K: pocet bike ei käivitu- TEEMA LUKKU !
K: pocet bike ei käivitu- TEEMA LUKKU !
küsimus siis selline et pocet bike ei käivitu, säde on , bena kah saab aga ikka käima ei lähe, oskab keegi öelda milles probleem on?
Last edited by russivend on 27. Nov 2011 19:54, edited 1 time in total.
no juhul kui ta seisnud tükk aega siis ta eriti ei käivitugi, kui kaua seisnud proovi topkat anda.
Ega need taskubaigid parjad käkid kah. Endal samamoodi üks päev tõmbasin nii kus jaksasin- no mis teha lihtsalt ei lähe!
järgmine päev- kaks tõmmet uue omaniku käes siis juba ja mootor töötas.
Ega mul oli mootor suht läbi kah. Täpsema ülevaatuse sellele kulutatud summadest annab kasutaja antuand.
Ega need taskubaigid parjad käkid kah. Endal samamoodi üks päev tõmbasin nii kus jaksasin- no mis teha lihtsalt ei lähe!
järgmine päev- kaks tõmmet uue omaniku käes siis juba ja mootor töötas.
Ega mul oli mootor suht läbi kah. Täpsema ülevaatuse sellele kulutatud summadest annab kasutaja antuand.
Algatuseks keera küünal maha ja puhasta silinder. Või siis lükkad kolvi alumisse surnud seisu ja lükkad küünlaaugust põleva riidetükiga traadi sisse. Riie peab olema muidugi kõvasti kinni. Ise olen kasutanud põlevat presentriiet. Point järgmine - kui sul on masin pikalt seisnud, siis tema silindris on raudselt kõikvõimalikud vaigud ja tõrvad hulgaliselt vett sidunud ja on ka üsna lahti. Kui nüüd kolb liikuma hakkab, siis see saast lühistab kiirelt küünla ja aidaa sädemeke. Eriti nõme oleks muidugi variant, kus mootor jäi aastaks seisma kolb alumises surnud seisus. Siis lisandub kõigele muule ka rooste.
Ühel mootoril tegin isegi nii, et valasin kõigepealt WD-40 tiba silindrisse sisse, keerasin kolbi senikaua, kuni suuremad takistused kadusid, siis põletasin silindri puhtaks, valasin pool mõõtu eetrit ujukiruumi ja kui mootor juba käis, siis kerisin filtri maha ja lasin sealtsamast sisse karburaatorite puhastamise spreid. Seda spreid lasen ise aegajalt teistesse masinatesse ka ja mootorid käivad nagu kellavärk. See sprei ongi mõeldud nende tüütute vaikude eemaldamiseks. Neid puhasteid saab muidu igast tõsiseltvõetavast tanklast ja nad peavad sisaldama LPG-d ja eetrit ning ei tohi sisaldada DME-d. Kui LPG-d (Liquid Petroleum Gas) ei ole, siis sellega ei ole midagi peale hakata.
Mul siin tuttav võrrimees ei viitsi nende spreidega jännata, ja kuna ta sõidab iga päev vähemalt 30 km, siis aegajalt tuleb tal silinder maha võtta ja kogu seda ilu ööpäeva naftas leotada. Nafta võtab ka need vaigud maha.
Ühel mootoril tegin isegi nii, et valasin kõigepealt WD-40 tiba silindrisse sisse, keerasin kolbi senikaua, kuni suuremad takistused kadusid, siis põletasin silindri puhtaks, valasin pool mõõtu eetrit ujukiruumi ja kui mootor juba käis, siis kerisin filtri maha ja lasin sealtsamast sisse karburaatorite puhastamise spreid. Seda spreid lasen ise aegajalt teistesse masinatesse ka ja mootorid käivad nagu kellavärk. See sprei ongi mõeldud nende tüütute vaikude eemaldamiseks. Neid puhasteid saab muidu igast tõsiseltvõetavast tanklast ja nad peavad sisaldama LPG-d ja eetrit ning ei tohi sisaldada DME-d. Kui LPG-d (Liquid Petroleum Gas) ei ole, siis sellega ei ole midagi peale hakata.
Mul siin tuttav võrrimees ei viitsi nende spreidega jännata, ja kuna ta sõidab iga päev vähemalt 30 km, siis aegajalt tuleb tal silinder maha võtta ja kogu seda ilu ööpäeva naftas leotada. Nafta võtab ka need vaigud maha.
küsimus nüüd selline et kas kellegil oleks pakkuda käsistarterit kogu kupatusega, vana käsistarter lõpetas oma töö ja nüüd oleks vaja korraliku asemele osta,pilt siis siin millist vaja : http://www.okidoki.ee/item/1248864/
pakkumised ES.
pakkumised ES.
Seda plastikust sitta ära kindlasti osta. See ei pea kaua vastu. Ostad, siis osta alumiinium raamil olev starter.
Arvile teadmiseks: Sinu pocket ei käivitanud sellepärast, et küünal oli läbi endaga. Ja muidugi minule sa rääkisid, et see pocket on ikka see kõige parem. Mootor väga heas seisus ja puha. Mahlad sisse kallates jooksid mahlad mootorist koheselt ka välja. Mootorile läks väga vähe kulutusi. Radikad ja möllud olid kallid ainult.
Arvile teadmiseks: Sinu pocket ei käivitanud sellepärast, et küünal oli läbi endaga. Ja muidugi minule sa rääkisid, et see pocket on ikka see kõige parem. Mootor väga heas seisus ja puha. Mahlad sisse kallates jooksid mahlad mootorist koheselt ka välja. Mootorile läks väga vähe kulutusi. Radikad ja möllud olid kallid ainult.
russivend : vaata cn-parts.com Sealt saad tellida või tallinnast kohapealt osta. 10-20 ringis oli hind kuskil.
arvi: No sul ei olnud seal midagi korras kui aus olla. Küsisin kas radikas korras, See pidi korras olema. Aga tglt oli puruks. Ja mis kõige naljakam. :D:D Sa müüsid mulle 40 euriga vist selle. Ja ma ostsin kõik uued asjad. Ja sa küsisid, et ma ostan 40 tagasi:D Ma küsisin, et nalja teed w ? Siis vastasid, et mina müüsin küll odavalt sulle. (Y)
arvi: No sul ei olnud seal midagi korras kui aus olla. Küsisin kas radikas korras, See pidi korras olema. Aga tglt oli puruks. Ja mis kõige naljakam. :D:D Sa müüsid mulle 40 euriga vist selle. Ja ma ostsin kõik uued asjad. Ja sa küsisid, et ma ostan 40 tagasi:D Ma küsisin, et nalja teed w ? Siis vastasid, et mina müüsin küll odavalt sulle. (Y)
no need baigid peavad vastu küll, kuid tahavad ikka aegajalt nokitsemist saada. Kui keegi tahab siis võin pakkuda esiotsa pocketile, millel on ka amordid. Siis peab paremini vastu ja endal ka mugavam.
Võta starteri kaas maha ja süütepoolt regulli nii lähedale kui võimalik aga pihta ei tohi käia magneetole.
siis
proovi dopkat teha.
Või pane ennem küünal põlema ja pane dopkat ka silkusse ning siis pane see kuum küünal sisse. Ja proovi siis.
Veel variant on see, et kui sul on trelli või akutrelli siis pane magneeto otsa ja käia niikaua kui tööle saad
Võta starteri kaas maha ja süütepoolt regulli nii lähedale kui võimalik aga pihta ei tohi käia magneetole.
siis
proovi dopkat teha.
Või pane ennem küünal põlema ja pane dopkat ka silkusse ning siis pane see kuum küünal sisse. Ja proovi siis.
Veel variant on see, et kui sul on trelli või akutrelli siis pane magneeto otsa ja käia niikaua kui tööle saad