Otsin remondimeest Tartus
Otsin remondimeest Tartus
Auto vasaku ratta juurest siristab imelikult (nagu oleks laager läbi) ja tagurdades on see õõvastav heli seda suurem.
Viga tekkis päev pärast ülevaatusel käimist ning seal leiti tegelikult, et vasaku poole õõtshoova puksid on läbi, vajavad vahetust.
Kas Tartus on keegi, kes vaataks asja üle, teeks korda, ja seda odavamalt, kui teeninduses või keskmises remondikojas?
Auto on Honda Civic hatchback 95"
---------------------------------------------------------------------
Viga tekkis päev pärast ülevaatusel käimist ning seal leiti tegelikult, et vasaku poole õõtshoova puksid on läbi, vajavad vahetust.
Kas Tartus on keegi, kes vaataks asja üle, teeks korda, ja seda odavamalt, kui teeninduses või keskmises remondikojas?
Auto on Honda Civic hatchback 95"
---------------------------------------------------------------------
Jawa 250; Iz Planeta 4
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Rehvi tühjenemine võib olla vigases ventiilis kui ka väikeses naelas kruvis mis rehvis istub.priito wrote:Väheneb pööramise ajal. Hetkel on olukord veel selline, et rehv on ka kõvasti tühjenenud, ventiil? Kui linnakiirusel sõita, siis on silmaga nähtav, kuidas rool vasemale-paremale vibab.
Oskab keegi mõnda kohta soovitada Tartus?
Rooli vibamine minu kogemuste põhjal on enamasti tingitud kahest asjast, kas kõveratest piduriketastest (annab tunda pidurdamisel samuti) kui ka tasakaalust väljas olevatele rehvidele.
Aga kui pöörates virin väheneb siis vist võib tõesti olla rattalaager, mis pööramise ajal läheb pinge alla. Ma hetkel ei viitsi teisest arvutist vaadata aga ehk piisab ajutiseks lahenduseks ka laagri pingutamine (eeldades, et tal on rull koonuslaager). Pärast meeles on võin vaadata mis laager sinna läheb, saad laagri hinna teada vähemalt (Kui viitsid pane kirja auto andmed veel....et mis mootor ja kW)
Aga ma kardan, et keegi kodus ei viitsi sul seda vahetama hakata kuna see laagri mutter on tavaliselt suht suure mõõduga siis paljudel pole taolist padrunit ja tihti vajalik pikk padrun ja teiseks kipub see mutter korralikult kinni olema, et ainult suruõhuga nagistab lahti selle. Ok rohkem negatiivset ei kirjuta ja ehk leiad ikka kuskilt kellegi
Last edited by Tafka on 21. Aug 2010 18:43, edited 1 time in total.
Sellele ei tohiks mingit määret kuskile rehvile käia jah. Ma ise arvan ka, et tegu on laagriga.
Selle remondimehe leidmisel pidasingi algselt silmas mõnd väiksemat teenindust, kus iga liigutus ei maksa 3X rohkem, kui muidu. Tean ise paari-kolme kohta Tartus, aga ei taha nagu huupi kuskile minna. Mõtlesin, et võib-olla väike eeltöö foorumis aitab seda vältida.
Andmed on:
Civic luukpära
55kW
95´aasta
1,4 mootor
Selle remondimehe leidmisel pidasingi algselt silmas mõnd väiksemat teenindust, kus iga liigutus ei maksa 3X rohkem, kui muidu. Tean ise paari-kolme kohta Tartus, aga ei taha nagu huupi kuskile minna. Mõtlesin, et võib-olla väike eeltöö foorumis aitab seda vältida.
Andmed on:
Civic luukpära
55kW
95´aasta
1,4 mootor
Jawa 250; Iz Planeta 4
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Igatahes minu tubless sealt vahelt mullitas kui märjaks piserdasin veega ja aitas mahavõtmine, lamellketas ja pealepanek. "möga" pandi tõepoolest vahele.Tafka wrote:Sorri, pean nokkima....mis liimi sul tubeless rehviga autol kasutatakse?Nobody wrote: liimi lahtitulekus.
Mõtled seda valget möga mida pannakse rehvivahetusel rehvi äärele?
See on rohkem "libesti", et rehv kergemini peale läheks....vähemalt minuteada :)
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
- -mustadpapud
- Tavakasutaja
- Posts: 136
- Joined: 30. May 2010 00:00
- Contact:
Niih, kui on tegu esiratta laagriga ja ilma ABS süsteemita siis ette läheb:
SKF: VKBA3245 Hind: 620 ja 855 vahel (olenevalt kas ainult laager või koos paigaldus juppidega...uus mutter jne)
Optimal: 911377
Tagumine: VKBA1379 ; 912530
Tegelikult ma olen natukene segaduses...programm annab mulle SKFi jaoks kaks varianti...VKBA3245 ja 3246....3245 peaks olema alates 01.1996 kuni 12.1997 aga 3246 teistele. AGA samas Optimal annab 911377 mis on VKBA3245 analoog....nii, et ostma minnes ikkagi las vaatavad ise kataloogi järgi. Hinnad on antud ühe Tallinna firma baasist, et saad umbkaudse ettekujutuse. JAH Optimal ja teised firmad pakuvad odavamaid lahendusi aga kui lähema aasta kahe jooksul ei plaani autot vahetada siis soovitan investeerida kallimasse laagrisse. Olen näinud kuidas Optimal mõnel mehel on kiiresti laiali lennanud...aga samas osadel püsib :)
SKF: VKBA3245 Hind: 620 ja 855 vahel (olenevalt kas ainult laager või koos paigaldus juppidega...uus mutter jne)
Optimal: 911377
Tagumine: VKBA1379 ; 912530
Tegelikult ma olen natukene segaduses...programm annab mulle SKFi jaoks kaks varianti...VKBA3245 ja 3246....3245 peaks olema alates 01.1996 kuni 12.1997 aga 3246 teistele. AGA samas Optimal annab 911377 mis on VKBA3245 analoog....nii, et ostma minnes ikkagi las vaatavad ise kataloogi järgi. Hinnad on antud ühe Tallinna firma baasist, et saad umbkaudse ettekujutuse. JAH Optimal ja teised firmad pakuvad odavamaid lahendusi aga kui lähema aasta kahe jooksul ei plaani autot vahetada siis soovitan investeerida kallimasse laagrisse. Olen näinud kuidas Optimal mõnel mehel on kiiresti laiali lennanud...aga samas osadel püsib :)
Sain üleeile auto remondist kätte. Viga oligi väga väga kulunud piduriketastes, mis juba vaikselt trumli servasid metalliga kraapisid. Mõlemil pool tuli kogu lugu välja vahetada. Lisaks oli sidur läbi, mis samuti välja vahetatud sai. Päris kallis lugu.
Jawa 250; Iz Planeta 4
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ
Peaaegu nagu pealinna soomlane Kari Munõ