Kevin68, mopeed ZID - 2004
Kevin68, mopeed ZID - 2004
Tervitust! Sai roller maha müüdud ja säärane riistapuu asemele toodud. Nokitsemist on aga esmamuljed head.
Veidikene masina ajaloost siis.. kuna esimeseks ja seni ainsaks omanikuks (mina teine omanik) on olnud üks minu tuttav siis tean selle masina käekäigust omajagu. Ostetud on see aastal 2004 kohalikust Rauapoest, algselt oli see masin selline sinakas-hall nagu ikka enamus ZID'id, mõne aja mõõdudes värvis eelmine omanik selle kollaseks. Umbes aastal 2006 juhtus selle masinaga õnnetus, kus roller tuli vastu vastassuunavööndis ning põrutas otse kümnesse Zid'i esiotsa. Mõõdus aasta-kaks ning eelmine omanik ostis sellele masinale 125cc kokku lastud mootoriga Zid'i doonoriks. Esiots sai täielikult ümber vahetatud ning sõit jätkus. Umbes 6000km mõõdudes sai masin mootorile kap-remondi (vahetati kolb, rõngad jms) ning peale seda on ta vahelduva eduga sõitnud (eelmisel omanikul on ka auto, seega pole alati vaja läinud).
Mootor on sellel 4-taktiline Lifan, mis on automaatsiduriga ning millel on neli käiku. Käima läheb hetkel ainult kick-vändast kuna aku puudu. Läbisõitu on ~9500 millegagi ning kiirust arendab ta sinna 60km/h kanti.
Hetkel plaanis osta ära uus aku ning masina üle värvida ning seejärel veel nipet-näpet nokitseda - aga elame näeme.
Paberimajandus on korras ning kõikvõimalikud passid ja tehasemanuaalid mis kaasa poest anti sain ma ilusasti kaasa.
üks video ka masinast:
http://toru.ee/view/07a5b6614806
Veidikene masina ajaloost siis.. kuna esimeseks ja seni ainsaks omanikuks (mina teine omanik) on olnud üks minu tuttav siis tean selle masina käekäigust omajagu. Ostetud on see aastal 2004 kohalikust Rauapoest, algselt oli see masin selline sinakas-hall nagu ikka enamus ZID'id, mõne aja mõõdudes värvis eelmine omanik selle kollaseks. Umbes aastal 2006 juhtus selle masinaga õnnetus, kus roller tuli vastu vastassuunavööndis ning põrutas otse kümnesse Zid'i esiotsa. Mõõdus aasta-kaks ning eelmine omanik ostis sellele masinale 125cc kokku lastud mootoriga Zid'i doonoriks. Esiots sai täielikult ümber vahetatud ning sõit jätkus. Umbes 6000km mõõdudes sai masin mootorile kap-remondi (vahetati kolb, rõngad jms) ning peale seda on ta vahelduva eduga sõitnud (eelmisel omanikul on ka auto, seega pole alati vaja läinud).
Mootor on sellel 4-taktiline Lifan, mis on automaatsiduriga ning millel on neli käiku. Käima läheb hetkel ainult kick-vändast kuna aku puudu. Läbisõitu on ~9500 millegagi ning kiirust arendab ta sinna 60km/h kanti.
Hetkel plaanis osta ära uus aku ning masina üle värvida ning seejärel veel nipet-näpet nokitseda - aga elame näeme.
Paberimajandus on korras ning kõikvõimalikud passid ja tehasemanuaalid mis kaasa poest anti sain ma ilusasti kaasa.
üks video ka masinast:
http://toru.ee/view/07a5b6614806
Masina kohta on tekkinud paar küsimust, ei hakka sellepärast uut teemat tegema eraldi teise alafoorumi all vaid loodan siin abi saada.
1) Kas suunatuled tõõtavad ainult siis, kui on masinal peal aku?
2) Millest tuleneb see, et lähitule pirn põleb koguaeg läbi (teised pirnid mitte) - pingeregulaator?
3) Mida tuleks reguleerida, et masin ei sureks neljanda käigu pealt vabale pannes välja? (alati välja ei sure, kuid üsna tihti)
4) Mis õli kallatakse esiamortidesse, kas suvalist või on seal mingi konkreetne õli ning kui palju seda pannakse?
1) Kas suunatuled tõõtavad ainult siis, kui on masinal peal aku?
2) Millest tuleneb see, et lähitule pirn põleb koguaeg läbi (teised pirnid mitte) - pingeregulaator?
3) Mida tuleks reguleerida, et masin ei sureks neljanda käigu pealt vabale pannes välja? (alati välja ei sure, kuid üsna tihti)
4) Mis õli kallatakse esiamortidesse, kas suvalist või on seal mingi konkreetne õli ning kui palju seda pannakse?
Vaatasin seda videot ja tekkis küsimus. Kas selle 4 taktilise 125-se mootori väljalase on suunatud originaal 2 taktilise 50 kuupsentimeetrise summutisse? Kui see nii on, siis tuleks see ikka vahetada 4-taktilise sumpa vastu. Tööpõhimõtted on ikkagi teised ju, vms?
Igatahes edu masinaga!!
M
Igatahes edu masinaga!!
M
Kuda vääne nõnda tõmme. | Stella V-501M
tofetome wrote:Vaatasin seda videot ja tekkis küsimus. Kas selle 4 taktilise 125-se mootori väljalase on suunatud originaal 2 taktilise 50 kuupsentimeetrise summutisse? Kui see nii on, siis tuleks see ikka vahetada 4-taktilise sumpa vastu. Tööpõhimõtted on ikkagi teised ju, vms?
Igatahes edu masinaga!!
M
Ma ei saa täpselt aru mida mõtled. Aga sellel Zidil on 50cc 4-taktiline mootor ning sellel Zidil on ka orginaal summuti küljes. Peale esiotsa on kõik jupid samad mis tehasest tulles.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Vahepeal sai ära vahetatud mootoriõli, sisse läks uus SAE 15W40 nagu tehasemanuaalis soovitatud, vana õli oli süsimust ning sees oli seda miski 0,3-04 liitrit, sisse läks 0,6-07 liitrit. Esituli enam ka ei tööta, algul läks lähituli läbi ja nüüd läks täistuli ka läbi, arvatavasti tuleb uus pingeregulaator ära tellida.
Doonorratta küljest sai ära toodud "uus" roosteta ja korralike laagritega (vana ratas logiseb all) tagumine velg ning terved küljegondlid, täna võtan gondlid ja asjad maha ning teen väikse uuenduskuuri.
Doonorratta küljest sai ära toodud "uus" roosteta ja korralike laagritega (vana ratas logiseb all) tagumine velg ning terved küljegondlid, täna võtan gondlid ja asjad maha ning teen väikse uuenduskuuri.
No nii tihti küll vahetada pole vaja . See kehtib tavaliselt lääne 4t krossikatele (nt: yamaha yzf250 vms)... .minimx38 wrote:Mootoriõli oleks ikka soovitav iga 5h tagant vahetada, kui mootorielu sulle tähtis.
Last edited by jaan2 on 19. May 2011 22:37, edited 1 time in total.
Misasja.. ega ma sellega nüüd koguaeg ei sõida et igapäev peaksin ostma sada Eesti krooni maksva õli ning seda vahetama.. üldiselt vahetatakse ikka iga 1000 kilomeetri tagant seda. Ma arvan et ma ei jaksaks seda väga üleval pidada kui ligikaudu 180 eurot kuluks kuus ainuüksi õlileminimx38 wrote:Mootoriõli oleks ikka soovitav iga 5h tagant vahetada, kui mootorielu sulle tähtis.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 104
- Joined: 12. Oct 2009 00:00
Kenam ikka kui varem oli.
Kena kleeps esi gondlil peal.
Edu!
Kena kleeps esi gondlil peal.
Edu!
Last edited by V6rrRacing on 21. May 2011 15:13, edited 1 time in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 182
- Joined: 17. Jun 2005 00:00
- Location: Abja-Paluoja
- Contact:
Tänud, tööd on veel iseenesest küll.. täna sai ära vahetatud tagumine velg, uuel veljel sai laagrid üle määritud ning veel sai kett pingutatud. Ootan pingsalt pingeregulaatorit.. loodetavasti homme jõuab, ei jõua neid pirne ja kaitsmeid vahetada enam
Eile proovis tüdruk esimest korda käikudega masinaga sõita, tuli välja küll.
Ning uue veljega, vahe on märgatav, minujaoks vähemalt.
Eile proovis tüdruk esimest korda käikudega masinaga sõita, tuli välja küll.
Ning uue veljega, vahe on märgatav, minujaoks vähemalt.
Mis Sulle nalja pakub? See et ma järjekordselt oma masina maha müüsin? See ei tohiks eriti ju Sind puudutada ja kui mulle meeldib osta-müü-vahetus pidevalt siis ei tohiks see Sind eriti torkida ju, mingi areng on siin siiski toiminud ning kunagi endal hea meenutada ja lugeda mis masinad olnud on ja mida teinud olen.
Muide, ei tea kas masin sai aru et ma teda müüma hakkan aga päev enne vahetust kadus laadimine ära, summuti kinnitus läks pooleks ning kui jõudsin uue omaniku hoovi läks esikumm ka veel puruks
Muide, ei tea kas masin sai aru et ma teda müüma hakkan aga päev enne vahetust kadus laadimine ära, summuti kinnitus läks pooleks ning kui jõudsin uue omaniku hoovi läks esikumm ka veel puruks