stellal kadus lampi jõud ära

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
stellavend
Tavakasutaja
Posts: 62
Joined: 10. Apr 2010 00:00
Location: Saaremaa,Metsküla
Contact:

stellal kadus lampi jõud ära

Unread post by stellavend »

Enne mootori lahti võtmist oli jumala hull jõud masinal taga, panin mootori kokku (võtsin sp lahti, et laagrid tavotiga kokku teha) ja panin mootori peale, jõud täiesti kadunud, vaevu veab esimesega ja teisega ei hakka vedamagi sureb kohe välja pmst
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

Üldiselt ei ole vaja mopi mootoril laagreid mingi tavotiga kokku teha.
om
Moderaator
Posts: 223
Joined: 30. Aug 2004 00:00
Location: Läänemaa
Contact:

Unread post by om »

Ilmekas näide, et töökorras asju ei tule remontima hakata.
User avatar
silver1994
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 23. Dec 2008 01:00
Location: raplamaa,reonda

Unread post by silver1994 »

Ma soovitan uuesti lahti võtta natuke vaadata ega midagi silmnähtavalt viga pole ja kokku tagasi panna. Mul on see süsteem mitu korda toimind. Muidugi vaata enne süüde ja karpa üle.
stellavend
Tavakasutaja
Posts: 62
Joined: 10. Apr 2010 00:00
Location: Saaremaa,Metsküla
Contact:

Unread post by stellavend »

om wrote:Ilmekas näide, et töökorras asju ei tule remontima hakata.
Kahjuks ei olnud töökorras :) http://motokuur.ee/modules.php?name=For ... ic&t=16022

see jama oli ja üritasin parandada
Muideks kompressioon on ka täiega raske, või noh jumala raske on lükata. Enne ei olnud nii raske
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Midagi käib kuskile arvatavasti vastu. Võta küünal maha ja aja käega ringi.

Sa ju kirjeldasid ennem, kuidas mähis vastu käib, vahetasid väntvõlli jne. Võta mootorit rahulikult, lähene loogiliselt.

Edaspidi enne käivitamist proovi väntvõlli sidurist vaikselt pöörata, siis näed ära kas liigub ilusti või on mingi viga kuskil.

Kas sa vahetasid kolvi ja rõngad ka ära? Kui jah, siis põhjus vales kolvi remontmõõdus või rõngaste liiga väikses lukupilu vahes. (suruvad liiga suure jõuga vastu silindri külgseina ja poob kinni)
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
stellavend
Tavakasutaja
Posts: 62
Joined: 10. Apr 2010 00:00
Location: Saaremaa,Metsküla
Contact:

Unread post by stellavend »

Nobody wrote:Midagi käib kuskile arvatavasti vastu. Võta küünal maha ja aja käega ringi.

Sa ju kirjeldasid ennem, kuidas mähis vastu käib, vahetasid väntvõlli jne. Võta mootorit rahulikult, lähene loogiliselt.

Edaspidi enne käivitamist proovi väntvõlli sidurist vaikselt pöörata, siis näed ära kas liigub ilusti või on mingi viga kuskil.

Kas sa vahetasid kolvi ja rõngad ka ära? Kui jah, siis põhjus vales kolvi remontmõõdus või rõngaste liiga väikses lukupilu vahes. (suruvad liiga suure jõuga vastu silindri külgseina ja poob kinni)
Hmm rõngad vahetasin küll ära, homme tegelen asjaga siis vaatan
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Kui sul lehtkaliiber on, siis pane rõngad silindrisse, suru nad kolvipõhjaga rööpselt sisse ja mõõda pilu vahe ära. Võiksid jääda mopeedil 0,15-0,40mm. Suurema piluga rõngas läheb silindri pea poole
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
stellavend
Tavakasutaja
Posts: 62
Joined: 10. Apr 2010 00:00
Location: Saaremaa,Metsküla
Contact:

Unread post by stellavend »

Nobody wrote:Kui sul lehtkaliiber on, siis pane rõngad silindrisse, suru nad kolvipõhjaga rööpselt sisse ja mõõda pilu vahe ära. Võiksid jääda mopeedil 0,15-0,40mm. Suurema piluga rõngas läheb silindri pea poole
Mis see pilu vahe üldse on? :D
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Rõngas on ju keskelt nn "katki lõigatud", kui sa rõnga silindrisse surud, siis lähevad need otsad omavahel vastakuti kokku. Kahe rõnga "otsa" vahele peabki jääma nn pilu, mida mõõdetakse lehtkaliibriga (mõõteriist, tööriistapoes ca 100.- 0.05mm sammuga.)

Kui see pilu on liiga väike (alla 0.15mm) siis soojenedes metall paisub, seetõttu ka kolvirõngas ning ta surub end vastu seina tihemini kinni (mootor jookseb kinni). Külmana käib mootor raskemalt.

Abiks tulevad siinkohal kõik Arseni Palu nime kandvad mootorratta raamatud, mida võid osta foorumist, tõmmata tasuta alla manualide alt või googlest otsida, raamatukogust laenata.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
stellavend
Tavakasutaja
Posts: 62
Joined: 10. Apr 2010 00:00
Location: Saaremaa,Metsküla
Contact:

Unread post by stellavend »

Sättisin natuke kolvirõngaid ja on peaaegu juba korras, aga pole ikka seda jõudu mis ennem oli.
stellavend
Tavakasutaja
Posts: 62
Joined: 10. Apr 2010 00:00
Location: Saaremaa,Metsküla
Contact:

Unread post by stellavend »

Tegin mootori täiesti lahti, panin kõik kokku tagasi hästi korralikult ja jõud on tagasi :) Aga see jama on ikka http://motokuur.ee/modules.php?name=For ... ic&t=16022 :((
stellavend
Tavakasutaja
Posts: 62
Joined: 10. Apr 2010 00:00
Location: Saaremaa,Metsküla
Contact:

Unread post by stellavend »

Irw, masin korras, viga on segukruvis, kruttisin seda välja täiega ja korras. :D :D
Post Reply