Tere.
Selline lugu et võrr ei lähe käima.Säde on ilus, bensu on, aga käima ei lähe.Olen proovinud süüdet reguleerida igatpidi.Olen teinud kontakti vahet väiksemaks ja suuremaks, küünla vahet väiksemaks ja suuremaks aga käima ei lähe.Algul lubab natuke aga siis lööb küünla märjaks ja kõik. Paar korda lõi väljalasketorust sinist leeki ka välja.Ise kahtlustan, et kolvirõngad on oma aja ära elanud aga ei raatsi eriti uute rõngaste järgi minna kui kindel pole.
Võrr ei käivitu
tavaliselt tekitab seda kõike ikkagi vale süütemoment.
ise ma panen kolvi 3 mm e.üss ja paigutan kontaktid sel hetkel umbes avanema ja siis liigutan kontakti plaati alumisest otsast.
küünlal peab olema 0.5-0.6 mm elektroodi vahe ja ära kasuta kogu aeg samat küünalt sest isegi kui sa kuivatad selle ära siis ta läheb kohe märjaks tagasi sest küünla pind jääb ikka niiskeks.
jamasin just täna ise ka võrriga et süüde paika saada ja lõpuks õnnestus,
endal ka lõi kohe küünla märjaks ja siis panin vene-aegse roosa küünla mis oli kuiv ja sai pikalt katsetada ning lõpuks sai paika ka
ise ma panen kolvi 3 mm e.üss ja paigutan kontaktid sel hetkel umbes avanema ja siis liigutan kontakti plaati alumisest otsast.
küünlal peab olema 0.5-0.6 mm elektroodi vahe ja ära kasuta kogu aeg samat küünalt sest isegi kui sa kuivatad selle ära siis ta läheb kohe märjaks tagasi sest küünla pind jääb ikka niiskeks.
jamasin just täna ise ka võrriga et süüde paika saada ja lõpuks õnnestus,
endal ka lõi kohe küünla märjaks ja siis panin vene-aegse roosa küünla mis oli kuiv ja sai pikalt katsetada ning lõpuks sai paika ka
Võid ka nii teha, et lased natuke eetrit õhuvõtust sisse ja proovid siis. Peaks olema kohe näha, kas hakkab tööle või mitte. Omal olen kõigil masinatel küünaldel elektroodivahe pannud 0,8 peale - annab mõnusalt agressiivse jämeda sädeme, mats ja käib. GAZ51 küünal maksab 1,2 euri, ei saa ma aru, mida siin haletseda.
Kui aga mootor sul enne käis ja nüüd ei lähe käima, siis ma ei saa küll aru, kuidas sai süüde vahepeal ise valeks minna. Pigem seismise tõttu on karbuss setteid täis, nõelklapp seetõttu ei sulge pealevoolu korralikult ja tikub uputama. Kui jätad masina pikemalt seisma, siis viimased kümmekond meetrit sõida läbi puhta White Spiritiga (lakibensiin). See teeb karpa puhtaks, puhastab mingil määral ka silindri, samas mootorile veel midagi halba selle maaga juhtuda ei saa. Lakibensiini jäägid puhtal kujul sadet ei tekita.
Kui aga mootor sul enne käis ja nüüd ei lähe käima, siis ma ei saa küll aru, kuidas sai süüde vahepeal ise valeks minna. Pigem seismise tõttu on karbuss setteid täis, nõelklapp seetõttu ei sulge pealevoolu korralikult ja tikub uputama. Kui jätad masina pikemalt seisma, siis viimased kümmekond meetrit sõida läbi puhta White Spiritiga (lakibensiin). See teeb karpa puhtaks, puhastab mingil määral ka silindri, samas mootorile veel midagi halba selle maaga juhtuda ei saa. Lakibensiini jäägid puhtal kujul sadet ei tekita.
-
- Tavakasutaja
- Posts: 456
- Joined: 07. Oct 2010 00:00
- Location: Ida-Virumaa
- Contact: