Voshod 2 175cc 1971
Voshod 2 175cc 1971
Endal siis selline isend. Isa ütles et pidavat kutsuma sellist isendit Kovrovetsiks. Aga plaan tuleval suvel teha kap. remont. Leiduks kellelgi sellisele masinale varuosi. Olen netis ringi liikund ja ega kellelgi ei olegi enam sellist masinat. Masin liigub hästi.
Minek super . Kütusekulu ei oska öelda, aga ega ka masin öko ei ole. No pakun 5-6 l/100km
Pilte kh:
Minek super . Kütusekulu ei oska öelda, aga ega ka masin öko ei ole. No pakun 5-6 l/100km
Pilte kh:
Last edited by Kovrovets on 04. Mar 2012 20:33, edited 3 times in total.
Kavrovetsi ja voshodi kompott.
Voshodi jupid lähevad külge.
Rahvakeeles "Jänestega Jawa"
Kuna originaalis näeb välja nagu vana jawa, ning paagi peal on jänesed.
Vanemal tüübil olid jänesed nägupidi koos, uuemal teineteise seljas.
Kolb ja rõngad peaksid sobima IZ jupiteri omad, kasutati neid ka kuskil traktori käivitusmootoril.
Kap. remondist niipalju, et kui mootor töötab, siis ära seda lahti kisu.
Milliseid varuosi sul täpsemalt vaja on?
Voshodi jupid lähevad külge.
Rahvakeeles "Jänestega Jawa"
Kuna originaalis näeb välja nagu vana jawa, ning paagi peal on jänesed.
Vanemal tüübil olid jänesed nägupidi koos, uuemal teineteise seljas.
Kolb ja rõngad peaksid sobima IZ jupiteri omad, kasutati neid ka kuskil traktori käivitusmootoril.
Kap. remondist niipalju, et kui mootor töötab, siis ära seda lahti kisu.
Milliseid varuosi sul täpsemalt vaja on?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 113
- Joined: 17. Mar 2008 01:00
- Location: paldiski Rae tn
- Contact:
Kolb ja rõngad peaksid sobima IZ jupiteri omad, kasutati neid ka kuskil traktori käivitusmootoril.
Käivitusmootoril-NT mtz ja T-150 k-l on kolvimõõt umbes 72 mm, ja osadel linttraktoritel sama-Nt dt-75 jne ja kombainidel Niva sk-5 ja eniseil sama...Jossil ehk t-130 on kahepütane käivitusmootor,aga kolvi mõõtmed ei tohiks samad olla,mis voshoodil...!!! parandage kui eksin...!!!!!!!!
Käivitusmootoril-NT mtz ja T-150 k-l on kolvimõõt umbes 72 mm, ja osadel linttraktoritel sama-Nt dt-75 jne ja kombainidel Niva sk-5 ja eniseil sama...Jossil ehk t-130 on kahepütane käivitusmootor,aga kolvi mõõtmed ei tohiks samad olla,mis voshoodil...!!! parandage kui eksin...!!!!!!!!
Huvitav ma tahaks ka teada ,missugusele käivitusmootorile jupiteri kolb istub
DT,Niva,Jumz ja MTZ käivitusmootorid on peaaegu samasugused(loe: silindri ja kolvigruppi osa sama) erineda võivad põrksidurid ning reduktorid,mis diisel mootorit liigutavad. Kõige lähemal on neile Izh planeta kolb aga viimane erineb käivutusmootori kolvist paisumispilu ning kolvirõngaste diftide asetuse poolest. Minu meelest on ka kolvirõngad käivitusmootoril veidi teisest materjalist. Planeta ja käivitusmootori kolb omavahel vahetatavad pole.
Jossil peaks olema 2x GAZ 51 kolbi käivitusmootoris.
Ainuke variant jääks siis T40 käivitusmootor,selle osas ei tea ma isegi,mis mõõtu kolb ja missugune see sees on kuna pole ainsalgi traktoril,millega töötanud olen seda küljes olnud(loe: kõik starteriga masinad).
Minu meelest Jupiteri kolb on suurem ja ,et seda paigaldada voshodile tuli silindrit hoonida. Väga ära kulunud silindrile läks jupiteri kolb vabalt sisse.
Liiga tihedalt panna siis võib kolb kinni paisuda silindrisse.
DT,Niva,Jumz ja MTZ käivitusmootorid on peaaegu samasugused(loe: silindri ja kolvigruppi osa sama) erineda võivad põrksidurid ning reduktorid,mis diisel mootorit liigutavad. Kõige lähemal on neile Izh planeta kolb aga viimane erineb käivutusmootori kolvist paisumispilu ning kolvirõngaste diftide asetuse poolest. Minu meelest on ka kolvirõngad käivitusmootoril veidi teisest materjalist. Planeta ja käivitusmootori kolb omavahel vahetatavad pole.
Jossil peaks olema 2x GAZ 51 kolbi käivitusmootoris.
Ainuke variant jääks siis T40 käivitusmootor,selle osas ei tea ma isegi,mis mõõtu kolb ja missugune see sees on kuna pole ainsalgi traktoril,millega töötanud olen seda küljes olnud(loe: kõik starteriga masinad).
Minu meelest Jupiteri kolb on suurem ja ,et seda paigaldada voshodile tuli silindrit hoonida. Väga ära kulunud silindrile läks jupiteri kolb vabalt sisse.
Liiga tihedalt panna siis võib kolb kinni paisuda silindrisse.
Nonii, hakkasin siis vaikselt putitamisega pihta:D. Lammutasin motika laiali ja hakkasin puhastama. Kere on kõik korras pindmine rooste ainult läbivat ei ole kusagil leidnud. Rooste maha värv peale ja siis asub mootori kallale. Vahetamist tahab käigukast, 1, 3, 4 käigud jamavad. Esimesel annad gaasi ja järsku kakub. 3 ja 4 ei jõua minna enam, hammasrattad vist nii üle käinud.
Last edited by Kovrovets on 04. Mar 2012 20:25, edited 1 time in total.
Käigukasti puhul võib vigasid olla kolm:
1. Käigukastis kuullaagrid on ära kulunud,mis on üsna tavaline viga. Siis ka ei hambu hammasrattad korralikult.
2. Käiguvahetus selektor(see osa kus kahvlid asetsevad) on kulunud ja lõtkudega. Tavaliselt on siis ka kahvlid ära kulunud(loe: sisse söönud) ja selektori mehhanismis on ka lõtkud sees. Seal aitab ainult uue või korraliku ostmine ja välja vahetamine.
3. Osadel käigukasti hammasratastel on ilmselt hambad maha läinud.
Ega ennem selget pilti ei saa ,kui hakkad mootorit remontima.
1. Käigukastis kuullaagrid on ära kulunud,mis on üsna tavaline viga. Siis ka ei hambu hammasrattad korralikult.
2. Käiguvahetus selektor(see osa kus kahvlid asetsevad) on kulunud ja lõtkudega. Tavaliselt on siis ka kahvlid ära kulunud(loe: sisse söönud) ja selektori mehhanismis on ka lõtkud sees. Seal aitab ainult uue või korraliku ostmine ja välja vahetamine.
3. Osadel käigukasti hammasratastel on ilmselt hambad maha läinud.
Ega ennem selget pilti ei saa ,kui hakkad mootorit remontima.
Värvimine käib hetkel. Vana värv maha lihvida. Siis pritsiga värv peale ja läbipaistev lakk ja peale. Siin tegelikult mõtlesingi et kas hullematele kohtadele peaks panema krundi ka peale? Aga ega kusagilt olegi värv nii hullult maas. Mootor tuleb lahti jah võtta, arvan et vahetab kolvi ja teised asjad ka ikka ära.
Võib ju üles otsida, kui need väga läbi ei ole
Tegin mootori lahti ja kolb oli korras. Pidin uue kolvi ostma aga Pärnus ei leidu kusagil sellist 61mm. Kolvirõngaid ka mitte enne aprilli. Ja arvan et midagi muud ei vahetagi, kuna kõik paistis korras. Imestasin, et mootor kokku polnud jooksund, sest kolvi splint oli lahti Ja ega mootor polegi väga palju sõitnud.
Tegin mootori lahti ja kolb oli korras. Pidin uue kolvi ostma aga Pärnus ei leidu kusagil sellist 61mm. Kolvirõngaid ka mitte enne aprilli. Ja arvan et midagi muud ei vahetagi, kuna kõik paistis korras. Imestasin, et mootor kokku polnud jooksund, sest kolvi splint oli lahti Ja ega mootor polegi väga palju sõitnud.
Mis selle lause mõte oli? Krunt ja kattevärv on ikka väga erinevateks eesmärkideks mõeldud.minimx38 wrote:No jah, ega kui sul on pind matiks lihvitud siis mingit erilist värvi polegi vaja, tugev krunt on all :)
Muide, kas värvisid aerosooliga kogu esiosa kompoti korraga? Mis on sellise mökerdamise mõte? Ühesuve põllurallikas?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Väike video motikast suvel, enne lahti võtmist.
http://www.youtube.com/watch?v=YGCwdY-H ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=YGCwdY-H ... e=youtu.be
Väljendaks siis ka veidike enda arvamust siis gaasiga lõristamine kohapeal ja metsik masina peedistamine on totaalne surm mootorile..
Eks omanik ise teab mis teeb ,aga lihtsalt on kahju vaadata kuidas viimased järgijäänud voshodid ja kovrovetsid ära rikutakse!(ei taha väita et voshod nii haruldane oleks,aga väheks on neid jäänud küll sellise tegevuse tagajärjel jne..
Lihtsalt väljendan oma arvamust enda vaatenurgast!
Eks omanik ise teab mis teeb ,aga lihtsalt on kahju vaadata kuidas viimased järgijäänud voshodid ja kovrovetsid ära rikutakse!(ei taha väita et voshod nii haruldane oleks,aga väheks on neid jäänud küll sellise tegevuse tagajärjel jne..
Lihtsalt väljendan oma arvamust enda vaatenurgast!
Minu arvamus asjast: kole kui k...t! Kogemuste puudumisest saan aru ning arvatavasti saad väga varsti teada mis see sprei värv ikka on. Aga see, et nii laisk olla, et isegi osandada ei viitsita värvimise jaoks on ikka liiast. Tulemus on otse öeldes porr(mitte see lind), oleksid võinud pigem tegemata jätta.
Aga see vaid minu isiklik arvamus.
Aga see vaid minu isiklik arvamus.
Sain vahepeal juba masina tööle, sai sõita ka korralikult. Aga siis läksid kolvirõngad puruks ja rikkus kolvi ära. Sai uus kolb otsitud. Täna panin mootori uuesti kokku uus kolb ja uued kolvirõngad. Ja läks kolmest laksust tööle. Kohapeal töötanud ainult. Nüüd tuleb teha suur sissesõit. Vaja veel esituli uus panna. Kusagilt sebida spidomeetri tross. Nahk istmele uus panna. Ja ss nipetnäpet. Paar pilti kah.