väga vinge pill tuli. Arvasin et tuleb raske asi kokkuvõttes. Aga üsna kerge tuli kaalupoolest.
Ette panin ka tule. Mis nüüd tuleks ära ühendada.Plaan ka taha tuli panna. Homme saab tehtud.
Ainuke jama on et esimesed pidurid on olemas. Aga tagumised puuduvad. Ja alla on pandud ette 16 tolline ratas ning taha 14 tolline. Päris kõrge tuli kui originaaliga võrrelda.
Plaanis:
uus 2 rõnaga kolb.
uus(kasutatud) kollektor mis on silindri ja karpa vahel.
Taha väiksem hammakas.
uued silindri tikkpoldid
siit sealt veel kohendada ja mugavamaks muuta asi.
VArsti tulevad ka mõned pildid siis sellest mis väljakujunes.
Kuna ainuke uus kolb oli 1 rõngaga siis hetkel ongi see mul seal sees.
Jõudu on väga ilusti. Kohapealt tõmbab noka püsti ja nii saad lasta umbes 5-10m . Isegi sõiduajal pole probleem eisratast kergitada. Väga vinge pill tuli. Arvasin et tuleb raske asi kokkuvõttes. Aga üsna kerge tuli kaalupoolest.
Ette panin ka tule. Mis nüüd tuleks ära ühendada.Plaan ka taha tuli panna. Homme saab tehtud.
Ainuke jama on et esimesed pidurid on olemas. Aga tagumised puuduvad. Ja alla on pandud ette 16 tolline ratas ning taha 14 tolline. Päris kõrge tuli kui originaaliga võrrelda.
Plaanis:
uus 2 rõnaga kolb.
uus(kasutatud) kollektor mis on silindri ja karpa vahel.
Taha väiksem hammakas.
uued silindri tikkpoldid
siit sealt veel kohendada ja mugavamaks muuta asi.
Isegi imestasin. Kindlasti saab pilte sellest kui tal ots püsti on. Aga ta on mul ka paar korda käest ära lennanud. Kuna tal on 2 käiku ja automaatne siis esimesega sõidad nokapeal ja kui järsku teisele hüppab kaob alt ära ise jääd maha muidugi. Aga muidu sõiduajal teisele üle läheb siis kergitab automaatselt otsa. Videos hetkel kahtlen veel aga eks näis.
Hetkel väga nigel seis. Ei töödand üldse ja paukus ..pöörded ainult poole peale läksid heal juhul ..ehk nigel. Täna tõmbasin mootori maha ja hakkasin tegema. Kontrollisin kolbi ja rõngaid. Need normis. Sai ilusti kokku pandud jälle. Siis aga karpa kollektor on katki. Mõtlesin et teeks homme õige ise uue. eks proovin. Kuidas tal süüdet õigeks pannakse. Seal kontaktid ja seal süüteplaati saab nihutada ka veel. Kui suur kontakti vahe olema peab ja mis seisus avatud?
See mootor müügis hetkel. Täna vedasi terve käru täie s-58 Mootori kola. No seda on ikka metsikult palju. Midagi peaks kokku saama. Mingeid jooniseid oleks vaja. Kust saaks uusi tihendeid sellele ? kolbi? rõngaid? Esi hammakat? Kellegil sellist mootorit on veel pakkuda. Lihtsalt ei oska kokku panna. Raamil peab ka siis tagumise ratta teistpidi keerama. Kuna sellel mootoril kett ju teisel pool.
Alguses pakuti 300.-
Üleeile helistas vanemat sorti mees ja pakkus 500.- Sai juba kõik kokku lepitud aga kuna ta ei vasta hetkel ega midagi. Siis las saab keegi teine. Vahetan ka s-58 mootori vastu . Või juppide.
Tekkis küsimus ..ise väga ei jaga.
Siin lingil: http://www.varuosad.ee/index.php?a=1&b=106
on <.Mopeedi tihendi kompl.
Mopeedi süütelugeja
Hind: 125.-/7.99¤
Mopeedi käigutross
Hind: 75.-/4.79
Mopeedi siduritross
Hind: 75.-/4.79¤
Mopeedi gaasitross
Hind: 75.-/4.79¤
Mopeedi silindritihend
Hind: 25.-/1.6¤
Mopeedi ketihammasratta tihend
Hind: 17.-/1.09¤
Mopeedi väntvõlli otsatihend
Hind: 19.-/1.21¤
Mopeedi tagumise veotähiku leevenduspuhver
Hind: 20.-/1.28¤
Mopeedi kolvirõngas
Hind: 25.-/1.6¤
Mopeedi eesmine ketiratas
Hind: 100.-/6.39¤
Mopeedi kolb
Hind: 100.-/6.39
Mopeedi silinder ja kolb
Hind: 500.-/31.96
Kas need sobivad ka minu ¨-58 mootorile?
Üleeile helistas vanemat sorti mees ja pakkus 500.- Sai juba kõik kokku lepitud aga kuna ta ei vasta hetkel ega midagi. Siis las saab keegi teine. Vahetan ka s-58 mootori vastu . Või juppide.
Tekkis küsimus ..ise väga ei jaga.
Siin lingil: http://www.varuosad.ee/index.php?a=1&b=106
on <.Mopeedi tihendi kompl.
Mopeedi süütelugeja
Hind: 125.-/7.99¤
Mopeedi käigutross
Hind: 75.-/4.79
Mopeedi siduritross
Hind: 75.-/4.79¤
Mopeedi gaasitross
Hind: 75.-/4.79¤
Mopeedi silindritihend
Hind: 25.-/1.6¤
Mopeedi ketihammasratta tihend
Hind: 17.-/1.09¤
Mopeedi väntvõlli otsatihend
Hind: 19.-/1.21¤
Mopeedi tagumise veotähiku leevenduspuhver
Hind: 20.-/1.28¤
Mopeedi kolvirõngas
Hind: 25.-/1.6¤
Mopeedi eesmine ketiratas
Hind: 100.-/6.39¤
Mopeedi kolb
Hind: 100.-/6.39
Mopeedi silinder ja kolb
Hind: 500.-/31.96
Kas need sobivad ka minu ¨-58 mootorile?
Kindlasti ei sobi Su mootorile antud nimekirjas olevad süütelugeja (¦-58 mootor on kontaktsüütega ja sellega ei ole seal lihtsalt mittemidagi teha) ning nii eraldi näha olev kui ka silindrikomplektiga kaasas olevad kolvid - seal on tegu 12mm sõrmemõõduga kolbidega, sul on aga 10mm silmaga keps. Veotähiku leevenduspuhvrid ei sõltu mittekuidagi sellest, mis mootor su masinal vahel on vaid ainult sellest, millise rummuga tagaratast Sa kasutad.