Üks jama on siis selles et esimesed 2-5 minutit tõõtab täiesti normaalselt aga siis hakkab lõõma karpasse tagasi ja ei lähe enam nii hästi põõrdesse,arvatavasti on kas süüde liiga varajane või hiline.Kuidas sellel vahet teha,olen juba piisavalt kruttinud seda?Palju enne üss-i peab säde olema?
Teine jama on siis karbussis et kui ujutan ja lõpetan ujutamise siis jääb tilkuma sealt ,milles võib jama olla ?Alguses kui ujutan peab sealt ju tulema kütet välja aga siis ju tilkuma ta ei tohiks jääda.Kas jama võib olla ujuki tasemes ?Kuidas seda muuta või siis kontrollida kas õige on?
Karpa nõelatihend on ära/puudu, võib olla ka mingi juuksekarv vms vahel. Enda oma oli natuke roostes otsast ja ka ei pidanud. Tagasi võib lüüa jah süüte pärast, vaheta ka küünal.
Seal ülemise tihendi keskel selline pronksikarva junn, otsas on hästi väikene kummirõngas. Võta karpa maha, võta ujukikamber lahti, tõsta ujuk üles ja seal all on selline asi, võta see välja ja vaata kas otsas on selline hästi väike kummirõngas ja mis seisukorras see on.
Seda nõela koos tihendiga saad ka näiteks mosse karbussitaastuskomplektist. Aga enne jupi vahetamist pane olemasolev ja uus kaalule ja vaata, kas on samas kaalus. Ma sapikale panin kunagi mosse uue nõela ja see oli tiba raskem ning too karbuss hakkaski uputama.
Vanas rahas maksis nõelakomplekt 20 krooni. Kui vana tihendikumm on kulunud või oma elastsuses kaotanud, siis ei ole sellega nagunii midagi enam teha.
kenekas wrote:võtsin siis karpa laiali ja tuleb välja et viga ongi selles et mul ei ole seal otsas tihendit.
Kas ainult seda nõela koos tihendiga kuskil müüakse?
Lugesin küll eelmist postitust kuid huvitaski just kas siis mosse karbussitaastuskompektis täpselt samasugune nõel ?
Kust sellise poe leida kus neid karbussitaastuskomplekte müüakse?