hiina roller - kuidas tuunida?
hiina roller - kuidas tuunida?
Mul on hiina roller, freedo 1 vist,
Kuidas oleks mõistlik tuunida? ise mõtlesin rullikud ära vahetada.. mis teie arvate?
Kuidas oleks mõistlik tuunida? ise mõtlesin rullikud ära vahetada.. mis teie arvate?
Minul tekkisid ka küsimused:Kas maal tohivad noored kiiremini sõita kui linnas?Mida siis veel vanemad teha võivad?
Tuunimiseks on kaks võimalust 1)Hästi suur rahakott(lähed motopoodi,ostad tuunimis kompekti ja saad just nii kiiresti sõitva rolleri kui soovid)
2)Väiksem rahakott ja palju vaba aega(katse eksitus meetod)
Ära ei maksa unustada et suurematel kiirustel on vaja ka paremaid pidureid.
Kokku võttes on odavam juba mootoratas osta.
Kui pead silmas et maal politei ei käi kontrollimas, siis pole ka vahet millega(end surnuks) sõidad.
Tuunimiseks on kaks võimalust 1)Hästi suur rahakott(lähed motopoodi,ostad tuunimis kompekti ja saad just nii kiiresti sõitva rolleri kui soovid)
2)Väiksem rahakott ja palju vaba aega(katse eksitus meetod)
Ära ei maksa unustada et suurematel kiirustel on vaja ka paremaid pidureid.
Kokku võttes on odavam juba mootoratas osta.
Kui pead silmas et maal politei ei käi kontrollimas, siis pole ka vahet millega(end surnuks) sõidad.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 41
- Joined: 14. Mar 2010 01:00
- Location: keila
- Contact:
Noh, niipalju kui ma neid tuunitud rollereid näinud olen, piisab sulle suurest haamrist, teibirullist ja relakast. Haamriga (või selle puudumisel näiteks kurikaga) peksad kõik korpuse katteplastikud sodiks, seejärel teibiga tõmbad kõik ripendavad juhtmed raami külge ja tuunimise viimase faasina lased relakaga poolviltuselt ja kärnaselt sumpa keskelt pooleks. Siis paned kiivri valepidi pähe, nu pagadi triibulise gimnastjorkaga katad verisulis karvase rinna, keerad gaasi põhja ja oledki üle küla kõva rolluvend. Lausa üle linna Vinski. Eriti näiteks detsembris.
Kui nüüd tõsisemalt võtta, siis rollut ümber ehitada sa ei tohi, vähemalt legaalselt mitte. Võid varieerida vedava hammasratta diameetriga ja see ongi enamvähem kõik.
Kui nüüd tõsisemalt võtta, siis rollut ümber ehitada sa ei tohi, vähemalt legaalselt mitte. Võid varieerida vedava hammasratta diameetriga ja see ongi enamvähem kõik.
Sa ei ole ise ajaga kaasas püsinud. Rollerite ülekande üheks osaks on ju ka reduktor, see on siis peale rihma ja sidurit. Ja reduktoris ongi hammakad mida sa siis muuta saad.mellpoiss wrote:Ehh Vana, ajast oled maha jäänud.Sapi-Vana wrote: Võid varieerida vedava hammasratta diameetriga ja see ongi enamvähem kõik.
Rollud ju puha rihmaveoga.
Aga tähelepanekute järgi on tugevalt abiks ka erinevad kleepekad, nt. Rockstar, Monster jne.
Aga jap, veits vale koht voimis?
IcePilot wrote: Sa ei ole ise ajaga kaasas püsinud. Rollerite ülekande üheks osaks on ju ka reduktor, see on siis peale rihma ja sidurit. Ja reduktoris ongi hammakad mida sa siis muuta saad.
Aga jap, veits vale koht voimis?
Rollerituunimisest suurt ei tea tõesti.
Kas see jutt on teoeetiline või põlveotsastuunijate argipäev?
Ehk, kas ja mis sammuga erinevaid reduktoreid saadaval on?
Sellesse, et siinküsija ise teise ülekandearvuga reduktori valmistaks, on mul vähe usku.
Ise just täna mässasin pool päeva ülekandearvu muutmise ning hammasrataste ümbertsentreerimise ja kokkukeevitamisega. Võrr nr. 3 peaks nüüd tulema mootorit optimaalselt koormatult korraliku minekuga.
Ütleks nii, et kõige raskem osa oli kõige selle jõuõlgadepõhiselt väljaarvutamine. Selle lõikamise, keevituse ja sobitamisega saaks hakkama vast siiki igaüks, kel vähegi kogemust ja näpuosavust.
See selleks. Ma arvan, et oleme siin kambakesi nüüd inimesele palju häid mõtteid andnud. Omalt poolt siiski üks tähelepanek veel - ise tehtud läbimõtlemata tuuning jääb alati poolikuks, masin hakkab välja nägema viletsam kui ta enne oli ning tõsiseltvõetavad tuuninguelemendid kahjuks kas tõstavad liialt kaalu või vähendavad manööverdamisvõimet. Kui oma pisimopile astmelaudu tegin, siis välimuse meeletu boost kompenseeriti paratamatult oma 3 kg tühikaalu tõusuga ning võimatusega kiirelt kurvi võtta.
Selline keskmine 50 cc Freedo näeb Freedona kõige parem välja.
Üks päris lahe Freedo oli aga selline - ta oli täiesti korras välimusega, ainult et kõik oli värvitud mattmustaks ja rehvidele oli külgedele peale värvitud valged triibud nagu olid nendel limusiinidel eelmise sajandi algul. Tõsi - suvel päikese kätte pargituna jätmine lõpeks ilmselt valusa depilatsiooniga ning ülekuumenenud korpuseplastik on ju ka märksa kergemini purunev.
Ütleks nii, et kõige raskem osa oli kõige selle jõuõlgadepõhiselt väljaarvutamine. Selle lõikamise, keevituse ja sobitamisega saaks hakkama vast siiki igaüks, kel vähegi kogemust ja näpuosavust.
See selleks. Ma arvan, et oleme siin kambakesi nüüd inimesele palju häid mõtteid andnud. Omalt poolt siiski üks tähelepanek veel - ise tehtud läbimõtlemata tuuning jääb alati poolikuks, masin hakkab välja nägema viletsam kui ta enne oli ning tõsiseltvõetavad tuuninguelemendid kahjuks kas tõstavad liialt kaalu või vähendavad manööverdamisvõimet. Kui oma pisimopile astmelaudu tegin, siis välimuse meeletu boost kompenseeriti paratamatult oma 3 kg tühikaalu tõusuga ning võimatusega kiirelt kurvi võtta.
Selline keskmine 50 cc Freedo näeb Freedona kõige parem välja.
Üks päris lahe Freedo oli aga selline - ta oli täiesti korras välimusega, ainult et kõik oli värvitud mattmustaks ja rehvidele oli külgedele peale värvitud valged triibud nagu olid nendel limusiinidel eelmise sajandi algul. Tõsi - suvel päikese kätte pargituna jätmine lõpeks ilmselt valusa depilatsiooniga ning ülekuumenenud korpuseplastik on ju ka märksa kergemini purunev.