Minsk 125cc Kart Janno. Karburaatoriga mure vist?

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Minsk 125cc Kart Janno. Karburaatoriga mure vist?

Unread post by jannoke »

Mul on siis täitsa x asendis see karburaator ja kust pihta hakata häälestamisega. Põmst masin ei käi.

Et mis järjekorras hakata tunema asju. Võib oletada, et kõik asjad on paigast ära.

Mingi kord oli nii , et niipea kui vänta tõmbasin siis mootor käis mingi 10-15 tiiru ja siis suri välja..panin veel vänta..samamoodi..ja siis väntasin nagu hull..ei midagi..piuksugi enam ei tule.
Ujutasin üle ja kontrollisin küünalt..ja sädet. Siis ajasin ringi ja läks kolaki käima..ja käis ikka pikemalt..mingi pea pool minutit peaagu..suri välja..ja jälle ei midagi. vänta palju tahad..ja jookse palju tahad ringi. proovisin samamoodi uuesti. ei midagi.

Ühesõnaga tundub, et midagi on väga paigast ära ja mingi hetk on korraks ideaalsed olud ja asi töötab..ja siis läheb see mööda, kuna karpa nii valesti seadistatud. Arvestada tuleks ka , et ilmselt ka ujuk karpas on suva asendis...et kuidas seda üldse regullida.. mille järgi?
Last edited by jannoke on 28. May 2011 16:45, edited 2 times in total.
Melx
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 04. Nov 2010 01:00

Unread post by Melx »

Kas mootor kenasti koos, tihendid kõik peavad, simmerid korras ?
Sama ka karpa kohta, kas tihendid korras . . . ?
Vaatan, et see K62 peaks 30mm olema, see võib vast ka suur olla minsk jaoks :roll:, segu ei hakka korralikult voolama kui mootori poolne sisselase palju väiksem.
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

Melx wrote:Kas mootor kenasti koos, tihendid kõik peavad, simmerid korras ?
Sama ka karpa kohta, kas tihendid korras . . . ?
Vaatan, et see K62 peaks 30mm olema, see võib vast ka suur olla minsk jaoks :roll:, segu ei hakka korralikult voolama kui mootori poolne sisselase palju väiksem.
Ma seda ei tea, kas suur või mitte, aga ma saan aru, et ta ikka on käind sellises komplektsuses. Alati võib keegi midagi paremat sinna peale soovitada.

Tehtud on:
*Tikkpoldid
*Silindri ja karteri? vaheline tihend vahetatud (eelmine omanik oli kokkupanekul kortsu sisse jätnud ja õhutihe see asi küll ei olnd).
*Silindrikaane tihend pandud (enne oli puudu).
*Uued mutrid, seibid silindrikaanel. Ma ei tea kui kõvasti seda võib kinni keerata?
*Pandud juurde tihendid karpa ja mootori vahelisele vahe lülile. Enne oli üks puud ja teine oli kopitand vene papist.
*Karpa puhastatud ja pestud ning üle käidud remondikomplektiga - uued tihendid, uus sisselaske nõel,ujuk. Kõik muu vana. Lisatud õhufilter ja bensufilter (enne lasti vist ilma nendeta). Karpast eemaldatud hein (eksole!).

umm.. nüüd saab naerda.. mis on simmerid?

Pildid ka:
Karpa : http://janno.kood.ee/kart/PICT2828_karpa.jpg
Poldid : http://janno.kood.ee/kart/PICT2832_keermepoldid.jpg
Mootor: http://janno.kood.ee/kart/PICT2838_uued_poldid.jpg
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Simmerid on kummist rõngastihendid väntvõlli laagrite välisküljel. Need poldid võivad mingi aeg sul seal järgi venima hakata. Tehase poldid on kõvasulamist. Keermelatt pole selleks kõige parem materjal. Karpa paistab olema I¸ mootorratta oma. K60 peaks õige olema. Võrdle karpa ja silindri vahelise lööri läbimõõtu. Võimalik, et on juba parajaks tehtud see asi.
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

urmet48 wrote:Simmerid on kummist rõngastihendid väntvõlli laagrite välisküljel. Need poldid võivad mingi aeg sul seal järgi venima hakata. Tehase poldid on kõvasulamist. Keermelatt pole selleks kõige parem materjal. Karpa paistab olema I¸ mootorratta oma. K60 peaks õige olema. Võrdle karpa ja silindri vahelise lööri läbimõõtu. Võimalik, et on juba parajaks tehtud see asi.
Ma mõtsin ka, et kõvasulam peaks olema, aga huvi pärast tagusin ühe kõveraks..ja ei tundunud eriti kõvem, kui muidu..ja prõks katki ka ei läind. See keermelatt peaks natukene kõvem olema, kui see mis tavapäraselt poes müüakse. Aga Ilmselt saab balti poldist ka tugevama tugevusklassiga latti kätte. Eks ma kahtlustasin ise ka seda..

Aga mudu on K62 karburaatori peal kirjas. Remondikomplekt oli k65 oma. Sain aru, et seal suurt vahet ei pidand olema (k62 vs k65). Regullimispoldid teise pikkusega ja nipet-näpet. Seda mulku võin kontrolida igaks juhuks.

Mul pole mootorit enam lähedal, ei saa peale vaadata...... seda, kui simmerid lekivad on väljast näha?
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Simmerite leket ei pruugi väljastpoolt näha olla. Võimalik, et see nn. vedrurõngas on lahti tulnud või simmeri tööpind on pragunenud. Ühel juhul võid veel asja saada, kuid mina vahetaks need mõlemad simmerid uute vastu välja.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Võimalik on ka et simmeri keskmine võlli ümber istuv osa on ülejäänud simmerist irdunud - just nii juhtus ühe kergelt järgi aidatud Minskiga mõnda aega tagasi. Mootor jooksis 4. käiguga sõites kinni, peale ülemise otsa remonti käima ei saanud. Mootor nagu lubas, potsus ja mõne korra jäi ka rohkem kui viieks sekundiks käima, aga lõpus ei juhtunud enam midagi. Käe tunde järgi karpast eriti õhku ei imenud ja selgus süütepoolne simmer oli katki. Sai see uus, siis ikka ei imenud ja leiti et ka siduripoolne on katki, aga see oli siis lausa tükkideks. Tegu oli tutikate Vene päritolu tihenditega.
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

neetud.. vist ei saa üle ega ümber sellest mootori lahtivõtmisest.
Melx
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 04. Nov 2010 01:00

Unread post by Melx »

Kuda kompressioon on, kas hea tugev, et vändast käega lüües on tunda jäika kohta või käib sujuvalt. Phm peaks olema selline, et käega väga kergelt üle ei löö.
Mis nägu on küünal kui käima läheb ja siis seisma jääb, kui märg siis ilmselt saab palju kätte, kui kuiv siis vähe. Nõela võid ilmselt täitsa alla lasta kui seal orig düüsed sees.
Samuti võid vaadata mis nägu säde kontaktide vahel on, kui suur siis ilmselt kondekas ära, pisike või üldse pole siis ok. Samuti mis nägu on küünla säde, sinine, punane või mis ?
Süüde on enam vähem paigas ?
Mis asendis tööle jäi, gaas põhjas, maas või kus mis ja kuidas ?

Samuti soovitan osta startgaasi, see on ideaalne abivahend eriti karpaga jännates(üksiainu küünla mahakakkumiseta säästab aega ja mootorit). Sellega läheb tööle kui vähegi korras mootor igas asendis, vale süütega, kehva sädemega, täis vm iganes teema on.
Muidugi ideaalis oleks vaja kahte inimest siis, üks on masina peal, väntab ja annab gaasi teine siis manustab vastavalt mootori tööle startgaasi.
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

Melx wrote:Kuda kompressioon on, kas hea tugev, et vändast käega lüües on tunda jäika kohta või käib sujuvalt. Phm peaks olema selline, et käega väga kergelt üle ei löö.
Mis nägu on küünal kui käima läheb ja siis seisma jääb, kui märg siis ilmselt saab palju kätte, kui kuiv siis vähe. Nõela võid ilmselt täitsa alla lasta kui seal orig düüsed sees.
Samuti võid vaadata mis nägu säde kontaktide vahel on, kui suur siis ilmselt kondekas ära, pisike või üldse pole siis ok. Samuti mis nägu on küünla säde, sinine, punane või mis ?
Süüde on enam vähem paigas ?
Mis asendis tööle jäi, gaas põhjas, maas või kus mis ja kuidas ?

Samuti soovitan osta startgaasi, see on ideaalne abivahend eriti karpaga jännates(üksiainu küünla mahakakkumiseta säästab aega ja mootorit). Sellega läheb tööle kui vähegi korras mootor igas asendis, vale süütega, kehva sädemega, täis vm iganes teema on.
Muidugi ideaalis oleks vaja kahte inimest siis, üks on masina peal, väntab ja annab gaasi teine siis manustab vastavalt mootori tööle startgaasi.
Alguses on kuiv... kui ikka omajagu ringijoosta mootorit (vändata enam ei jõua), siis saab jah küünal lõpuks märjaks. Eile lasin nõela ka kõige alla. Ikka ei midagi. Tavaliselt, kui seisma jätta ja mingi aja peale uue hooga tulla ja ringi ajada, siis käib 1-2 potsu... ja siis käia palju tahad ..rohkem ei saa mingit potsu.

Kuidas see hea on, et kui säde pole, siis on OK?? Küünal on ka vahetatud. See läks meelest mainida. Originaal küünal siis kui märjaks sai praktiliselt kohe lakkas töötamast ja säde oli ka suht mannetu (ilmselt oli nii tahmane). Säde ikka sinine nii nagu peaks. Säde tundus päris tugev olevat. Ma ei oska võrrelda nii :D

Täna lappisin süütepooli ka ära (küünlajuhtme kinnitus oli puudu):
http://janno.kood.ee/kart/PICT2857_syytepool.jpg
http://janno.kood.ee/kart/PICT2859_syytepool2.jpg
http://janno.kood.ee/kart/PICT2863_syytepool3.jpg
http://janno.kood.ee/kart/PICT2878_syytepool4.jpg
http://janno.kood.ee/kart/PICT2879_syytepool5.jpg

Süüde on enam-vähem paigas jah. Märkisin koha ka ära mis seisus oli originaalis ja proovisin 1mm ühela ja 1mm teisele poole. Ei muutnud asja. Panin tagasi nii nagu oli.

Tööle jäi täitsa idles. Gaasitrossi ei puutunud. Kuna siis polnd sumpsi küljes siis ehmatus oli suur kui ta pikemalt käima jäi esimene kord..siis es julgend esimese hooga midagi puutuda ..ja siis ka kohe välja suri. Nüüd on koplektis tagasi. Sumps küljes jne.

Õhufilter on ka viimases variandis ära võetud...mõtsin ka et kütust ehk liiga palju.

Ega ma vist seda startgaasi tallinnast täna enam kuskilt ei saa?
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

okkkey...

ostsin startgaasi. Lasin karpa õhu sisselaskesse.. vänta....hakkas lubama. Väntan veel. Hakkas juba podisema..ja tõmbasin siis kiirelt gaasi trossi. Läks pöördesse ja töötas. Tuuritasin paar minutit.. ja lasin välja surra. Proovisin uuesti. Käivitub. Tühipööretel hakkab nagu ära väsima. Siis mõtlesin et prooviks regullida karpat...keerasin gaasi peale ja regullisin õhukruvi. Ja mingi hetk oli kuidagi tunda...et järsku andis alla. Ja pärast enam käima ei saa. Panin kõik tagasi esialgsesse asendisse karpa.

Uuesti stardigaasi. Eriti ei luba. Paar potsu. Käia palju tahad. ei midagi . uurin küünalt. natu märg ja tahmane. Puhastan, kuivatan.

Pakkisin tööriistad kokku ja proovisin veel viimast korda (10 minta hiljem).. lubas 5-6 potsu jälle..ja siis jälle ei midagi. Käia palju tahad.

Mingi kahtlane fenomen on , et kui ta on ennem seisnud siis lubab rohkem ja läks käima ka. Ja kui jätad jälle seisma mõneks ajaks siis samamoodi hakkab jälle korraks lubama. Täna lähen ilmselt veel töölt läbi, et siis saaks seda asja kinnitada.
Melx
Tavakasutaja
Posts: 32
Joined: 04. Nov 2010 01:00

Unread post by Melx »

Kui soojalt ei luba ega taha võid just in case teisi erinevaid küünlaid proovida. Mis küünalt üldse kasutad ?
Muidugi karpa on sul ilmselt timmist väljas, aga maha võiksid võtta ja mõõta ära karpa sisselaske ava ja mootori oma, mis mõõdus need omavahel kokku istuvad sest tegu pole vistist minsk mõeldud karpaga(seda näed ka kui gaasisiibri lahti tõmbad ja valguse käes vaatad).
Samuti vaata mis nägu on silku ja mootoriploki vahe ning silku pea vahe, kas on kuskilt niiske vms !
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

Melx wrote:Kui soojalt ei luba ega taha võid just in case teisi erinevaid küünlaid proovida. Mis küünalt üldse kasutad ?
Muidugi karpa on sul ilmselt timmist väljas, aga maha võiksid võtta ja mõõta ära karpa sisselaske ava ja mootori oma, mis mõõdus need omavahel kokku istuvad sest tegu pole vistist minsk mõeldud karpaga(seda näed ka kui gaasisiibri lahti tõmbad ja valguse käes vaatad).
Samuti vaata mis nägu on silku ja mootoriploki vahe ning silku pea vahe, kas on kuskilt niiske vms !
Ma küünla vaatan järgi. Aga küünla ostsin uue kloostrimetsa motopoest. Sealt küsisin, et minkskile ja ütles, et see kindlasti läheb (0.7mm vahe). Mudu esimene kord kui käima natukene pikemalt läks mingi aeg tagasi , siis oli tegelt vana küünal peal.

EDIT: täna käisin veel õhtul ja tuli ka aint paar plärtsu suht alguses kohe ja siis peale seda täitsa vaikus majas. Ma hakkan seda simmerlingi juttu kahtlustama.
Lisaks selline asi , et küünal on märg aga samas näeb suht tume õline ka välja... on see normaalne või mida see võiks näidata?
Telefoniga tehtud pilt ka. Kvaliteet on nagu on: http://janno.kood.ee/kart/DSC00402_kyynal.JPG
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

Ok. mootor jupeks. Igast metallipuru tuli välja ja enamik laagreid jooksevad halvasti ja/või tuntava kõrinaga.

Keegi teab kust neid laagreid tallinnas mõistliku hinnaga saaks?
randoainlo
Tavakasutaja
Posts: 397
Joined: 12. Dec 2008 01:00
Location: kuusalu
Contact:

Unread post by randoainlo »

Mina soovitaksin lagreid hankida peterburi tee kõrval asuvast Hüdroskandia majast, Kus asub selline firma nagu Rollmer.

Oma ´laagrid olen kõik sealt ostnud.
Hind oleneb laagrist, kas tahad vene oma või läänekat.
Deltad, Stellad, Minid, Rigad, K750 ja K55

Ostan mõistlikute hindadega mopeede ja võrre

Lugege mu blogi!
http://venemasinad.blogspot.com/
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

Laagrid sain. Suuremad laagrid võtsin slovakia omad.. 3tk sai venelaste omad. Kokku 250 EEK. Sealt: http://www.kavial.info

Jõudsin enne juba sinna liikuda kui viimane post tuli, niiet hüdroskandia maja jäi tsekkimata.

Nüüd tüüpiline küss: kuidas kokku panna.
Mul oli ainut ~1.5 tundi töökoja aega et see mootor lahti saada (seal vajalikud tööriistad olemas). Mudugi väsind õhtuks ja pea ei pidand meeles kuidas asjad olid.

Ehk siis kas keegi viitsib küsimise peale seletada või kas ma saan kuskilt (tallinnast) mingi raamatu, kust siis oleks võimalik järgi ajada? Lisaks see, et sellel mootoril on siiamaani päris mitu tihendit-seibi puudu olnd..et ma väga ei saaks nagu selle peale kindel ka olla, et see on õigesti üldse kokku pandudki (sellest ka lahtivõtmine - asi ei käi).
vootele
Tavakasutaja
Posts: 208
Joined: 29. Jul 2005 00:00

Unread post by vootele »

Peaasi, et seda mootorit millegiga peksma ei hakka. Ma olen tavaliselt kõigepealt pressinud vasakusse karteripoolde uued vändalaagrid (simmer käis kahe laagri vahele, eks), siis ajad karteripoole koos laagritega kuumaks ja surad väntvõlli ühe osava liigutusega laagrisilmast läbi. Edasi sama teise karteripoolega, loomulikult kahe poole vahele käib papist tihend (eriti hea kui veel silikooniga kokku teha) ja samamoodi kuumaga surad teise poole esimesele otsa ning pingutad ühtlaselt kõik poldid, mis neid ühendavad.
Edasi on juba delo tehniki st. sisse laduda käigukasti sisu, mille võllid peaks veidi lopemalt laagrites istuma, kui ei lähe, võib millegi pehmega koputada, kast ei karda niivõrd palju lööke. Edasi, kui kogu kasti sisu on õieti sees, siis paned peale kasti kaane, selle alla samamoodi papptihend, ning pingutad kõik poldid ära. Poldid soovitan osta sisekuuskandid, originaale on jube sitt pingutada. Edasi sidur kastivõlli otsa koos kettülekandega (neid ei saa eraldi paigaldada, kuna kett takistab) jne jne.
jikov
Tavakasutaja
Posts: 20
Joined: 25. Aug 2008 00:00
Location: Saaremaa
Contact:

Unread post by jikov »

Simmer kahe laagri vahel? 8O Kas mitte ei peaks järjestus olema laager, laager, simmer liikudes väntvõlli poole.
delta-501
Tavakasutaja
Posts: 261
Joined: 12. Aug 2008 00:00
Contact:

Unread post by delta-501 »

jikov wrote:Simmer kahe laagri vahel? 8O Kas mitte ei peaks järjestus olema laager, laager, simmer liikudes väntvõlli poole.

Nii on õige jah.
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

nii..aga mul on laager..siis on stopper..siis on 2x mingid tähekujulised plekid. siis on seibirõngas (väline läbimõõt sama mis laahril, alla 1mm paksus, seibi sisemise ja välimise läbimõõdu vahe 4-5mm. siis on simmer, siis on valge plastikust seib ja siis on laager. Nii oli minuteada see asi koos, ja seda viitavad ka jooned seal käigus.

Kusjuures üks tähekujuline plekk oli hüpand stopperi vahelt välja ja hõõrund vastu laagrit..ja läinud väheke kärssama (plekk oli sinine). Painutasin õigeks ja panin kokku tagasi. Kahtlustaks, et seal pool peaks ka olema samasugune lisaseib nagu teiselpoolgi.

Kuidas ma selle kompoti kokku panen?
Siin pildid seisust mis hetkel on, viimane laager + plastseib panemata:
http://janno.kood.ee/kart/mootor/IMG_0144.JPG
http://janno.kood.ee/kart/mootor/IMG_0145.JPG
http://janno.kood.ee/kart/mootor/IMG_0146.JPG


Lisaks on väntvõll geneka poolsest otsast viga saand. Mulle tundub, et see laager on kinni jooksnud (lammutades ei jooksnud laager üldse...aga mingi aeg hiljem loksutades õnnestus liikuma saada). Otsast tuli ka vääääga raskelt ära. Plasthaamriga sai taotud ikka omajagu seda sealt laagrist välja.
http://janno.kood.ee/kart/mootor/IMG_1472.JPG

Nüüd veel jäänud kaks asja:
Kuidas sidur kokku panna:
http://janno.kood.ee/kart/mootor/IMG_1477_ed.jpg
peaasjalikult mind huvitab elementide 1,2,5,6,8 järjestus.

Ja siis veel paar pudinat, mis ilmselt leiavad ka ise omale õige koha..aga ei tee paha paar vihjet anda:
http://janno.kood.ee/kart/mootor/IMG_1479_ed.jpg





Kõik pildid siin: http://janno.kood.ee/kart/mootor
jikov
Tavakasutaja
Posts: 20
Joined: 25. Aug 2008 00:00
Location: Saaremaa
Contact:

Unread post by jikov »

Pole küll ammu siduripoolt nokkinud, aga järjestus peaks olema 7,8,4,5 ja edasi hakkab vaheldumisi vedavaid ja veetavaid kettaid tulema, peale jääb mittemetallist ketas ja omakorda selle peale nr3. Pudinates nr 1 või 2 läheb vist nr 7 sisse, kui seda puksi seal juba pole. Ja nr 2 ja 6 vahet pole, lihtsalt 6 on ära kulunud. Niikaua, kui seal on need nukid alles, pole hullu.
Kui aru said, siis on ehk miskit kasu.

PS. 8 võib olla ka peale 4.
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

Hmmz... lähen vaatan rahvusraamatukogusse..kuigi ma erilist saaki ei looda saada. MMV3 3.1122 on mootor.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Puksidest pikim käib sidurikorvi sisse võlli peale. Seibi laadne vbl käib kikkvända võllile,nö. distantsiks. Keskmine peaks olema keti hammaka alla käiv tihenduspuks. M-105 mootori skeemi järgi võiks nii olla. Sain sellise mootori laupäeval kokku ;) 3 seib võib käia ka siduri korvi sisse 7 ja 4 vahele.

Sidurist nüüd.
Panen numbrilises järjekorras: 7; 4;1; 2; 1; 2; 1; 2; 1; 2; 4; sisse peaks nuutidesse käima 8; 8 peale peaks käima vastaskeermega mutter; 3 peaks kõige peale käima ja 4 vedrudega peaks kettad olema fikseeritud. 3 alla peaks käima seene kujulise otsaga metallist varras, mis peaks hakkama siduri kettaid vastavalt heebli liigutusele lahutama.

5 ja 1 peaksid samasugused olema ju. 6 jääb mulle arusaamatuks (peaks olema veetav vaheketas). Kui 5 on erinev 1, siis peaks 5 käima 4 peale kõige esimesena. Pärast vastavalt 1 ja 2 nagu kirjeldatud.

3 korda lugesin läbi ja peaks idee kohaselt õieti olema nüüd.
jikov
Tavakasutaja
Posts: 20
Joined: 25. Aug 2008 00:00
Location: Saaremaa
Contact:

Unread post by jikov »

Täpsustaks urmeti postitust. 5 ja 1 on veidi erinevad, nimelt 5 on paksem, kui ülejäänud metallkettad ning jah, see käib kõige alumiseks.
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

Taraaa!

Image

Nii käib :)
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Kui tegu on väntvõllile käivate detailidega, siis on sealt pisut asju puudu ;)
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

urmet48 wrote:Kui tegu on väntvõllile käivate detailidega, siis on sealt pisut asju puudu ;)
Eino jumala eest ära ütle mis.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Tihendusrõngaid ehk simmerlinge on pildil liiga vähe. Kui pildil muidugi terve väntvõlli jagu detaile on. Segadusse ajab mind pisut detail number 4.
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

Well. Panin mootori kokku tagasi. Vändast tuld.. ja lätaki asi käib väga kenasti. Natukene karpat regullida ja siis jäi kenasti ka tühipööretel tööle. Lapatsit annad, siis kiirelt kogub pöördeid. Kahjuks sõita ei saa hetkel, kuna pidurid puudu ja roolivardad kõverad ja mõtlen lahendust välja sellele.

Täna proovisin ka veel hommikul, kui öö otsa oli seisnud - poolest vändast asi käis.

Mudugi esimese ehmatusega jäin kõrvast kurdiks kuna sumpsi ei viitsind külge veel ühendada. Ja oh seda tuld ja sädemeid mis säält lendas :twisted:
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

Nüüd selline mure, et kuna pidurid olid kinni (ketta külge roostetanud), siis võtsin piduri osad lahti. Voolikud-sadul õlist nüüd täiesti tühjad.

Kuidas see õhutamine peaks välja nägema?
Proovisin auto stiilis - 3 korda pumpa ja hoia ja siis õhutusnipplit, kuid väga vaevaline tundub. Ei saa öelda, et hullult õhku või õli tuleks õhutusniplist..samas vahest natukene luriseb küll.

Mingeid kavalaid nippe äkki välja pakkuda?
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

nii kaua pumpad kuni põhja ei lähe ja siis nippel lahti samalajal all hoides
irukas
Tavakasutaja
Posts: 184
Joined: 03. Sep 2009 00:00
Location: tallinn,iru

Unread post by irukas »

siklite puhul on õhutamine aega nõudev. Kui süsteem tühi siis õhk tuleb vaevaliselt välja
Prii
Tavakasutaja
Posts: 345
Joined: 19. Jan 2007 01:00
Location: Tallinn/Jõgeva
Contact:

Unread post by Prii »

irukas wrote:siklite puhul on õhutamine aega nõudev. Kui süsteem tühi siis õhk tuleb vaevaliselt välja
Asja saab oluliselt kiirendada nii, et keerad õhutusnipli lahti, paned selle otsa sobiva vooliku ja siis imed. Päris mekkima ei maksa hakata, kuid tavaliselt tunned, kui tuugamaks läheb.
User avatar
Qubik
Tavakasutaja
Posts: 104
Joined: 15. Sep 2009 00:00

Unread post by Qubik »

Teine viis on nipli otsa panna voolik ja vooliku otsa pudel pidurivedelikuga. Ja suruda õhk ära pidurite poolt töösilindri poole. Tavaliselt on piisanud, kui pudel on töösilindrist umbes 20-30 cm kõrgemal. Füüsikas nimetatakse ühendatud anumate efektiks.
Haarame mopeedil kolvist!
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

Tänud info eest. Põmst tegin nii, et võtsin kõik lahti.. lasin süstlaga pumbasilindri täis..siis lasin pidurivooliku täis..ühendasin ära (füüsiliselt ehitasin asja alt üles, et vedelik sees oleks..ja siis lasin supporti täis..ja siis pumbates oli juba parem..aga millegipärast väga õhku vällja ei tulnd...natukene ikka..aga vähe..aga siis sai support teise asendisse keeratud...ja kenasti hakkas õhku viskama..ja 10x õhutusnipliga õhutamist ja siis oli asi korras. voolikus on küll veel veidi näha väikest mulli-või kahte..aga lasend tal veidi seista-töötada ..ja siis proovib uuesti õhutada.

Selles suhtes, et võtab väga kenasti praegu juba ...saab täitsa blokki, aga siis ilmselt tõmbaks natukene varem..praegu pool teed tühjavõitu.
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

Heip!

Nüüd siis uued veovõlli otsad ka olemas..Või noh...1 olemas..teisel on puudu keermed (M10, ühes otsast õigetpidi, teises otsas tagurpidi keere).

Kuna see kes kuju välja treis ei oskand tagurpidi keeret pingiga lasta, siis sai kõigepealt toorikud. ja siis see tüüp kes oskas...siis tal oli kiire..ja ta jõudis ainult ühe ära teha....siis nüüd mul ongi üks valmis..ja 1 keermestamata.


Keegi ei taha mingi väikse raha eest see nädala lõpp seda ära lõpetada? Õigepidi keerme vast saan ise ka peale..aga probleem just tagurpidi keermega.


Image
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

Selline on siis kart praegu:
http://janno.kood.ee/kart/1theBeginning/


Mootori kokkupaneku pildid:
http://janno.kood.ee/kart/2mootorKokku/
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Unread post by jannoke »

Midagi on esiosas kõver. Keres ei tundu olevat, aga kindlalt ei ütle.

Mõtlesin et ehk on kellegil juba ette tulnud. Mure selline, et kui keeran rattad ühele poole välja, siis on kõik ok. Kui rattad on otse keeratud, siis on ka ok. Kui rattad on paremale välja keeratud, siis on vasak esimene ratas ~3cm õhus :affraid:



(Vaata päikesevarju vasakul esimesel rattal)
Image
Image
jannoke
Tavakasutaja
Posts: 29
Joined: 19. Nov 2010 01:00

Karburaatori mure

Unread post by jannoke »

Selline küsimus, et mul see alumise reservuaari tihend lekib päris korralikult. Lisaks mootor töötab kuidagi kaootiliselt - mingi hetk töötab nagu kella värk. Jõudu on ja tühipöörete töötab puhtalt..ja siis mingi hetk on probleem ja ei lähe üldse käima. Kas see alumise tihendi lekkimine võib seda põhjustada?
Post Reply