Mul on küsimus, kuidas saab võtta lahti mootoripooled, seni olen jõudnud nii palju kui on näha piltidel. Kuidas ma seda võlli lahti saan, et saaks kepsu kätte.
üks pilt on ühest, teine teisest poolest.[/img]
Minski mootori lahtivõtmine
Minski mootori lahtivõtmine umbes sellises järjekorras.
1.karburaator maha
2.süütekaan ja süüde
3.silindripea ja silinder
4.kolb
5.sidurikaan
6.sidur koos keti ja hammasrattaga.
7.süütepoolt hammasratas
8.käigukasti kaan
9.käigukast välja
10.eemaldada kõik kartereid koos hoidvad poldid
11.hakata koputama puuklotsi,pronksiga karterit ja väntvõlli otsa (vända otsa löömisega on tähtis et ots ei läheks laiaks,muidu ei lähe pärast mutter enam peale)
Ehitatud minski mootoreid küll ja veel ning mingeid rakiseid ega tõmmitsat pole kunagi vaja olnud.
1.karburaator maha
2.süütekaan ja süüde
3.silindripea ja silinder
4.kolb
5.sidurikaan
6.sidur koos keti ja hammasrattaga.
7.süütepoolt hammasratas
8.käigukasti kaan
9.käigukast välja
10.eemaldada kõik kartereid koos hoidvad poldid
11.hakata koputama puuklotsi,pronksiga karterit ja väntvõlli otsa (vända otsa löömisega on tähtis et ots ei läheks laiaks,muidu ei lähe pärast mutter enam peale)
Ehitatud minski mootoreid küll ja veel ning mingeid rakiseid ega tõmmitsat pole kunagi vaja olnud.
Kuule Pluuto, annan sulle sõbralikku nõu - pöördu palun kellegi poole kes asja jagab, nende teadmistega ei ole sul küll "kepsu kätte" vaja saada, head nahka sellest ei tule.
Kui tahad selle mootori korda saada pead kellegi ära rääkima, kui lihtsalt uudishimu rahuldada, siis haara suur kruvikas ja vasar - küll kõik lahti tuleb.
Kui tahad selle mootori korda saada pead kellegi ära rääkima, kui lihtsalt uudishimu rahuldada, siis haara suur kruvikas ja vasar - küll kõik lahti tuleb.