Võrr ei käivitu

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
putavend
Posts: 7
Joined: 04. Jun 2010 00:00
Location: Saaremaa,Metsküla

Võrr ei käivitu

Unread post by putavend »

Tere.
Selline lugu et võrr ei lähe käima.Säde on ilus, bensu on, aga käima ei lähe.Olen proovinud süüdet reguleerida igatpidi.Olen teinud kontakti vahet väiksemaks ja suuremaks, küünla vahet väiksemaks ja suuremaks aga käima ei lähe.Algul lubab natuke aga siis lööb küünla märjaks ja kõik. Paar korda lõi väljalasketorust sinist leeki ka välja.Ise kahtlustan, et kolvirõngad on oma aja ära elanud aga ei raatsi eriti uute rõngaste järgi minna kui kindel pole.
PitCarl
Posts: 7
Joined: 21. Nov 2011 01:00

Unread post by PitCarl »

võrri rõngad ju üliodavad
Sapakas
Tavakasutaja
Posts: 45
Joined: 13. Feb 2011 01:00

Unread post by Sapakas »

tavaliselt tekitab seda kõike ikkagi vale süütemoment.
ise ma panen kolvi 3 mm e.üss ja paigutan kontaktid sel hetkel umbes avanema ja siis liigutan kontakti plaati alumisest otsast.
küünlal peab olema 0.5-0.6 mm elektroodi vahe ja ära kasuta kogu aeg samat küünalt sest isegi kui sa kuivatad selle ära siis ta läheb kohe märjaks tagasi sest küünla pind jääb ikka niiskeks.

jamasin just täna ise ka võrriga et süüde paika saada ja lõpuks õnnestus,
endal ka lõi kohe küünla märjaks ja siis panin vene-aegse roosa küünla mis oli kuiv ja sai pikalt katsetada ning lõpuks sai paika ka 8 )
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

Võid ka nii teha, et lased natuke eetrit õhuvõtust sisse ja proovid siis. Peaks olema kohe näha, kas hakkab tööle või mitte. Omal olen kõigil masinatel küünaldel elektroodivahe pannud 0,8 peale - annab mõnusalt agressiivse jämeda sädeme, mats ja käib. GAZ51 küünal maksab 1,2 euri, ei saa ma aru, mida siin haletseda.

Kui aga mootor sul enne käis ja nüüd ei lähe käima, siis ma ei saa küll aru, kuidas sai süüde vahepeal ise valeks minna. Pigem seismise tõttu on karbuss setteid täis, nõelklapp seetõttu ei sulge pealevoolu korralikult ja tikub uputama. Kui jätad masina pikemalt seisma, siis viimased kümmekond meetrit sõida läbi puhta White Spiritiga (lakibensiin). See teeb karpa puhtaks, puhastab mingil määral ka silindri, samas mootorile veel midagi halba selle maaga juhtuda ei saa. Lakibensiini jäägid puhtal kujul sadet ei tekita.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Kui säde on liiga hea, võib see petlik olla, kuna surveastme all, see kaob, isegi väga hea sädeme korral küünalde vahetamine koos õige süütemomendiga peaks aitama.
User avatar
nex
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 26. Oct 2008 00:00
Contact:

Unread post by nex »

vabalt võib väntvõll ka kõver olla ;) kas või tsipakene.
Post Reply