Mopp ei lähe käima.
Mopp ei lähe käima.
Mul töötas mopp, kuni selle ajani kui väntvõlli siduri poolt keere maha jooksis. Võtsime, siis mopi mootori molekulideks, vahetasime ära kõik laagrid, kolvi, väntvõlli, rõngad, tihendid, sidurikettad. Nüüd on kompressioon mehine ja säde on ka ülihea. Käima see ei lähe. Ennem oli nii, et küünal oli märg. Enam seda jama ple. Eile proovisime käivitada, paar korda nagu lubas ka, käima ei läinud. Arvan, et on karpas viga, või on süütemoment vale. Äkki keegi saab öelda, kuidas selle karpa peaks algasendisse timmima. Äkki oskate aidata.
1,5 keeru lahti, ei aidanud ei läinud nagu üldse. Lubama hakkas kusagil 2,5 - 3 keeru lahti. Olen proovinud ka topkaga, ei taha nagu üldse käima minna. Vändast ei saa nagu midagi, lükates tuleb summutist tossu, käima ei jää. Mida edasi teha?urmet48 wrote:Süütemoment paigast ära ilmselt. Karpa segukruvi 1,5 keeru lahti ja tühikäigukruvi 5 keeru. Siis peaks karpa enamvähem paigas olema. Vähemalt lubama peakt küll (kui muidugi süüde paigas on).
Mina sain ujuki taseme nii paika, et hoiad karpat käes nii, et ujukikamber on all- nagu ta mootori küljes on, siis puhud bensuvoolikust. Kui õhku läbi tuleb pöörad teistpidi ja vaatad, kas nõelklapp sulgeb hetkel siis õhu juurdevoolu, tegelikkuses peaks asi töötama bensiini näöl, kuid nii saab katsetada. Proovi ja uuri
.
M
.
M
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
Mul oli ennem ka silikooniga lastud tihendid, siis oli too matsupill. Nüüd, kui on vahetatud kolb, vänt, rõngad mõned laagrid jne. Samas ka viilisin silku pead, et uus kolb sinna ära mahuks käima. Kompressioon on masinal hea, mootorit käima ajades on säde ka ilus sinine, ujuki taseme ajasin korda endaarust, segu kruvi peaks ka nagu paigas olema, kuid endiselt ei lähe too käima. Vänta lüües ei luba absull, vahepeal lükates tuli sumpsist tossu ka veidi, kuid käima ei jäänud. Peale seda ajasin vist süüte paigast ära ja nüüd ei oska enam midagi teha. Mul on muidu magneetol tähised peal, kus ta oli ennem vända vahetamist, ehk keegi teab kuidas paika ajada seda, kuna uue vändaga vbl natuke muutus see asend vms.Janno16 wrote:Juhul kui su mopp ei tööta siis on see silikoni viga mul oli kord sama jama lasin tihendid silikoniga üle ja enam käima ei läind puhastasin silikonist ära ja peale seda oli matsu pill
EDIT: Ajasin originaal sätete poole magneeto ja hakkasin lükkama, hakkas paukuma ja suitsu tuli ka, timmisin karpat ja hakkas veel paremini paukuma, kuid ikkagi käima ei jäänud. Ehk teab mõni selle põhjust?
Tere! Ei tahaks tekitada uut sellist teemat ning saada vastuseks otsingulinke aga mul on sarnane probleem- peale remonti proovisin tööle panna. Masin käivitus. Hommikul panin külge summuti ja õhufiltri. Masin käivitus ja reageeris gaasile kuid siis suri enda lollusest välja ja enam ei käivitu, tee või tina. Topkale ei reageeri, säde hea ja paigas.
Vahetatud on kõik simmerid, tihendid, kolb, sidur. Müstika.
Vahetatud on kõik simmerid, tihendid, kolb, sidur. Müstika.
Re: Mopp ei lähe käima.
mul samajama oli aga ma ei jätnud ennem rahule kui käima tõukasin ja lootus sureb viimasenRollu89 wrote:Mul töötas mopp, kuni selle ajani kui väntvõlli siduri poolt keere maha jooksis. Võtsime, siis mopi mootori molekulideks, vahetasime ära kõik laagrid, kolvi, väntvõlli, rõngad, tihendid, sidurikettad. Nüüd on kompressioon mehine ja säde on ka ülihea. Käima see ei lähe. Ennem oli nii, et küünal oli märg. Enam seda jama ple. Eile proovisime käivitada, paar korda nagu lubas ka, käima ei läinud. Arvan, et on karpas viga, või on süütemoment vale. Äkki keegi saab öelda, kuidas selle karpa peaks algasendisse timmima. Äkki oskate aidata.
mine tõukama :)
Mäletan, kui endalgi peale kap. remonti lükates paukus ja sumpast tuli tossu, sama ka vänta andes, aga käima ei läinud. Timmisin kõik paigast ära ja märkasin siis, et gaasitross ei võta rutskas taha ,panin gaasitrossi paika, andsin gaasi ja käima ta läks, aga näppisin paigast ära, kui vändast andes ka paukus jne