Iz Planeta 5 1989
-
- Tavakasutaja
- Posts: 724
- Joined: 09. Mar 2005 01:00
- Location: Raplamaa
- Contact:
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... ic&t=10177
siit saad ka oma küsimusele vastuse, minul aitas nii. Planeta 5 käigukast on nuhtlus, soovitan ka käigukasti laagrid ära vahetada, see aitab päris palju kaasa. Käigukast ei kolise enam nii palju.
siit saad ka oma küsimusele vastuse, minul aitas nii. Planeta 5 käigukast on nuhtlus, soovitan ka käigukasti laagrid ära vahetada, see aitab päris palju kaasa. Käigukast ei kolise enam nii palju.
Sõber Sidur sai käigud tööle, aga kui need kahvlite võllid sissepoole toksida ehk siis õigesse asendisse ( muidu olid siduri poolt vaadatuna umbes 1cm väljas ) poob see 3. käigu kinni ja ei lase 4.'ndale vahetada.
Selline tunne, et poob need käigukahvlid vastu ussvõlli kinni. Kas üks võimalus on see, et need kahvli võllide augud käigukastikaane küljes on natukene nihkes?
Selline tunne, et poob need käigukahvlid vastu ussvõlli kinni. Kas üks võimalus on see, et need kahvli võllide augud käigukastikaane küljes on natukene nihkes?
Ei. Asi on ikkagi oskamatuses käigukast joonise järgi kokku panna. Kui on koos, siis alles võib tekkida vajadus erineva paksusega reguleerseibide vastu. Muidugi võivad kahvlid ka kõverad olla juba.Käigukast wrote:Kas üks võimalus on see, et need kahvli võllide augud käigukastikaane küljes on natukene nihkes?
Korstnapühkimistööd - 5258784
www.laurilinnus.ee
www.laurilinnus.ee
Noo, krt käidud ju töötasid, siis kui need kahvli võllid ei olnud käigukastikaane sees olevates aukudes ehk siis nad olid suhteliselt lõdvalt.
Aga kui need oma kohale toksida siis poob kinni.
Minu meelest on see küll üks loogiline põhjus, et need augud seal kaane sees on nihkes ja surub need kahvlid jõuga vms vastu ussvõlli.
Aga kui need oma kohale toksida siis poob kinni.
Minu meelest on see küll üks loogiline põhjus, et need augud seal kaane sees on nihkes ja surub need kahvlid jõuga vms vastu ussvõlli.
Riga 11 -> Zongshen 167FMM -> M1A> I´ Planeta 2 -> Yamaha DT80 -> I´ 56 -> Suzuki TS80
Njaaa, aga ega needki ei saa niisama kõveraks minna. Kuigi võiks üle kontrollida need teljed.teints wrote:Kaaneavad vaevalt nihkes on, asi on ju varem töödanud. Loogilisem oleks, et kahvliteljed ise on hoopis kõverad.
Riga 11 -> Zongshen 167FMM -> M1A> I´ Planeta 2 -> Yamaha DT80 -> I´ 56 -> Suzuki TS80
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Tuleb ehitus selgeks teha ja proovida panna nii kokku nagu ette on nähtud, ning enne seda juba kontrollida ega ei panda masinat kokku vigastest osadest.
Võibolla on üldse kogu käigukasti kaas nihkes, sest on jäetud paar juhthülssi/tihvti panematta kas siis kaane või lisaks ka karteri vahele. Võiks meelde tuletada mis jupid olid lahti võttes ning palju jäi peale koostamist asju üle, ning teha järeldused.
Lisaks lülitusvõlli seibidele võivad ka veovõllide pealt seibid puudu olla või midagi vahetusse läinud, variante on palju.
Loodan tõesti et kuskile karteri vahele ei pandud papist tihendit, sest IZ-tüüpi mootorrattale ei olnud sellist ette nähtud ja taolise paigaldamine võib ka olla käigukasti mitte toimimise üks põhjus(test).
Võibolla on üldse kogu käigukasti kaas nihkes, sest on jäetud paar juhthülssi/tihvti panematta kas siis kaane või lisaks ka karteri vahele. Võiks meelde tuletada mis jupid olid lahti võttes ning palju jäi peale koostamist asju üle, ning teha järeldused.
Lisaks lülitusvõlli seibidele võivad ka veovõllide pealt seibid puudu olla või midagi vahetusse läinud, variante on palju.
Loodan tõesti et kuskile karteri vahele ei pandud papist tihendit, sest IZ-tüüpi mootorrattale ei olnud sellist ette nähtud ja taolise paigaldamine võib ka olla käigukasti mitte toimimise üks põhjus(test).
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
GSX-R 1146
Seda värki ma ei tea kas midagi kadunud on ja kus mis asjad alguses olid. Seda peab tsikli omanik ise vaatama. Mina aitan teada praegu olemasolevate juppidega.extinction wrote:Tuleb ehitus selgeks teha ja proovida panna nii kokku nagu ette on nähtud, ning enne seda juba kontrollida ega ei panda masinat kokku vigastest osadest.
Võibolla on üldse kogu käigukasti kaas nihkes, sest on jäetud paar juhthülssi/tihvti panematta kas siis kaane või lisaks ka karteri vahele. Võiks meelde tuletada mis jupid olid lahti võttes ning palju jäi peale koostamist asju üle, ning teha järeldused.
Lisaks lülitusvõlli seibidele võivad ka veovõllide pealt seibid puudu olla või midagi vahetusse läinud, variante on palju.
Loodan tõesti et kuskile karteri vahele ei pandud papist tihendit, sest IZ-tüüpi mootorrattale ei olnud sellist ette nähtud ja taolise paigaldamine võib ka olla käigukasti mitte toimimise üks põhjus(test).
Karteripoolte vahele läks ikka silikon mitte papptihend.
Riga 11 -> Zongshen 167FMM -> M1A> I´ Planeta 2 -> Yamaha DT80 -> I´ 56 -> Suzuki TS80
Kust kohast me süüte õigeks panime? Ma umbkaudu panin ja ütlesin, et proovi edaspidi hilisemaks ja varasemaks panna.Käigukast wrote:Säde oli vahelduva eduga kord oli kord ei olnud. Nüüd ei ole enam üldse. Ja kui säde oli siis käima ei läinud, ilmselt oli säde liiga nõrk. Peal on minski akuvaba kontaktsüüde. Juhe koos, enam ei oska midagi teha. Süüte panime ka õigeks, aga käima ikka ei lähe.
Riga 11 -> Zongshen 167FMM -> M1A> I´ Planeta 2 -> Yamaha DT80 -> I´ 56 -> Suzuki TS80
Tervist!
Minski süüde ikka ei lähe. Dioodplokil on üks see kuidas öelda diood läbi. Sellepärast ilmselt ka ei laadinud. Selle aseel tuleb siis auto geneka see tablett või relee kuidas seda nimetatakse. Raami olen ka vahepeal täiustanud. Peput natuke ümberteinud ja nüüdseks ka ära värvinud. Peale liivapritsimist sai veel natuke keevitatud. Ma igavene lambaaju, unustasin raami puhtaks teha, enne värvimist. Paaris kohas on rauapuru värviall. Krunt läks sealt natuke jooksma, kus oli halb värvida. Aga noh sai esimest korda püssi kasutada ja eks sealt tulevad omad vead. Õhtuks tahan pilte ka teha.
Minski süüde ikka ei lähe. Dioodplokil on üks see kuidas öelda diood läbi. Sellepärast ilmselt ka ei laadinud. Selle aseel tuleb siis auto geneka see tablett või relee kuidas seda nimetatakse. Raami olen ka vahepeal täiustanud. Peput natuke ümberteinud ja nüüdseks ka ära värvinud. Peale liivapritsimist sai veel natuke keevitatud. Ma igavene lambaaju, unustasin raami puhtaks teha, enne värvimist. Paaris kohas on rauapuru värviall. Krunt läks sealt natuke jooksma, kus oli halb värvida. Aga noh sai esimest korda püssi kasutada ja eks sealt tulevad omad vead. Õhtuks tahan pilte ka teha.
Lisaks siis vahepeal paar pilti. Homme toon teisest garaa zist raami ja muud pudi-padi koju, saab vaikselt kokku laduda. Täna tegin silndrialla uued tihendi. Taha lähevad zidi amordid. Silindrit pole jõudnud puhastada.
Mingi pilt mootorist enne:
Pärast
Karpa
Amort1
Amort2
Siit ka küsimus, et amort1-el on on see kaitse, ja minu omal(amort2) ei ole. Kas see on vajalik asi või võin selle ära lõigata?
Homseni!
Mingi pilt mootorist enne:
Pärast
Karpa
Amort1
Amort2
Siit ka küsimus, et amort1-el on on see kaitse, ja minu omal(amort2) ei ole. Kas see on vajalik asi või võin selle ära lõigata?
Homseni!
Ei tea kas keegi üldse enam midagi vaatab siin?
IGatahes nagu lubatud sai, et teen pilte, siis nii sai ka tehtud. Kvaliteet s**t, kuna väljas juba ämar ja ei leidnud õiget valgust ka toas. Raamil on vigu ja kõike muud. Ise olen rahul
Raam
Need siis need täkid
Kiige
Hark
Istmealus
Porilaud
Esiamordid
Avaldage aga arvamust
IGatahes nagu lubatud sai, et teen pilte, siis nii sai ka tehtud. Kvaliteet s**t, kuna väljas juba ämar ja ei leidnud õiget valgust ka toas. Raamil on vigu ja kõike muud. Ise olen rahul
Raam
Need siis need täkid
Kiige
Hark
Istmealus
Porilaud
Esiamordid
Avaldage aga arvamust
-
- Tavakasutaja
- Posts: 104
- Joined: 12. Oct 2009 00:00
Vahpeal sain pilli käima selle autogeneka dioodplokiga. Laadis kõik oli super. Aga nüüd jälle ei lae. Ilmselgelt laeb mu genekas üle ja põletab dioodplokid läbi. Nüüd üritan uue süütemängu saada. Sidur ka ei lahuta enam, enne lahtivõtmis töötas sidur ilusti. Tegin ka uue istme, aga minust siiski rätsepat ei saa. Praegu ei meeldi mulle endale ka välimus. Kui tagaporika teen ümber, ehk siis asi paraneb. Ette plaanis veel krossiporikas, kui rahakott lubab.
Täna sain kawa esiporika kätte, mille ka kohe külge ehitasin. Masin ise jumala timmist väljas, timmi ka ei saa. Peksab tagasi koguaeg, õhufiltri peksis ribadeks. Süüde pane kuidas tahad, segukruviga sammuti ,nõela näppimisest rääkimata. Homme proovin teist süütepooli ja tellin uue küünla ära, äkki asi neis.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Säti süüde õigeks (mitte nii kuidas tahad) ja laena kuskilt kindla peale töötav karpa.
Tõenäoliselt ei ole sulle teada Jawa 638 karpa töövõime planeedi mootori peal, või oled seda ennem katsetanud? Mina ka ei tea, kas töötab.
Mul on IZ-i põlvest küll mingi 4 aastat möödas aga sellist jampsi nagu sa kirjeldad, ei korraldanud ükski mu kolmest planeedist. Olgu mainitud et olin ka tol ajal ikka üsna "roheline".
Tõenäoliselt ei ole sulle teada Jawa 638 karpa töövõime planeedi mootori peal, või oled seda ennem katsetanud? Mina ka ei tea, kas töötab.
Mul on IZ-i põlvest küll mingi 4 aastat möödas aga sellist jampsi nagu sa kirjeldad, ei korraldanud ükski mu kolmest planeedist. Olgu mainitud et olin ka tol ajal ikka üsna "roheline".
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Pole ammu midagi kirjutanud.
Masin ei lae. Selle autogeneka süsteemiga vahepeal laadis täitsa hästi, aga pingeregulaator põles läbi, kuskil mingi lühis sees. Nii palju, et taha olen vahepeal kärna sebinud, mille sain pika nu**imise peale, aga lõhkudes ära samalajal lohvi, Esiamorte ka tegin umbes 3-4cm pikemaks, ostsin uued sidurikettad, mis peaks homme minuni jõudma. Tagahammaka kaant tegin veel ümber. Lisan ka paar pilti. Nüüdseks tagaporikas must.
Masin ei lae. Selle autogeneka süsteemiga vahepeal laadis täitsa hästi, aga pingeregulaator põles läbi, kuskil mingi lühis sees. Nii palju, et taha olen vahepeal kärna sebinud, mille sain pika nu**imise peale, aga lõhkudes ära samalajal lohvi, Esiamorte ka tegin umbes 3-4cm pikemaks, ostsin uued sidurikettad, mis peaks homme minuni jõudma. Tagahammaka kaant tegin veel ümber. Lisan ka paar pilti. Nüüdseks tagaporikas must.