Milline karbuss sobiks delta mootorile ?

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
kenekas
Tavakasutaja
Posts: 72
Joined: 20. Feb 2011 01:00

Milline karbuss sobiks delta mootorile ?

Unread post by kenekas »

tere

Küsimus siis selline et mis karpa vastu vahetada delta orginaal karpa?
Kunas orginaal suht lahja siis tahakski vahetada millegi parema vastu,äkki keegi oskab soovitada ?
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

Ükskõik milline lääne karpa, millele sobivaks mootorikubatuuriks on näidatud vahemik 50 - 120 kuupsentimeetrit. Vaheplaadi pead nagunii vahele aretama.
kenekas
Tavakasutaja
Posts: 72
Joined: 20. Feb 2011 01:00

Unread post by kenekas »

okey,kas oskate ka mingit täpset karpat soovitada?
Millest ja kuidas vahejupi vahele teha?
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Soovitan dellorto karpat, vahetükk tee tammepuust.
Üks poolt vahetükist tee nii, et sobiks silindri külge ja teine nii et sobiks uue karpa külge.
Või mis teised arvavad?
kenekas wrote:okey,kas oskate ka mingit täpset karpat soovitada?
Millest ja kuidas vahejupi vahele teha?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Unread post by extinction »

Dellorto on väga hea, aga võid ka Mikuni ja Keihin karpasid proovida.
Proovi veel võimalikult suure lõõriga karpa hankida, sest suurem = rohkem!
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
kenekas
Tavakasutaja
Posts: 72
Joined: 20. Feb 2011 01:00

Unread post by kenekas »

Kas Jikovi karpa sobib ka muidu,ja kas on hea?
vahetükk tammepuust? Kas tehakse?
Kas lihtsalt tavalisest metallist ei anna teha?
8O
Aspelund
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 26. Feb 2010 01:00

Unread post by Aspelund »

Teema algataja ei seleta, mida tähendab karburaatori kohta lahja. Kui segu on lahja, siis tuleb seda rikkamaks keerata. Kui masin ei liigu nagu 500-ne rinkaratas, siis pole süüdi karburaator vaid vale sõiduk tervikuna.

Pealekauba: võib ju soovitada igasugu lahedaid karburaatoreid, aga küsimus on ikkagi eelkõige selles, mis seisus on jõuallikas ja kas omanik suudab ka olemasoleva karburaatori piisavalt paika häälestada.

Logu mootoriga võib sinna ükspuha missuguse karburaatorid peale aretada, kas või elektroonilise sissepritse, aga mis on sellest kasu? Tegemise rõõm, muud ei midagi.

A.
Post Reply