Miks iz pl pöördesse ei lähe?

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Miks iz pl pöördesse ei lähe?

Unread post by iz350super »

Mul on siis selline mure, et iz spordil on peal ikovi karbuss ja mootor on kapremonditud. Käima läheb kõik on nagu vägasuper. aga kui keeram gaasi üle poole siis steeb sellist häält nagu oleks täis. Keerasin kraani kinnni käimise pealt, sai siis see variant välja arvatud.
Mul on peal kontaktivaba süüde, kas võib olla selle viga, et suurematel pööretel kaoub säde ära või midagi taolist?
Disturbed
Tavakasutaja
Posts: 20
Joined: 02. Aug 2008 00:00

Unread post by Disturbed »

Vaata karburaatori peadüüs üle.
User avatar
jarve6
Tavakasutaja
Posts: 103
Joined: 27. May 2010 00:00

Unread post by jarve6 »

Karpa nõel lekib ?
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Kas võib nii olla, et süüde on liiga varajane? sest käima läheb suhteliselt hästi.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Pigem kogemus näitab, et käima läheb väga hästi hilise süütega. Kuid tavaliselt hilise süütega läheb masin hästi pöördesse aga sõites on jõuetu. Varase süütega on tühikäik ebaühtlasem, käivitumine raskendatud kuid kiirendus ja tõmme seejuures oluliselt paremini tuntavad.

Miks sa süütenurka ära ei mõõta. Ka su elektronsüütel peaksid ju süüde olema märgitud, mõõda ära, kui kõrgel kolb on selles asendis?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Mul pole sinna peale midagi märgitud.
Panin siis ise selle süüte paika. Kas see jutt vastab tõele et 2 mm enne surnud punkti peab säde toimuma?
rumme
Posts: 4
Joined: 04. Feb 2011 01:00

miks iz

Unread post by rumme »

Tee väike video sellest kuidas ta ära kooleb,siis on lihtsam variante pakkuda.
MrBungle
Posts: 6
Joined: 03. Mar 2008 01:00

Unread post by MrBungle »

mul on terve kastitäis süüteplokke kogunenud juba, kõik näitavad samasugust viga. Samuti on paar korda sama jama põhjustanud süüte mähised ise. Vene asjad ja vibratsioon ei sobi kokku. Töötava ratta pealt süütesüsteemi juppe välja vahetades saad kõige kindlamini veale jälile.

Hiljuti panin kokku ühe spordi mootori, millele läks sisse kellegi remonditud vänt. Kummalisel kombel oli sellel vändal kiilu soon umbes 30 kraadi vale koha peal (süüde väga-väga hiline) Siis käitus nii, et käivitus paugust, kuid gaasi keerates pöördesse ei läinud, lihtsalt hakkas rohkem suitsema. Arusaamatuks jääb mis selle vändaga tehtud üldse oli, sest Spordi originaalväntadel on raamlaagri tapid treitud põskedega ühe tükina. Ilmselt oli keegi kogu vända ise valmis teinud... Igatahes praegu see mootor töötab ja sõidab.
Post Reply