Delta ei jaksa edasi liikuda. AIDAKE!!!
Delta ei jaksa edasi liikuda. AIDAKE!!!
hei.
Sellina jama minu deltal siis et peale 3 me kuud seismist ei taha töötada.
Käima vändast käivitamise üle ei kurda, küll aga ei lähe pöördesse enam nii nagu koguaeg. pöörde minemisega läheb tunduvalt kauem aega ja ei lähe enam nii peeneks. Esimese käiguga on sirgel teel täitsa tubli aga kui tuleb mingi tõus või mägi siis sureb lihtsalt poole mäepeal jõupuudusesse välja.
teise käiguga sirgemaapeal on täielik ikaldus sõita, alguses mingi 30m jagu jaksab vaevu ennast elus hoida ja siis hakkab jälle jõudu vähemaks jääma.Kuni peab jälle esimese sisse lükkama.Aga mis sõit see selline on kui peab käikudega koguaeg mängima. Mäest alla saab lõpuks hoo sisse ja jaksab kuidagi pöörded üles ajada ja kiirust arendada.
Olen üritanud süüdet näppida
Karpat kruttind, aga ei midagi sama jama ikka.
kas on võimalik mootori hõredus, et kolvi rõngad tahaksid vahetust(vahetsin viimati kolvi ja rõngad suve alguses mais/juunis, umbes see aeg)?
Sellina jama minu deltal siis et peale 3 me kuud seismist ei taha töötada.
Käima vändast käivitamise üle ei kurda, küll aga ei lähe pöördesse enam nii nagu koguaeg. pöörde minemisega läheb tunduvalt kauem aega ja ei lähe enam nii peeneks. Esimese käiguga on sirgel teel täitsa tubli aga kui tuleb mingi tõus või mägi siis sureb lihtsalt poole mäepeal jõupuudusesse välja.
teise käiguga sirgemaapeal on täielik ikaldus sõita, alguses mingi 30m jagu jaksab vaevu ennast elus hoida ja siis hakkab jälle jõudu vähemaks jääma.Kuni peab jälle esimese sisse lükkama.Aga mis sõit see selline on kui peab käikudega koguaeg mängima. Mäest alla saab lõpuks hoo sisse ja jaksab kuidagi pöörded üles ajada ja kiirust arendada.
Olen üritanud süüdet näppida
Karpat kruttind, aga ei midagi sama jama ikka.
kas on võimalik mootori hõredus, et kolvi rõngad tahaksid vahetust(vahetsin viimati kolvi ja rõngad suve alguses mais/juunis, umbes see aeg)?
- -mustadpapud
- Tavakasutaja
- Posts: 136
- Joined: 30. May 2010 00:00
- Contact:
Tervist jälle
Peale pikka putitamist ja mootori näppimist ilmnesid uued vead.
Keerasin silku pea kinni,näppisin karpat ja timmisin süüdet.
Jõudu tuli juurde aga ei jätnud streiki, ning hakkas teistmoodi jamama:S:(
Nimelt kui sõita esimese käiguga ja pöörded jõuavad kõrgele siis nagu pooks hirmsat moodi ära ja hakkab sellega pidurdama, ning kui veel põhjas kaasi hoida siis vist isegi sureks välja. Teise käiguga on see asi veel tuntavam.
Osad arvavad et kolvirõngad on läbi.
tossab ka parajasti.:S
Peale pikka putitamist ja mootori näppimist ilmnesid uued vead.
Keerasin silku pea kinni,näppisin karpat ja timmisin süüdet.
Jõudu tuli juurde aga ei jätnud streiki, ning hakkas teistmoodi jamama:S:(
Nimelt kui sõita esimese käiguga ja pöörded jõuavad kõrgele siis nagu pooks hirmsat moodi ära ja hakkab sellega pidurdama, ning kui veel põhjas kaasi hoida siis vist isegi sureks välja. Teise käiguga on see asi veel tuntavam.
Osad arvavad et kolvirõngad on läbi.
tossab ka parajasti.:S
-
- Tavakasutaja
- Posts: 113
- Joined: 17. Mar 2008 01:00
- Location: paldiski Rae tn
- Contact:
Tere jõudu.
Nt.. mu sõbral oli delta...ja hakkas kah pika-peale ära lõppema-jõudu yldse polnud,isegi lõpuks esimese käiguga ei jõudnud minna peale kap remonti...pärast kahte päeva testimist ja timmimist tulime viimasele ideel,mis kandis vilja,et võtsime sumpa kyljest ära....ja selles peituski probleem,et sumps oli nii palju seda nõgi ja tahma täis et väljaheitegaas ei saanud välja....võtsime sumpa maha ja oli paugupill-läks nagu loom edasi...lõpuks tegima sumpa puhtaks seest ja töötas kuni eelmise aasta maha müümiseni...ma ei tea kas mu jutust kah kasu oli aga see oli yks näide...aga jõudu sulle
Nt.. mu sõbral oli delta...ja hakkas kah pika-peale ära lõppema-jõudu yldse polnud,isegi lõpuks esimese käiguga ei jõudnud minna peale kap remonti...pärast kahte päeva testimist ja timmimist tulime viimasele ideel,mis kandis vilja,et võtsime sumpa kyljest ära....ja selles peituski probleem,et sumps oli nii palju seda nõgi ja tahma täis et väljaheitegaas ei saanud välja....võtsime sumpa maha ja oli paugupill-läks nagu loom edasi...lõpuks tegima sumpa puhtaks seest ja töötas kuni eelmise aasta maha müümiseni...ma ei tea kas mu jutust kah kasu oli aga see oli yks näide...aga jõudu sulle
hei!
Seda sumpsivärki peaks kohe proovima, aga seda segukruvi olen ma kruttinud nii sisse kui välja aga mingit erilist muutust ei ole märgata. Äkki peaks veel muutma karpa ujuki/nõela kõrgust.
aga tänud praeguste ideede eest eks üritan proovida igasugu varjante.
Aa ja see tuli ka meelde et viilisin sisselaske ja karbussi vahelist alumiinium vahe juppi kõvasti suuremaks, aga ei tea kas see midagi mõjutab sest karpa sisselase on ikka väike.
Seda sumpsivärki peaks kohe proovima, aga seda segukruvi olen ma kruttinud nii sisse kui välja aga mingit erilist muutust ei ole märgata. Äkki peaks veel muutma karpa ujuki/nõela kõrgust.
aga tänud praeguste ideede eest eks üritan proovida igasugu varjante.
Aa ja see tuli ka meelde et viilisin sisselaske ja karbussi vahelist alumiinium vahe juppi kõvasti suuremaks, aga ei tea kas see midagi mõjutab sest karpa sisselase on ikka väike.
Stella v-50(druzba), Delta v-50. Pitbike 110cc.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Tere
Kas ei või selle viga olla et siduripoolne väntvõlli salnik laseb käigukastist õli läbi ja seetõtõttu saab mootor liiga palju õli ja sellepärast tossab ja ei jaksa liikuda?
ma ise mõtlesin ka et peaks simmerid ära vahetama aga ma tean et sellest mingit suurt kasu ei ole, panen uued sisse lappan mootori kokku, ja JESSS tossam mis kole vaata et hullemini kui vanade simmeritega. Et mul jah selline ulme pill,kusjuures auku ega mõra mootoris ei paista olema.:S:S:S
Ja imelik on see et ta poob ainult külma mootoriga
Ja imelik on see et ta poob ainult külma mootoriga
Stella v-50(druzba), Delta v-50. Pitbike 110cc.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
hei :)
Sa ei pea ju mootorit sellepärast pooleks kiskuma. Võtan need siduri kobakad ära siis on simmerit näha, kui simmer omadega läbi siis pole mõttet ju alles ka hoida. Mina tõmbasin terava asjaga ta sealt minema. Panin uue asemele. Enam ei söö käigukastist õli, ega tossa
Tarmo
Tarmo
Last edited by iz350super on 31. Oct 2010 20:35, edited 1 time in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
Kui tossab, siis oleks mõtekam ainult üks simmer ära vahetada, ehk siduripoolne. Mina arvan nii vähemalt.
Last edited by iz350super on 31. Oct 2010 20:34, edited 1 time in total.
Eks peab jälle siis proovima simmerite vahetust.
hmm ma pole selle peale veel tulnudki et mingi teravikuga simmer sealt ära tirida ilma et mootorit lahti võtaks. tänud kindlasti...:)
Asbest:
hmm ma pole selle peale veel tulnudki et mingi teravikuga simmer sealt ära tirida ilma et mootorit lahti võtaks. tänud kindlasti...:)
Asbest:
mis mõttes misasi on saale:sVabandage aga kas te üldse teate misasi saale on?
Stella v-50(druzba), Delta v-50. Pitbike 110cc.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
hei :)
Ega see õli paha kindlasti ei tee
Tervist jälle ja head uut!:D
vahepeal sai kõvasti kodunt ja pillidest eemal oldud,siis nüüd sain lõpuks natuke aega ka mopedele
Vahepeal proovisin et mis nalja see delta nüüd teeb,külma mootoriga läeb kasvõi mööda maja seina üles aga kui on natuke mootor käinud on jõud ´´null,,:S
Nagu hakkab pooma kui gaasi natuke anda.
Jutt jäi simmeriteni vahetasin simmerid ära aga nagu hanetamine vms. selga vesi, mootor ikka streigib minu vastu.:S
ehk aitaks kolvirõngaste vahetamine vms.?
vahepeal sai kõvasti kodunt ja pillidest eemal oldud,siis nüüd sain lõpuks natuke aega ka mopedele
Vahepeal proovisin et mis nalja see delta nüüd teeb,külma mootoriga läeb kasvõi mööda maja seina üles aga kui on natuke mootor käinud on jõud ´´null,,:S
Nagu hakkab pooma kui gaasi natuke anda.
Jutt jäi simmeriteni vahetasin simmerid ära aga nagu hanetamine vms. selga vesi, mootor ikka streigib minu vastu.:S
ehk aitaks kolvirõngaste vahetamine vms.?
Stella v-50(druzba), Delta v-50. Pitbike 110cc.
Täna võtsin silindri maha ja uurisin ehk viga peitub seal. Alguses ei olnud muud kui nägin et üks stopper oli kadunud.Hiljem proovisin kolbi silindrisse, see liikus seal väga vaevaliselt eriti keskelt.Rõngastega käis veel raskemalt... .Üks kolb enne seda, see aga käis nagu tavaliselt. Silinder ja kolvid olid kõik muidu korras, sõrm käis raskelt kolvi sisse.
Ei tea kas see kolvi käik võis mingil määral seda jama põhjustada sest kui oli mootor külm siis kuidagi liikus aga kui vähegi mootor soojenes siis paisus kolb, jne... Aga võta näpust siis ei oleks pidanud kohapeal ka käima või niipaljugi liikuma veerandi gaasiga
Ei tea kas see kolvi käik võis mingil määral seda jama põhjustada sest kui oli mootor külm siis kuidagi liikus aga kui vähegi mootor soojenes siis paisus kolb, jne... Aga võta näpust siis ei oleks pidanud kohapeal ka käima või niipaljugi liikuma veerandi gaasiga
Stella v-50(druzba), Delta v-50. Pitbike 110cc.
Mul ka selline jama enamvähem. Külma mootoriga nagu loom, aga kui mootor juba soojaks saab siis enam minna ei taha. Aga suve õhtuti pimedas kui oli jahe ja niiske siis lippas jälle minna. Niiskus pidi üldse head tegema kolvile ja rõngastele, pidi kolvirõngad silindri seina küljest lahti aitama ?
Noh see on mingi vanade ja teadjamate jutt.
Noh see on mingi vanade ja teadjamate jutt.
jarve6 wrote:Mul ka selline jama enamvähem. Külma mootoriga nagu loom, aga kui mootor juba soojaks saab siis enam minna ei taha. Aga suve õhtuti pimedas kui oli jahe ja niiske siis lippas jälle minna. Niiskus pidi üldse head tegema kolvile ja rõngastele, pidi kolvirõngad silindri seina küljest lahti aitama ?
Noh see on mingi vanade ja teadjamate jutt.
Sul on praegu ka see jama siis veel???
Stella v-50(druzba), Delta v-50. Pitbike 110cc.