Jõgevatreffil võrrivõidusõit
Jõgevatreffil võrrivõidusõit
I AEG,KOHT, VÕISTLUSKLASSID
Võistluste aeg: 30.07.2010
Võistluste koht: Jõgeva kesklinn
Võistluste määrang Võrrivõidusõidu Jõgevatreffi etapp
Võistlusklassid
1.Võrrid:klass standard -18a
2.Võrrid: klass standard +18a
3.Võrrid: klass open
4.Võrrid: klass naised
5.Võrrid: klass hiinakas
6.Võrrid: klass külgkorv
7.Rollerid: 2 takti
8.Rollerid 4 takti
II VÕISTLUSTE KORRALDUS
Korraldaja: Tarmo Raba/ Veiko Raasuke(tel. 5069773)
Peakohtunik: Tarmo Raba( tel.5218743)
Peakohtuniku abi: Liina Valt
Rajameister: Tarmo Raba
III AJAKAVA
Registreerimine 08:00-09:30 ja tehniline boks( võistleja koos masinaga) Kontrollitakse võistlusratast ja sõiduvarustust (võistlejal peab olema kiiver, saapad soovituslikult kaitsmed ).Saapad ei pea olema krossi või piti omad.Tähtis on ,et saabas oleks kõrgem hüppeliigesest!!!!!
Kontrollitakse võrri / rolleri vastavust tehnilistele tingimustele:
Mootor ja seal küljes olevad mootoridetailid peavad vastama vastava klassi tingimustele. Numbri olemasolu ja suurus. Pidurite korrasolek ja mootori kolvi suuruse mõõtmine.
Võrri süütekaane eemaldamine,silindripea eemaldamine (kolvi suuruse mõõtmine) ja muude tehniliste asjade mittevastavus võistluse juhendile ja selle kontrollimise keelamine omaniku poolt, võrdub võistleja diskvalifitseerimisega võistlusest. Soovitavalt võiks võistlejal boksis olla isiklik silindripea võti. Silindripea eemaldab võistleja vastavalt tehnilise boksi meeskonnaliikme korraldusel (selle puudumisel leiame lahenduse.)
Rollerid peavad vastama võistlustingimustele:
Võrrid peavad vastama võistlustingimustele:
http://www.abjatehnikaring.com/index.ph ... oidusoidus
Rajaga tutvumine~ 09:30~11:00 vastavalt stardijärjekorrale.( kui pole hommikul registreeritud ja tehnilisest boksist läbitud rajale ei saa).
III REGISTREERIMINE JA STARDIMAKS
Võistluste eelregistreerimine alates 15.07.2010- 25.07.2010 Osavõtutasu võib kanda arvenumbrile 221043386641 Tarmo Raba ( Abja Gümnaasiumi tehnikaring) Swedbank, märkida (Jõgeva , klass, nimi, stardinumber). Info tel. 5218743
Stardimaks on sooloratastele( stan,open, naised, hiinaks) võrridele, rolleritele 10.-euri külgkorvidel ekipaaz 20.-euri . Stardimaks sisaldab esimestele karikad ja ülejäänutele võistlejatele meene võistlusest
kohapeal registreerimine maksab võistlejal: stardimaks +20-euri.
IV VÕISTLUSTINGIMUSED
VASTUTUS JA KAHJU HÜVITAMINE
Käesolevaga loobun kõigist oma õigustest hagi või ükskõik missugust kaebust esitada minu hoolimatusest tuleneva kahju eest või mis iganes isiku poolt Jõgeva Võrrivõidusõidu korraldajatele, omanikele, kohtunikele ja kõigi teiste isikute ning osaliste, kes on antud üritusega seotud, vastu, mille ajal tekkinud vigastuse all vara või inimene kannatab, kaasa arvatud halvatus ja surm üritusel ja selle teritooriumil osaledes. Olen teadlik ohuriskist endale ja oma varale, valmistutudes ette ja osaledes üritusel ning selle teritooriumil ja tuginedes enda isiklikule otsustusvõimele ja oskustele, võtan enda peale kõik riskid ja siinkohal nõustun hüvitama kõik kulud isikutele ja üritusega seotud organisatsioonidele minu hooletust käitumisest tekkinud kahjude eest.
Alla 18a võistlejal lapsevanema kohalolek kohustuslik, sest kohapeal peab täitma registreerimis-vastutuslehe.
Võistleja võistleb omal vastutusel, sündmuskohal meditsiinitöötajad .
Võistlus asub Jõgeva linnas . Tehniline boks ja autoparkla asub Kesk tänavalt tulla Suur tänavale. Võistlus trass asub Suur tn, Sauna tn, Aia tn.
Raja pikkuseks on 0~ 600m. Ringidearv öeldakse kohapeal. Võistlusrada on sama mis eelmisel aastal. Sõidetakse ovaali millel on sikaanid.
Esimene start kell 13:00
Kell 1300I start stan/-18a
II start Roller 2 takti
III start open
IV start naised
V start stand/+18a
VI start hiinakas
VII start rollerid 4 takti
VIII start külgkorv( hiinakas, venepäritolu)
Kõikidel klassidel plaanis 2 või 3 starti ( täpsustame )
Korraldaja jätab õiguse võistluse korraldust, ajakava muuta.
V AUTASUSTAMINE
Autasustamine toimub peale külgkorvide finisit. Autasustatakse esimesi karikaga ja ülejäänuid meenetega.
Võistluste aeg: 30.07.2010
Võistluste koht: Jõgeva kesklinn
Võistluste määrang Võrrivõidusõidu Jõgevatreffi etapp
Võistlusklassid
1.Võrrid:klass standard -18a
2.Võrrid: klass standard +18a
3.Võrrid: klass open
4.Võrrid: klass naised
5.Võrrid: klass hiinakas
6.Võrrid: klass külgkorv
7.Rollerid: 2 takti
8.Rollerid 4 takti
II VÕISTLUSTE KORRALDUS
Korraldaja: Tarmo Raba/ Veiko Raasuke(tel. 5069773)
Peakohtunik: Tarmo Raba( tel.5218743)
Peakohtuniku abi: Liina Valt
Rajameister: Tarmo Raba
III AJAKAVA
Registreerimine 08:00-09:30 ja tehniline boks( võistleja koos masinaga) Kontrollitakse võistlusratast ja sõiduvarustust (võistlejal peab olema kiiver, saapad soovituslikult kaitsmed ).Saapad ei pea olema krossi või piti omad.Tähtis on ,et saabas oleks kõrgem hüppeliigesest!!!!!
Kontrollitakse võrri / rolleri vastavust tehnilistele tingimustele:
Mootor ja seal küljes olevad mootoridetailid peavad vastama vastava klassi tingimustele. Numbri olemasolu ja suurus. Pidurite korrasolek ja mootori kolvi suuruse mõõtmine.
Võrri süütekaane eemaldamine,silindripea eemaldamine (kolvi suuruse mõõtmine) ja muude tehniliste asjade mittevastavus võistluse juhendile ja selle kontrollimise keelamine omaniku poolt, võrdub võistleja diskvalifitseerimisega võistlusest. Soovitavalt võiks võistlejal boksis olla isiklik silindripea võti. Silindripea eemaldab võistleja vastavalt tehnilise boksi meeskonnaliikme korraldusel (selle puudumisel leiame lahenduse.)
Rollerid peavad vastama võistlustingimustele:
Võrrid peavad vastama võistlustingimustele:
http://www.abjatehnikaring.com/index.ph ... oidusoidus
Rajaga tutvumine~ 09:30~11:00 vastavalt stardijärjekorrale.( kui pole hommikul registreeritud ja tehnilisest boksist läbitud rajale ei saa).
III REGISTREERIMINE JA STARDIMAKS
Võistluste eelregistreerimine alates 15.07.2010- 25.07.2010 Osavõtutasu võib kanda arvenumbrile 221043386641 Tarmo Raba ( Abja Gümnaasiumi tehnikaring) Swedbank, märkida (Jõgeva , klass, nimi, stardinumber). Info tel. 5218743
Stardimaks on sooloratastele( stan,open, naised, hiinaks) võrridele, rolleritele 10.-euri külgkorvidel ekipaaz 20.-euri . Stardimaks sisaldab esimestele karikad ja ülejäänutele võistlejatele meene võistlusest
kohapeal registreerimine maksab võistlejal: stardimaks +20-euri.
IV VÕISTLUSTINGIMUSED
VASTUTUS JA KAHJU HÜVITAMINE
Käesolevaga loobun kõigist oma õigustest hagi või ükskõik missugust kaebust esitada minu hoolimatusest tuleneva kahju eest või mis iganes isiku poolt Jõgeva Võrrivõidusõidu korraldajatele, omanikele, kohtunikele ja kõigi teiste isikute ning osaliste, kes on antud üritusega seotud, vastu, mille ajal tekkinud vigastuse all vara või inimene kannatab, kaasa arvatud halvatus ja surm üritusel ja selle teritooriumil osaledes. Olen teadlik ohuriskist endale ja oma varale, valmistutudes ette ja osaledes üritusel ning selle teritooriumil ja tuginedes enda isiklikule otsustusvõimele ja oskustele, võtan enda peale kõik riskid ja siinkohal nõustun hüvitama kõik kulud isikutele ja üritusega seotud organisatsioonidele minu hooletust käitumisest tekkinud kahjude eest.
Alla 18a võistlejal lapsevanema kohalolek kohustuslik, sest kohapeal peab täitma registreerimis-vastutuslehe.
Võistleja võistleb omal vastutusel, sündmuskohal meditsiinitöötajad .
Võistlus asub Jõgeva linnas . Tehniline boks ja autoparkla asub Kesk tänavalt tulla Suur tänavale. Võistlus trass asub Suur tn, Sauna tn, Aia tn.
Raja pikkuseks on 0~ 600m. Ringidearv öeldakse kohapeal. Võistlusrada on sama mis eelmisel aastal. Sõidetakse ovaali millel on sikaanid.
Esimene start kell 13:00
Kell 1300I start stan/-18a
II start Roller 2 takti
III start open
IV start naised
V start stand/+18a
VI start hiinakas
VII start rollerid 4 takti
VIII start külgkorv( hiinakas, venepäritolu)
Kõikidel klassidel plaanis 2 või 3 starti ( täpsustame )
Korraldaja jätab õiguse võistluse korraldust, ajakava muuta.
V AUTASUSTAMINE
Autasustamine toimub peale külgkorvide finisit. Autasustatakse esimesi karikaga ja ülejäänuid meenetega.
tre
Tere Tarmo
Kas tehnilises ka jälgitakse standard mootri forseerimist mis on viimasel ajal jõudnud pisut juba karteri välispinnale. ei taha kaevata aga lapsed ei taha enam sõita kui asjad ei ole võrdsed.on ju olemas vaba klass kus saab ehitada nii kui rahakott kannatab. meie aga siin metsade vahel tahaks veel jääda tõeliste standardite juurde seni kui neid leidub
Kas tehnilises ka jälgitakse standard mootri forseerimist mis on viimasel ajal jõudnud pisut juba karteri välispinnale. ei taha kaevata aga lapsed ei taha enam sõita kui asjad ei ole võrdsed.on ju olemas vaba klass kus saab ehitada nii kui rahakott kannatab. meie aga siin metsade vahel tahaks veel jääda tõeliste standardite juurde seni kui neid leidub
Re: tre
probleem tundub olevat ,minu arvates,hoopis teatud korraldaja võimetuses endale teadvustada mida ta saavutada tahab.see reeglitega edasi-tagasi solgutamine läheb juba üle igasuguse piiri.lisahs ei täideta eriti ka parasjagu kehtivaid reegleid just liiga täpselt ,või muutuvad reeglid peale sõitu ja kõik on JOKK.mõistlik oleks ,et määrused on ikka vähemalt terveks hooajaks samad janeid ei väänata peale sõiu enda kasuks. igasugu kinda haigustega peale ei peaks saama. Virks on minu arvates leidnud parima võimaliku tee, andes võimaluse rohkematel pillidelsõita ja samas saa vad originaalimehed sõita ka standardis.saavad rohkem sõita.]arvestades praegust olukorda ja korraldaja t vallanud savisaarluse progresseerumist oleme sunnitud antud võidusõidust kõrvale jääma. tervitades jäätis. kas tuli nüüd liiga sapine? ma ei usu.
Arvestagem ka teistega, siis võiks juba openile ka seitse alamklassi teha, igaüks ju tahab rohkem sõita. Saku sõidul oligi see jama, et ootasid enda sõitu üle kahe tunni, vaadates mitu korda ühtesid sõitjaid, mitmes klassis...Pole ka mõtet neid klasse nii palju tekitada, kui originaalis vaevalt mõni sõitja on...Mulle meeldis igastahes kuivati ringi korraldus rohkem, ka see boksipeatus tõi asja natuke põnevust.
]no OK läheme siis ajas tagasi,kust algasid jamad.minu mäletamist mööda oli nii,et Tarmol oli kaks tuttavat vanameest, kes ei saanud aru. no ei saanud aru, etstandard klassis(reeglite järgi raam vaba,mootor piiratud)sõitvad pillid on säärekad. oli vaja hakata reegleid muutma.no mis teha vanamehed ei saavud aru.kirja läks siis et plekist riga tükke peab kasutama.teades siisTarmo norivust iga mitte lõppkiirusele mõjuva(aga vanamehed ei saa aru ju)detaili kallal,tegelesin talvel säääreka varumisega. tulemuseks oli kolm plekk paagi ja porikatega,ning19" &26" ratastega pilli.16" rattaid enam kasutada ei julgenud kunaneed jupuhta mopennomad,nis siis ,et riga. groha omi polnud ka käepärast just liiga palju(ühtegi)ooo k mõtlesin ,et nüüd vähemalt vanamehed rahul.no siis viljandis tuli ikaldus ja jäi ära ja siis tuli saku. jamis ma näen Virks ka reeglite kallale läinud.hakkasin kohe joppima algatuseks.et no tore tore et teete kah raba nüüd.et kohendate ka nagu reegleid endale sobivamaks,või nii.aga peale konstruktiivset kaagutamismul nagu koitis.ise olen nii ehk naa vana pedaali mees ja mõned sääreka sadulad leida polnud küss enam.ja mis me siit siis sõrendame.tekkis klass juurde,mis on võibolla isegi võrdsem vist. plus samapilliga saab ka kngemates klassides kagutada kui meesoled ise.no ja mis meil see eesmärkoli siis?minu meelest rohkem sõita ja võimalust oma kätega rauda käppida.ja võtab ikka näo naerule kui õnnestub tiblaaegne sitanikerdis sõitma sundida.ja teinekor isegi mitte väga aeglaselt.vähem kiunu ,rohkem motosporti paluks.
kas ainult veejoomine tõi põnevust.ise suur joogimees ei ole,rõhuks rohkem võidusõidu peale.alles kahe päeva pärast selgus,tänu sellele ,et kes ja mis koha said.mõtlen siinkohal neid kellel pjedestaalile asja polnud.oleks võinud ikka järjestuse kohapeal tte lugeda ja lastele vast midagi pihku pista. aga see sellegs kannatame ära,põhiline on ikkagi konka.ja tahaks rada kiita.rohkem pikemaid ja rasremaid radu.jällegi tahaks vinguda,et ühtegi ohutus kummi nagu ei näinud.samas teravaid betoon nurki-poste küllaga.ja sellest,et kiireabi abi vaja ei läinud ei näekül põhjust elementaarsest turvavarustusest loobuda.varustus kallis.pullikaka.küünarnukid+põlved16 euri.hiinaülakeha kaitse,võrgu peal terveseerja kaitseid oli umb.500eek. niiet rada kiidan aga kõik muu....arengu ruumion rämedalt.ütlete et kõigilei jagu finantsi .ärge muutke koguaeg reegleid .elukogemus ütleb-ära paranda töötavat asja.väga harvaon muutus+suunas.tervitades ja mittelugupidamisega jäätis
võrr
kindlasti tõi boks põnevust juurde . Kuigi probleemid rohkem minu arust selles et tehnilsi tingimusi ei järgita enam. ja tõesti on mõned võistlused kus ei ole tehnilist kontrolli ja saab siis teisi petta oma hiinaka süüdete ja karterist välja ulatuva forseeringuga, suurema kolv jne. iseasi kas se on ikka aus ja millist võrrisõitu tahame näha.Ja lahendus tõesti üks kui ei meeldi siis ärge sõitke.Igastahes tänud siiani võistluste korraldajatele ja ka abja oli ok
eero
eero
Re: võrr
[aga kes keelab sul nõuda kahtlase mootori avamist,kui sul nii ulmelised teadmised on.ise võin täie vastutustundega väita ,et ülevalpool raplat keegi hiina süüdet ei kasuta stanul, javaevalt seal lõunapoolgi.latlased kül vist,ise pole vaadanud ega näinud.se jämeda jutt säärekal on ka paras udu.isegi kui punnitadmillimeetrikese jämmemaks ,on kasutegur suht olematu.endal pole bogdani-gi sees.sae rõngad ja mõni lisakanal vast mõnel mootoril.pole vaja siin hirmutada inimesi,elu näitab,etmega silindrid jaulme ülevoolud elavad oma elu ainult foorumi lehtedel ja tuunijate peades.kui selline imemootor kogematta kombel üldse käima saadakse,siis õnnega pooleks.pole vaja mingeid reegleid rikkuda,asjad ümmarguseks,lõtkud õigeksja tuld.vot etta semmoinen tabaus. ei saa aru mis teil peades toimub,kust sellised vandenõu teooriad tulevad(struktuurides on kallutatud jõud kas savisaarlus on nüüdsel ajal nakkav äkki
võrr
pigem on tulnud ju asi sellest et mingi seltskond ei taha reeglitega kaasas käia.Tarmo on teinud ära suure töö ja alati on võistlused ok, seda aga ei sa õelda kõigi teiste võistluste kohta, juhtub et korraldajad tulevad kohale peale teisi , puudub igasugune tehniline kontroll jne õeldi ju enne et kui ei meeldi ärge sõitke. Se kahe vanamehe jutt on ka natuke kummaline , oli ju ammu nurinat et mis standard se ratta raamiga on.. mind ei huvita mis seal mootoris tehtud on aga kõik peab jääma reeglitega kooskõlla, oligi kuidagi kummaline et teatud seltskond oli pidevalt ees aga peale peade ja süütekaane eemaldamise juttu ei tuldud enam võistlema . kui kirjutate foorumis siis tehke seda ikka õigekeeles. Igastahes mina olen Jõgeval kohal ja arvan et tuleb mõnus päev
Re: võrr
Naised saunas rääkisid või?rr13 wrote:...oligi kuidagi kummaline et teatud seltskond oli pidevalt ees aga peale peade ja süütekaane eemaldamise juttu ei tuldud enam võistlema . ....
Ma ei tea küll kedagi, kes kardaks või võiks karta mootori avamist. On pauside ajal neid lahtisena nähtud küll.
Endapoolt võin öelda, et need rajad milledel praegu sõite tehakse ei paku lusti, rohkem selline vigur ja krossi värk.
Ilmselt osaliselt ka seepärast, et korvimeestel läheb pikema rinka peal igavaks. No ei tõmba meie eakate tiimi see kõnnitee äärekivide vahel nikerdamine ja pinnase peal rappimine, tahaks ikka mootori laulma ka lasta vahest.
Aga nagu öeldakse, kellele ema -kellele tütar.
Korraldajate ees siiski müts maha - vähemalt keegi viitsib midagi ka korraldada!
Reeglid võiksid vähemalt hooaja jooksul mitte muutuda.
Lustifaktor peaks asjas ikka säilima.
Jaksu kõigile asjaomastele!
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
Võimaldaks rajad mootorit vahest laulma ka lasta, meeldiks mulle asi palju rohkem. Kardiradadel meeldis omal ajal sõita väga, Kuivati ringil ei olnud ka viga aga linnatänavatel kiskus asi juba natuke õmblemiseks, ei olnud enam nii fun.
Sel hooajal ma küll ei sõida, kuid kui võrrisõit veel püsib ja endal garaazis tehnikaseisud paranevad, siis kindlasti tahaks kunagi comeback'i teha.
Sel hooajal ma küll ei sõida, kuid kui võrrisõit veel püsib ja endal garaazis tehnikaseisud paranevad, siis kindlasti tahaks kunagi comeback'i teha.
süüde
lätlased ju ütlesid ise et neil pole neid kontaktidega süüteid ja sellepärast
ka neid nüüd ei käi. eks jõgeval saab veel vaielda
ka neid nüüd ei käi. eks jõgeval saab veel vaielda
jõgeva
korralik üritus oli TÄNUD korralduse eest