Kas aitab ? :D
Kas aitab ? :D
Tere .
Vaatasin ühte deltat ja panin tähele , et sellele oli õhufiltri otsa pandud mingi ventikas Igatahes suht lahe nägi välja Et kas see nagu aitab ka midagi või on niisama ilu pärast ? Usun et see oli ka ikka ää ühendatud ja sõiduajal käis seal . Aitab ühku sisse tõmmata ? D: Peaks endal ka arvuti cooleri sinna panema peale kui oma delta ka kätte saan
Vaatasin ühte deltat ja panin tähele , et sellele oli õhufiltri otsa pandud mingi ventikas Igatahes suht lahe nägi välja Et kas see nagu aitab ka midagi või on niisama ilu pärast ? Usun et see oli ka ikka ää ühendatud ja sõiduajal käis seal . Aitab ühku sisse tõmmata ? D: Peaks endal ka arvuti cooleri sinna panema peale kui oma delta ka kätte saan
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1553
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
See oli naljaga või päriselt ? Muidu kui aitabki , mida ta teeb seal täpsemalt ?
Lihtsalt igavusest sorisin vanades teemades ja leidsin selle :
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... pic&t=1613
sealt siis tuligi selline mõte
Lihtsalt igavusest sorisin vanades teemades ja leidsin selle :
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... pic&t=1613
sealt siis tuligi selline mõte
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Selliselt see süsteem ei toimi kohe kindlasti mitte. Ventilaator peaks paiknema filtri ja sisselaske vahel. Kui ventikas on filtri ees, siis filtri füüsiline takistus loob turbulentse õhuvoolu ja turbulents juhib õhu ventilaatorisse tagasi. Tulemus - võimas õhukeeris filtri ja ventilaatori vahel. Kasutegur null.
Kõik filtrid ja summutid on loodud laminaarset õhuliikumist silmas pidades. Sellepärast on olemas ka resonaator, mis peab väljalaskest tulevad gaasid võimalikult kauem laminaarsetena hoidma. See hoiab sumpa takistuse silindri läheduses minimaalsena ja silsindril on enam võhma.
Ka Zaporo¸etsil on nii, et nagu õhku suunavad põhjaplekid ära võtta, nii õhkjahutus enam ei toimi, sest mootorikattealune ruum on nüüd turbulentset õhuliikumist täis ja väljast õhku sisse korjavad ribid või õhutaskud sisuliselt enam ei funktsioneeri.
Kõik filtrid ja summutid on loodud laminaarset õhuliikumist silmas pidades. Sellepärast on olemas ka resonaator, mis peab väljalaskest tulevad gaasid võimalikult kauem laminaarsetena hoidma. See hoiab sumpa takistuse silindri läheduses minimaalsena ja silsindril on enam võhma.
Ka Zaporo¸etsil on nii, et nagu õhku suunavad põhjaplekid ära võtta, nii õhkjahutus enam ei toimi, sest mootorikattealune ruum on nüüd turbulentset õhuliikumist täis ja väljast õhku sisse korjavad ribid või õhutaskud sisuliselt enam ei funktsioneeri.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Me kasutame iga päev asju mille kohta on algselt paljud öelnud et see ei toimi ja pole võimalik.Täna on meil kõigil televiisor(pilt tuleb kauge maatagant),raadio(helipilt kodus),mobiil(ilma juhtmeta telefon) jne,ometi arvati kunagi ,et sellised asjad pole võimalikud.Täna on need aga igapäevased.
Mina ikkagi usun et õige ventikaga võib asi tomida.
Nii et edu katsetusse
Kaotada pole ju midagi
Mina ikkagi usun et õige ventikaga võib asi tomida.
Nii et edu katsetusse
Kaotada pole ju midagi
Ma ise ei tea küll ütki niisugust ventilaatorit, mis "Delta" voolu pealt rõõmustava tulemi annaks. Ainult siis ehk, kui vahepealt filter üldse ära võtta või panna ventilaatorile väljastpoolt vaid nailonsukk ette.
Kui tahad lihtsamalt paremat tulemust - tuuni kütust. Isegi puhta äädikhappe lisamisel bensiinile läheb asi kõvasti ärevamaks, oblikhappega veelgi enam, kuna sellel on äädikhappega võrreldes 2x enam hapnikku vabastada. Tavalise söögiäädikaga ei maksa eksperimenteerida, sest selles on ju kuni 96% vett. Atsetoon on ka täitsa kobe lisand. Eetritega võid lõpuks öösel läbi kolvi tähti vaadata.
Mõtle nii, et kuna võrri mootor on ju mõeldud hulga ärevamatele kütustele (D5 - 72, D6,D7 - 76, D8 - 76, D8e - 80, D8m - 93, Delta mootor - 93), siis eksperimenteerimisruumi on. 95 on võrreldes 93-ga ikka väga laisk põleja. Tuunitud kütus tahab saada muidugi ka tiba enam õlilisa.
Kui tahad lihtsamalt paremat tulemust - tuuni kütust. Isegi puhta äädikhappe lisamisel bensiinile läheb asi kõvasti ärevamaks, oblikhappega veelgi enam, kuna sellel on äädikhappega võrreldes 2x enam hapnikku vabastada. Tavalise söögiäädikaga ei maksa eksperimenteerida, sest selles on ju kuni 96% vett. Atsetoon on ka täitsa kobe lisand. Eetritega võid lõpuks öösel läbi kolvi tähti vaadata.
Mõtle nii, et kuna võrri mootor on ju mõeldud hulga ärevamatele kütustele (D5 - 72, D6,D7 - 76, D8 - 76, D8e - 80, D8m - 93, Delta mootor - 93), siis eksperimenteerimisruumi on. 95 on võrreldes 93-ga ikka väga laisk põleja. Tuunitud kütus tahab saada muidugi ka tiba enam õlilisa.
Nagu juba olen mitu korda maininud mina USUN ettevõtmisse.See ei tähenda et oleksin teinud matemaatilis arvestusi ja asja proovinud.
Mindki huvitab kuidas õnnestub lahendada kõik segavad nüansid.
Selle peale mulle meenus kunagi kuuldud lugu(kui palju tõtt selles on ei tea)
Venemaal insenerid lõid paadi mootori,paberil ja arvutustes oli asi ideaalne.Valmis tehtuna aga ei saadud seda kuidagi korralikult tööle.Nuputasid mis nuputasid aga aru ei saadud mis valesti.
Lõpuks otsustati teha 100 tükine proovi partii ja see üle Venemaa maha müüa.Mõeldud tehtud.
Nagu arvata oli tuli kogu partii tagasi,ostjate pahameele saatel.
Ühte aga ei tagastatud.
Kui selle ostja käest küsiti:"Kuidas mootoriga rahul on?"Vastas ta:"Väga hea mootor,aga ühe inseneri tehtud väikse veaga".
Nii et kusagil on kindlasti keegi kes suudab asja käima panna.
Delta elektri süsteem,võib üheks takistuseks saada küll,kuid nupumehi on ju igasuguseid.
Keemikut on ka päris huvitav mängida
Enne iga paagi täitmist nuputada:millise segu täna teeme???
Kõik oleneb sellest mida saada tahame,teinekord on protsess tunduvalt huvitavam kui lõpp tulemus
Mindki huvitab kuidas õnnestub lahendada kõik segavad nüansid.
Selle peale mulle meenus kunagi kuuldud lugu(kui palju tõtt selles on ei tea)
Venemaal insenerid lõid paadi mootori,paberil ja arvutustes oli asi ideaalne.Valmis tehtuna aga ei saadud seda kuidagi korralikult tööle.Nuputasid mis nuputasid aga aru ei saadud mis valesti.
Lõpuks otsustati teha 100 tükine proovi partii ja see üle Venemaa maha müüa.Mõeldud tehtud.
Nagu arvata oli tuli kogu partii tagasi,ostjate pahameele saatel.
Ühte aga ei tagastatud.
Kui selle ostja käest küsiti:"Kuidas mootoriga rahul on?"Vastas ta:"Väga hea mootor,aga ühe inseneri tehtud väikse veaga".
Nii et kusagil on kindlasti keegi kes suudab asja käima panna.
Delta elektri süsteem,võib üheks takistuseks saada küll,kuid nupumehi on ju igasuguseid.
Keemikut on ka päris huvitav mängida
Enne iga paagi täitmist nuputada:millise segu täna teeme???
Kõik oleneb sellest mida saada tahame,teinekord on protsess tunduvalt huvitavam kui lõpp tulemus