Suzuki bandit gsf 400
Suzuki bandit gsf 400
Nonii, sain endale kõige esimese "tõsise" ratta.
Aga on väike probleem. Nimelt, kui küünlad on massis, siis sädet ei teki, kui küünal massist 5 mm kaugusele tuua, siis lööb sädeme küünla elektroodi vahel ning keermest raami külge. Kas tõesti võib olla tegu hapuks läinud küünaldega? Või tuleb otsida viga kusagilt mujalt?
Aga on väike probleem. Nimelt, kui küünlad on massis, siis sädet ei teki, kui küünal massist 5 mm kaugusele tuua, siis lööb sädeme küünla elektroodi vahel ning keermest raami külge. Kas tõesti võib olla tegu hapuks läinud küünaldega? Või tuleb otsida viga kusagilt mujalt?
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Julgelt võin herr Aspelund sinu rahustuseks öelda, et starterit ei käia, õlid ja kõik muu ootab ilusti riiulil, rehvijooks on uus, samuti ka trossid ja muud kuluosad. Hetkel on vana õli sees, et kerge läbipesu teha. Aga jah, kui päris aus olla, siis täna uuesti vaatamisel on õnneks CDI probleemist lahti saadud. Vahetamist vajavad ainult süütejuhtmed, küünlad ja üks piip. Ütleks, et 400 euro eest on masinat kuradi palju ikkagi
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Terekest!
Minugi on bandit 400, 92a. Mul on selline jama, et masin ei taha külmalt käivituda! Nõuab päris mitmeminutilist ketramist ja kui siis lubab käib ilge pauk sumpast. Soojalt käivitub ja käib väga hästi. Vihmase ja niiske ilmaga hakkab vahele jätma sõites. Karpa ja toitepoolne osa on korras. Hakkasin juba mõtlema et äkki on viga ajus mis peaks tal süüte ajastust muutma kuid seda postitust lugedes kavatsen kõigepealt küünlad ja juhtmed ära vahetada, eks näis mis siis saab
Minugi on bandit 400, 92a. Mul on selline jama, et masin ei taha külmalt käivituda! Nõuab päris mitmeminutilist ketramist ja kui siis lubab käib ilge pauk sumpast. Soojalt käivitub ja käib väga hästi. Vihmase ja niiske ilmaga hakkab vahele jätma sõites. Karpa ja toitepoolne osa on korras. Hakkasin juba mõtlema et äkki on viga ajus mis peaks tal süüte ajastust muutma kuid seda postitust lugedes kavatsen kõigepealt küünlad ja juhtmed ära vahetada, eks näis mis siis saab
stimpy, Mul on sama aasta lennuk ja turtsus sama moodi niiske ilmaga mina sain veast lahti kui mökerdasin süütejuhtmete otsad hermetsiga kokku ja panin siis süütepoolidele külge ja viga kadus aga käivituse koha pialt on midagi paigast ära, aju viga vaevalt see on Vaata manuali vast on abiks!
http://www.upload.ee/files/1071649/bman ... 0.pdf.html
http://www.upload.ee/files/1071649/bman ... 0.pdf.html
ebay aga kah jahtisin aju tükk aega! Tsiklil ju pole el.plokke rohkem kui aju ja pingekas (tartu motodepoos on terve tsikkel olemas aga aju ei ole ) heh ja mulle veel öeldi, et aju ei ole
Last edited by suzuki on 01. Apr 2011 13:54, edited 1 time in total.
Khm, see tartu motodepoo tsikkel on nüüd minu käes, nagu näha :)
aju on tal vägagi olemas
väike pilt ka
http://static3.nagi.ee/i/p/718/58/17964 ... 75_l.jpg/1
aju on tal vägagi olemas
väike pilt ka
http://static3.nagi.ee/i/p/718/58/17964 ... 75_l.jpg/1
Võidusõidu sääreka ehitamine in progres.
Nüüd ka võidusõidu mopeed
Nüüd ka võidusõidu mopeed
anudr asub vasakul pool kaane all ja takistuse andmed leiad manualist!(ise ei mäleta enam peast!)stimpy wrote:Kus see andur asub ja milline takistus olema peab?suzuki wrote:no aga kuidas siis asi soojast peast käib nagu kellavärk mul ka seda aju kontrollimis sedet pole.... mul oli süüte andur paigast ära kuna tsikkel oli külje pial maad kündnud aga äkki paneb andur sogast? mõõda takistus ära