I¸ k15
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
I¸ k15
Sai muretsetud selline tsikkel, mille juures on palju töö vaja teha
Eks peab vaiksel teda taastama hakkama
Hakkan tasapisi pilte lisama tegemise protsessist
Eks peab vaiksel teda taastama hakkama
Hakkan tasapisi pilte lisama tegemise protsessist
Last edited by andres1234 on 15. Jan 2012 21:13, edited 2 times in total.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Seda küll jah , aga tal on mootorit sellega rikutud et talle oli tahetud peale aretada magneeto ja pool väntvõlli genekapoolset otsast on maha lõigatud.
Sinna peab nüüd teise väntvõlli vaatama , sest minu plaaan panna motoplat peale jääb ära kuna ankrul pole seal enam piisavalt koonust et küljes püsida.
Lisaks on raami peaaegu iga 10 cm pärast parandatud nii et peab vist veel teise raami ka vaatama .
Tööd jagub
Sinna peab nüüd teise väntvõlli vaatama , sest minu plaaan panna motoplat peale jääb ära kuna ankrul pole seal enam piisavalt koonust et küljes püsida.
Lisaks on raami peaaegu iga 10 cm pärast parandatud nii et peab vist veel teise raami ka vaatama .
Tööd jagub
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Täna sai siis tsiklikest lahti võetud ja mõned asjadki puhtaks küüridud
Mis välja tuli et sisse oli topitud cz-ti kolb oleks veel 80 olnud aga oli 82 mm sisse topidud , kurat laus lollus kõik kanalid jooksevad nüüd mööda ja ega hülsgi munakoorest paksem ei ole
Ja no see raam
[/img]http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 382858.jpg
Mis välja tuli et sisse oli topitud cz-ti kolb oleks veel 80 olnud aga oli 82 mm sisse topidud , kurat laus lollus kõik kanalid jooksevad nüüd mööda ja ega hülsgi munakoorest paksem ei ole
Ja no see raam
[/img]http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 382858.jpg
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Täna plaanin mootori lahti võtta vaatan mis seal sees siis on
Karteripooled oli ka plaanis ära vahetada sest isegi teda oli siit ja sealt lapitud
Raami ja tagumist ketiratast oleks praegusel juhul vaja , ilma tagakiigeta , to on korralik.
Plaanis oli võibolla üldse cz-ti ratas taha panna , sest se iz originaal tagumine ratas on mõtetult rasge ja mõtetu on ka see et ketiratas on tal erali kummipukside peal, mis lähvad ratta sisse.
Karteripooled oli ka plaanis ära vahetada sest isegi teda oli siit ja sealt lapitud
Raami ja tagumist ketiratast oleks praegusel juhul vaja , ilma tagakiigeta , to on korralik.
Plaanis oli võibolla üldse cz-ti ratas taha panna , sest se iz originaal tagumine ratas on mõtetult rasge ja mõtetu on ka see et ketiratas on tal erali kummipukside peal, mis lähvad ratta sisse.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Kolmandaks sain veel täna endale uue raamigi , mida hing veel ihkad, muidugi k 15 aga vahet pole , siis ta pole muidugi enam täiskomplektne k 16 aga ega midagi teha ei ole
Summuti plaanin ikka k 16 oma peale monteerida
Pildil on näha ka teist k 16 raami , tolle sain ma ka veel täna, aga mis tolle viga on , tal on just nimel jalarauad ära lõikatud , ja ma mõtlesin et kui juba sain k 15 raami koos originaal poritiiva, paagi ja istmegi et miks siis mitte tolle raami aretada
Summuti plaanin ikka k 16 oma peale monteerida
Pildil on näha ka teist k 16 raami , tolle sain ma ka veel täna, aga mis tolle viga on , tal on just nimel jalarauad ära lõikatud , ja ma mõtlesin et kui juba sain k 15 raami koos originaal poritiiva, paagi ja istmegi et miks siis mitte tolle raami aretada
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Ma arvan et ikka cz ti oma
Sinna ma plaanin panna nagu ma oma teisele iz ile panin , et esihark koonus rull laagrte peale, eraldi pesad peab tegema nonde jaoks
Tööd jagub
Sest izhi ja cz-ti laagrisaalede ja muidugi ka kuulide mõõdud ei klappi ja üldsegi on se kuulidega süsteem nõrgavõitu
Kui ma esihargiga tegelema hakkan valgustan ma teid kõiki kuidas ma neid laagreid sinna sobitan
Sinna ma plaanin panna nagu ma oma teisele iz ile panin , et esihark koonus rull laagrte peale, eraldi pesad peab tegema nonde jaoks
Tööd jagub
Sest izhi ja cz-ti laagrisaalede ja muidugi ka kuulide mõõdud ei klappi ja üldsegi on se kuulidega süsteem nõrgavõitu
Kui ma esihargiga tegelema hakkan valgustan ma teid kõiki kuidas ma neid laagreid sinna sobitan
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Vahepeal toimunud....
Tagumistel amordi vartel avastasin et neil on üsna suured täkkid peal otsustasin et mis se siis on teep ueed 12mm vart ikka leiab, kuid asi ei piirdunud sellega, et tee uued varred ja kõik lisaks oli juhtpuks ka juba nii kulunud et see 12mm vars logises sees.
See juhtpuks on minumeelest sinna alumiiniumisisse valatud ,sii et pidu uuele ideele ümer lülitama .
Õnneks on autoamordi varsi ka 12,5 mm-seid , seal on vaid vaja natukene kõõritsaga juhtpuksi maha võtta ja valmis ta ongi.
Tagumistel amordi vartel avastasin et neil on üsna suured täkkid peal otsustasin et mis se siis on teep ueed 12mm vart ikka leiab, kuid asi ei piirdunud sellega, et tee uued varred ja kõik lisaks oli juhtpuks ka juba nii kulunud et see 12mm vars logises sees.
See juhtpuks on minumeelest sinna alumiiniumisisse valatud ,sii et pidu uuele ideele ümer lülitama .
Õnneks on autoamordi varsi ka 12,5 mm-seid , seal on vaid vaja natukene kõõritsaga juhtpuksi maha võtta ja valmis ta ongi.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact:
-
- Tavakasutaja
- Posts: 163
- Joined: 19. Dec 2009 01:00
- Location: Võru linn
Ei ole , tagakiige peaks k 16 oma olema , k 15 originaalkiige teeb amordikinnituse juurest jõnksu sisse ja ratas seetüttu ka rohkem poritiivale lähemale .
k 15 on originaalis suhteliselt madal
Ma proovin ka omal amordisettingu nimoodi paika panna , et ta tuleks ka suhteliselt madala raskuskesega , ise ka väiksemat kasvu mees veel.
NB! Kordan veel foorumlastele üle, et selle tsikli meisterdan ma võistlemise jaoks, kui tuleb muidugi mingi sedasorti näitus , siis võib veel näituselgi ära käija.
Jutu point on selles , et ma ei tahagi teda originaali teha alguses ma ostsin nagu k 16, aga kõik to raami ja paaki oli igalt poolt keevitatud ja lapitud,
niisiis välistasin k16 ehitamise.
Sellepärast hakkasingi ehitama k 15 , mul oli juba selleks korralik raam, iste ja poritiivadki, mida ei olnud oli tagahark ja esihark.
Tagahargil võibolla ei olekski olnud niisuurt tähtsust ka k 15 või k16 oma , aga igal juhul pidin vana k1 6 küljest võtma cz-ti esihargi(amordid).Need ikka täidavad amordi kohustusi
k 15 on originaalis suhteliselt madal
Ma proovin ka omal amordisettingu nimoodi paika panna , et ta tuleks ka suhteliselt madala raskuskesega , ise ka väiksemat kasvu mees veel.
NB! Kordan veel foorumlastele üle, et selle tsikli meisterdan ma võistlemise jaoks, kui tuleb muidugi mingi sedasorti näitus , siis võib veel näituselgi ära käija.
Jutu point on selles , et ma ei tahagi teda originaali teha alguses ma ostsin nagu k 16, aga kõik to raami ja paaki oli igalt poolt keevitatud ja lapitud,
niisiis välistasin k16 ehitamise.
Sellepärast hakkasingi ehitama k 15 , mul oli juba selleks korralik raam, iste ja poritiivadki, mida ei olnud oli tagahark ja esihark.
Tagahargil võibolla ei olekski olnud niisuurt tähtsust ka k 15 või k16 oma , aga igal juhul pidin vana k1 6 küljest võtma cz-ti esihargi(amordid).Need ikka täidavad amordi kohustusi