Minimx38: Racingvõrr

Kasutajate võrrid, mopeedid ja motorollerid. Tutvusta oma masinat!
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Minimx38: Racingvõrr

Unread post by minimx38 »

Nii on aeg enda pillist ka juttu teha :D. Seda olen ma mingi 2 aastat ehitand, algul tegin vana jalgrattaraamipeale, sai pandud nii ette kui ka taha ketaspidurid, rst esiamort, piti gaasirull. Algul kui kokku sain, tegin paar tiiru, paar keevitust veel ja siis sai laiali tõmmatud, et uus värvikiht peale lasta 8 ) . Algul sai mõeldud mis värv peale tuleb ja lõpuks mõtlesin, et oleks suht norm kui teeks raami punaseks ja paagi mustaks ja nii saigi. Ainuke jama oli see, et sai mingi odava sprayga värvitud ja värv hakkas maha kooruma. Tuli esimene võistlus ja seal oli siuke jama, et sai raami pikalt tehtud, aga meelest läks see, et mootor jäi täiesti originaaliks lõpuks sain ma standard klassis mingi 15. koha, mis on minujaoks täielik FEIL :lol: .Nüüd hakkasin ma mootorit tegema, ega ma seda ei ütle mis ma seal tegin, see jääb saladuseks.... Viimane võistlus selle raamiga sain aru, et ilma väntadeta ei tee ma midagi olin mingil 7 kohal. Nüüd oli vaja otsida uut raami, sest vanal raamil sai see keskjooksu keere keevitusega ära rikutud. Varsti saingi sõbra käest 100- eest mingi vana jalgratta. Nüüd oli vaja jälle enamvähem otsast pihta hakata, aga nüüd oli vähe kergem, sest olid kõik jupid olemas. Lõpuks sain valmis keevitustega ja siis oli vaja jälle uus värv vaja välja mõelda no tuli siis seekord raam valge ja paak must :P . Lõpuks kui valmis sain siis koht võistlustel ikka kõvasti paranes, enamasti olin esikolmikus, peamiselt 1. 8 ) . Aga siis sai mingi pool aastat sellega sõidetud, kui oli vaja jälle mingit uut värvikihi, sest mingi ajuvaba inimene värvis seda mingi vana värviga ja värv tuli kohe maha :( . Siis sai poest ostetud mingid kallid sprayd metallik roheline ja sinine. Lõpuks kui ära värvisin ja kokku panin, oli vaatepilt kohe pooleilusam ( vähemalt minujaoks) Sai ostetud ka downhilli slikid ja talveks sai ostetud suurema kärbiga mantlid, mis on ka maxise firma poolt toodetud. Talve omad on See kärp mis on praegu ees, on taga (muidu on suvel samasugune slik nagu taga ees) ja ees on suurema kärbiga mantel. Eks te ei viitsi enam seda juttu lugeda ja tahate pilte ka näha
: )

Image

Algul oli lenks madalamal ja oli jalgrattasadul. Aga kui tuli saku võistlus siis sai seda vähe mugavamaks tehtud- lenks kõrgemale ja motoverdi sadul 8 )

esimene ketaspidurisüsteem
Image

Tagumine veohammakas sai aretatud nii, et sai treitud väike üleminek. metallist tükk kinnitus rummu orig. ketaspiduri kohale 6 poldiga ja sellele ümberminekule läks otsa siis veohammakas.
Image

Algul sai pandud käiguvaheti ka, aga see ei õigustand ennast, kurvid olid lihtsalt nii kiired, et ei ole aega käike vahetada, siis sai see käiguvaheti minema visatud koos trossiga, aga selle mehhanismi jätsin külge, sest see täidab praegu keti pinguti rolli.

Image

mootor näeb VÄLJAST vaadates täiesti originaalne välja :D

Image

Image

Mingi 10 juulil saan kätte piaggio kepsu, mille aretan talle enne 17 juulit peale, sest siis on Abjas võistlused. Ootan karmi kriitikat :twisted:
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Jõle kõva pill, Harald, mis muud :lol: 8 )
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

Millalgi peab silindri maha võtma ja uue rõnga peale panema, eks millalgi lähipäevadel teen seda ka, piaggio keps jõuab 10 juunil kohale 8 )
raits1997
Tavakasutaja
Posts: 21
Joined: 27. Sep 2009 00:00
Location: Hiiumaa

Unread post by raits1997 »

Kui saladus pole siis mis mootorit hoorad?
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

D8E, aga on plaanis millalgi D5le ringi teha, aga kui kuskilt leiab D4, siis sellele :D
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

raits1997 wrote:Kui saladus pole siis mis mootorit hoorad?
Kas võidusõit on hooramine? Võidusõidupillid on kindlasti kordi-kordi paremas korras ja rohkem hooldatud kui mõne mehe tänavasõidupill.
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

minimx38 wrote:D8E, aga on plaanis millalgi D5le ringi teha, aga kui kuskilt leiab D4, siis sellele :D
Pole küll päris teemasse aga küsiks, et milles D4/D5 eelis seisneb uuemate mootorite ees?
t6niz
Tavakasutaja
Posts: 166
Joined: 02. Oct 2007 00:00
Contact:

Unread post by t6niz »

muldvalu karteripoolte tõttu erineb.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

muldvalu on vaid 57, 58, 59 aasta D4, ülejäänd ei ole.
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

D4 on see erinevus ka veel teistest, et on vähem surnud ruumi karterites kui teistel mootoritel, siis karterid, silinder on paksema seinaga, tänu sellele saab rohkem tuunida :twisted: ja see ka, et D4 sidurivõll on lühem kui D5/6/8 ja nende motifikatsioonide oma. D4 peaks olema kolbi seina paksus ka väiksem kui teistel versioonidel ja magneeto on väiksem. Midagi on kindlasti veel, aga ei tule kohe meelde. :wink:
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

väiksem karteri maht ja paksemad seinad on ainult muldvalu mootoritel.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Unread post by iceman »

sul tagapidurit polenüüd,kui ketta aemele hammika panid.ise kah kogematta avastasin ,et nüüd kahe piduri nõue aga pljud seda vist ei tea japaugutavad rõõmsalt ühega.[/img][/list][/u]
User avatar
vorrimen
Tavakasutaja
Posts: 277
Joined: 29. Dec 2007 01:00
Location: võrumaa

Unread post by vorrimen »

Pidurid - nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

Sakus oli ju viimane sõit, kui võis olla aind 1 pidur, peale seda öeldi, et peab olema 2 töötavat pidurit. Arvatavasti teen nagu on jalgrattal originaalis ja panen 2 heeblit :lol: ajutiseks, eks mõtleb midagi muud ka välja.
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

iceman wrote:sul tagapidurit polenüüd,kui ketta aemele hammika panid.ise kah kogematta avastasin ,et nüüd kahe piduri nõue aga pljud seda vist ei tea japaugutavad rõõmsalt ühega.[/img][/list][/u]


mis numbri all muidu sõidad?
User avatar
vorrimen
Tavakasutaja
Posts: 277
Joined: 29. Dec 2007 01:00
Location: võrumaa

Unread post by vorrimen »

pane alla gauja tagaratas,saad vändad tööle ,pidur on olemas ja hammasratta kinnituskohad on olemas
Riga 12 1974.a ;Yamaha tw 125 1998.a ;Qingqi classic 2000E 1995.a ;Ford Sierra 2.0 77kw 1987.a
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

Asi selles, et mul on juba topelt seinaga velg ja kõva rumm ostetus ja ära paigaldatud. Ma mõtlesingi sellele, et saaks tagurpidi ka vändata nt: kurvis vaja vänti kuidagi sättida. Mul see asi ka veel, et minuarust on gauja velg suht paks, mul praegugi juba on mantlist raamini mingi aind 1cm ja see vene ratas on ju suht raske ka, sest kaaluvõit=kiirem sõit :D
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

nonii, väiksed edusammud on tekkind, homme lähen piaggio kepsule järele ja viin siis kohe koos väntvõlliga treiiari kätte, ta teeb tappi ümber, pressib väntvõlli lahti jne... nüüd tuleb täispõskedega väntvõll ka, et karteris oleks vähem surnud ruumi, praegu on mootor täiesti laiali :wink: Lisaks plaanin veel talvel lasta treiiaril väntvõlli põskesi suurendada, vastavalt karteritele, et oleks vähem surnud et oleks veel vähem surnud ruumi karterites :lol: ,aga see praegu vaid idee :wink:
t6niz
Tavakasutaja
Posts: 166
Joined: 02. Oct 2007 00:00
Contact:

Unread post by t6niz »

küsimus.
Kuidas kurat sa suudad väntvõlli põskedele materjali juurde panna, et neid suuremaks teha?:D
sul mingi ime treijal või?:D
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

Eks ta midagi nuputab välja jh :wink:
karlerik110
Tavakasutaja
Posts: 182
Joined: 17. Jun 2005 00:00
Location: Abja-Paluoja
Contact:

Unread post by karlerik110 »

Alguses oli see sääru siis selline ( omanik ka pildil)

Image
Abja Tehnikaringi koduleht: Www.abjatehnikaring.com
Sellelt lehelt leiate kõik, mis puudutab võrrivõidusõitu!
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Mis sa järgmine aasta tegema hakkad? Standardis peab olema ju originaal raam.
Post Reply