Planeta 5 aeglane
Planeta 5 aeglane
Mure selline ,et Planeta 5 ei sõida eriti üle 95 km/h.Kuigi jõudlust madalamatel pääretel puudu nagu pole. 65-85 läheb sisse nagu nalja 4-nda käiguga ,aga edasi nagu enam ei jõuaks .Hammasratas mootori pool on 20 hambaga ,kuigi soolokas peaks juba 19 hambasega 120 km/h välja jooksma. Karbussi(K62i) ,kraani ja õhufiltri(uus svamm ja õli) olen igati ära puhastanud ,et sellest vist kõrgete pöörete jõuetus ei tulene. Rõngad ka korras ja õli ka liigapalju sisse ei sega. Süüde peaks ka korras olema , sest vänta andes mõnikord tagasi annab ja käivitub alati esimesest matsust. Tühikäigul tiksub rahulikult väljasuremata: põmm , vaikus , vaikus ,põmm jne. Ainuke asi milles ise kahtlen on segukruvi ,aga see on ka käsiraamatu põhjal ära timmitud. Oskab keegi aidata? Tänan!!
Last edited by semipro on 08. Jul 2010 15:46, edited 1 time in total.
tere
Endal läks iz-49 21-hambalisega omal ajal täpselt 100km/h. Seega on sul planeta 5 rikkis. Arvan, et sidur libiseb sul mingil määral, muud varianti eriti nagu pole, kui antud teemasse süveneda.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Re: tere
eino ,mis tarkus see veel on? Siduri libisedes peaks pöörded ka lakke vedama suurtel käikudel.siim123 wrote:Endal läks iz-49 21-hambalisega omal ajal täpselt 100km/h. Seega on sul planeta 5 rikkis. Arvan, et sidur libiseb sul mingil määral, muud varianti eriti nagu pole, kui antud teemasse süveneda.
Last edited by semipro on 08. Jul 2010 15:44, edited 1 time in total.
Aga viimase käiguga 65-st 85-ni kiirendab nagu loom ja siis järsku jõud kadunud.Nobody wrote:Omast kogemusest saaksin öelda, et 20 koormab veidike mootorit. Endal planeta 3 ees 18 hammast ja parematel päevadel 120-130 ilma kaaslase ja matkavarustuseta. Kuid suurema ülekandega ei jõua mootor vedada.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 725
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
Mul on sama jama
Madalatel jõudu on,mingi ajani on minekut ja siis hakkab pooma.Ei aita nõela tõstmine,ega karbussi regullimine. Arvan,et väljalaseks on asi,sest sõela tagant välja võttes oli kohe erksam.Äkki leekar sitta täis
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Pele
Pealevool sai kontrollitud,ujukitase ei mõju. Ainus asi on kontrollida leekarit või sumpsi. Või karbuss välja vahetada. Kardan,e viimases ongi asi.Poob kogu aeg,kui millimeeter õhuklappi keerata peale,siis sureb üldse välja. Muidugi võib asi ka leekaris olla,sest eelmine omanik sõitis diisliõliga ja tal oli sumpa otsa topitud kummivoolikujupp,ma ei tea,miks- Ei andnud korraga heitgaasi välja,vast ummistas ära. Iseenesest tühikkäik on megahea,madalatel jõudu on. Aga vahel imeb ka karpa tühjaks. Peaks proovima karbussis düüsi vahetada,äkki see jebib. Prooviks vana K62 düüsi 260 cc,praegu mul karbussiks K-68-D,mille düüsiks 250 cc
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
Pealevool sai kontrollitud,ujukitase ei mõju. Ainus asi on kontrollida leekarit või sumpsi. Või karbuss välja vahetada. Kardan,e viimases ongi asi.Poob kogu aeg,kui millimeeter õhuklappi keerata peale,siis sureb üldse välja. Muidugi võib asi ka leekaris olla,sest eelmine omanik sõitis diisliõliga ja tal oli sumpa otsa topitud kummivoolikujupp,ma ei tea,miks- Ei andnud korraga heitgaasi välja,vast ummistas ära. Iseenesest tühikkäik on megahea,madalatel jõudu on. Aga vahel imeb ka karpa tühjaks. Peaks proovima karbussis düüsi vahetada,äkki see jebib. Prooviks vana K62 düüsi 260 cc,praegu mul karbussiks K-68-D,mille düüsiks 250 cc
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
Re: tere
Planeta 5 sidur on kuidagi kahtlane, mis kord toimib ja siis jälle mitte. Omalajalgi sai Kloostrimetsast kõik uus sisse ostetud ja ei toimi. 100 km sai sõita ja jälle hakka näppima..või tõepoolest oli minu planeta defektiga. Kui väljalase, karpa korras, süüde ka, siis ainuke viga sidur. Koda käib pärast 85 km/h tühjalt ringi ja ega kogenematu seda kõrvaga ära ei kuule tead.semipro wrote:eino ,mis tarkus see veel on? Siduri libisedes peaks pöörded ka lakke vedama suurtel käikudel.siim123 wrote:Endal läks iz-49 21-hambalisega omal ajal täpselt 100km/h. Seega on sul planeta 5 rikkis. Arvan, et sidur libiseb sul mingil määral, muud varianti eriti nagu pole, kui antud teemasse süveneda.
Samas 85-ga on täiesti normaalne sellise ettearvamatu ebatöökindla ning mitte just kõige mugavama vibreeriva masinaga kulgeda.
Miks see aasta rohutirtsude häält pole kuulda?
Tuli kohe üks küsimus. Mul oma 634 ei lähe ka üle 90- 100 . Sidur peaks vist nagu korras olema, mõtlesin et kolvirõngad. Aga kui ükspäev silkupea maha võtsin siis kolvidel oli keskel auk sees mõlemal mis see tähendab?extinction wrote:Siis käi summuti üle ja kontrolli ka bensiini pealevoolu. Umbes kraani või madala ujuki tasemega võib samuti koormuse peal nälga jääda ning veel sedasi et pärast on auk kolvis.
Riga 13 -> Iz Jupiter 3 -> Jawa 634/638 -> Jawa 638 -> Suzuki GSX-750F ->
Re: Planeta 5 aeglane
Kas sa karbussi oled puhastanud? Mul oli see nuss,et imes karpat tühjaks ja poos,pealevooludüüs oli sitta täissemipro wrote:Mure selline ,et Planeta 5 ei sõida eriti üle 95 km/h.Kuigi jõudlust madalamatel pääretel puudu nagu pole. 65-85 läheb sisse nagu nalja 4-nda käiguga ,aga edasi nagu enam ei jõuaks .Hammasratas mootori pool on 20 hambaga ,kuigi soolokas peaks juba 19 hambasega 120 km/h välja jooksma. Karbussi(K62i) ,kraani ja õhufiltri(uus svamm ja õli) olen igati ära puhastanud ,et sellest vist kõrgete pöörete jõuetus ei tulene. Rõngad ka korras ja õli ka liigapalju sisse ei sega. Süüde peaks ka korras olema , sest vänta andes mõnikord tagasi annab ja käivitub alati esimesest matsust. Tühikäigul tiksub rahulikult väljasuremata: põmm , vaikus , vaikus ,põmm jne. Ainuke asi milles ise kahtlen on segukruvi ,aga see on ka käsiraamatu põhjal ära timmitud. Oskab keegi aidata? Tänan!!
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
Teemaalgatajale - nagu ka Nobody juba ütles - kiiruse kadu võib tullla liiga kiirest ülekandest. Pane ette 19 või 18 hambane ratas ja proovi siis - täiesti reaalne, et tippkiirus tõuseb, mitte ei lange.
Ise 10+ aastat tagasi sai ka katse eksituse meetodil oma iz-bobberil optimaalseimat ülekandesuhet otsitud ja mootoripoolsed ketirattad 16, 17, 18, 19, 20 ja 21 hammast kõik läbi katsetatud.
Muida, sama asi on ka enamusel väiksemootorililistel sõiduautodel - tehasedokumentatsioonis antud sõiduki 165-190kmh tippkiirus on võimalik saavutada neljanda käiguga, viienda käiguga madalmates pööretes mootoriga ei roni spido sinnakanti mittekuidagi.
Ise 10+ aastat tagasi sai ka katse eksituse meetodil oma iz-bobberil optimaalseimat ülekandesuhet otsitud ja mootoripoolsed ketirattad 16, 17, 18, 19, 20 ja 21 hammast kõik läbi katsetatud.
Muida, sama asi on ka enamusel väiksemootorililistel sõiduautodel - tehasedokumentatsioonis antud sõiduki 165-190kmh tippkiirus on võimalik saavutada neljanda käiguga, viienda käiguga madalmates pööretes mootoriga ei roni spido sinnakanti mittekuidagi.
Kasutajal Om võib õigus olla.Mootor lihtsalt ei jõua ära vedada.Aga võin kätte südamele pannes öelda,et oma IZ Planeta 5 saavutas 130 isegi 21 tähikuga.Ja kui ta ise ütles,et sai 110 korraks kätte,siis on asi ikka muusom wrote:Teemaalgatajale - nagu ka Nobody juba ütles - kiiruse kadu võib tullla liiga kiirest ülekandest. Pane ette 19 või 18 hambane ratas ja proovi siis - täiesti reaalne, et tippkiirus tõuseb, mitte ei lange.
Ise 10+ aastat tagasi sai ka katse eksituse meetodil oma iz-bobberil optimaalseimat ülekandesuhet otsitud ja mootoripoolsed ketirattad 16, 17, 18, 19, 20 ja 21 hammast kõik läbi katsetatud.
Muida, sama asi on ka enamusel väiksemootorililistel sõiduautodel - tehasedokumentatsioonis antud sõiduki 165-190kmh tippkiirus on võimalik saavutada neljanda käiguga, viienda käiguga madalmates pööretes mootoriga ei roni spido sinnakanti mittekuidagi.
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
Vale küünal äkki? Kui pikalt 90ga sõidad, mis siis küünla värv ütleb? Samas võib tegu olla ka mingi elektrikalaga, et soojenedes kusagil mingi isolatsioon ja/või juhe paisub ja lühis katkeb.semipro wrote:huvitav on see ,et kui olin u 70 km järjast palava ilmaga 90km/h sõitnud, siis mingi hetk tuli järsku ka kõrgetele pööretele jõudu ja 120 polnud ka enam probleem kuni järgmise päevani ,mil uuesti eriti üle 90 ne sõita ei tahtnud.
Nüüd mul endal jama tsikliga. Muuda süüdet,kuidas tahad,ikka tuim. Karpa regull mõjub minimaalselt,põhimõtteliselt mõjub aint käivitusele. Äkki võtab lisaõhku kusklilt. Proovin leekari ära puhastada ja kontakte vahetada. Mootor kapremondist tulnud,peaks nagu käima ilusti. Madalatel jõudu on ja puha,vajutad gaasi põhja,siis mingi hetk hakkab pooma ja paukuma. Väntvõllillõtk on minimaalne,see ei mõjuta.
Kui ei suitse rehv,siis suitseb sidur..
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
_________________
IZ Planeta 5
http://www.upload.ee/image/715412/IZ.jpg
_________
-
- Posts: 5
- Joined: 22. Jul 2010 00:00
Kui P5t poest veel osta sai,ssis nendest 80 prossa ei jooksnud ule saja ja ulejäänud max sadakümme.semipro wrote:huvitav on see ,et kui olin u 70 km järjast palava ilmaga 90km/h sõitnud, siis mingi hetk tuli järsku ka kõrgetele pööretele jõudu ja 120 polnud ka enam probleem kuni järgmise päevani ,mil uuesti eriti üle 90 ne sõita ei tahtnud.
P5 väljalase on üldse naerukoht,läheb sada aastat või 70 km,et see kuumeneb niipalju,et hakkab midagi läb i laskma suurtel pööretel.Eriline voolupiiraja,on see alujunn,mis on silindri ja leekari vahel.Peale väljalaskeakent jahutab,seeväljuva segu maha,töötades piltlikult nagu kitsenev lehter,aga õige 2T sumpa on hoopis vastupidi´-laienev.
Niiet,selle originaalleekariga saad üle sota sõita siis,kui selle enne sõitu leeklambiga soojaks lased.NB!Lahtise tulega töötades jälgida tuleohutusnõudeid!
Ma loodan ,et leidsin nüüd enda vea üles ,miks planeta uimerdab. Nimelt kui ma silindri maha kiskusin leidsin ma ,et ülemisel kolvirõngal on 1cm pikkune tükk küljest murdunud ja kadunud teab kuhu. Õnneks kolb ja silinder on kraapsudeta. Teine asi on see ,et kas kellegil on sümboolse summa eest müüa p5 vändapoolset jalatuge juhi oma?