Küsimus

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
Marcel739
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 19. Dec 2010 01:00

Küsimus

Unread post by Marcel739 »

Tere foorumlased,elnda siis Riga D8 ,ostsin selle sügise algul,teadsin ,et masin ei tööta,tuli osta uued asjad,nii ka tegin,sai ostetud:kolvirõngad+kolb,sidurikettad(Vanakraami laadalt ostsin piibu )
Vahetasime siis jupid ära ja meie üllatuseks masin ei tööta 8O :?
Oleme mässanud sellega tohhujalt palju,süüde on võrril õige,aga miski on siiski paigast ära,oskate öelda mis võib viga olla?
User avatar
jarve6
Tavakasutaja
Posts: 103
Joined: 27. May 2010 00:00

Unread post by jarve6 »

Kabuss võib olla regullist väljas ja proovi uut küünalt.
Marcel739
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 19. Dec 2010 01:00

.

Unread post by Marcel739 »

Vabandust,unustasin märkida ,et sai laadalt ka uus küünal soetatud.
Okei,eks lasen sõbral asja üle vaadata,aga mis veel võib viga olla?
Marcel739
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 19. Dec 2010 01:00

.

Unread post by Marcel739 »

Sõbra andmetel pole see karbussi viga.
Võrr töötab ja jääb järsku seisma ja lööb küünla märjakas,justkui oleks mingi elektri viga.
deltavend96
Tavakasutaja
Posts: 43
Joined: 15. Jul 2010 00:00
Location: Põltsamaa
Contact:

Unread post by deltavend96 »

Kontrollige kas säde on ikka korralik.
Marcel739
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 19. Dec 2010 01:00

.

Unread post by Marcel739 »

Säde täiesti eksisteerib,viga tal pole.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Tagumiku kaudu hammaste ravimine on see teema sul. Seleta korralikult lahti, mis see masin sul teeb või ei tee. Vigu võib olla ainult 3.
Esimesel juhul kütusesüsteem. Teisel süütesüsteem. Kolmandal juhul on remondimees saamatu.
Marcel739
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 19. Dec 2010 01:00

o

Unread post by Marcel739 »

Okei,nii eelpool juba ütlesin,mis ma olen juurde ostnud jne.
Masinaga on nii peale väsitavat jooksmist võtab võrr lõpuks nõuks tööle minna,KORRAKS,hüppan sadulasse ja gaas põhjas sõidan,kuid siis lõpetab masin töö,lihtsalt lambist,koguaeg gaas põhjas ja masin sureb välja ja kõik.Siiis teen küünla puhtaks ja uuesti hakkab asi otsast peale ,kuni mai tea kui kaua nii teha saab.
Sõbra arvates on süütesüsteemis asi.Laadal uurisin mingit vidinat,ning korraga astub mu kõrvale suvaline mees,igatahes ta asja jagas,ta ütles ,et kerid süütemähise ümbert selle teibi või asja ära siis on säde ka suurem nagu lehma keel,kerisime ka seda vasktraati sealt ära.Ei saa aru ,miks ta korralikult ei tööta,tõesti pärast teibi eemaldamist säde suurenes.
t6niz
Tavakasutaja
Posts: 166
Joined: 02. Oct 2007 00:00
Contact:

Unread post by t6niz »

Kõige lihtsam- jookse mootor tööle, lahuta sidur ära ja hoia masinat pöördes.
Pane jala peale. Lase sõbrad gaasiga mängida, ehk siis pöördesse lasta (aka tuuritada). Ise keerad samalajal segukruvi sissepoole ja kuulad kuidas pöörded tõusevad. Kui see ei muuda masina töötamist, siis arvatavasti saab ta kusagil sult lisaõhku mistõttu on segu paigast.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Marcel739
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 19. Dec 2010 01:00

g

Unread post by Marcel739 »

Okei,nii proovin,aga kust ta lisaõhku võib imeda?
Marcel739
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 19. Dec 2010 01:00

j

Unread post by Marcel739 »

käib natuke,ja kohe jääb seisma,nagu säde kaoks ära,ja küünal märg.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

Otsi parem küla pealt mingi vanem mees kes sul ''lapiku'' eest võrri käima paneb. Kui küünla lööb märjaks on segu rikas. Võid ka proovida korra ilma õhupuhastita.
Marcel739
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 19. Dec 2010 01:00

.

Unread post by Marcel739 »

Esimene lause pool täiesti mõeldav,eks peab proovima.asi selles ,et võrr seisab sõbra juures,minust mingi 4km ja eriti ei viitsi seda vahemaad rattaga sõtkuga.
t6niz
Tavakasutaja
Posts: 166
Joined: 02. Oct 2007 00:00
Contact:

Unread post by t6niz »

kui käib natukene ja siis välja sureb, siis on häda selles, et segu on liiga rikas.
Kusagilt tuleb liiga palju benssu ja liiga vähe õhku või siis vastupidi .
Kahtlustan viimast varianti. Vaata kriitilise pilguga kõik tihendid üle.
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Marcel739
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 19. Dec 2010 01:00

g

Unread post by Marcel739 »

Aitäh,aga kas süütepooles võib viga olla?
om
Moderaator
Posts: 223
Joined: 30. Aug 2004 00:00
Location: Läänemaa
Contact:

Re: o

Unread post by om »

Marcel739 wrote:igatahes ta asja jagas,ta ütles ,et kerid süütemähise ümbert selle teibi või asja ära siis on säde ka suurem nagu lehma keel,kerisime ka seda vasktraati sealt ära.Ei saa aru ,miks ta korralikult ei tööta,tõesti pärast teibi eemaldamist säde suurenes.
Äkki otsiks mõne teise hobi või siis prooviks endale selgeks teha, mis funktsioon mootori juures igal komponendil on ja kuidas need asjad töötavad.
antuand
Tavakasutaja
Posts: 312
Joined: 10. Jan 2009 01:00
Location: lehola
Contact:

Unread post by antuand »

Ja pane teemale ka normaalne pealkiri.
Äkki tal kaob lihtsalt vahepeal säde ära ja sureb välja ning kütust tuleb ju peale kui mootor ringi liigub aga plahvatust ei toimu. See teebki küünlamärjaks. Süütes mäda midagi.
Marcel739
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 19. Dec 2010 01:00

jjj

Unread post by Marcel739 »

õhõhõhõ,no shit sherlock,asi mind huvitab ja pean ju millestkist alustama,see süütepoole vigasus on sõbra mõte :idea:
om
Moderaator
Posts: 223
Joined: 30. Aug 2004 00:00
Location: Läänemaa
Contact:

Unread post by om »

Hakkame peale nendest asjadest, mis Sa masinale uued panid.

Mis täpsusega kolb silindrisse istub?
Kui suur on kolvirõngaste paisumispilu?
Mis marki piip on ja kas sisese raadiohäirete takistiga või ilma?
Mis tüüpi küünlajuhe?
Mis marki ja mis soojusastmega küünal?

Kuidas on kontaktide ja sealsete elektriühenduste olukord?

Ütled, et "süüde on õige", aga palun täpsusta, palju see "õige" enne ÜSS'i sinu andmete järgi on ja kuidas Sa seda mõõtsid?
Palju on kontaktivahe?

Lisaks seleta ka, kuidas generaatorimähiselt isolatsioonikihi eemaldamine ja väidetavalt ka teostatud mähise keerdude arvu vähemakskerimine peaksid sädeme "suuremaks" muutma?

jne jne jne.
User avatar
jarve6
Tavakasutaja
Posts: 103
Joined: 27. May 2010 00:00

Unread post by jarve6 »

Äkki lööb sädet üle kuskil, näiteks süütepooli juurest kus küünla juhe hakkab ja mis värvi säde on?
Marcel739
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 19. Dec 2010 01:00

.

Unread post by Marcel739 »

Mõõte ma ei oska öelda,mis täpsusega ta silindrisse istub,aga ostsin tondi motopoes tuttuue kolvi ja rõngad,töötunde mingi 7-8min.(vähem isegi)
Kolvirõngaste paisumispilu on väga väike.
Vene võrri piip,vahet kas raadiohäire takistiga või mitte.
Tavaline küünlajuhe.
Kontaktid paistavad korras.Kontakide vahel on õrnvahe.
Ja see miks me sealt vase traadi paksema kihi maha kerisime,on vajalik et süütepool panna,süütepoolil on oma mähis.
Natuke ennem ÜSS'i peab hakkama kontakt avanema ja avaneb ka.
Marcel739
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 19. Dec 2010 01:00

.

Unread post by Marcel739 »

Säde üle ei löö,säde on sinine
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1558
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: .

Unread post by madeinussr »

Marcel739 wrote:Mõõte ma ei oska öelda...väga väike.
Vene võrri piip...Tavaline küünlajuhe... õrnvahe.
.
Uued mõõtühikud, kasutan selliseid isegi pidevalt. :roll:
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Locked