Kuidas vahetada V-50 käigukasti?
Kuidas vahetada V-50 käigukasti?
Sooviks kõikvõimalikke õpetusi, sest pole seda varem kunagi teinud.
Lühidalt:esihammakas murdus lambist käigukastivõlli küljest maha.
Lühidalt:esihammakas murdus lambist käigukastivõlli küljest maha.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 473
- Joined: 29. Jul 2009 00:00
- Location: Jõgevamaa
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1560
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Kui sul näpud just nuudlid pole ja kruvikeerajat ning mutrivõtmeid näinud oled siis hakka pihta.
1) trossid lahti ühendada
2) summuti lahti ühendada silindri küljest abiks nr 10 võti.
3) pane mootori alla mingi anum ja lase õli välja, õlipunn on mootori all, keera see lahti ja õli jookseb välja.
4) mootor raamist eraldada, kolme poldiga on kinni, olenevalt poltidest võib vaja minna 12,13,14 võtit.
5) tõsta mootori kõrgemale puhtamale alusele, näiteks töölauale.
6) eemalda siduri ja süütepoolsed küljekaaned, aitab tavaline korralik suurem kruvikeeraja.
7) eemalda karburaator silindri küljest, nr 10 võti.
8) eemalda sidur, selleks on sul vaja sidurikorv fikseerida ja surveplaat pealt keerata, ole ettevaatlik, plaadi all on vedru ja see on suure surve all.
9) sidurikorvi ja ülekande hammasratta eemaldamiseks on vaja 17 padrunit ja natukene nutti. (nüüd oled mootorit juba niipalju tundma õppinud, et peab juba natukene nutti ka olema).
10) keera lahti sidurist teisel poolt mootorit olev elektronsüüde, 3 kruvi ja aitab kruvikeeraja.
11) eemalda magnet, selleks on vaja 11 või 12 võti, keerad poldi pool lahti ja koputad kummi või puuhaamriga magnetit(polti), kui loksub keerad poldi üleni välja ja eemaldad magneti koos kiiluga.
12) keera lahti mootorit kinnihoidvad kruvid, need on sissekeeratud siduripoolt mootorit. vaja läheb kruvikeerajat.
13) keera lahti ja eemalda silindri tikkpoltide mutrid, need asuvad silindripea peal, küünla vahetus läheduses.
14) eemalda silindripea ja silinder.
15) "tõmba mootor pooleks"
16) vaheta võll
ps: autor ei vastuta ühegi tema õpetuste järgi lahti võetud mootori äralõppemise pärast.
pps: õpetus ei pruugi olla täielik
1) trossid lahti ühendada
2) summuti lahti ühendada silindri küljest abiks nr 10 võti.
3) pane mootori alla mingi anum ja lase õli välja, õlipunn on mootori all, keera see lahti ja õli jookseb välja.
4) mootor raamist eraldada, kolme poldiga on kinni, olenevalt poltidest võib vaja minna 12,13,14 võtit.
5) tõsta mootori kõrgemale puhtamale alusele, näiteks töölauale.
6) eemalda siduri ja süütepoolsed küljekaaned, aitab tavaline korralik suurem kruvikeeraja.
7) eemalda karburaator silindri küljest, nr 10 võti.
8) eemalda sidur, selleks on sul vaja sidurikorv fikseerida ja surveplaat pealt keerata, ole ettevaatlik, plaadi all on vedru ja see on suure surve all.
9) sidurikorvi ja ülekande hammasratta eemaldamiseks on vaja 17 padrunit ja natukene nutti. (nüüd oled mootorit juba niipalju tundma õppinud, et peab juba natukene nutti ka olema).
10) keera lahti sidurist teisel poolt mootorit olev elektronsüüde, 3 kruvi ja aitab kruvikeeraja.
11) eemalda magnet, selleks on vaja 11 või 12 võti, keerad poldi pool lahti ja koputad kummi või puuhaamriga magnetit(polti), kui loksub keerad poldi üleni välja ja eemaldad magneti koos kiiluga.
12) keera lahti mootorit kinnihoidvad kruvid, need on sissekeeratud siduripoolt mootorit. vaja läheb kruvikeerajat.
13) keera lahti ja eemalda silindri tikkpoltide mutrid, need asuvad silindripea peal, küünla vahetus läheduses.
14) eemalda silindripea ja silinder.
15) "tõmba mootor pooleks"
16) vaheta võll
ps: autor ei vastuta ühegi tema õpetuste järgi lahti võetud mootori äralõppemise pärast.
pps: õpetus ei pruugi olla täielik
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?