aits1: 1969 riga 5
aits1: 1969 riga 5
Terv!
Võrri minevikust: Võrr sai soetatud üsna mitu aastat tagasi. Saades võrr tööle ei läinud, kuid peale süütemängu näppimist probleem lahenes. Tööle saades polnud võrril ültse jõudu ja see hakkas mind ära tüütama ja sai viga hakatus otsima. Algul puhastasin õhufiltri ja karburaatori ära, kuid ikka ei midagi. Ükskord sõites kukkus võrril summuti alt ära ja alles siis hakkas võrr õieti astuma. Koheselt sai summuti mahavõetud ja ära puhastatud, kuid puhastamisest abi ei olnud ja võtsin sõelad välja. Peale seda asi paranes kuid ikka ei olnud asi õige. niimoodi sai sõitetud vist terve aasta ja selle ajajooksul vahetasin ainult küünlaid, sest sellele võrrile meeldis suhteliselt tihti küünlavahele saasta ajada. Kõige naljakam on võrri küljes see et karburaatoris ei ole düüst. ükskord ma proovisin üht düüst sisse kuid siis ei teinud võrr enam ühtegi pauku ja ma vaatasin et las ta olla nii, et endal hea ei pea seda koguaeg puhastama. Mootorit olen üpris mitu korda lahti võtnud.
esimene kord võtsin et vahetada kolb ja rõngad, laagrid ja tihendid. Järgmine kord võtsin, et vahetada toitepuks. Kui toitepuks sai vahetatud ei käinud mootor õieti ringi ja ma otsustasin et ma võtan mootori uuesti lahti. Lahtivõttes selgus et treial kes puksi vahetas oli väntvõlli viltu sisse surunud ja sellest ka see tihetus. Panin uuesti mootori kokku ja sõitma. Järgmisena võtsin ette raami ja värvi. Värv oli sellel algusestpeale väga vilets. Sai siis ostetud mingi värv ja ära värvitud, kuid värv osutus täielikult sitaks. Värv tuli jube kergelt maha, aga seda pole ka imestada sest värv oli üpris odav.
Praegu on võrr suht armetus olukorras. Puuduvad korralikud pidurid, värv on suhteliselt maas, summuti on väga kole ja ketikaitse on katki.
Paar päeva tagasi võtsin just mootori lahti ja tahtsin teada saada mis seal mootoris tiriseb. Avastasin et väntvõllil oli väike loks sees(väga väike) Siis sai avastatud et d4 väntvõlli keps on palju peenem ja kasutusse ta läkski. Eile sain mootori täielikult kokku ja võttis topkaga isegi korraks tule torru, kuid rohkem bensiini mul ei olnud. Värvus on võrril ikka roheline, kuid välimus on muutunud suht halvaks Arvatavasti tuleb kunagi uus värv peale, kuid praegu ei ole tahtmist teda laiali kiskuda. Veel tuleks korda teha esihark, see on praegu suht lambajalg ja selles läheks mul ka häid ideid vaja.
peale värvi nägi võrri välja selline: http://album.ee/node/21737773/50208685
Praegusest seisust pilte ei ole kuid lähipäeval tulevad
Sõimaised, laitused oodatud, kiita vist midagi ei ole
Võrri minevikust: Võrr sai soetatud üsna mitu aastat tagasi. Saades võrr tööle ei läinud, kuid peale süütemängu näppimist probleem lahenes. Tööle saades polnud võrril ültse jõudu ja see hakkas mind ära tüütama ja sai viga hakatus otsima. Algul puhastasin õhufiltri ja karburaatori ära, kuid ikka ei midagi. Ükskord sõites kukkus võrril summuti alt ära ja alles siis hakkas võrr õieti astuma. Koheselt sai summuti mahavõetud ja ära puhastatud, kuid puhastamisest abi ei olnud ja võtsin sõelad välja. Peale seda asi paranes kuid ikka ei olnud asi õige. niimoodi sai sõitetud vist terve aasta ja selle ajajooksul vahetasin ainult küünlaid, sest sellele võrrile meeldis suhteliselt tihti küünlavahele saasta ajada. Kõige naljakam on võrri küljes see et karburaatoris ei ole düüst. ükskord ma proovisin üht düüst sisse kuid siis ei teinud võrr enam ühtegi pauku ja ma vaatasin et las ta olla nii, et endal hea ei pea seda koguaeg puhastama. Mootorit olen üpris mitu korda lahti võtnud.
esimene kord võtsin et vahetada kolb ja rõngad, laagrid ja tihendid. Järgmine kord võtsin, et vahetada toitepuks. Kui toitepuks sai vahetatud ei käinud mootor õieti ringi ja ma otsustasin et ma võtan mootori uuesti lahti. Lahtivõttes selgus et treial kes puksi vahetas oli väntvõlli viltu sisse surunud ja sellest ka see tihetus. Panin uuesti mootori kokku ja sõitma. Järgmisena võtsin ette raami ja värvi. Värv oli sellel algusestpeale väga vilets. Sai siis ostetud mingi värv ja ära värvitud, kuid värv osutus täielikult sitaks. Värv tuli jube kergelt maha, aga seda pole ka imestada sest värv oli üpris odav.
Praegu on võrr suht armetus olukorras. Puuduvad korralikud pidurid, värv on suhteliselt maas, summuti on väga kole ja ketikaitse on katki.
Paar päeva tagasi võtsin just mootori lahti ja tahtsin teada saada mis seal mootoris tiriseb. Avastasin et väntvõllil oli väike loks sees(väga väike) Siis sai avastatud et d4 väntvõlli keps on palju peenem ja kasutusse ta läkski. Eile sain mootori täielikult kokku ja võttis topkaga isegi korraks tule torru, kuid rohkem bensiini mul ei olnud. Värvus on võrril ikka roheline, kuid välimus on muutunud suht halvaks Arvatavasti tuleb kunagi uus värv peale, kuid praegu ei ole tahtmist teda laiali kiskuda. Veel tuleks korda teha esihark, see on praegu suht lambajalg ja selles läheks mul ka häid ideid vaja.
peale värvi nägi võrri välja selline: http://album.ee/node/21737773/50208685
Praegusest seisust pilte ei ole kuid lähipäeval tulevad
Sõimaised, laitused oodatud, kiita vist midagi ei ole
Last edited by aits1 on 08. Feb 2011 18:12, edited 1 time in total.
vaesemehe atv- Muravei 200ccm(püss)
täna ajasin võrri välja ja proovisin tööle.Tööle läks peaaegu kohe aga kuna väljas oli libe siis võttis see natuke kauem aega. Aga kuidagi ei taha kohapealt hästi minema vedada,peaks süüdet veel natuke näppima Veel pumpasin rehvidesse õhku juurde ja tegin mõned pildid.Nüüd näete kuidas maisn on muutunud.
Pildid: http://album.ee/node/24524713/50264533
Pildid: http://album.ee/node/24524713/50264533
vaesemehe atv- Muravei 200ccm(püss)
Tänane päev oli väga õudne. Võrr lagunes peaaegu täielukult ära.
Hommikul suurte lootustega läksin sõbra juurde pidureid remontima. Sain heal juhul mingi 500m sõita oli mootor kinni. Mõtlesin, et mootor kuumenes üle ja lükkasin sõbra juurde, teepeal veel proovides et äkki tuli lahti, kuid tulutult. Sõbra juures hakkasin siis lahkama milles siis viga on. Algul võtsin siduri kaane maha, kuid seal oli kõik korras. Järgmine asi oli silinder ja ma arvasin et seal on nüüd kõik segamini, kuid seal oli kõik nii kuidas peab.
Siis ostsin sõbra käest d6 mootori ja panime kahest ühe kokku ja saime teise tõmbega tööle. Siis läksin proovisõitu tegema ja avastasin et võrr kuidagi ujub veel rohkem. Veaks oli lahti keevisest lahti murdunud esihark.
Okey siis oli mul võrrist juba suht siiber ja ma otsustasin koju sõita, kuid poole teepeal viskas keti maha, kuid veaks oli 1 poldiga kinni olev hammakas, ega muud kui käekõrval koju. Kodus sai uuritud mis vanal mootoril viga on. Paras jama oli juba mootorit pooleks võtta. esialgsel pilgul ei saanud ma mindagi aru, kuid hiljem oli oli näha et toitepuki oli ringi tõmmanud, järelikult on mootor omadega kutu.
Selle jama peale jooks kohe ühe purgi piima ära
Hommikul suurte lootustega läksin sõbra juurde pidureid remontima. Sain heal juhul mingi 500m sõita oli mootor kinni. Mõtlesin, et mootor kuumenes üle ja lükkasin sõbra juurde, teepeal veel proovides et äkki tuli lahti, kuid tulutult. Sõbra juures hakkasin siis lahkama milles siis viga on. Algul võtsin siduri kaane maha, kuid seal oli kõik korras. Järgmine asi oli silinder ja ma arvasin et seal on nüüd kõik segamini, kuid seal oli kõik nii kuidas peab.
Siis ostsin sõbra käest d6 mootori ja panime kahest ühe kokku ja saime teise tõmbega tööle. Siis läksin proovisõitu tegema ja avastasin et võrr kuidagi ujub veel rohkem. Veaks oli lahti keevisest lahti murdunud esihark.
Okey siis oli mul võrrist juba suht siiber ja ma otsustasin koju sõita, kuid poole teepeal viskas keti maha, kuid veaks oli 1 poldiga kinni olev hammakas, ega muud kui käekõrval koju. Kodus sai uuritud mis vanal mootoril viga on. Paras jama oli juba mootorit pooleks võtta. esialgsel pilgul ei saanud ma mindagi aru, kuid hiljem oli oli näha et toitepuki oli ringi tõmmanud, järelikult on mootor omadega kutu.
Selle jama peale jooks kohe ühe purgi piima ära
vaesemehe atv- Muravei 200ccm(püss)
Kuna õige mootor on omadega läbi ja d6 eriti ei istu mulle, ostsin varuosadeks 2 D5 mootorit. Mootorid ei tööta ja ei ole täiesti komplektsed, kuid ühe korraliku mootori peaks kokku saama küll. Maksama läksid nad mulle 17 jöurot ja nüüd ootangi millal postitädi mulle need ära toob
Veel hakkasid mulle netis surfates silma korralikud riga 5-ed. Meel läks kohe kurvaks kui võrdlesin enda oma teistega ja mõtlesin et sitta kh et värvin võrri uuesti üle. Läksingi siis võrri lammutama. Võrri lammutamine käis kiirelt, sest jõudsin esihargi keevituseks alt juba varem ära võtta. Praeguseks on esihark, prillid ja tagumine porikas lihvitud ja tzink sprei peale lastud. Värvimise võtta ilmselt ette sõber, kellel on tööjuures kõik vajalik olemas. Veel sõimas sõber mind lolliks et ma seda spreid peale lasin, sest nitro värv hakkavat sellega segunema,kuigi ma ei taha seda uskuda.
Vb kui mootorid käes siis kh mõned pildid.
Praeguseks häid külmapühi
Veel hakkasid mulle netis surfates silma korralikud riga 5-ed. Meel läks kohe kurvaks kui võrdlesin enda oma teistega ja mõtlesin et sitta kh et värvin võrri uuesti üle. Läksingi siis võrri lammutama. Võrri lammutamine käis kiirelt, sest jõudsin esihargi keevituseks alt juba varem ära võtta. Praeguseks on esihark, prillid ja tagumine porikas lihvitud ja tzink sprei peale lastud. Värvimise võtta ilmselt ette sõber, kellel on tööjuures kõik vajalik olemas. Veel sõimas sõber mind lolliks et ma seda spreid peale lasin, sest nitro värv hakkavat sellega segunema,kuigi ma ei taha seda uskuda.
Vb kui mootorid käes siis kh mõned pildid.
Praeguseks häid külmapühi
vaesemehe atv- Muravei 200ccm(püss)
No kurat ei tule need võrrimootorid kohale Hakka või arvama et sain yle. aga eks see veel selgub. Võrriga on niipalju juhtunud, et porikad,esihark, prillid ja piduri pulk on ära lihvitud ja tzink peale lastud.
Nüüd on vaja raam survepesuriga puhtaks pesta, siis saab ära matistada.
Ah jah peaks värvi kh ära ostma. Võrr tuleb arvatavasti tibu kollane.
Nüüd on vaja raam survepesuriga puhtaks pesta, siis saab ära matistada.
Ah jah peaks värvi kh ära ostma. Võrr tuleb arvatavasti tibu kollane.
vaesemehe atv- Muravei 200ccm(püss)
Nonii!
nüüd on paar päeva "singerile" valu antud ja vanale istmele uus nahk peale pantud . Ei tulund mul see küll kõige paremini välja, kuid ise olen rahul. See oli üks keerukamaid õmblemisi mis ma olen teinud:D
Mootor ootab ikka oma aega ja pole mahti teda kokku kh seada, las seisab, kõigepealt üritan raami värvialla saada.
nüüd on paar päeva "singerile" valu antud ja vanale istmele uus nahk peale pantud . Ei tulund mul see küll kõige paremini välja, kuid ise olen rahul. See oli üks keerukamaid õmblemisi mis ma olen teinud:D
Mootor ootab ikka oma aega ja pole mahti teda kokku kh seada, las seisab, kõigepealt üritan raami värvialla saada.
vaesemehe atv- Muravei 200ccm(püss)