TKTK mehaanikud, andke näole! Iz-Jup K ehitus.
TKTK mehaanikud, andke näole! Iz-Jup K ehitus.
Spioonikaamera leidis sellise vaate:
Kuuldused levivad, et mehaanikud olla oma kursusega võtnud endale nokitsemist. Et mis siis plaanis on? Tsiklihuvilistel on igatahes huvi suur. Pealegi leitud väga huvitav ja heas korras toorik selleks. 66' Iz Jupiter K
Kus tegemistest lugeda saab?
Parimat!
Kuuldused levivad, et mehaanikud olla oma kursusega võtnud endale nokitsemist. Et mis siis plaanis on? Tsiklihuvilistel on igatahes huvi suur. Pealegi leitud väga huvitav ja heas korras toorik selleks. 66' Iz Jupiter K
Kus tegemistest lugeda saab?
Parimat!
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Isegi seda masinat oma silmaga TTK-s näinud, kahju ainult et meie seda tegema ei saa hakata Viljandis hakkame TEEME projekti raames hoopis arvutiga projekteerimist õppima Igatahes meile õeldi, et sealt kandi vabatahtlikud hakkavad I¸-iga tegelema, nad pidid selle Jupiteri täielikult ära restaureerima, algul algosadeks jne
Vormelid on ka vägevad! (Y)
Vormelid on ka vägevad! (Y)
Last edited by IcePilot on 26. Jan 2011 21:05, edited 1 time in total.
Vormeleid ehitavad peamiselt Tipi ja Tõka transpordi tudengid. Isegi üks tiimis olijatest. Kuid äärmiselt hea meel oli näha niisugust nostalgilist masinat töökojas seismas. Hea algatus! Tihti jääb koolide seinte taha varju üsnagi palju uut ja huvitavat, millest võiks tegelikult rohkem kajastada...
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
-
- Posts: 3
- Joined: 28. Jul 2007 00:00
Keevituslaboris peaks olema.
Aga nõustun silverMR-iga...taastamiseks oleks parem olnud kehvemas olukorras projekt. Antud ratas nõuaks ainult naaaatukene hoolitsust ja oleks super originaal.Kardan, et peale "taastamist" pole asi enam nii väärt kui praegu. Ma pole küll ammu uurinud mis ja kuidas neil plaanis on aga jah tsipa pessimistlikult suhtun hetkel antud isendi taastamisse....pole ju väga taastada midagi. (kui võrdleks näiteks minu IZiga kunagi http://web.zone.ee/taff2/IZ/images/PICT00062.JPG )
Aga nõustun silverMR-iga...taastamiseks oleks parem olnud kehvemas olukorras projekt. Antud ratas nõuaks ainult naaaatukene hoolitsust ja oleks super originaal.Kardan, et peale "taastamist" pole asi enam nii väärt kui praegu. Ma pole küll ammu uurinud mis ja kuidas neil plaanis on aga jah tsipa pessimistlikult suhtun hetkel antud isendi taastamisse....pole ju väga taastada midagi. (kui võrdleks näiteks minu IZiga kunagi http://web.zone.ee/taff2/IZ/images/PICT00062.JPG )
Põhjus, miks see asi nii eriliselt silma jäi, oli mul sama. Uudishimu, et mis siis plaanis on. Enamus juppidel on peal originaalvärv ja kardan, et kõike ei ole sel rattal lahti võetudki. Ainult sumbutajad ja veljed on ülevärvitud. Isegi spetsiaalsed tehase juhtmeklambrid on alles. Minu silmis on see ratas vägagi väärtuslik, kui üksnes puhastada, poleerida ja konserveerida.
Veljed, sumbuti ja iste taastada ning jätta kirsiks näituste jaoks. Rääbakaid on terve ilm täis, millest saaks otsast lõpuni taastamist harjutada, keevitada, uusi detaile jne teha.
Aga ootame osapoole vastukaja ära, et mis plaanid neil on.
Veljed, sumbuti ja iste taastada ning jätta kirsiks näituste jaoks. Rääbakaid on terve ilm täis, millest saaks otsast lõpuni taastamist harjutada, keevitada, uusi detaile jne teha.
Aga ootame osapoole vastukaja ära, et mis plaanid neil on.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Päkapikkude käest sain sellise info:
"plaan on liivaprits, pahtel krunt, lihv, krunt, värv, uus kroom jne. Ühesõnaga pulkadeks ja kokku."
EDIT: nägin ja näppisin täna ise ka seda. Polegi niii ilus kui pildi pealt vaadates. Külka vist pintsliga kunagi üle tõmmatud. Aga muidu komplektsuse suhtes päris hea :)
"plaan on liivaprits, pahtel krunt, lihv, krunt, värv, uus kroom jne. Ühesõnaga pulkadeks ja kokku."
EDIT: nägin ja näppisin täna ise ka seda. Polegi niii ilus kui pildi pealt vaadates. Külka vist pintsliga kunagi üle tõmmatud. Aga muidu komplektsuse suhtes päris hea :)