hiina roller - kuidas tuunida?

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
Joss
Posts: 3
Joined: 02. Aug 2011 00:00

hiina roller - kuidas tuunida?

Unread post by Joss »

Mul on hiina roller, freedo 1 vist,
Kuidas oleks mõistlik tuunida? ise mõtlesin rullikud ära vahetada.. mis teie arvate?
rocker
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 14. Apr 2005 00:00
Location: Pärnumaa
Contact:

Unread post by rocker »

Täida õhukummid heeliumiga, siis lendab nagu rakett edasi!!!

Jäta parem roller rahule kui ei tea mida teed! :twisted:
Joss
Posts: 3
Joined: 02. Aug 2011 00:00

Unread post by Joss »

Sellepärast küsingi siit et mida võiks teha, teeks koos asjatundjaga, mitte üksi:D
rocker
Tavakasutaja
Posts: 35
Joined: 14. Apr 2005 00:00
Location: Pärnumaa
Contact:

Unread post by rocker »

Aga tekib siiski küsimus, milleks `tuunida` rollerit kui seadus seda niikuinii ei luba. Saad mõned aastad vanemaks, lähed autokooli ja saadki võimsama masinaga sõita.
Joss
Posts: 3
Joined: 02. Aug 2011 00:00

Unread post by Joss »

MIlleks niipalju vastata küsimustele küsimustega?
Point ongi selles et ma linnas ei sõida (noor)
gen
Tavakasutaja
Posts: 132
Joined: 30. May 2009 00:00

Unread post by gen »

Minul tekkisid ka küsimused:Kas maal tohivad noored kiiremini sõita kui linnas?Mida siis veel vanemad teha võivad? :lol: :lol:

Tuunimiseks on kaks võimalust 1)Hästi suur rahakott(lähed motopoodi,ostad tuunimis kompekti ja saad just nii kiiresti sõitva rolleri kui soovid)
2)Väiksem rahakott ja palju vaba aega(katse eksitus meetod)
Ära ei maksa unustada et suurematel kiirustel on vaja ka paremaid pidureid.
Kokku võttes on odavam juba mootoratas osta.

Kui pead silmas et maal politei ei käi kontrollimas, siis pole ka vahet millega(end surnuks) sõidad.
User avatar
Rynn0
Posts: 9
Joined: 26. Feb 2011 01:00

Unread post by Rynn0 »

Soovitan sul pöörduda rolleriklubi.net lehele.
-kriss-sten-
Tavakasutaja
Posts: 41
Joined: 14. Mar 2010 01:00
Location: keila
Contact:

Unread post by -kriss-sten- »

4taktilist keerulisem tuunida ja kallim.
Camexis öeldi ,et kui tahad lasta enda tsinsut tuunida läheb maksma 600e.
Riga 13 originaal
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

Noh, niipalju kui ma neid tuunitud rollereid näinud olen, piisab sulle suurest haamrist, teibirullist ja relakast. Haamriga (või selle puudumisel näiteks kurikaga) peksad kõik korpuse katteplastikud sodiks, seejärel teibiga tõmbad kõik ripendavad juhtmed raami külge ja tuunimise viimase faasina lased relakaga poolviltuselt ja kärnaselt sumpa keskelt pooleks. Siis paned kiivri valepidi pähe, nu pagadi triibulise gimnastjorkaga katad verisulis karvase rinna, keerad gaasi põhja ja oledki üle küla kõva rolluvend. Lausa üle linna Vinski. Eriti näiteks detsembris.

Kui nüüd tõsisemalt võtta, siis rollut ümber ehitada sa ei tohi, vähemalt legaalselt mitte. Võid varieerida vedava hammasratta diameetriga ja see ongi enamvähem kõik.
mellpoiss
Tavakasutaja
Posts: 135
Joined: 12. Jul 2007 00:00

Unread post by mellpoiss »

Sapi-Vana wrote: Võid varieerida vedava hammasratta diameetriga ja see ongi enamvähem kõik.
Ehh Vana, ajast oled maha jäänud.
Rollud ju puha rihmaveoga.

Aga tähelepanekute järgi on tugevalt abiks ka erinevad kleepekad, nt. Rockstar, Monster jne.
IcePilot
Tavakasutaja
Posts: 74
Joined: 14. Mar 2010 01:00
Location: Viljandimaa
Contact:

Unread post by IcePilot »

mellpoiss wrote:
Sapi-Vana wrote: Võid varieerida vedava hammasratta diameetriga ja see ongi enamvähem kõik.
Ehh Vana, ajast oled maha jäänud.
Rollud ju puha rihmaveoga.

Aga tähelepanekute järgi on tugevalt abiks ka erinevad kleepekad, nt. Rockstar, Monster jne.
Sa ei ole ise ajaga kaasas püsinud. Rollerite ülekande üheks osaks on ju ka reduktor, see on siis peale rihma ja sidurit. Ja reduktoris ongi hammakad mida sa siis muuta saad.
Aga jap, veits vale koht voimis?
mellpoiss
Tavakasutaja
Posts: 135
Joined: 12. Jul 2007 00:00

Unread post by mellpoiss »

IcePilot wrote: Sa ei ole ise ajaga kaasas püsinud. Rollerite ülekande üheks osaks on ju ka reduktor, see on siis peale rihma ja sidurit. Ja reduktoris ongi hammakad mida sa siis muuta saad.
Aga jap, veits vale koht voimis?

Rollerituunimisest suurt ei tea tõesti.:oops:
Kas see jutt on teoeetiline või põlveotsastuunijate argipäev?
Ehk, kas ja mis sammuga erinevaid reduktoreid saadaval on?
Sellesse, et siinküsija ise teise ülekandearvuga reduktori valmistaks, on mul vähe usku.
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

Ise just täna mässasin pool päeva ülekandearvu muutmise ning hammasrataste ümbertsentreerimise ja kokkukeevitamisega. Võrr nr. 3 peaks nüüd tulema mootorit optimaalselt koormatult korraliku minekuga.
Ütleks nii, et kõige raskem osa oli kõige selle jõuõlgadepõhiselt väljaarvutamine. Selle lõikamise, keevituse ja sobitamisega saaks hakkama vast siiki igaüks, kel vähegi kogemust ja näpuosavust.

See selleks. Ma arvan, et oleme siin kambakesi nüüd inimesele palju häid mõtteid andnud. Omalt poolt siiski üks tähelepanek veel - ise tehtud läbimõtlemata tuuning jääb alati poolikuks, masin hakkab välja nägema viletsam kui ta enne oli ning tõsiseltvõetavad tuuninguelemendid kahjuks kas tõstavad liialt kaalu või vähendavad manööverdamisvõimet. Kui oma pisimopile astmelaudu tegin, siis välimuse meeletu boost kompenseeriti paratamatult oma 3 kg tühikaalu tõusuga ning võimatusega kiirelt kurvi võtta.

Selline keskmine 50 cc Freedo näeb Freedona kõige parem välja.

Üks päris lahe Freedo oli aga selline - ta oli täiesti korras välimusega, ainult et kõik oli värvitud mattmustaks ja rehvidele oli külgedele peale värvitud valged triibud nagu olid nendel limusiinidel eelmise sajandi algul. Tõsi - suvel päikese kätte pargituna jätmine lõpeks ilmselt valusa depilatsiooniga ning ülekuumenenud korpuseplastik on ju ka märksa kergemini purunev.
Post Reply